دانلود قسمت اول سریال دیوار به دیوار

Admin

---------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال دیوار به دیوار با کیفیت عالی

---------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال دیوار به دیوار با حجم کم
---------------------------------------------------------

دانلود سریال دیوار به دیوار

گروه فیلم : طنز، اجتماعی

تعداد قسمت ها : 60 قسمت 45 دقیقه ای

ساعت پخش : ساعت 20:45 شبکه سه سیما - تکرار : ساعت 14:40

کارگردان : سامان مقدم

بازیگران : پژمان جمشیدی، امیرمهدی ژوله، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری و…

خلاصه داستان : پنج خانواده به دلایلی مجبور میشوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده که پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند، در یک روز بنا به اتفاقی مجبور میشوند که با هم زندگی کنند…

منبع: نیوکلیپ


[ بازدید : 605 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود قسمت اول سریال مرز خوشبختی

Admin

------------------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال مرز خوشبختی با کیفیت عالی و حجم کم
-------------------------------------------------------------------

دانلود سریال مرز خوشبختی

گروه فیلم : طنز، اجتماعی

تعداد قسمت ها : 15 قسمت 40 دقیقه ای

ساعت پخش : ساعت 21:15 شبکه دو سیما - تکرار : ساعت 12:30

کارگردان : حسین سهیلی زاده

بازیگران : پوریاپورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهان زاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی، جواد زیتونی و …

خلاصه داستان : روایتی از دغدغه جوانان برای اشتغال، مساله بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان ها. همه چیز از یک وسوسه شروع میشود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع میشود و به رفاقت میرسد…

منبع: نیوکلیپ


[ بازدید : 550 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سریال دیوار به دیوار 30 اسفند 95

Admin

---------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال دیوار به دیوار با کیفیت عالی

---------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال دیوار به دیوار با حجم کم
---------------------------------------------------------



[ بازدید : 555 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سریال مرز خوشبختی 30 اسفند 95

Admin

------------------------------------------------------------------

دانلود قسمت اول سریال مرز خوشبختی با کیفیت عالی و حجم کم
-------------------------------------------------------------------



[ بازدید : 490 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز

Admin

ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز 96

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز 96 خبر داد.

سعید قیصر مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور و مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی تمام 442 مرکز فعال معاینه فنی در سراسر کشور باز است و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور به ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی اشاره کرد و گفت: مراکز معاینه فنی در 2 شیفت کاری صبح و شب باز و خدمات رسانی می‌کنند که در همین راستا در شیفت صبح از ساعت 8:00 تا 16:00 و در شیفت شب از ساعت 16:00 تا 24:00 مراکز معاینه فنی باز هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


[ بازدید : 533 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زمان جلو کشیدن ساعت در سال 96

Admin

زمان جلو کشیدن ساعت در سال 96

پایگاه خبری انتخاب: براساس "قانون تغییر ساعت رسمی کشور " مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه (سه شنبه 1 فروردین 95) هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود.

کشور ایران در عرض‌های جغرافیایی میانی واقع شده و تغییرات طول شبانه‌روز در طول سال قابل توجه است. به همین دلیل و برای استفاده بیشتر از روشنایی روز، در فصل‌های بهار و تابستان ساعت رسمی را 1 ساعت به جلو می‌کشند.

طبق قانون، هر سال در نیمه‌شب اول فروردین ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در نیمه‌ شب آخر تابستان دوباره به وضعیت قبل برمی‌گردد.


منبع: انتخاب


[ بازدید : 621 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری

Admin

نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری

نام و شعار سال 96 = « اقتصاد مقاومتی : تولید - اشتغال »


متن کامل پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال 1396

پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» نام‌گذاری کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعلِها وَ بَنیها.

