درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد شیراز استان فارس

Admin

درگیری نورآباد ممسنی انتخابات,درگیری امروز در ممسنی فارس,درگیری ببین هواردان نامزدهای انتخاتی در ممسنی,درگیری امروز شهرستان ممسنی,,
درگیری انتخاباتی در نور آباد و کشته شدن یکنفر,انتخابات در نورآباد ممسنی به درگیری کشیده شد,ماجرای تیراندازی در حوزه انتخابیه ممسنی فارس چه بود,انتخابات در نورآباد ممسنی,درگیری نورآباد ممسنی انتخابات 95 -آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی,درگیری نورآباد,درگیری در شعب اخذ رای نوراباد,
درگیری انتخاباتی نوراباد شیراز,آخرین نتایج درگیری نوراباد , انتخابات صبح امروز در نورابادآسـیب ‌شـناسی و چـرایی خـشونـت در انـتخـابـات هـای مـمسـنی,
اخبار شهرستان ممسنی,

درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد شیراز استان فارس

ماجرای تیراندازی در ممسنی

مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه ممسنی و رستم استان فارس که یکی از کاندیداهای آن از اساتید دانشگاه آزاد بوشهر می باشد، با ناآرامی هایی همراه بوده است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ روایت غیر ررسمی حاکی از آن است که جوالی ساعت 10 صبح برخی افراد به خودروهای پلیس مستقر در محل رای گیری تیراندازی کرده اند و پس از آن با حضور یگان ویژه، تلاش برای آرام کردن فضا و دستگیری ضاربان آغاز شده است.

براین اساس، 4 نفر در این حوادث زخمی شده اند، ضمن اینکه طبق اعلام فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی، 25 نفر از مظنونان این حادثه دستگیر شده اند.

همچنین انتخابات در این حوزه به دلیل شرایط پیش آمده، با تصمیم استاندار فارس و شورای تامین استان تا ساعت 18 عصر پایان یافت و تمدید نشد.

حوزه انتخابیه ممسنی و رستم فارس یک نماینده در مجلس دارد که تعیین آن به مرحله دوم موکول شد. دکتر مسعود گودرزی از اساتید رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد بوشهر به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و عبدالرضا مرادی (نماینده فعلی) کاندیدای اصولگرایان در این حوزه می باشند.

شانس پیروزی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان (گودرزی) بیشتر است.

درگیری میان هوادار نامزدها بود

در همین زمینه فرماندار ممسنی با بیان اینکه درگیری در این شهرستان امنیتی نبوده، گفت: ۲۵ نفر در این درگیری دستگیر و 4 مجروح هم به بیمارستان منتقل شدند.

رهام پیکری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه درگیری در شهرستان ممسنی میان هواداران کاندیدهای انتخاباتی بوده، اظهار داشت: با توجه به فضای حاکم بر انتخابات و با نظر شورای تامین شهرستان و موافقت استانداری انتخابات در ممسنی ساعت 18 پایان یافت و شمارش آرا آغاز شد.

درخواست ابطال آرا حوزه ممسنی صحت ندارد

قائم مقام وزارت کشور نیز ضمن تکذیب خبری درخصوص درخواست ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم از سوی یکی از دو نامزد انتخاباتی، اعلام کرد: به هیچ عنوان چنین مساله‌ای صحت ندارد و من چنین خبری را تایید نمی‌کنم.

حسینعلی امیری ادامه داد: باوجود این‌که زمان اخذ رای در تمامی حوزه‌های انتخابیه تمدید شد اما باتوجه به این‌که ضرورت تمدید مهلت اخذ رای در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم احساس نشد، زمان انتخابات در این حوزه انتخابیه تمدید نشد.

امیری در پایان گفت: دقایقی پیش هم با استاندار استان فارس و هم با معاون دادگستری این استان به‌صورت تلفنی صحبت کردم؛ آرامش به طور کامل در این منطقه برقرار است و هیچ مشکل خاصی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

58 نفر از عاملان درگیری در ممسنی بازداشت شدند

علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری 58 نفر از عاملان درگیری در شهرستان ممسنی خبرداد و گفت: دستورات قضایی در راستای برخورد قاطع با عاملان درگیری در جریان برگزاری دور دوم انتخابات صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از حوادث روز گذشته 58 نفر در شهرستان ممسنی با اتهامات مختلف از جمله اخلال در نظم و امنیت ، تخریب ، تبلیغات غیر مجاز و اقدام به تیراندازی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند گفت: متأسفانه در جریان اقدام به تیراندازی یک نفر به سمت رأی دهندگان در شهرستان ممسنی 6 نفر مجروح شدند که پس از انتقال به مراکز درمانی حال مجروحان مساعد گزارش شده است.

