سرد شدن روابط زناشویی و علاقه به فرزند

Admin

علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی


سرد شدن روابط زناشویی ، علت سرد شدن روابط زناشویی

بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می شود.عشق به فرزند تا چه حد مجاز است؟

بازدید : 823 نفر

دلایل سرد شدن روابط زناشویی

در زندگی زن و شوهرها گاه موقعیت هایی ایجاد می شود که می تواند تعادلی را که پس از سال ها به دست آمده، برهم زده و زندگی را به سوی عدم تقارن سوق دهد؛ تولد فرزند یکی از این تغییرات است. به دنیا آمدن کودک اگرچه واقعیت خوشایند و اتفاقی میمون است ولی گاه به حدی زندگی زوج ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد که شور و شعف پدر و مادر شدن جای خود را با عواطف و احساسات دیگری عوض می کند تا آنجا که فرزند را رقیب خود تلقی کرده و واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند و واکنش های منفی ای که طرفین نسبت به هم بروز می دهند سرمنشأ مشاجره ها و دعواهای خانگی می شود.

یک جایی نوشته بود که در همه دنیا بیشترین میزان افسردگی در افراد، بعد از فوت همسر به وجود می آید. البته این مطلب، حساب ایران را از باقی دنیا جداکرده بود و در ادامه توضیح می داد، در ایران مرگ فرزند می تواند باعث بیشترین میزان افسردگی در افراد شود.

پژوهشی که نشان می داد علاقه بی حد و حصر ایرانی ها به فرزندان شان انکارناپذیر است و گاهی تا نابودی زندگی و وقف تمام و کمال پدر و مادر پیش می رود. بچه در خانواده ای متولدمی شود و ناخواسته، آن قدر محبت پدر و مادر را جذب خودش می کند که کم کم باعث دورشدن زن و شوهر از یکدیگر می شود.

خیلی از مردان و زنان بعد از بچه دار شدن، در جواب این که همسرتان را بیشتر دوست دارید یا فرزندتان را، با جواب قاطعی فرزند را انتخاب می کنند و هیچ وقت به این موضوع فکر نمی کنند که اگر همسری نداشتند قادر به بچه دار شدن نبودند.

این موضوع تا آن جایی اهمیت دارد که خیلی از روان شناسان معتقدند اگر این میزان از علاقه کنترل نشود، آسیب های جدی به زندگی وارد می شود که نخستین نتیجه آن طلاق عاطفی و سست شدن بنیان های خانواده است. در همین راستا با مجتبی دلیر، پژوهشگر اجتماعی گفت وگو کردیم و درباره جزییات بیشتر این آسیب پنهان در خانواده های ایرانی حرف زدیم.

در خیلی از خانواده های ایرانی بعد از تولد فرزند رابطه زن و شوهرها به سمت سردشدن گرایش پیدا می کند، از میزان و عشق و علاقه بین شان کم شده و همه چیز معطوف به فرزند می شود. این موضوع تا چه اندازه می تواند آسیب های جدی به خانواده واردکند و باعث جدایی شود؟

فرزندآوری تغییر بزرگی در نظام خانواده نوپا ایجادمی کند. از نظر روان شناسی هر تغییری چه کوچک و چه بزرگ مولد استرس است. البته تغییرات کوچک موجب استرس های کوچک و تغییرات بزرگ باعث استرس های بزرگ می شود. وقتی عضوی به اعضای خانواده افزوده می شود، روابط اعضا با یکدیگر تغییرمی کند و نقش های جدیدی در خانواده به وجود می آید.

پدرشدن یا مادرشدن نیازمند توانایی هایی است که اگر زوج از قبل برای آن آماده نشده باشد، استرس بیشتری به همراه خواهد داشت. اگر افراد نتوانند استرس های ناشی از فرزندآوری را اداره کنند، رضایت از زندگی مشترک شان کاهش پیدامی کند و بنابر شواهد موجود افراد برای رهایی از استرس دست به کارهای درست یا نادرست می زنند، بنابراین فرزندآوری در صورتی که بجا و اصولی نباشد می تواند باعث اختلال در خانواده شود.

به وجود آمدن این مشکل از چه چیزی ناشی می شود؟ از عاطفی بودن بیش از حد ایرانی ها یا از این که برخی افراد مهارت های زندگی را نیاموختند؟

امروزه مشاوره با متخصصان روان شناسی در مراحل مختلف زندگی از اصول زندگی مدرن است. بخشی از کار روان شناسان مبحث مهارت های زندگی است. واقعیت این است که ما در کشور مهارت های زندگی نداریم! آنچه تحت عنوان مهارت های زندگی در دانشگاه ها و سایر موسسات آموزش داده می شود، از مسیر اصلی خود خارج شده است و از این رو برون داد مطلوب را هم ندارد.

مهارت های زندگی دهگانه استاندارد یونیسف پیش از ورود به دبستان باید اجراشود. مهارت های زندگی کتاب و دفتر ندارد، بلکه باید تعلیم داده شود و پرورش یابد، بنابراین بدون مهارت های زندگی واقعی است که ما بزرگ می شویم اما رشد نمی کنیم.

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان ، علت سرد شدن روابط زناشویی ، دلایل سرد شدن روابط زناشویی

این معضل بین زوج هایی که زود ازدواج می کنند، شایع تر است، یا زوج هایی که در سنین بالاتر ازدواج کردند؟

ازدواج بهنگام مطلوب است اما در مقابل ازدواج زودهنگام ازدواج دیرهنگام بهتر است. در زوج هایی که خیلی زود ازدواج می کنند، هنوز شخصیت و هویت تثبیت نشده و مشکلات بیشتری خواهند داشت.

براساس علم روان شناسی امروزه ازدواج زیر ٢٥ سال ممنوع است. افرادی که در سنین پایین تر از این ازدواج می کنند با مشکلات بیشتری مواجه می شوند و آفت های گوناگون زندگی مشترک بیشتر دامنگیر ایشان می شود.

همان طور که مطرح شد ازدواج بهنگام مطلوب است اما وقتی زوجی در سنین بالاتر ازدواج می کنند، در مقایسه با زوج های کم سن و سال امکانات بیشتری دارند، این افراد به لحاظ رشد مادی، روان شناختی، اجتماعی، شغلی و... به ثبات بیشتری رسیده اند، بنابراین با مشکلات کمتری مواجه می شوند. هرچند خسران سال های مجردی ایشان قابل جبران نخواهد بود.

عشق به فرزندی که متولد می شود تا چه حد مجاز است؟ آیا روان شناسی اجتماعی وقف تمام و کمال پدر و مادر برای فرزند را جایز می داند؟

البته هر عضو خانواده باید جایگاه خود را حفظ کند. اولویت نخست در خانواده، خود زوج یعنی زن و شوهر هستند. فرزندان در اولویت دوم قرارمی گیرند اما این بدین معنا نیست که باید نسبت به فرزندان محدودیت عشق ورزی داشت، بلکه جنس این دو عشق متفاوت است.

از نظر روان شناسان ضرورت تام دارد که والدین آن قدر به فرزندشان عشق بورزند که جایی برای طلب عشق و محبت از دیگران برای فرزند باقی نماند، یعنی در این زمینه خلایی نباشد که فرزند بخواهد از بیگانه تقاضای پرکردن آن را داشته باشد.

صرف وقت زیاد با کسی الزاما به معنای عشق ورزی و عاشق او بودن نیست. گاهی لبخندی، توجهی، هدیه ای، گوش دادن فعالی، حمایتی، اعتمادی و... می تواند تمام آن چیزی باشد که فرد به آن محتاج است.

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان ، دلایل سرد شدن روابط زناشویی ، سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

چه روشی وجود دارد که این اتفاق نیفتد و بعد از تولد بچه عشق و علاقه بین زن و شوهر ها باقی بماند؟

همان طور که مطرح شد زوج باید پیش از تصمیم به فرزندآوری توانایی های مختلفی را در خود ایجادکنند و آماده فرزندآوری و فرزندپروری شوند. وقتی کودکی متولد می شود، زن و شوهر با حفظ سمت، عهده دار مسئولیت پدر و مادری می شوند. مسئولیت بیشتر، استرس بیشتر. اگر توانایی های زوج کم باشد، مشکلاتی پیش می آید.

زوج ممکن است از وظایف مسئولیت قبلی خود (همسربودن) بزند تا از عهده مسئولیت جدید (والدگری) برآید. در نتیجه ممکن است زوج اظهارکنند که از وقتی بچه عزیز آمده از محبت همسر عزیز کاسته شده است! درود بر این والدین که مقصر را یافتند!!!

