پخش زنده جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه

Admin

پخش زنده جام جهانی کشتی آزاد 2017


برنامه پخش مستقیم رقابتهای جام جهانی 2017 کشتی آزاد کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، برنامه پخش مستقیم مسابقات جام جهانی 2017 کشتی آزاد کرمانشاه از شبکه‌های سوم و ورزش سیما اعلام شد که طی آن شبکه سوم سیما روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 10:15 پخش مستقیم می‌شود و رقابتهای بعد از ظهر نیز از ساعت 19:30 تا 21:45 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

شبکه ورزش سیما نیز روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 به صورت زنده رقابتها را پوشش می‌دهد و رقابتهای بعد از ظهر نیز از ساعت 16:30تا 19 به صورت مستقیم پخش می‌شود.

رقابتهای روز جمعه نیز از ساعت 10 تا 12 از شبکه ورزش سیما و 9 تا 10:30 و ساعت 16:30 تا 19 از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

شبکه رادیویی ورزش و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز این مسابقات را به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان به کشتی پخش می‌کند.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2017 با حضور تیمهای روسیه، آمریکا، آذربایجان و گرجستان، ایران، ترکیه، هند و مغولستان در روزهای 28 و 29 بهمن به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]