رئیس شورای قضایی استان فارس از صدور دستورات قضایی جهت دستگیری سریع و برخورد قانونی و قاطع در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد و تأکید کرد: این حادثه بلافاصله با پیگیری نماینده دادگستری استان و نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در حوزه انتخابیه ممسنی کنترل و به روند برگزاری انتخابات در این شهرستان لطمه ای وارد نشد .منبع:میزان

.

برای دیدن جزئیات بیشتر از درگیری ممسنی اینجا کلیک کنید

برچسب ها:عاملان درگیری در ممسنی بازداشت شدند,آخرین خبر از درگیری در ممسنی,درگیری در ممسنی,درگیری امروز ممسنی,درگیری نورآباد ممسنی انتخابات,آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی,درگیری امروز در ممسنی فارس,درگیری ببین هواردان نامزدهای انتخاتی در ممسنی,درگیری امروز شهرستان ممسنی,درگیری نورآباد شیراز,درگیری امروز در نورآباد در دور دوم انتخابات,درگیری در شعب اخذ رای نوراباد,درگیری انتخاباتی نوراباد,درگیری شدید در نوراباد,

درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد ...

wikipedia.nasrblog.com/درگیری-امروز-ممسنی-%7C-آخ...
Translate this page
درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد شیراز استان فارس. ماجرای تیراندازی در ممسنی. مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه ممسنی و رستم استان فارس که ...

آخرین اخبار استان فارس - نیوزام

www.newsum.ir/province/fars/
Translate this page
استان‌ها آخرین اخبار استان فارس ... شيراز – ۴ نماينده ديگر استان فارس در دهمين دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. ... کشته در حادثه رانندگی در نورآباد استان فارس ... نتایج چند ماده از مسابقات دو و میدانی بانوان كشور اعلام شد ... فرماندار ممسنی (استان فارس) با اشاره به اینکه درگیری در این شهرستان امنیتی نبوده است، گفت: ۲۵ نفر در این ...

نتایج دور دوم انتخابات مجلس (به روز می شود) - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستسیاسی
Translate this page
13 hours ago - آخرین به‌روزرسانی در ساعت 17:30 ... طبق نتایج به دست آمده در دور اول انتخابات که 7 اسفند 1394 با ... با مشارکت 62 درصدی در کل کشور و 50 درصدی در تهران برگزار شد، از 290 ... 83, 81, 119, 5, 1 (منتخب سوم اصفهان در دور اول), 1 (نورآباد و ممسنی), 290 .... 4 زخمی و بازداشت 25 نفر در درگیری انتخاباتی در استان فارس.

اخبار استان فارس | خبر فارسی

khabarfarsi.com/tag/فارس
Translate this page
بر اساس اخبار اولیه مسعود گودرزی از حوزه ممسنی، علی اکبری از حوزه شیراز . ... دادگستری فارس: دستگیری 58 نفر از عاملان درگیری در شهرستان ممسنی ... حسینی: هواداران پرسپولیس تا آخرین لحظه تیمشان را حمایت کنند/ از برانکو ناراحت نیستم.

شیرازه

shiraze.ir/
Translate this page
اخبار و تحلیل های استان فارس و ایران و جهان. ... حداکثر 48 ساعت بعد از آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات، نتایج اعلام خواهد شد ... دور دوم انتخابات مجلس در شیراز ... صوت/ ترانه آخرین جنگ جهانی با موضوع شهدای مدافع حرم .... برخی اختلافات درون طایفه ای بین تعدادی از هواداران کاندیدا در نورآباد منجر به ایجاد درگیری های محدود بین آنها شد.

