نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95+سامانه ثبت اعتراض یارانه

Admin

اعتراض به قطع یارانه 95 | سامانه ثبت اعتراض یارانه | نحوه اعتراض به قطع یارانه در سال 95,آدرس سایت اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95,اعتراض کردن به قطع یارانه سال 95,علت قطع یارانه نقدی در سال 95, قطع یارانه نقدی در سال 95,زمان اعتراض به قطع یارانه سال 95,استعلام وضعیت حذف شدگان یارانه 95,پیگیری دلیل حذف یارانه در سال 95,سایت اعتراض به قطع یارانه سال 1395,علت قطع یارانه از کدام سایت باید پرسید؟,استعلام یارانه ,حذف یارانه 95,دلیل قطع یارانه برای بعضی افراد,اسامی حذف شدگان یارانه سال 95,اعتراض به قطع يارانه,ثبت اعتراض به قطع یارانه سال 95,سامانه اعتراض به حذف یارانه در سال 1395,نتایج اعتراض یارانه 95,اخبار یارانه 95,استعلام وضعیت حذف شدگان یارانه ,علت قطع یارانه 95 اعتراض,کجا اعتراض بنویسم واسه حذف یارانه,ایامعلوم شده یارانه چه کسانی قطع می شود؟,

​نحوه اعتراض به قطع یارانه ها در سال 95,

سامانه ثبت اعتراض به قطع یارانه سال 95,

اعتراض به قطع یارانه نقدی,

سایت اعتراض به قطع یارانه ها,اخبار یارانه 95,علت حذف یارانه سال 95,

اعتراض به قطع یارانه 95 | سامانه ثبت اعتراض یارانه

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه تیتر امشب اظهار داشت: پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، هر سال حدود ۵۱۰ هزار شغل در طرح های عمرانی ایجاد می شد اما با اجرایی شدن این طرح رقم اشتغالزایی به ۱۸۰ هزار کاهش پیدا کرد که علت آن افزایش جمعیت ، سقوط قیمت نفت و توقف طرح های عمرانی بود.

وی در ادامه افزود: هدفمند کردن یارانه ها مشابه أخذ مالیات است که دستگاه مالیاتی باید از ثروتمندان مالیات بگیرد و در هدفمندی یارانه ها نیز باید وضعیت اقتصادی افراد بررسی و متناسب با قانون یارانه دهک های بالای درآمدی را حذف و به دیگر دهک ها داده شود اما در این امر نباید شتابزده عمل شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دولت در سال گذشته دستور قطع 6میلیون از یارانه بگیران را صادر کرد اما تنها سه میلیون و دویست هزار نفر حذف شدند و این در حالی است که در هر سال یک میلیون تولد داریم.

میدری با بیان لزوم تجدید نظر در قانون هدفمندی یارانه ها گفت: حجم یارانه ها امسال ۲ برابر طرح های عمرانی برآورد شده و این روند برای کشور غیر قابل قبول است.

وی درخصوص مصوبه اخیر مجلس درمورد هدفمندی یارانه ها اذعان داشت: بند نخست این مصوبه که شامل حذف یارانه پزشکان، تجار و اصناف درجه یک می شود در نیمه نخست سال ۹۴ اجرایی شد اما بند دیگر آن سه دهک درآمدی جامعه حدود ۲۴ میلیون نفر را شامل می شود که شناسایی آنها و اجرای آن برای دولت مشکل است اما سعی می کنیم این مصوبه را اجرا کنیم.

میدری عنوان کرد: قبول دارم که بخش قابل توجهی از این اقشار توانایی مالی دارند اما تشخیص این افراد بسیار سخت است و باید ضریب خطا را کاهش دهیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دولت قبل قرار بود تنها به ۷ دهک یارانه دهد اما اجرای آن به علت اعتراضات متوقف شد زیرا تشخیص آنها تنها در نظریه ساده، اما در اجرا سخت بود.

میدری در ادامه افزود: نباید فقط درآمدهای خام را مد نظر قرار دهیم بلکه باید هزینه های خانوار نیز در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ۲ دفترچه درمان دارند که آنها از دو محل یارانه درمان می گیرند، گفت: بیماران خاص که ۲ دفترچه دارند، تا پایان فروردین باید یکی از آنها را انتخاب کنند و هر ایرانی یک دفترچه بیمه داشته باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دولت های مختلف از سال ۸۰ سعی کردند پایگاه های اطلاعاتی را تجمیع کنند اما این کار در دولت یازدهم موفقیت آمیز اجرا شد و مجلس اجازه دهد که به آرامی و با دقت حذف یارانه های پردرآمدها انجام شود.

