تردد مشمولان خارج از کشور در سال 96

Admin

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از اتمام مهلت مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی خارج از کشور خبر داد و توضیحاتی را درباره شرایط فعلی تردد این افراد ارائه کرد.


سردار موسی کمالی درباره اینکه گفته می‌شود مقررات ورود و خروج ایرانیان مقیم خارج از کشور تا پایان سال 95 بوده و در حال حاضر به اتمام رسیده است گفت: این موضوع صحیح است و این مقررات تا پایان سال 95 بود، در حال حاضر نیز اقداماتی برای تمدید و شرایط جدید این مقررات انجام شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد (شرایط جدید به محض اعلام اینجا اضافه خواهد شد).


کمالی درباره اینکه در حال حاضر ایرانیان مقیم خارج از کشور چه شرایطی دارند؟ گفت: هموطنانمان در خارج از کشور نباید نگران باشند چرا که تا زمان تصویب مقررات جدید مقررات قدیم همچنان پابرجاست و کسانی که وارد کشور شده طبق همان مقررات می‌توانند خارج شود و کسانی هم که خارج شده‌اند بر اساس همین مقررات می‌توانند وارد شوند.


رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره مقررات تردد ایرانیان خارج از کشور گفت: بر اساس قانونی که در حال حاضر نیز اجرا می‌شود ایرانیانی که حداقل دو سال در خارج از کشور بودند می‌توانند سالی دو بار و حداکثر سه ماه به کشور تردد کنند.


وی افزود: این افراد می‌توانند در خارج از کشور به سفارت‌خانه‌ها یا نماینده‌های جمهوری اسلامی مراجعه کرده و به گذرنامه‌شان مهر ورود و خروج بزنند.


کمالی بیان کرد: این مقررات درباره افرادی است که مشمول سربازی بوده و به سربازی نرفته‌اند. دانشجویان و آن دسته از مشمولانی که با معافیت تحصیلی به خارج از کشور رفتند مشکلی در ترددشان وجود ندارد.


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]