شمارش آراء انتخابات مجلس خبرگان در فارس پایان یافت/ سه ...

shiraze.ir/.../news/.../شمارش-آراء-انتخابات-مجلس-خبرگ...
Translate this page
Feb 27, 2016 - کاندیدای جامعه مدرسین در استان فارس جزء نفرات برتر پنجمین دوره ... درگیری در حوزه انتخابیه نورآباد و بازگشت وضعیت عادی ... مهلت رأی گیری در حوزه انتخابیه شیراز پایان یافت ... خبرگان رهبری، گمانه‌زنی‌ها درباره نتایج این انتخابات آغاز شده است. ... آخرین اخبار از نتایج غیررسمی 14 حوزه انتخابیه استان فارس.

درگیری نورآباد شیراز بایگانی - پرتال تفریحی هیت لیپ

heatleap.ir/label/درگیری-نورآباد-شیراز/
Translate this page
16 mins ago - رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از حوادث روز گذشته ۵۸ ... برچسب ها : عاملان درگیری در ممسنی بازداشت شدند,آخرین خبر از درگیری در ... آخرین خبر از درگیری در ممسنی, آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی, حوادث سال ...

ریواس جنوب | «ریواس» رسانه ای در شأن شما مخاطب عزیز

rivasjonoob.ir/
Translate this page
نتایج نهایی و رسمی انتخابات مجلس/ پیروزی قاطعانه لیست امید در مرحله دوم (+ ... شیراز در کنار تهران به پایتخت اصلاحات کشور بدل شده است ... در نورآباد ممسنی 4 نفر به ضرب گلوله مجروح شده‌اند؛ ... در حالیکه انتشار اخباری مبنی بر درگیری در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم از استان فارس موجب نگرانی شده بود، معاون امنیتی ... خبر فوری/ ...

استان فارس - ایرنا

www.irna.ir/fars
Translate this page
Islamic Republic News Agency
شيراز- ايرنا- استاندار فارس گفت: امروز و در شرايطي كه مرحله دوم انتخابات نيز در كشور ... کل اخبار روز جاری: 998 | کل اخبار استان : 18 ... شیراز- ایرنا- مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ... نتايج چند ماده از مسابقات دو و ميداني بانوان كشور ..... سانحه رانندگی در محور قائمیه - نورآباد فارس پنج كشته برجای نهاد.

نتایج نهائی مرحله دوم انتخابات مجلس دهم به تفکیک گرایش ...

www.mehrnews.com/news/.../نتای...
Translate this page
Mehr News Agency

براساس آخرین شمارش آرا؛ ... شناسهٔ خبر: 3609283 - جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ ... به گزارش خبرنگار مهر روز جمعه در ۵۵ حوزه انتخابیه و ۲۱ استان کشور مرحله دوم ... نتایج دور دوم انتخابات مجلس به تفکیک آرایش سیاسی بر این اساس است، عمده ... استان فارس. شیراز. ۱. علی اکبری. نی ریز و استهبان. ۱. فرهاد طهماسبی ... ممسنی (نورآباد).

نتیجه ای رای گیری در استان فارس نورآباد ممسنی - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q...استان+فارس+نورآباد...
Translate this page
13 mins ago - شهرستان ممسني به مرکزیت نورآباد در 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است. ... پیکر مطهر ۹۳ شهید گمنام وارد استان فارس شد نورآباد ممسني- پیکر پاک ۹۳ شهید تازه تفحص شده گمنام جهت تشییع ..... درگیری امروز ممسنی آخرین خبر.

آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی

www.ghatreh.com/news/.../آخرین-نتایج-شمارش-آرا-ان...
Translate this page
23 hours ago - نتایج دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان پیش از ظهر فردا اعلام می شود ... آخرین اخبار غیر رسمی از نتایج دور دوم انتخابات مجلس دهم ...

آخرین نتایج درگیری نوراباد ممسنی

iruni.ir/search/?q=آخرین+نتایج+درگیری+نوراباد...
Translate this page
عکاس خونه/ ارسالي از پناهي ه نوراباد ممسني "مخاطبان گرامي آخرين خبر؛ براي ارسال تصاوير؛ لطفا ... به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان ممسني .... نتایج هفته چهاردهم مسابقات فوتبال برتر فارس اعلام شد.

