جریمه صحبت با موبایل حین رانندگی

Admin

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا گفت: جریمه صحبت کردن با موبایل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان است و استفاده از هندزفری هم تخلف محسوب می شود.

سرهنگ داود قاسمیان گفت: صحبت با تلفن یکی از شایع ترین عوامل بروز تصادفات ناگوار و شدید است که جزو مهمترین علل تصادف به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه توجه نداشتن راننده به جلو به دلایل مختلف مثل رعایت نکردن مقررات، خوردن و آشامیدن، صحبت کردن، جزو تخلف های محرز محسوب می شود، از این رو رانندگان در حین صحبت با تلفن همراه در معرض خطر جانی برای خود و سرنشینان و عابران پیاده هستند.

قاسمیان گفت: پلیس برای این عده از رانندگان قانون گریز، جرایمی در نظر گرفته که جریمه صحبت با موبایل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان اعمال می شود و در سایر شهرها ۸۰ هزار تومان لحاظ شده است و در راه های روستایی این جریمه ۴۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا ادامه داد: بر طبق این قانون، استفاده از تجهیزات مشابه تلفن همراه مثل هندزفری هم تخلف محسوب می شود.


انتهای پیام/

منبع: مهر


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]