3 تا 5 اسفند 94 / آخرین مهلت ثبت نام ارشد سراسری 95

Admin

3 تا 5 اسفند 94 / آخرین مهلت ثبت نام ارشد سراسری 95
سوم تا پنجم اسفند، فرصتی دوباره برای ثبت نام در کنکور ارشد 95


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعیین مهلت جدید شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 95 گفت: داوطلبان در روزهای 3 تا 5 اسفند ماه می توانند در آزمون ثبت نام کنند.


حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: برای مساعدت و همراهی با داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 95، افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند؛ می توانند در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه برای شرکت در آزمون اقدام کنند.


وی گفت: ترتیبی اتخاذ شده است که این افراد در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه سال جاری با مطالعه دفترچه راهنما، در صورت واجد شرایط بودن بتوانند با تکمیل فرم تقاضانامه در این آزمون شرکت کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در روزهای 16 تا 25 آذرماه انجام شده است و تاکنون 700 هزار و 65 نفر در این آزمون ثبت نام کردند.


توکلی با بیان اینکه 366 هزار و 485 نفر زن و 333 هزار و 580 نفر مرد در این آزمون شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 95 اردیبهشت 16 و 17 ردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد نحوه پرداخت هزینه این آزمون توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است؛ با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت 300 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام کنند.


توکلی افزود: هر داوطلب می تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کد رشته امتحانی اول) از میان 66 کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته های شناور مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته امتحانی شناور اقدام کنند. این داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت کد رشته امتحانی دوم نیز در تقاضانامه اینترنتی 300 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم پرداخت و یک سریال اعتباری دیگر دریافت کنند.


وی با اشاره به شرکت در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اظهار کرد: بر اساس ضوابط داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باشند لازم است با پرداخت 92 هزار ریال دیگر،

برای شرکت در گزینش دوره های مذکور اقدام کنند.


** مهلت ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی دیگر تمدید نمی شود


فرصت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امشب ۲۷ بهمن به پایان می رسد و دیگر تمدید نمی شود.


توکلی افزود: تاکنون ۱۰۵ هزار ۶۷۴ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند و امروز آخرین فرصت ثبت نام در این دوره ها است.


وی یادآور شد: کدرشته محل های جدید و اصلاحات اعلام شده درخصوص برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ۱۳۹۴ نیز اعلام شده است که داوطلبان می توانند با توجه به آن در این دوره ها ثبت نام کنند.


توکلی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند در صورت علاقمندی می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به ویرایش کدرشته محلهای انتخابی اقدام کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۵ هزار نفر است.


** ثبت نام ۵۸ هزار نفر در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام ۵۸ هزار نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.


توکلی افزود: کدرشته محل های جدید و اصلاحات درخصوص برخی از رشته های تحصیلی این نوع پذیرش اعلام شده است و تاکنون ۵۸ هزار و ۹۲۱ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.


وی تاکید کرد: داوطلبان پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ۱۳۹۴ تا چهارشنبه ۲۸ بهمن فرصت دارند در این پذیرش ثبت نام کنند.


توکلی خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند در صورت علاقمندی می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند.


برچسب ها: ارشد 95, کارشناسی ارشد95, آزمون کارشناسی ارشد 95, کارشناسی ارشد 95, ارشد95, آخرین مهلت ثبت نام ارشد 95


[ بازدید : 441 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]