دانلود فیلم درگیری آخر بازی استقلال و صبا 11 آذر 95

Admin

دانلود فیلم درگیری آخر بازی استقلال و صبا

------------------------------------------------------------------

نتیجه نهایی : استقلال 2 - صبای قم 0

آبی ها فاتح بازی جنجالی استقلال و صبا

------------------------------------------------------------------
دانلود فیلم حواشی بازی استقلال و صبا 11 آذر 95

دانلود فیلم درگیری و ضرب و شتم شدید در بازی امروز استقلال و صبای قم
------------------------------------------------------------------

شرح حواشی بازی امروز استقلال و صبا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دقایق پایانی دیدار صبا قم و استقلال درگیری بین یعقوب کریمی و مسعود حق‌جو ایجاد شد که این درگیری و تشنج در بازی به نیمکت دو تیم هم کشید. اتفاقی که درگیری ساکت الهامی با محمد خرمگاه را رقم زد.

* ساکت الهامی به شدت با محمد خرمگاه درگیر شد و کم مانده بود کار دو مربی به درگیری فیزیکی هم بکشد که اطرافیان و نیمکت‌نشینان صبا و استقلال مانع از این کار شدند. هرچند الهامی مشتی به صورت خرمگاه زد.

*پس از اینکه نیمکت‌نشینان مانع درگیری‌ها شدند، الهامی بازهم به سمت نیمکت استقلال می‌رفت تا به درگیری‌اش با خرمگاه ادامه بدهد، اما اجازه این کار به او داده نشد.

* هواداران استقلال که در ورزشگاه حضور داشتند، پس از پایان درگیری‌ها شروع به تشویق یعقوب کریمی کردند.

* پس از درگیری الهامی با خرمگاه، هواداران استقلال به شدت علیه مربی صبا شعار دادند که خرمگاه به سمت آنها رفت و خواستار این شد علیه الهامی شعار ندهند و به نوعی از او حمایت کرد.

* سیدعلی، داور مسابقه تصمیم به اخراج ساکت الهامی و محمد خرمگاه گرفت تا مربیان صبا و استقلال از بازی اخراج شوند.

* صمد مرفاوی و علیرضا منصوریان پس از درگیری دستیاران‌شان، با یکدیگر صحبت کردند تا تشنجی که در بازی به وجود آمده بود از بین برود.

خبرنگاران که در پایان بازی قصد حضور در نشست خبری ورزشگاه یادگار امام (ره) قم را داشتند، وقتی به این محل رسیدند متوجه شدند که در سالن برگزاری نشست خبری قفل است! کلیددار سالن برگزاری نشست خبری هم گویا در محل حضور نداشت و باعث تجمع خبرنگاران پشت در بسته شده بود. برخی هم می‌گفتند کلیددار سالن گُم شده است! پس از گذشت پنج دقیقه در محل برگزاری نشست خبری باز شد تا خبرنگاران وارد این محل شوند.


انتهای پیام/

دانلود فیلم درگیری آخر بازی استقلال و صبا

منبع: تسنیم


[ بازدید : 433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]