خیلی از زن ها بعد از بچه دارشدن از فعالیت های اجتماعی شان دست می کشند تا فرزندشان را بزرگ کنند. خیلی از آنها البته چند سال بعد به این نتیجه می رسند که بچه ها قدر نشناسند و اشتباه کرده اند. شما درباره این موضوع چه دیدگاهی دارید و فکر می کنید روش درست کدام است؟

متاسفانه زندگی امروزی تعارض ها و مشکلات فراوانی برای بشر به همراه داشته است. کسی که مدرک ندارد، مال و اموال ندارد، مرتبه و مقام ندارد و ...، گویا درنظر دیگران جایگاه درخور توجهی هم ندارد. متاسفانه در روزگار کنونی افراد به دنبال داشتن هستند و نه به دنبال بودن.

افراد می خواهند فلان چیز را داشته باشند، چراکه ارزش وجودی خود را براساس آنچه از جامعه و دیگران دریافت کرده اند در داشتن آن چیز به خصوص می دانند. اما کمتر کسی را می بینیم که به بودن فکر کند. انسان بودن، عاشق بودن، مهربان بودن، صبوربودن... و مادر بودن. گویا بودن برای انسان امروزی آنقدرها هم ارزشمند نیست. این فریبی است که انسان امروز خورده است.

شما هر آنچه را که می خواهید داشته باشید اگر به دست بیاورید روزی از دست خواهید داد اما بودن یعنی تجربه کردن لحظه لحظه یک عمر زندگی. حال، این بودن می تواند همراه با داشته یا نداشته هایی باشد. کسی که به جای داشتن رویکرد بودن را نسبت به زندگی اتخاذمی کند، کمتر پشیمان خواهدشد.

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان ، سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان ، کنترل علاقه

در همه جای دنیا بیشترین حالت افسردگی بعد از فوت همسر در یک فردبه وجود می آید اما در ایران مرگ فرزند بیشترین آسیب و افسردگی را ایجادمی کند. این موضوع تا چه اندازه به فاصله گرفتن زن و شوهر ها بعد از چند سال زندگی مشترک بستگی دارد؟

البته ممکن است زمانی که همسر در قید حیات است، چنین نظری وجود داشته باشد که مرگ او چندان هم ضربه بزرگی نخواهد بود اما در عمل چنین نیست و مرگ همسر در ایران هم مثل همه جای دنیا بزرگترین استرس آور روانی است، مگر این که او واقعا همسر نباشند و به قولی طلاق عاطفی اتفاق افتاده باشد که در این صورت به کاربردن عبارت مرگ همسر خیلی هم درست به نظر نمی رسد.

اما مرگ فرزند جزو شدیدترین انواع استرس هایی است که یک فرد ممکن است در طول عمر خود تجربه کند. هیچ والدی انتظار ندارد که فرزندش پیش از او فوت کند، از این رو درصورت وقوع چنین اتفاقی باید انتظار واکنش های شدید را داشته باشیم، البته در مرگ فرزند بیشتر با مادر همدردی می شود و احساسات پدر اغلب نه تنها نادیده گرفته می شود، بلکه گاهی به گونه ای با او رفتار می شود که گویی در مرگ فرزند خود مقصر بوده است! چرا که تصور بر این است که پدر وظیفه محافظت از اعضای خانواده را برعهده دارد...

روان شناسی در این مورد خاص تا چه اندازه می تواند به پدر و مادرها کند، در واقع عاطفه و علاقه به فرزند چیزی هست که قابل کنترل باشد؟

زندگی کوتاه تر از آن است که جدی گرفته نشود. زندگی کردن کار ساده ای نیست. ساده لوحانه است که تصورکنیم همه چیز را درباره زندگی می دانیم. از طرفی قصور در رجوع به منابع متعدد دردسترس برای دانش و بینش افزایی درباره زندگی نابخشودنی است.

٣٠ سال پیش دیدن تابلوی روان شناس در یک درمانگاه تعجب آور بود اما امروز تقریبا هر کسی می داند که حوزه کار روان شناس چقدر گسترده و نافع است. دیگر کمتر کسی است که فکر کند کار روان شناس محدود به بیمار روانی است. روان شناسی یک علم تجربی، پایه و مادر است که بیش از ٥٦حوزه مطالعاتی دارد. امروزه هیچ کس نمی تواند ادعاکند که بی نیاز از این تخصص است.

خوشبختانه با تلاش های مجدانه همکاران من در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور روان شناسان مورد تأیید با تابلوی مخصوص در سراسر کشور دردسترس افراد قرار دارند. سازمان نظام روان شناسی و مشاوره هر استان مرجعی ذیصلاح برای کسب اطمینان از مورد تأییدبودن هر روان شناس و مشاوری در آن استان است.

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان ، کنترل علاقه ، افسردگی بعد از مرگ

بنابراین توصیه می شود هر فردی در هر جایگاه و در هر مرحله ای از زندگی از کودکی تا کهنسالی با مراجعه به روان شناس مورد تأیید از راهنمایی، مشاوره و سایر خدمات تخصصی همکاران من بهره مند شود. زوجی هم که قصد فرزندآوری دارند با مراجعه به روان شناس ماهر و متعهد می توان این مرحله حساس از زندگی مشترک را به بهترین شکل ازسربگذراند.

علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی

علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی

منبع : شهروند


علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - نمناک namnak.com/27998-سرد-شدن-روابط-زناشویی.html Translate this page بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می شود.عشق به فرزند ... علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - جوونی javuni.ir/news/49006 Translate this page Mar 6, 2016 - بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می ... علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - نایس پاتوق necepatogh.rozblog.com/.../علاقه-به-فرزند-و-سرد-شد... Translate this page Mar 6, 2016 - دلایل سرد شدن روابط زناشویی. در زندگی زن و شوهرها گاه موقعیت هایی ایجاد می شود که می تواند تعادلی را که پس از سال ها به دست آمده، برهم زده و زندگی را ... علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - یاس کمپ | ارشیو ... yascamp.ir/علاقه-به-فرزند-و-سرد-شدن-روابط-زناشوی... Translate this page بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می شود.عشق به فرزند ... علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی | عکس های داغ جدید kosmodisk.ir/علاقه-به-فرزند-و-سرد-شدن-روابط-زناش... Translate this page Mar 6, 2016 - بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می ... عوامل و راهکارهای سرد شدن روابط عاطفی همسران - بیتوته www.beytoote.com/.../cooling5-solutions-partners.htm... Translate this page زناشوییکوچه پس کوچه های تفاهمعوامل و راهکارهای سرد شدن روابط عاطفی همسران ... در اینجا به عواملی که باعث سرد شدن روابط عاطفی همسران بعد از ازدواج میشود اشاره می کنیم. ... ورود فرزندان به زندگی همان قدر که علتی برای امکان بیشتر با هم بودن است، در ... دلایل سرد شدن روابط بعد از ازدواج www.tanzimekhanevadeh.com/.../1067-1392-10-04-1... Translate this page دلایل سرد شدن روابط بعد از ازدواج. کافی است یک بار به مطب روانپزشکان متخصص در زمینه روابط زناشویی مراجعه کنید تا با تعداد زیادی زوج‌های جوان روبه‌رو شوید که همه ... دلایل سرد شدن مردها در زندگی چیست؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/archives/190851.php Translate this page دلایل سرد شدن مردها در زندگی چیست؟ ... به شما حق می دهیم که در آغاز راه یکسری اصول را ندانید اما اگر بخواهید خوشبخت ادامه ..... با جراحت های روابط زناشویی آشنا شوید! تأثیر تولد فرزند بر روابط زن و شوهر - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/archives/184015.php Translate this page شور و شادی پدر شدن جای خود را با عواطف و احساسات دیگری عوض می كند . ... به عنوان یكی از مهم ترین وقایع موجود در زندگی هر فرد ، در مدت زمان معینی می تواند تأثیرات كلی و جزئی فراوانی در روابط زناشویی به جای بگذارد . ... مسلماً تولد فرزند نمی تواند از مهر و علاقه زن نسبت به شوهر بكاهد . .... رفتارهای ایجاده کننده سردی در رابطه ی جنسی! دلیل بی میل شدن مردان به رابطه جنسی - پزشکین pezeshkin.ir/دلیل-بی-میل-شدن-مردان-به-رابطه-جنسی/ Translate this page این هم نمونه‌ای دیگر: «مدت یکسال است ازدواج کرده ام ولی هیچ علاقه ای برای ... اینکه برخی مردان تمایلی به داشتن روابط زناشویی با همسرشان ندارند، امری است .... مانند نگهداری از فرزندان، عادی‌شدن روابط و الگوهای جنسی روزمره و تکراری نیز به آن اضافه شده باشد. ... بی میلی در رابطه جنسی, رابطه جنسی, راضی نبودن از رابطه جنسی, سرد شدن مرد ... چرایی سرد شدن روابط همسران - شیعه نیوز www.shia-news.com/fa/.../چرایی-سرد-شدن-روابط-همس... Translate this page همه ما کسانی را دیده ایم علاقه به جمع آوری تمبر، پروانه و سکه دارند. یکی از رازهای مهم در زندگی زناشویی جمع آوری کلکسیونی از لحظات عاطفی و عاشقانه است که همیشه با ... کودکان و روابط زناشویی والدین - عصر ایران www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک Translate this page اگر سرد شدن روابط زناشویی از سوی هر دو طرف باشد، اگرچه به ظاهر نارضایتی کمتری ... هیچ لزومی ندارد که والدین الگوی رفتاری خاصی در پیش بگیرند تا به فرزندان ... را دوست دارند و گاه این علاقه را به شکل در آغوش کشیدن یکدیگر به هم نشان می دهند. بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-... Translate this page Oct 27, 2013 - چرا او نسبت به زندگی و ارتباط با همسرش گرمی سابق را ندارد و سرد و .... او، همسر او به نیازهایش نرسد، به دلیل سرد‌شدن روابط اثرات منفی این موضوع به خود مرد هم صدمه می‌زند. ... چندی پیش زن و شوهری که فرزند دو ساله‌ای داشتند برای مشاوره مراجعه کردند. ... تصویر ذهنی از آن فیلم‌ها جایگزین می‌شود و علاقه به همسر از بین می‌رود. دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی چیست؟آقایان بخوانند! www.delgarm.com/.../79358-دلایل-سرد-شدن-زن-در-را... Translate this page در روابط کوتاه مدت و یک شبه که بیشتر به هدف لذت جویی یا بقای نسل صورت ... دلایل سرد شدن زن در رابطه جنسی: مردهایی که به هنگام رابطه جنسی رفتار نظافتی مناسب ... علل سرد مزاجي خانمها در روابط زناشویی - وبلاگ اختصاصی ... dr--karami.blogfa.com/post-26.aspx Translate this page علل سرد مزاجی خانمها در روابط زناشویی باید توجه داشت مدت زمـانـی کافی که زن ... روابط جنسی آشناست بر اثر فشار شهوت یا خودخواهی ، همسر خـود را در کـامـروا شـدن ... شاید همسر مردی بسیار مهربان و زن و فرزند دوست و صمیمی و صـبـور باشد. ... بـرخـی از زنان از ترس آنکه از طرف شوهر به شهوترانی متهم شوند از اظهار علاقه به روابط جنسی امتناع ... رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ | مجله اینترنتی ... www.parsi1.com/.../رابطه-جنسی-در-دوران-نامزدی-چگو... Translate this page روابط زناشویی بین زن و شوهر بسیار مورد تاکید و سفارش اسلام قرار گرفته است و در ..... بیشتر خوانده شود و به فرزندان اجازه داد تا با نظارت بزرگتر ها رفار اجتماعی آموخته شده در دوران .... ممکنه باعث سرد شدن وکم شدن علاقه شوهر نسبت به خانم بشه یانه. پیشگیری از سرد شدن روابط زناشویی | بیبی کده: مجله ... www.babykadeh.com/.../پیشگیری-از-سرد-شدن-رواب... Translate this page پیامدهای ابراز علاقه شدید به فرزند .... پیشگیری از سرد شدن روابط زناشویی. مجموعه : روابط زناشویی. چگونه می توان گرمی روابط جنسی زناشویی را تا سالیان دراز حفظ ... فرزندان و روابط زناشویی والدین! - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir › ... › کودک و خانواده Translate this page اگر سرد شدن روابط زناشویی از سوی هر دو طرف باشد، اگرچه به ظاهر نارضایتی کمتری ... هیچ لزومی ندارد که والدین الگوی رفتاری خاصی در پیش بگیرند تا به فرزندان ... را دوست دارند و گاه این علاقه را به شکل در آغوش کشیدن یکدیگر به هم نشان می دهند. پرتال سلامت باغ دارو - ۷ راه برای بهبود رابطه جنسی بعد از ... baghdaroo.com/۷-راه-برای-بهبود-رابطه-جنسی-بعد-از... Translate this page چرا بعد از تولد فرزند، رابطه زناشویی مانند سابق نیست؟ ... از نظر کارشناسان، اگرچه دیدن صحنه ی زایمان باعث سرد شدن میل مرد نسبت به زن نمی شود، اما ممکن ... به مرور زمان احساس عشق و علاقه در او از بین می رود و به سختی با زن ارتباط برقرار می کند. زندگی و عشق و عاشقی - اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی zendegi-asheghi.blogfa.com/post-16.aspx Translate this page به همین دلیل روند طبیعی زندگی از جمله داد و فریاد کردن فرزندان، و یا برنامه های شلوغ ... های هم باشند، نسبت به هم علاقه پیدا کنند، و یکدیگر را تحریک نمایند؛ دلیل تمام این .... عوامل سرد شدن روابط زناشویی, حل مشکلات زناشویی, تاثیر بیماری دیابت بر ... دعای سرد شدن از عشق avayemelal.ir/دعای+سرد+شدن+از+عشق Translate this page دعاي سرد شدن مهر و محبت تیترجو- علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی دعای عشق - 7mh.blogfa.com ٠• ⊱ معجزه قرآن و ادعیه ... زندگی و خوشبختی | حوزه مشاوره فرهنگی www.zolal.ir/site/node/740 Translate this page مهمترین عامل احساس رضایت زن و شوهر از زندگی زناشویی وجود صمیمیت در خانواده است. ... در یک کلام، صمیمیت به معنای برقراری روابط بسیار دوستانه و محبت آمیز با دیگری است؛‌به گونه ... و ابراز علاقه به شوهر با دلربایی و حاضر شدن با ظاهری زیبا در مقابل دیدگان او. ... امام علی در توصیه به فرزند خود،‌محمد بن حنفیه، درباره مدارا با همسر می ... آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي masaelejensie2010.blogfa.com/ Translate this page آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - مطالب اين وب قطعا خواندني و جذاب است ... به همین دلیل بهتر است از سبزیهای برگ سبز برای بهتر شدن رابطه جنسی تان استفاده کنید. ..... می‌گویند سرد شدن رابطه زناشویی در بسیاری از زن و شوهرهای ایرانی کارشان را به ... براساس این مطالعات اگر به خاطر کم بودن تعداد اسپرم‌های‌تان صاحب فرزند ... به ارتباط جنسی دهانی علاقه دارم | پرسمان دانشجويي - تربیتی ... www.moshavereh.porsemani.ir/.../به-ارتباط-جنسی-دها... Translate this page ولي چرا تحمل هيچ چيز حتي دست گرفتن و بغل كردن و نزديك شدن به كسي رو ندارم؟ .... هنگام تحريك به دستشويي برويد و آلت خود را بدون دست ورزي با آب سرد شستشو ... نایس پاتوق | برترین های نت necepatogh.shiektarinha.ir/ ۵۶ دقیقه پیش - علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - جوونی javuni.ir/news/49006 ۸ دقیقه پیش - بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات . رازی كه مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../رازی-كه-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دان... Translate this page Oct 29, 2013 - وقتي همسران تفاوت هاي يكديگر را به خوبي بشناسند، سردي هاي كمتري در زندگي آنها پيش مي آيد. ... ممكن است سردي در رابطه زناشويي در زن ظاهر شود اما عامل اصلي بروز مشكل ... از داروها در خانم هاي سالم به طور مختصر سبب گرم تر شدن روابط بين زن و ... يا زن علاقه اي به ازدواج نداشته باشد و با بي ميلي و سردي به آغاز زندگي ... علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - باتوته batoote.ir/علاقه-به-فرزند-و-سرد-شدن-روابط-زناشویی/ Translate this page بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات بین زوج ها را به شدت تغییر می دهد و باعث مشکلات بسیار و سرد شدن روابط زناشویی می شود.عشق به فرزند ... مشاوره در رابطه با مسائل زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط برای ... hedva.blogfa.com/cat-3.aspx Translate this page متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند. ... برخلاف باور عموم، ارگاسم شدن آقایان با انزال آنها یکی نیست. .... برخی از مشکلات جنسی می‌تواند سبب سردی روابط بین زوجین شود. ... و آن محل مورد علاقه را در معرض هر آنچه که دوست دارند با آن انجام دهند ،بگذارند، اما موضوع امروز در مورد آلت آنها نيست. درمان سرد شدن زوجین در رابطه زناشویی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/109192_درمان-سرد-شدن-زوجین-در-را... Translate this page Oct 28, 2015 - روابط زناشویی، مقدس‌ترین و مهم‌ترین بخش زندگی هر زوج را تشکیل می‌دهد و این تقدس ... «اختلال کاهش تمایل جنسی» یا «سرد مزاجی» به جنس مخالف احساس مخربی ... در این بیماری فرزندان پسر به دنیا آمده دارای یک کروموزوم x اضافی هستند) و ... های جنسی در سنین پایین ( 1029 ) · نبود علاقه به داشتن رابطه در زوجین ( 1025 ). علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - تلگرام دانلود ... telegramdownload.ir/.../علاقه-به-فرزند-و-سرد-شدن-ر... Translate this page 7 days ago - علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - تلگرام دانلود | تلگرام چت | دانلود اهنگ جدید| دانلود فیلم و سریال جدید|گیتی چت|مدرن طرح|مدرن بک لینک| ... ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - رابطه جنسی پس از ... masaelejensihot.blogfa.com/.../رابطه-جنسی-پس-از-زای... Translate this page علاقه مرد به زن (2) .... چرا بعد از تولد فرزند، رابطه زناشویی مانند سابق نیست؟ ... از نظر کارشناسان، اگرچه دیدن صحنه ی زایمان باعث سرد شدن میل مرد نسبت به زن نمی شود، اما ممکن است او ... یکی از دوران حساس در روابط جنسی زوجین، دوران پس از زایمان است. پاسخ به مجموعه ای از سوالات جنسی و زناشویی - عبرت نیوز ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=41190 Translate this page Mar 3, 2012 - اولا خانمها برای برقرار کردن رابطة زناشوئی نیاز به داشتن رابطه عاطفی خوب با همسر .... ایجادرابطه جنسی باهمسرم ندارم وافکارعجیبی به ذهنم میرسدکه باعث سردشدن روابط میشود. ... دوم به بعددچار کاهش شدید میل جنسی شده وهیچگونه علاقه ای به نزدیکی ندارم وصرفا ..... ولی متاسفانه درطول این مدت صاحب فرزند دیگری نشدیم. قلب عاطفی مرد کجاست؟ ( برای خانم ها ) :: خانواده برتر khbartar.blog.ir/post/780 Translate this page Jun 26, 2014 - همون طور که عرض شد کم کم کار شما به ابراز علاقه بدون رابطه ی جنسی هم میکشه . ..... فرزندان و خانواده (همسر و والدین و برادر و خواهر) می شود آیا این عشق به آنها .... خانواده و کشش مرد و زنه با روابط گرم زناشوییم کاملا موافقم چون از لحاظ ..... 1 - عشق و محبت در روابط زناشویی ، مرگ طبیعی ندارد ولی از غفلت و رها کردن می میرد. دانستنیهای جنسی زناشویی...چند راه محبت به همسر ...اهمیت ... reporter20.persianblog.ir/post/71/ Translate this page اخبار و مقالات > گاهی آقایان از روابط جنسی سرد میشوند . .... در مردان معمولا بیش از زنان این احتمال وجود دارد که به فرزندان خردسال خود به عنوان یک مانع و .... در مناسبت‌های خوب زندگی، مانند سالروز ازدواج یا تولد و غیره با نوشتن مطلبی کوتاه ابراز عشق و علاقه کن. .... آمیزش تنها رسیدن به رضایت جسمی نیست، بلکه احساس خواسته شدن، ارتباط ... آميزش جنسي را بابيشترين لذت تجربه کنید - عقد و بعد از ... trainingbam.blogfa.com/tag/عقد-و-بعد-از-ازدواج Translate this page متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند. ... پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را در روابط زناشویی ازدست دادند ... چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید .... *شوهر باید زماني كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك نشده از ارضاء ... چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-) manokhoshbakhti.blogfa.com/ Translate this page وقتی آدم‌ها در زمان مناسب، روابط مناسبی با دیگران ندارند، شاید بخواهند بعد از ازدواج این ... اگر از همان ابتدای زندگی زناشویی شروع به کنترل همسرتان بکنید از ترس اینکه .... لمس و نوازش جسمانی باعث خواهد شد که احساس نزدیکی و علاقه مندی طرفین افزایش یافته و ... اما تغییر رفتار شوهرم، غیبت های طولانی، بی تفاوتی و رفتار سرد و بی ... آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی 3xology.blogsky.com/ Translate this page دلیل علاقه مردان به سینه زنان. راضی کردن ... تغییررفتار زن و شوهر پس از تولد فرزند ... زوجین از روابط جنسی به عنوان تنبیه، باج گیری یا تحقیر استفاده نکنند · به منظور حل اختلالات جنسی ، مشاوره لازم است · توصیه هایی به خانمها برای زیباتر شدن زندگی زناشویی .... دلزدگی و سردی آقایان در مقابل وابستگی خانمها پس از رابطه جنسی. بررسي دلايل بي‌علاقه شدن همسران به هم ديگه دوستم نداري؟ www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum... Translate this page Jan 16, 2012 - اکثر زوج‌ها براین باورند که آتش عشق در زندگی زناشویی رفته‌رفته خاموش می‌شود. میزان عشق و علاقه بین همسران و از بین رفتن یا ماندن آن بسته به رفتار و تلاش ... در صورت متزلزل شدن هر یک از این اجزا یا همه آنها، روابط بین زن و شوهر رو به سردی ... و سنگدل شده، اگر رفتارش با فرزندان و افرادی که شما به آنها علاقه‌مندید، بد ... چند علت که باعث سرد شدن روابط جنسی آقایان می شود - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_detail_7751.html Translate this page چند علت که باعث سرد شدن روابط جنسی آقایان می شود. مجموعه : مطالب ... سرد کننده های جنسی مردان : خانمهای عزیز ... ۱- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از روابط جنسی و معاشقه خوششان نمی آید. ۲- زنهایی که ... علاقه و اعتیاد چندش آور این دختر به خوردن مام زیر بغل · مشاهده همه .... دختری در اسکاتلند از پدرش صاحب ۶ فرزند شد! + عکس. ایجاد سردی در روابط tasalamati.com/e/lMXrO/ Translate this page با گذشت زمان و بزرگ‌شدن فرزند یا فرزندان میزان توجه زوج‌ها نسبت به همدیگر معطوف به ... زن و شوهر در آغاز راه زندگی زناشویی همانند دو خطی هستند که در یک محل تلاقی ... بر خلاف ساهای اولیه زندگی که همه چیز( ما) بود، با سرد شدن روابط عاطفی (من و تو) می‌شود. ... و علاقه چندانی به هم صحبتی با همسرش ندارد به ویژه در صورتی که یک سویه باشد ... شناخت عشق واقعی - سرد مزاجی زنان shenakhteeshgh.blogfa.com/cat-5.aspx Translate this page دكتر ((اوستاش تشاسر)) مي نويسد: مـلـكـه اتريش فرزند نمي آورد و از زنان عقيم به شمار مي ... زن وقتي به برقراري روابط زناشويي موظف است كه شوهر از عهده مخارج او ( نفقه ) بر آيد، ... احساس اوليه عاشق شدن را با حالت دايمي عاشق بودن، يا بهتر بگوييم، در عشق ماندن ... در بـرشماري صفات خوب زن علاقه به همبستري را ياد كرديم ، اما اين بدان معني ... دلایل سرد مزاجی و بی میلی زنان به رابطه جنسی www.eq1.ir/post/152 Translate this page و اخیرا یک مشکلی برای من پیش اومده و اون…, دلایل سرد مزاجی و بی میلی زنان به رابطه جنسی ,مقالات زناشویی. ... بودم و همسرم سرد و الان این قضیه برعکس شده من سرد شدم و همسرم نسبت به قبل گرمتر شدن) ... یا پاروکستین مصرف می‌کنند، ممکن است دچار کاهش علاقه به فعالیت جنسی شوند. .... تاثیر روابط زناشوئی پدر و مادر بر فرزندان ... دکتر رهام صادقي - سرد مزاج یا گرم مزاج؟ www.roham.ws › ... › سوالات جنسی - تناسلی Translate this page Aug 4, 2011 - 17 posts آقای دکتر از کجا میشه تشخیص داد یک نفر در روابط جنسی سرد مزاج یا ... تاریخ: پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 - 22:16 عنوان: تاثير گرمي يا سردي مزاج بر روابط زناشويي ... 2 هرچه علاقه به ترشی و تندی بیشتر گرمتر و هرچه علاقه به شیرینی سردتر .... تعیین جنسیت نقش بیشتری داره اما خوردن کاسنی برای پسر دار شدن هم ... پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/104207 پاسخ پزشک: سرد مزاجی مختص همسر شما نیست و در خانمها علل زیادی دارد. ... ۲- برای نعوظ طبیعی و طولانی شدن انزال و اصلا" احساس نزدیکی با همسر چه باید کرد؟ .... تا قبل از زایمان دوم همسرم روابط جنسی خوب و بدون مشکلی داشتم اما از بعد از آن به مرور ..... دارند و به من فشار زيادي وارد ميكنند تا جاييكه من هيچ علاقه اي به نزديكي ندارم لطفا منو ... روانشناسی خانواده www.khoshbakhti20.blogfa.com/ Translate this page دختر و پسری که قبل از خواستگاری با هم ارتباط برقرار می کنند ، به دلیل علاقه ای ... و بعد از ازدواج ، با سرد شدن آتش عشقشان ، عیب ها را کم کم مشاهده کرده و زندگی شان به ... این رو در آموزه های زناشویی اسلام به ارضای این دو نیاز اساسی زن و مرد توجه شده است. ..... بنده پیشنهاد می کنم که تمام پست های مربوط به تربیت فرزند در این وبلاگ را ... سلامت جنسی و باروری - مصاحبه با هفته نامه سلامت در مورد حریم ... salajen.blogfa.com/post/104 Translate this page اگر سرد شدن روابط جنسی از سوی هر دو طرف باشد، اگرچه به ظاهر نارضایتی کمتری ... مثلاً با بزرگتر شدن فرزندان و حتی گاه در شرایطی که آنها نوجوانانی کاملاً بالغ یا ... را دوست دارند و گاه این علاقه را به شکل در آغوش کشیدن یکدیگر به هم نشان می دهند. روابط سالم - چند حقیقتی که حتما زنان باید در باره مردان بدانند eateyadbaa.blogfa.com/post/21 Translate this page روابط سالم - چند حقیقتی که حتما زنان باید در باره مردان بدانند - نکته های مفید برای ... زنان به مردها از زاویه دید خودشان نگاه می کنند و مردانی را که با فاکتورهای جذابیت از .... علاقه همسرانشان بسیار خوشحال می‌شوند، آقایان در ابراز عشق و تمایل به برقراری ... او بگیرید، رابطه‌تان خیلی زود سرد می‌شود و او از بودن در کنار شما گریزان خواهد شد. دلایل سردی روابط همسران بعد از ازدواج | میهن دکتر mihandoctor.ir › مسائل جنسی Translate this page Nov 15, 2015 - ... روانشناسی کودکان, - زندگی بهتر, - فرزندان و امتحانات, - والدین موفق, مسائل ... در اینجا به عواملی که باعث سرد شدن روابط عاطفی همسران بعد از ازدواج ... از سرد شدن مردان نسبت به همسرانشان و ادامه دليل اين كاهش علاقه كاهش شور و ... ۴- عدم دسترسی به رابطه در چهارچوب ازدواج: برخی از همسران در روابط زناشویی با همسر خود دچار ... روابط جنسی - آکاایران www.akairan.com/marriage/tag/روابط%20جنسی/ Translate this page آشنایی با اثرات روماتیسم بر روابط جنسی,آموزش روابط صحیح زناشویی همه چیز در باره ... بنا به گزارش آکاایران : مطمئنا، درباره کم شدن میل جنسی و خشکی واژن که موانع ... در مردان معمولا بیش از زنان این احتمال وجود دارد که به فرزندان خردسال خود به عنوان یک ... آکاایران: آشنایی با دلایل مردانه برای سردی روابط جنسی به گزارش آکاایران 15 ... مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ... new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index Translate this page به زور آنجا می روم وآنجا هم رفتارم سرد است چون دوست ندارم همسرم. ... همسرم مرد مومن خوش اخلاق و اهل کار است هرچند که من به کارش علاقه ای ندارم و هم خودش و هم ... پس از انجام کلیه امور پزشکی گفتند که راهی برای فرزند دار شدن شما وجود ندارد مگر با اهداء جنین. ..... باتشکر از زحمات بیدریغ حضرت استاد بنده در مورد روابط خاص زناشویی چندسوال ... شبهه - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان ... www.x-shobhe.com/shobhe/3103.html Translate this page Jan 25, 2013 - اما، دلایل سرد مزاجی [کم میلی] برخی مردان در آمیزش جنسی با همسران‌شان، یکی، دو تا یا ... و از معصیت‌های بزرگ است، آثار سوئی نیز در روابط خانوادگی و زناشویی دارد. ... با شکم سیر به حمام رفتن، با شکم سیر همبستر شدن، آمیزش با زنان سالخورده. ... سوء آنها نیز در ناتوان کردن مردان و نیز معلول کردن فرزندان به عمل آمده بود. چرا بعضی زنان به رابطه جنسی علاقه ندارند؟ - همسران - خانواده ... www.salamatnews.com › خانواده › همسران Translate this page Aug 12, 2014 - تمایل برخی زنان به برقراری رابطه ی جنسی بسیار کم است که این مساله علت ... دلایل سرد مزاجی زنان ... خستگی مفرط به خاطر مراقبت از والدینی که سن و سال بالایی دارند یا بچه های کوچک نیز می تواند منجر به کم شدن تمایلات جنسی شما شود. ... در موقعیت های روابط جنسی تان تنوع دهید: تغییر زمان و مکان و موقعیت می تواند ... بهمن ۱۳۸۹ - داستانهای واقعی و عبرت انگیز - Blogfa 1000tarh.blogfa.com/8911.aspx Translate this page زن جوان در دايره اجتماعي کلانتري شهرک ناجاي مشهد افزود: با برخوردهاي سرد همسرم تصور مي .... افزود: متاسفانه شوهرم از نظر روابط عاطفي و زناشويي خيلي سرد بود و هيچ توجهي به من ... بابک با ابراز علاقه به من، مرا تحت تاثیر قرار داده و دل مرا به دست آورد. ... پس از اظهارات این مادر و فرزند به دستور بازپرس شعبه، تلاش برای دستگیری متهم ... مطالب قدیمی‌تر - مهرخانه :: پنجره panjere.mehrkhane.com/page/10/ Translate this page حضور بیش از اندازه فرزندان در اتاق خصوصی والدین، ممکن است باعث سردی میان پدر و مادر ... از گذشت مدتی از سرد شدن روابط، بالارفتن اختلافات و فضای حاکم بر خانه‌شان، شاکی ... همه شواهد حاکی از آن است که به محض پیدا شدن سر و کله بچه در زندگی زناشویی، ... بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند علاقه همسرشان به رابطه جنسی و شتاب‌زدگی او از ... رابطه جنسی و عشق : روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/.../راهنماي-زوج-هاي-جوان Translate this page Feb 29, 2016 - به طور مثال گاهی اوقات زوجین به دلیل همین هراس از دیده شدن در مقابل کودک مدام رابطه شان را به تعویق می‌اندازند و همین مسئله رفته‌رفته باعث سردی جنسی ... غلط که افراد مسن علاقه ای به برقراری رابطه جنسی ندارند، بوجود می آید. ... شواهد نشان داده است که گاهی اوقات افزایش سن با کاهش اعتماد به نفس در روابط جنسی همراه است. ریشه اصلی سرد شدن روابط زناشویی چیست ؟ sar3damusic.ir/ریشه-اصلی-سرد-شدن-روابط-زناشویی... Translate this page Jan 1, 2016 - ریشه اصلی سرد شدن روابط زناشویی چیست ؟ ,دانلود رایگان با لینک مستقیم. ... در اینجا به عواملی که باعث سرد شدن روابط عاطفی همسران بعد از ازدواج ..... آنها سه فاکتور اصلی را برای کم کردن سرد مزاجی و داشتن علاقه به برقراری رابطه ی … .... مشکلات اقتصادی، روابط زناشویی ناموفق، مشکلات کاری، بحث سر فرزندان و . علت سرد شدن رابطه زناشویی و راه حل آن چیست ؟ | جدید 95 - رها فان www.rahafun.com/علت-سرد-شدن-رابطه-زناشویی-و-را... Translate this page علت سرد شدن رابطه زناشویی و راه حل آن چیست ؟ ... به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از جاری شدن عقد ازدواج، دختر و پسر مجال ... زجر مادام العمر است چون طرفین حس می کنند طرف مقابل هیچ علاقه ای به شنیدن حرف هایشان ندارد. ... گرمی روابط خانوادگی در قالب نوشته های جدی، طنز و کاریکاتور یا عکس بیان کرده اند. ... همکلامی با فرزندان شوهرم سرد مزاج است - نوعروس www.noarous.com/fa/content/903 متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه ومن فوق العاده دختر گرمی هستم. ... تا اونجایی که ازارتباط زناشویی دوستان وآشنایان شنیدم فکر می کنم ایشان غیرطبیعیه. ... ﻫﻤﺴﺮﻡ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﻣﻨﻮ اﺭﺿﺎ ﻛﻨﻪ,ﻫﻤﻮﻥ ﺭاﺑﻂﻪ ﺩﻳﺮ ﺑﻪ ﺩﻳﺮ ﻫﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻛﻴﻔﻴﺖ و ﺑﺎ ﺯﻭﺩ اﺭﺿﺎ ﺷﺪﻥ اﻳﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ. .... به تعهد خودشان عمل کنند که با درک همدیگر نسبت به تربیت فرزند زندگی سالم همراه ... علل ناتوانی جنسی و ... » درمان ناتوانی جنسی مردان، دکتر عارف ... www.dohaclinic.org/.../882-علل-ناتوانی-جنسی-و----.... Translate this page ناتوانیهای جنسی در مردان، معمولا به قرار زیر است : 1- کمبود یک بیضه 2- کوچکی بیضه ... نظر علمیاندازه آلت تناسلی مردان عوامل سرد شدن روابط زناشویینقش امیزش جن * سی در سلامت ... نعوظ میشودچرخه طبیعی عمل جنسی در مردانچگونه به سوالات جنسی فرزند خود پاسخ دهیم؟ ... زمان نامناسب در برقراری رابطه جنسی باعث نابودی علاقه میگردد. دلیل سرد مزاجی بانوان در رابطه زناشویی چیست؟ - تاپ ناز www.topnaz.com › سبک زندگی › روانشناسی Translate this page Jul 5, 2012 - آن‌ها به موجب نا‌آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری روابط ... شـدن یـاری نـمـی کـند و پیش از ارضای او دست از عمل زناشویی می‌کشد. ... شاید همسر مردی بسیار مهربان و زن و فرزند دوست و صمیمی و صـبـور باشد. ... بـرخـی از زنان از ترس آنکه از طرف شوهر به شهوترانی متهم شوند از اظهار علاقه به روابط جنسی امتناع می‌ورزند ... مشکلات بعد از بچه‌دار شدن، زن و شوهرها بخوانند - نی‌ نی‌ بان niniban.com/.../مشکلات-بعد-از-بچه‌دار-شدن-زن-و-شوهر... Translate this page با تولد فرزند اول یک تغییر بزرگ در زندگی زن و شوهر به وجود می‌آید و بیشترین ... اصلی رابطه خوب زناشویی را نداشته باشند، تولد فرزند به آنها کمکی نخواهد کرد و اگر ... فقط به خاطر فرزندان ادامه پیدا می‌کرد و شاهد یک رابطه سرد در خانه بودیم و فرزندان این ... برای خانم‌ها پیش‌نیاز روابط جنسی روابط عاطفی است و اگر عاطفه لازم را از جانب ... نایس پاتوق | شیک ترین ها necepatogh.shictarinha.ir/ ۵۶ دقیقه پیش - علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی - جوونی javuni.ir/news/49006 ۸ دقیقه پیش - بارداری و متعاقب آن ورود یک فرد جدید به خانواده گاه مناسبات . بی میلی همسر به رابطه جنسی| مشاوره خانواده sppm.ir/بی-میلی-همسر-به-رابطه-جنسی/ Translate this page کمک به والد برای پذیرفتن استقلال فرزند و درک این واقعیت که باید به فرزند اجازه ... چتر حمایتی او خارج شود و از طرف دیگر، کمک به فرزند برای رها شدن از احساس دینی که ... برخی از آقایان دچار سرد مزاجی درروابط جنسی هستند و برخی اوقات اصلا ازکلمات .... شود که علاقه و میل شهوانی خودش زیادتر شده ، برای انجام روابط زناشویی آماده گردد. چرا برخی مردان تمایلی به رابطه جنسی با همسرشان ندارند؟ - آفتاب www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی Translate this page Dec 20, 2014 - این هم نمونه ای دیگر: «مدت یکسال است ازدواج کرده ام ولی هیچ علاقه ای برای ... اینکه برخی مردان تمایلی به داشتن روابط زناشویی با همسرشان ندارند، امری است که ممکن .... از فرزندان، عادی شدن روابط و الگوهای جنسی روزمره و تکراری نیز به آن اضافه شده باشد. ... سرد شدن زندگی زناشویی در طول زمان که اصلی ترین دلیل آن عدم … عاشقانه - چرا روابط زوجین بعد از مدتی سرد و بی روح میشود؟ mohammadsahel.mihanblog.com/extrapage/12 Translate this page Oct 30, 2010 - یکی از عوارضی که روانشناسان امروزه در روابط به وفور مشاهده می کنند، این است ... برای تربیت مناسب فرزندان باید بر روی اشتیاق و علاقه به زندگی ... سردی رابطه بین زن و شوهر ، چرا ؟ - ماتیلدا www.matilda.ir › زناشویی › دانستنی های جنسی Translate this page Oct 8, 2015 - سردشدن در رابطه جنسی به دلیل کم توجهی به تدارک مقدمات رابطه ... ساعت ها قبل از برقراری رابطه آغاز شده باشد و اگر هم ابراز عشق و علاقه نسبت به همسر بدانیمش، ... بدون فراغت آن ها به خانه داری و تربیت و درس فرزندان، در مورد زنان بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد. استرس های شغلی هم بر سرد شدن روابط جنسی اثر می گذارد. درباره سردی روابط عاطفی بین زوج‌ها - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/430540/weblog/jabari Translate this page Jun 29, 2015 - سالهای اولیه زندگی زناشویی ، سالهای طلایی برای اکثریت زوج ها است. ... با گذشت زمان و بزرگ‌شدن فرزند يا فرزندان ميزان توجه زوج‌ها نسبت به همديگر معطوف به فرزندشان ... تا همسرش و علاقه چنداني به هم صحبتي با همسرش ندارد به ويژه در صورتي كه يك ... به زندگي با وجود سردي روابط عاطفي ادامه مي دهند و اميد به بهتر شدن ... مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی - جنسی psychotherapy.blogfa.com/category/10 Translate this page مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی - جنسی - مشاوره و روان درمانی انواع مسائل شخصی، ... زوج درمانی، مشکلات روابط جنسی - مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی. ... شدن خون اگر از نوعی باشد که خون بیاید نشانه پاره شدن پرده بکارت همسرش است؟ ... یعنی نه گرم نه سرد بیشنر از یک بار هم همسرم میلی به ادامه نداره و بعضی مواقع به دور ... توصيه های يک خانم روانشناس - خانواده درماني ham3ar.persianblog.ir/post/5/ Translate this page Dec 8, 2003 - ۴- آرام كردن فرزندان و هر يك را به كاري مشغول كردن. ... ۱- بي اعتنايي و سرد رفتار كردن. ... خاطري كه از اين بابت به مرد دست مي دهد تأثير مطلوبي بر روابط زناشويي مي گذارد. .... در تمامي مراحل فوق هم صحبت شدن مي توانست درهاي آشتي را بگشايد. .... پختن غذاهاي مورد علاقه شوهرتان ابراز غيرمستقيم مهر و محبت به اوست. وظیفه زنی که شوهرش نسبت به مسائل زناشویی بی تفاوت است ... www.islamquest.net › ... › ازدواج Translate this page کد سایت fa2543 کد بایگانی 2430 نمایه زن و روابط زناشویی ... 8 ساله ازدواج کرده ام و 2 فرزند دارم. ... من از بی تفاوتی خیلی بدم میاد و زندگی سرد نمی خوام ولی شوهرم خیلی سرد و ... زن با نشان دادن این ایثارگری هر چند تا حدی خواسته های خود را محدود می کند، اما به هدف مهمتری که کسب توجه مرد و عشق و علاقه او نسبت به خود است نایل می شود. جوانان حتماً بخوانند - دانستنیهای جن سی در روابط زناشویی goleleila.com/.../print:page,1,967-جوانان-حتماً-بخوانن... Translate this page Aug 6, 2012 - جوانان حتماً بخوانند - دانستنیهای جن سی در روابط زناشویی ... پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هنگام نزدیکی[ با هدف فرزند دار شدن] به فرج همسرتان نگاه ..... چهار چیز، زهدان سترون و سرد می‌شود گر در حالی که سرکه خورده است عادت ماهیانه شود هرگز کامل ... بوی خوش بدن در ایجاد جاذبه جنسی و تهییج و تشدید علاقه زن به مرد به یکدیگر ... دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج zabanzendegi.blogfa.com/ Translate this page دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج - **آیا هر موجود ماده معطری را می توان زن نامید؟ ... البته همه روابط به کمی مصالحه نیاز دارد، مثل اینکه در رستورانی غذا بخورید که او .... سال پیش من با دختری که مدت ها به او علاقه مند بودم ازدواج کردم و صاحب فرزندی شدم. ...... شدنِ سریع (و بلکه ناخواسته ی) منی به بیرون، به مرحله سرد حسیّ جنسی وارد شده و ... سرد مزاجی زنان (مقالات) - ایران سلامت forum.iransalamat.com/.../سرد-مزاجی-زنان-مقالات-348... Translate this page Dec 10, 2010 - شاید همسر مردي بسيار مهربان و زن و فرزند دوست و صميمي و صـبـور باشد. ... عوامل رواني مثل ترس از حاملگي، افسردگي پس از زايمان، طرد شدن از جانب شريک ... اين كه زن بايد به آميزش با شوهر علاقه مند باشد بدين معني است كه او پـس از ... تمايل به روابط مجدد همين كه زني به ارتباط زناشويي رغبت نشان دهد گواه آن است كه مفهوم ... درمان روابط سرد زناشویی - مجله اینترنتی ردز www.radz.ir/1392/04/درمان-روابط-سرد-زناشویی/ Translate this page درمان روابط سرد زناشویی ... گفتن بدی‌ها همیشه به معنای دعوا کردن نیست. قبل از حرف زدن شرایط را ... به همسرتان ابراز علاقه کنید، حتی اگر این علاقه آنقدرها وجود نداشته باشد. ... فراموش نکنید که در صورت عصبانی شدن طرف مقابل، به خودتان مسلط شوید. دعای سرد شدن از عشق brandsara.site/دعای+سرد+شدن+از+عشق/ Translate this page دعاي سرد شدن عشق - netagahi.com دعای سرد شدن عشق نت آگهی - addit.ir دعاي سرد ... دعاي سرد شدن مهر و محبت علاقه به فرزند و سرد شدن روابط زناشویی دلایل سرد شدن ... بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان www.mardoman.net/.../بررسی-خودارضایی-از-نقطه-ن... Translate this page از ۷ تا ۱۴ سالگی، نیروی جنسی به اعضای جنسی منتقل می گردد ( در آقایون بیضه ها و در ... باورند که اسپرم ها در سن ۱۸ سالگی شروع به بالغ شدن می کنند و در سن ۲۱ سالگی .... روابط جنسی نامشروع با افراد متعدد نه تنها از نظر فیزیکی مضرات بیشماری را در ... این هوای سرد جذب شده تصریح می دارد که: ” در خصوص افرادی که به شخصه استمناء ... خرداد 1392 - اموزش های جنسی - Blogfa matlabjensi.blogfa.com/1392/03 Translate this page مردهایی که تجربه ی کمی در روابط جنسی دارند، به دلیل هیجانات و شهوت بیش از حدّ دچار ... که روابط عاطفی بر روی خانمها و روابط جنسی بر روی اقایان باعث گرم شدن یا سرد شدن .... گاهی علاقه و عشق شدید زن و شوهر به همدیگر، عاملی می شود برای سوءظن. ..... درونی را به فرزندان پسرمان و ابراز احساسات و همدلی را به فرزندان دخترمان آموزش میدهیم؟ علل کاهش میل جنسی مردان-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/health/hdetails.php?... Translate this page Dec 1, 2012 - ارتباط زناشویی به افزایش صمیمیت کمک می کند و صمیمیت و روابط ... تعارض ها و نارضایتی هاست که رابطه زناشویی را سرد می کند، نه با هم بودن طولانی. ... زن و شوهر بعد از تولد فرزند باید رابطه گذشته خود را حفظ کنند و تولد فرزند نزدیکی ... در صورت مشکل ساز شدن کاهش میل جنسی، مراجعه به متخصص ضروری است. قلب يخي(تجربه كسب كن) - رازهاي در مورد روابط بين دختر و پسر icy-hearts.blogfa.com/cat-6.aspx Translate this page چند روزه روابط شما يکم بد شده به هم کم تر اهميت ميدين. ... علت اصلي دوست شدن شما اين بود که تو ذهن ناخود آگاه شما اين بود که اون ميتونه ... الان روابطتون انگار داره سرد ميشه. ... به كجا كشیده خواهد شد و چه بلایی سر آن می‌آید و در میان زندگی زنــــــــاشویی بعد از ... كه دوستشان دارد دائما به آنها ابراز علاقه كلامی كند و بسیاری از نمودهای دیگر محبت ... این رفتارها باعث سردی روابط جنسی می‌شود - پایش payeshonline.com/.../این-رفتارها-باعث-سردی-روابط-... Translate this page Mar 3, 2016 - بنابراین به طرزی پنهان منزجر شده و از لحاظ جنسی نسبت به شما سرد می شود. ... ۴- گاهی جدا شدن رختخواب همسران ممکن است دلیل نزاع نباشد، گاهی بی توجهی به زمان خواب ... در امور زناشویی، رفتار سرد در برخورد با همسر، ابراز نکردن علاقه، ایجاد ... یا مادر خوبی برای فرزندان باشید بلکه غیر از این دو بُعد، بُعد دیگری هست که ... چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ - فرارو fararu.com/fa/.../چرا-مردان-به-همسران-خود-خیانت-می-کن... Translate this page Jan 2, 2015 - در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ‌چیز سخت‌تر و دردناک‌تر از این نیست ... حالت مرد این حق را به خودش می دهد که با اختیار کردن همسر دوم صاحب فرزند شود. 7. ... اگر زن با مشکل سرد مزاجی مواجه است، برای بهبود رابطه با شوهر به درمان مشکل .... خودشو تغییر بده و سردی در روابط علت اصلی روی آوردن شما به فرد دیگه یی می شه. زن و شوهر های ایرانی چرا بهم خیانت میکنند – جديدترين اخبار ... www.momtaznews.com/زن-و-شوهر-های-ایرانی-چرا-بهم-... Translate this page روانشناسان و متخصصان، از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل ... ۲- سرد شدن نسبت به ظاهر یکدیگر: در زندگی زناشویی افرد به تدریج ممکن است .... مثلا اگر دلیل خیانت سرد شدن روابط نسبت به هم باشند می توانند با کمک مشاور، ... زنی که بعد از پی بردن به خیانت شوهرش خود و دو فرزندش را از طبقه سی‌ام به پایین پرت کرد! روانشناسی - مشاوره نی نی سایت clinic.ninisite.com/Pages/Cats-روانشناسی_-88-1.html طبع سردی هم دارم.3سالم میشه اقدام داشتم بچه دار نشدم . .... میخواستم کتابهای مناسب به من معرفی کنید تا قبل از امدن فرزند دوم دخترم رو اماده کنم. ..... سوال: سلام من خیلی از بچه دار شدن میترسم تمام دغدغه ام اینه که آینده بچه هام چی میشه میتونم ..... و بچه نیز ندارم و میل جنسی ام صفر است و علاقه ای به برقراری روابط زناشویی ندارم و این مورد بر ... آنچه باید از روابط زناشویی بدانیم zanoshoo.blogfa.com/ Translate this page آنچه باید از روابط زناشویی بدانیم - این وبلاگ با هدف آموزش مسایل مختلف زناشویی ایجاد شده. ... مصرف 75 گرم گردو در روز موجب بهبود کیفیت اسپرم در مردان جوان می شود. ... همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. ..... پس تا اينجا مي‌بينيم كه پسر يا دختر شدن فرزند بستگي به مرد دارد نه زن و اين ... علل سرد مزاجی خانمها در روابط زناشویی - آوا نوین آوای سلامت medicalclinic.ir › آوای سلامت › زناشویی و ازدواج Translate this page علل سرد مزاجی خانمها در روابط زناشویی باید توجه داشت مدت زمـانـی کافی که زن ... را در کـامـروا شـدن یـاری نـمـی کـند و پیش از ارضای او دست از عمل زناشویی می کشد. ... شاید همسر مردی بسیار مهربان و زن و فرزند دوست و صمیمی و صـبـور باشد. ... بـرخـی از زنان از ترس آنکه از طرف شوهر به شهوترانی متهم شوند از اظهار علاقه به روابط جنسی امتناع ... عشق بازی در آسمان - سرد مزاجی در زنان sahmiazsepide.blogfa.com/cat-2.aspx Translate this page دکتر رویا رضوی، متخصص و جراح بیماریهای زنان و زایمان، علت اصلی سرد مزاجی در ... فرد افسرده نسبت به تمام افراد دور و بر خود، از جمله همسر و فرزندان، بیعلاقه است. ... روابط زناشویی ممکن است بر اثر ترس از جدا شدن همسر بارور نیز به مخاطره افتد. ... ادا در می آورند و همسر خود را با عدم ابراز مهر و محبت و علاقه مجازات می کنند تا شاید همسر ... رابطه عاطفی مشکل آفرین - دکتر بدری سادات بهرامی www.drbahramiclinic.com/article_read.php?...رابطه%... Translate this page Mar 8, 2014 - به عنوان مثال، فردی كه شاهد رابطه عاطفی بين پدر و مادرش نبوده فقط شاهد رابطه ... را با همان جنس رفتاری كه والدين به فرزند داشته اند با همسر خود برقرار كند. ... دوری زوجين از يكديگر به خاطر سرد شدن روابط زناشويی است ويا اينكه دو ... به يكديگر اظهار علاقه و عشق كنند وبه محض جدايی دوباره كشش به ديدار هم داشته باشند. اثر بوسه های محبت آمیز boosidan.blogfa.com/ Translate this page اثر بوسه های محبت آمیز - اثر عشق در زندگی زناشویی. ... از طرف دیگر زنان به زمان بیشتر برای آماده شدن برای سکس نیاز دارند. 5. حرف بزنید نکته 5: ارتباط کلامی ... تیر ۱۳۹۰ - پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما - Blogfa jense.blogfa.com/9004.aspx Translate this page پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما - پاسخ به مسائل زناشویی. ... موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است . ... بی حال شدن نه به اندازه آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است . ..... بیاد داشته باشید که عشق و علاقه فقط در لمس مکانیکی بدن خلاصه نمیشود. عوامل و راهکارهای سرد شدن روابط عاطفی همسران itplusplus.ir › ازدواج › ازدواج و همسرداری Translate this page مردهایی که زنان هیچوقت به آن ها علاقه مند نمی شوند · با این همه مشکلات، اینگونه ... در اینجا به عواملی که باعث سرد شدن روابط عاطفی همسران بعد از ازدواج میشود اشاره می کنیم. ... ورود فرزندان به زندگی همان قدر که علتی برای امکان بیشتر با هم بودن است، در ... پنهانکاری ها و حتی دروغ گفتن ها نشانه های عدم صداقت در یک زندگی زناشویی است. هم آغوشی روان شناسی زنان - زیتون(روان شناسی ازدواج) zatun2002.persianblog.ir/.../هم_آغوشی_روان_شناسی_ز... Translate this page نکات ظریف زیاداست دراین خصوص ومثال های فراوان که منجربه طولانی شدن میشه آتش .... محمد توی روابط زناشویی هنوز همون طور سرد هستش ، البته به خاطر حل همین مشکل رو آورده ... پیش اومده با محمد ازدواج کردم ، نه به خاطر علاقه به اون یا تمایل به ازدواج کردن ! ایسنا - بزرگتر بودن دختر در ازدواج؛ آري يا خير؟ isna.ir/fa/.../بزرگتر-بودن-دختر-در-ازدواج-آري-يا-خير Translate this page Jun 24, 2012 - همچنين شرايط خانواده‌ها، ميزان نفوذ و احاطه خانواده بر فرزند نيز مي تواند در اين موضوع تاثير داشته باشد. وي با بيان اينكه بزرگتر بودن دختر نسبت به پسر در ازدواج به عنوان ... گرايي و علاقه به تحصيل، بالا بودن سطح توقعات و ايده‌آل گرايي در امر ... ***سن بالاتر دختر به تدريج باعث سرد شدن روابط بين زوجين مي شود. راه محبت کردن به همسر و محبت پذیری خانم ها و روابط عاطفی ch3.ir/index.php?option=com...id... Translate this page ما برای زندگی زناشویی ، نیار به دو عنصر عشق و محبت یا احساس به طرف و رفع نیاز داریم ، که خیلی ها از این مسئله غافل هستند . .... مثلا برای تربیت فرزند ، ویژگیهای مادر مثل مهربانی و ویژگی های اخلاقی مهم است . ..... یک عامل جدی سردی روابط، یکنواختی است . ... چون کسانی هم هستند که روز به روز عشق و علاقه شان بهمدیگر بیشتر میشود . نشانه های خیانت همسران - راهنمائی و مشاوره ghazi39.persianblog.ir/post/37/ Translate this page Apr 23, 2010 - 6-عدم تمایل به روابط جنسی 7-مخفی کردن موبایل و تلفنهای بی جواب 8-کم حرفی و سرد مزاجی9-تفکر زیاد و خیره شدن 10-افزایش ساعات کاری .... واقعا در روابط زناشویی چیزی بنام یک "رابطه کامل" وجود ندارد و متاسفانه با این که ... این واقعیت که او دیگر علاقه ای به رسیدگی امور خانواده ندارد و تمایلش را به برقراری رابطه ... هنر رابطه زن و مرد - روابط دختر و پسر anyasha.blogfa.com/cat-11.aspx Translate this page Oct 6, 2011 - شاید نتوانید گرم شدن کره زمین را کنترل کنید، اما میتوانید در مصرف .... از وقتی یادم می آید در دوران کودکی به بازی با پسران علاقه داشتم و ... تا در صورت به دنیا آمدن فرزند نیز همان نقش ها و رفتارهای کلیشه ای مورد دلخواه خود را در او ایجاد کنند. .... شنیدن این عبارت به همسر شما تفهیم می کند که روابط جنسی و زناشویی او ... خودارضایی وراه های درمان آن - اساس تربیت khoran.persianblog.ir/post/5/ Translate this page May 4, 2011 - بلوغ دوره ای از رشد است که طی آن انسان از موجودی غیر جنسی به موجودی جنسی ... برای باقی ماندن در حالت تحریک جنسی کمتر به تحریک مداوم نیاز دارند، میزان روابط جنسی آنان با .... 3- بی توجهی پدر و مادر به کارهای فرزند : یکی از موجبات مبتلا شدن .... کودکان علاقه ی فزاینده ای به دستگاه تناسلی دیگران، والدین،کودکان ... آموزش مسائل جنسی 2020 » Blog Archive من ۲۷ سالمه و خانم و ... www.j2020.ir/من-۲۷-سالمه-و-خانم-و-مجرد-هستم-علاقه-دار/ Translate this page علاقه دارم ازدواج کنم ولی احساس می کنم به کسی به عنوان شریک جنسی احتیاج ندارم، چون .... میان همسران است و نادیده گرفتن آن ممکن است باعث سرد شدن روابط بین آنها شود. ... پدرانی که صاحب فرزند کودکستانی میباشند،از رابطه جنسی کمتری برخور دارند. میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟ www.migna.ir/vdcf.xdmiw6dcmgiaw.html Translate this page Jun 29, 2011 - درمان حسادت نسبت به فرزند دوم و برخورد درست وا . ... بی خوابی و بی اشتهایی می شوید، نسبت به روابط اجتماعی بی علاقه می شوید و ... شخص مبتلا به افسردگی مزمن، علاقه ای به ادامه زندگی ندارد و ترجیح می دهد که برای فرار از .... بی خوابی، زود بیدار شدن از خواب در صبح و یا خوابیدن بیش از حد ...... وجود مشكلات زناشویی. رابطه جنسی ابزاری قوی برای کنترل خشم و غلبه بر ... www.darsezendegi.com/2310/khajesnraot.html Translate this page شوهرم در هنگام دعوا و عصبانیت مرا به زور به اتاق خواب می برد ... شده و آب سردی بر روی خاکستر آتش خشم می ریزید و این بهترین شیوه مهار خشم است. ... به ایشان عرض کردم: ” اتفاقاً همسر شما حالت طبیعی دارد و اگر او در چنان شرایطی شما را به اتاق خواب می کشاند، به دلیل علاقه وافرش به شماست. ” ... روابط جنسی همسران و رابطه آن با خیانت مرد ...


ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 292 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]