میلاد مبارک حضرت فاطمه‌ی زهرا، صدّیقه‌ی کبریٰ (سلام‌الله‌علیها) را و عید نوروز را به همه‌ی شما هم‌میهنان عزیز تبریک عرض میکنم. عیدتان مبارک باشد هم‌میهنان عزیز، ملّت بزرگ ایران، جوانان عزیز، قشرهای گوناگون مردم! و بویژه تبریک عرض میکنم به خانواده‌های عزیز شهیدان و جانبازان و ایثارگران و همچنین به همه‌ی ملّتهایی که با عید نوروز آشنا هستند و آن را گرامی میدارند.

خدای متعال را بر این فرصت سپاس میگویم که یک بارِ دیگر توفیق داد عید نوروز را به شما ملّت عزیز ایران تبریک عرض کنم؛ امیدواریم که سالِ بسیار خوب و مبارک و بابرکتی و همراه با امنیّت و رفاهی در انتظار ملّت ایران باشد و سال ۹۶، ان‌شاءالله سال خوشی برای همه‌ی ملّت ایران و برای مسلمانان جهان باشد؛ همه‌ی خانواده‌های ایرانی، همه‌ی ایرانیان عزیز ان‌شاءالله در این سالی که در این لحظه آغاز شد، مشمول لطف و رحمت و برکت الهی باشند.

اگر بخواهیم یک ارزیابی‌ای بکنیم از سالی که گذشت -سال ۹۵- باید بگوییم آن سال هم مثل همه‌ی سالهای دیگر شادی‌ها و غمهایی داشت، تلخی‌ها و شیرینی‌هایی داشت؛ منظور تلخی‌ها و شیرینی‌های مربوط به ملّت است، مسائل شخصی مورد نظر نیست. هم شیرینی داشتیم در سال گذشته، شادی داشتیم که این شادی‌ها مربوط است به عزّت ملّی، امنیّت ملّی، همّت جوانانه در میان ملّت ایران و حرکات مؤمنانه‌ی فراگیر در همه جای کشور؛ هم تلخی‌هایی داشتیم که عمدتاً مربوط به مسائل اقتصادی و اجتماعی است که اشاره‌ای به آنها خواهم کرد.

عزّت ایران و ملّت عزیزمان در سال 95 در سراسر سال مشهود بود؛ از آغاز سال تا پایان سال. دشمنان ما در همه جای دنیا اعتراف کردند به اقتدار ملّت ایران، به عظمت ملّت ایران؛ هویّت ملّت ایران خودش را در سراسر قضایای گوناگونِ این سال نشان داد. با یک بی‌احترامی‌ای که از سوی رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران شد، مردم، پُرشور و با حمیّت و غیرت در روز بیست و دوّم بهمن پاسخ آن را دادند؛ در روز قدس، در ماه مبارک رمضان، اجتماع عظیم مردم، هویّت و هدفهای این کشور را به همه‌ی دنیا نشان داد.

امنیّت کشور در این محیط پُرتلاطم منطقه‌ای بلکه بین‌المللی، یک شاخص بسیار عمده و بزرگی برای ملّت ایران بود. امروز اطراف ما، کشورهایی که همسایگان ما هستند: از شرق کشور و جنوب شرقی کشور، تا شمال غربی کشور، کشورها دچار ناامنی هستند، منطقه دچار ناامنی است، ملّت ایران بحمدالله در طول سال یک امنیّت پایدار را تجربه کرد.

همّت جوانانه‌ای که من اشاره کردم، ناشی از مشاهده و اطّلاع از فعّالیّتهای هزاران گروه جوان در سرتاسر کشور است، که به فعّالیّتهای پُرشور خود، چه در زمینه‌های علمی، چه در زمینه‌های فرهنگی، چه در زمینه‌های ورزشی، چه در زمینه‌های تولیدی، سرگرم هستند و اشتغال دارند، کارهای نو و ابتکارهای نوی را دارند ارائه میدهند و برای آینده‌ی کشور ذخیره فراهم میکنند.