درگیری انتخاباتی نوراباد شیراز - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=درگیری+انتخاباتی+نوراباد+شیراز
Translate this page
عکاس خونه/ ارسالي از پناهي ه نوراباد ممسني "مخاطبان گرامي آخرين خبر؛ براي .... شورای اسلامی شهر شيراز از تمامی مردم استان فارس و شهر شيراز تشکر می‌کنم که حق ... تبلیغات، روز برگزاری انتخابات و تا مرحله اعلام نتایج به بازرسی خود ادامه خواهد داد و به ...

سایت خبری تحلیلی شهرستان های ممسنی و رستم .:: نورآنلاین::.

www.noronline.ir/
Translate this page
پرداختن به مسائل سیاسی شهرستان و کشور ... اخبار شهرستان اخبار ایران و جهان ... عبدالرضا مرادی رای خود را به صندوق انداخت · دقایقی پیش فرمانده سپاه نورآباد رای خود را در صندوق انداخت / نصیبی: فضای انتخاباتی آرامی در ... سرنجلک منطقه محروم در 90 کیلومتری شیراز +عکس ... فرماندار ممسنی (استان فارس) با اشاره به اینکه درگیری.

اخبار استان فارس - تی نیوز

tnews.ir/tags/استان-فارس
Translate this page
اخبار استان فارس. ... جستجوگر اخبار تی نیوز ... مشاهده همه اخبار ... نتایج شمارش اولیه آراء دور دوم انتخابات مجلس دهم+جدول تفکیکی و گرایش نتایج شمارش اولیه آراء دور ...

خبر نورآباد-پایگاه خبری ممسنی و رستم noorabad.com

noorabad.com/
Translate this page
خبر نورآباد بعنوان پایگاه خبری تحلیلی ممسنی و رستم فعالیت می کند. ... با اعلام نتایج نهایی غیر رسمی انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، مسعود گودرزی ... کوشش خستگی ناپذیر در عرصه فرهنگ و آموزش این کشور، معلم بزرگ ایل در شیراز چشم ..... برای دریافت آخرین اخبار و تحولات ممسنی و رستم عضو خبرنامه الکترونیکی سایت ...

خبرگزاری فارس|گروه

www.farsnews.com/fars
Translate this page
Fars News Agency
کوتاهی عمر مدیران ارشد استان فارس مصداق کم‌توجهی به رهنمودهای رهبری است ... با وجود اینکه دو نامزد رقیب در نورآباد ممسنی با صدور بیانیه‌ای مشترک مبنی‌بر حفظ آرامش در ... عمار بسیج دانشجویی فارس از اجرای طرح هفته‌های اقدام و عمل در دانشگاه‌های این استان خبر داد. ... مسئولان انتخابات فارس و شیراز سعی در تمدید رأی‌گیری دارند.

خبر لحظه به لحظه/ آخرین نتایج انتخابات 10 اردیبهشت به ...

www.mizanonline.ir/.../news/.../خبر-لحظه-به-لحظه-آخر...
Translate this page
20 hours ago - خبر لحظه به لحظه/ آخرین اخبار از نتایج انتخابات 10 اردیبهشت به تفکیک ... بدیهی است نتیجه رسمی انتخابات توسط ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد. ... حوزه انتخابیه شیراز: علی اکبری حوزه انتخابیه نورآباد ممسنی: مسعود گودرزی ... درگیری و تیراندازی در حوزه انتخابیه ممسنی امنیتی نبود/ طرح گشت نامحسوس ...

سقوط بالگرد اورژانس در استان فارس/همه سرنشینان جان باختند ...

www.yjc.ir › اجتماعیحوادث و انتظامی
Translate this page

گروه ورزشی · فوتبال و فوتسال · جداول ورزشی و نتایج زنده · فیلم‌های ورزشی .... وی افزود: پس از بازگشت بالگرد از نورآباد به شیراز و سوخت گیری، بالگرد به سمت ... رییس اورژانس فارس با اشاره به انتقال آخرین لاشه های بالگرد به شیراز، افزود: ... عامل شهادت معلم ایرانشهری به هلاکت رسید/شهادت مامور كلانتري در درگيري ..... آخرین اخبار.

درگیری امروز ممسنی | آخرین خبر از نتایج درگیری نوراباد شیراز استان فارس


[ بازدید : 1542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]