نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95 + گلها و خلاصه دیشب

Admin

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95 + گلها و خلاصه دیشب
پیش بازی اتلتیکومادرید - بارسلونا، بارسلونا، بازی بارسلونا - اتلتیکومادرید، نتيجه بازي بارسلونا و اتلتیکو مادريد 17 فروروردين 95 + گلها و خلاصه، نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید سه شنبه 17 فروردین 95، دانلود خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 17 فروردین 95،نتیجه بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95، نتیجه فیلم خلاصه بازی گلهای بارسلونا و اتلتیکومادرید 25 فروردین 95
امشب دیشب

دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2016-2015

نتیجه نهایی : اتلتیکو مادرید 2 - بارسلونا 0

حذف تلخ بارسلونا از لیگ قهرمانان

دانلود خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 2-0 بارسلونا 25 فروردین 95

دانلود گلهای بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95

دانلود گل اول گریژمان / دقیقه 36 / اتلتیکو مادرید 1 - بارسلونا 0

دانلود گل دوم گریژمان / دقیقه 88 / اتلتیکو مادرید 2 - بارسلونا 0

دانلود حواشی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95

دانلود فیلم درگیری نیمار با بازیکنان اتلتیکومادرید

دانلود فیلم اشتباه عجیب داور در دقیقه 90 علیه بارسلونا

دانلود فیلم جشن صعود بازیکنان اتلتیکومادرید برابر بارسلونا

اولین جام از دست رفت

اتلتیکو 2-0 بارسلونا؛ سه گانه تکرار نمی شود

بارسلونا با شکست 2-0 مقابل اتلتیکو در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها و اناری که در دیدار رفت موقف شده بودند با نتیجه 2-1 اتلتیکو را شکست بدهند، در دیدار امشب به شکست 2-0 تن دادند و از رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها باز ماندند.

بازی با میدان داری بارسا و بازی دفاعی اتلتیکو آغاز شد. تیم میهمان مانند دیدار رفت به دنبال رسیدن به گل از روی ضدحمله بود. بازی به همین ترتیب بیشتر در میانه زمین در جریان بود و بارها داور مجبور شد به دلیل بازی فیزیکی دو تیم بازی را متوقف کند.

بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36 اتلتیکو بود که به گل رسید. روی ارسال دیدنی سائول بود که گریزمان با یک ضربه سر تماشایی، تراشتگن را مغلوب کرد.


در دقایق پایانی نیمه اول بارسایی ها بر شدت حملات شان اضافه کردند اما نتوانستند به گل برسند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد اما این اتلتیکو بود که می توانست در دقیقه 54 به گل برسد اما ضربه سر لوکاس به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.

با سپری شدن دقایق ابتدایی این نیمه، بازی کاملا یک طرفه شد و بارسایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات زیادی روی دروازه اتلتیکو ترتیب دادند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

در حالی که شاگردان انریکه سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، اتلتیکو روی یک ضدحمله توانست به گل دوم دست پیدا کند. روی حرکت فیلیپه لوئیس بود که توپ به دست اینیستا برخورد کرد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد. گریزمان پشت ضربه ایستاد و توانست حساب کار را 2-0 کند.

بازیکنان بارسا که می دانستند با زدن یک گل می توانند کار را به وقت اضافه بکشند، به حملات شان ادامه دادند و اما تلاش آنها برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

ترکیب اصلی اتلتیکو مادرید و بارسلونا

بارسلونا امشب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، میهمان اتلتیکو است.‏

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها در دیدار رفت 2-1 پیروز شدند اما صعودشان به مرحله بعد قطعی نیست.‏

اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوان فران، گودین، لوکاس، فیلیپه لوئیس، سائول، گابی، آگوستو، کوکه، یانیک فریرا کاراسکو، گریزمان

بارسلونا: تراشتگن، دنی آلوس، پیکه، ماسکرانو، یوردی آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، مسی، لوئیس سوارز، نیمار

انتهای پیام/

منبع: ورزش 3

نتیجه بازی بارسلونا اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95 | گلها و خلاصه| نتیجه بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,دانلود خلاصه بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,فیلم بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,گل‌های بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,بارسلونا اتلتیکومادرید ,گزارش بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,پیش بازی بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,بازی بارسلونا اتلتیکومادرید 25 فروردین 95 در لیگ قهرمانان اروپا,ترکیب بارسلونا اتلتیکومادرید چهارشنبه 25 فروردین 95,نتیجه بازی های لیگ قهرمانان اروپا,دانلود, فیلم, خلاصه بازی , بارسلونا , اتلتیکومادرید, فوتبال, اخبار بارسلونا,لیگ قهرمانان اروپا,

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 25 فروردین 95 + گلها و خلاصه دیشب


[ بازدید : 1039 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]