حرکات مؤمنانه‌ای که اشاره کردم، مراد، جلسات دینی پُرشور و گرم و گیرایی است که در سرتاسر سال وجود داشت؛ مربوط به مسائل ائمّه (علیهم‌السّلام)، مربوط به مسائل مهمّ دینی، از اعتکافها و عبادتها و ماه رمضان و پیاده‌روی اربعین و جلسات مهمّ عاشورا و دهه‌ی محرّم؛ اینها نقاط مثبت و شادی‌آفرین کشور ما و برای ملّت ما است.

تلخی‌ها و سختی‌‌ها عمدتاً مربوط به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است؛ طبقات متوسّط و ضعیف در طول سال درگیر این مشکلات بودند و همچنان هستند؛ چون از وضع مردم مطّلع هستم، لذا تلخی را با همه‌ی وجود حس میکنم؛ تلخی کامِ مردم، بخصوص مردمِ ضعیف و فرودست و طبقات ضعیف که مربوط به مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی است، مثل گرانی، مثل بیکاری، مثل آسیب‌های اجتماعی که آنها هم عمدتاً منشأ اقتصادی دارند؛ مثل تبعیض‌ها و نابرابری‌ها.

خب، همه‌ی ما مسئولیم؛ هم پیش خدای متعال، هم پیش ملّت بایستی پاسخگو باشیم. من در سال «اقدام وعمل» -که سال 95 بود- از مسئولین محترم خواستم که ستادی برای اقدام و عمل تشکیل بدهند و تشکیل دادند؛ کارهای خوبی هم خوشبختانه انجام گرفت که گزارش آن را به ما دادند؛ لکن آنچه انجام گرفته است، با آنچه مورد انتظار مردم و مورد انتظار ما است، فاصله‌ی زیادی دارد. در سخنرانی توضیح خواهم داد که بعضی از شاخصها و آمارهایی که ارائه میشود از مقامات مسئول، آمارهای مثبتی است؛ بعضی هم که از طرف خود مسئولین ارائه میشود، آمارهای منفی است؛ اینها را در مجموع بایستی مشاهده کرد.

اقتصاد مقاومتی یک مجموعه است؛ این مجموعه اگر فقط در زیر نام اقتصاد مقاومتی مورد توجّه قرار بگیرد، ممکن است چندان منشأ اثر نباشد؛ من علاج را در این میبینم که این مجموعه را به نقاط مهم تقسیم کنیم و برای هر نقطه‌ی کلیدی و مهمّی یک فصلی از زمان را قرار بدهیم، و از مسئولین و افراد شاخص و از آحاد مردم بخواهیم که همه‌ی همّت خود را بر روی آن نقاط کلیدی متمرکز کنند؛ به نظر من علاج در این است که این نقطه‌ی کلیدی را امسال درست شناسایی کنیم. به اعتقاد من این نقطه‌ی کلیدی عبارت است از تولید، تولید داخلی؛ و اشتغال و عمدتاً اشتغال جوانان؛ اینها آن نقاط کلیدی اصلی است. اگر ما توانستیم روی این دو نقطه متمرکز بشویم و کارها را بر این اساس برنامه‌ریزی و دسته‌بندی بکنیم، تصوّر این است که کار به‌میزان زیادی جلو خواهد رفت و موفّقیّتهای چشمگیر و محسوسی پیش خواهد آمد. من در سخنرانی ان‌شاءالله خصوصیّاتی را که بر این دو نقطه‌ی کلیدی و اساسی مترتّب است توضیح خواهم داد؛ لذا من شعار امسال را «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» قرار میدهم؛ یعنی اقتصاد مقاومتی عنوان کلّی است، بعد تولید و اشتغال؛ این مجموع نقاطی است که بایستی همه بر روی آن متمرکز بشوند. مطالبه‌ی من و مطالبه‌ی مردم از مسئولین عزیز و محترم این است که بر روی این دو نقطه متمرکز بشوند و کارها را با برنامه‌ریزی انجام بدهند و ان‌شاءالله در پایان سال نتایج آن را بتوانند به مردم گزارش کنند.

امیدواریم که همه‌ی شما در تحت عنایات حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) و با دعای ارواح مطهّر شهیدان و امام بزرگوار، سال شاد و خوش و همراه با امنیّت و رفاهی را برخوردار باشید و با خود داشته باشید.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته


نامگذاری 18 سال اخیر توسط مقام معظم رهبری

سال عنوان سال
1378 امام خمینی (ره)
1379 امام علی (ع)
1380 اقتدار ملی و اشتغال‌ آفرینی
1381 سال عزت و افتخار حسینی
1382 خدمت‌گزاری
1383 پاسخگویی
1384 سال همبستگی ملی و مشارکت عمومی
1385 پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله)
1386 اتحاد ملی، انسجام اسلامی
1387 نوآوری و شکوفایی
1388 حرکت به سمت اصلاح الگوی مصرف
1389 همت مضاعف، کار مضاعف
1390 جهاد اقتصادی
1391 تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى
1392 حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی
1393 اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی
1394 دولت و ملت، همدلی و همزبانی
1395 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

1396 اقتصاد مقاومتی : تولید - اشتغال


انتهای پیام/

[ بازدید : 705 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و والنسیا 29 اسفند 95

Admin

نتیجه بازی دیشب بارسلونا و والنسیا

----------------------------------------------------------------------
نتیجه نهایی : بارسلونا 4 - والنسیا
2

----------------------------------------------------------------------
دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی بارسلونا 4-2 والنسیا 29 اسفند 95
----------------------------------------------------------------------

شرح گلهای بازی بارسلونا و والنسیا 29 اسفند 95
گل الیاکوئیم مانگالا / دقیقه 29 / بارسلونا 0 - والنسیا 1
گل لوئیس سوارز / دقـیــقـه 35 / بارسلونا 1 - والنسیا 1
گل لیونل مسی / دقــیــقــه 45 / بارسلونا 2 - والنسیا 1
گل منیر الحدادی / دقــیــقـه 46 / بارسلونا 2 - والنسیا 2

گل لیونل مسی / دقــیــقــه 53 / بارسلونا 3 - والنسیا 2
گل آندره گومز / دقـــیـــقــــه 89 / بارسلونا 4 - والنسیا 2
----------------------------------------------------------------------

جدول آنلاین رده بندی فوتبال اسپانیا (لالیگا) 2016-2017
----------------------------------------------------------------------

[ بازدید : 602 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخ بازیهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017

Admin

بازی‌های رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ‌های 11 و 12 آوریل (22 و 23 فروردین 96) و بازی‌های برگشت هم در تاریخ‌های 18 و 19 آوریل (29 و 30 فروردین 96) برگزار خواهد شد.


[ بازدید : 489 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برنامه بازیهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017

Admin

زمان دقیق (تاریخ) مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017

زمان دقیق برگزاری بازیهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

پس از اینکه قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعدازظهر امروز (جمعه) به وقت تهران، در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برگزار شد و 8 تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند، یوفا زمان دقیق برگزاری مسابقات این مرحله را نیز اعلام کرد.

زمان دقیق برگزاری مسابقات این مرحله به شرح زیر است:

تاریخ دقیق بازیهای رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017:

11 آوریل 2017 (22 فروردین 96):

بورسیا دورتموند – موناکو

یوونتوس – بارسلونا

12 آوریل 2017 (23 فروردین 96):

اتلتیکو مادرید – لسترسیتی

بایرن‌ مونیخ – رئال‌ مادرید

تاریخ دقیق بازیهای برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2017:

18 آوریل 2017 (29 فروردین 96):

لسترسیتی – اتلتیکو مادرید

رئال‌ مادرید – بایرن‌ مونیخ

19 آوریل 2017 (30 فروردین 96):

موناکو – بورسیا دورتموند

بارسلونا – یوونتوس

منبع: تسنیم


[ بازدید : 485 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]