میدری افزود: در ۴۰ پایگاه اطلاعاتی از نوع شغل گرفته تا نوع خودرو، مسافرت ها، نوع بیمه ها و حتی معاملات ملکی رصد شده و با تجمیع این اطلاعات با استفاده از ۴ روش مختلف وجه اشتراک آنها را بدست آوردیم تا مشخص شود چه کسانی که یارانه آنها حذف می شود

وی در پایان اظهار داشت: افردای که یارانه ی آن ها حذف شده می توانند به سامانه yaraneh10.ir مراجعه کنند./منبع:برترینها

.

برای دیدن جدیدترین اخبار یارانه ها اینجا کلیک کنید

سایت ثبت نام و اعتراض حذف یارانه 94 www.yaraneh10.ir

khabarpu.com/.../www.yaraneh10.ir-سایت-یارانه10.ht...
Translate this page
ورود به سایت www.yaraneh10.ir, سامانه ثبت نام یارانه 94 و اعتراض به حذف یارانه نقدی ... حذف یارانه 3 دهک پردرآمد در بودجه 95 ... معیار قطع یارانه نقدی افراد در سال 95.

سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی www.yaraneh10.ir

www.mabaham.ir/سایت-ثبت-اعتراض-به-قطع-یارانه-...
Translate this page
ثبت نام کارشناسی اشد فراگیر پیام نور سال 95 .... سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز – سه‌شنبه، پنجم ... برچسب ها : سایت اعتراض به یارانه نقدی,www.yaraneh10.ir,سایت اعتراض به قطع یارانه,سایت استعلام ...

خبر مهم برای حذف شدگان یارانه نقدی - نمناک

namnak.com/15296-اعتراض-به-حذف-یارانه-نقدی.html
Translate this page
یارانه نقدی و یارانه نقدی 94 و اعتراض به حذف یارانه و سایت اعتراض به حذف یارانه و ... می دری گفت: تا به امروز پیگیری اعتراضات و عودت یارانه به خانواده ها با تأخیر انجام می ... کنی میلیاردی پوله در سال 2میلیون به حساب من واریز و درامد ندارم مستاجر هم هستم به ... سلام چند ماه پیش یارانه ما را قطع کردن هر چی به سامانه اعتراض به حذف یارانه ...

قطع یارانه نقدی | نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال جدید

javuni.ir/news/74902
Translate this page
1 hour ago - نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95. احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه تیتر امشب اظهار داشت: پیش از اجرای قانون هدفمندی ...

سامانه شکایت حذف شدگان یارانه نقدی - کافه نتیار

www.cafenetyar.com/deteails.aspx?k=2570
Translate this page
سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز آغاز به کار کرده است و ... باید پرداخت یارانه در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدود ۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد. ... جهت ورود به سایت اصلی بر روی ورود به سایت کلیک کنید ... اينجانب نسبت به قطع يارانه خود از اسفند ماه اعتراض دارم لصفا" رسيدگي شود ...

سامانه استعلام یارانه نقدی

www.yaraneh10.ir/
Translate this page
اگر به هر دلیل دیگر مانند جاماندن از ثبت نام بهار 1393 در سازمان هدفمندسازی یارانه ها یا ... قطع شده است از روز چهارشنبه مورخ 94/6/4 به سامانه ثبت اعتراض مراجعه فرمایند. 1394/02/27 بند "ح" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 موضوع حذف یارانه غیر نیازمندان ...

نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95+سامانه ثبت اعتراض ...

news.tiktakblog.ir › سرگرمی و تفریحی
Translate this page
33 mins ago - نحوه اعتراض به قطع یارانه در سال 95,. آدرس سایت اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95,. اعتراض کردن به قطع یارانه سال 95,علت قطع یارانه نقدی در ...

ورود به سايت اعتراض به حذف یارانه - شما نیوز

shomanews.com/.../ورود-به-سایت-اعتراض-به-حذف-یار...
Translate this page
حذف‌شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال جاری در صورت اعتراض می‌توانند از طریق .... سلام پدر من از اقشار کم در امد میباشد که ظاهرا یارنه اش قطع شده اما وقتی به سایت ...

سامانه اعتراض به قطع یارانه باز شد

www.90ict.com/index.aspx?pid=99&articleid...
Translate this page

همزمان با گشایش سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی، افرادی که نسبت به قطع ... گفتنی است، دولت در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از اواخر سال گذشته نسبت به حذف گروهی از ... سید یحیی مطلبی 1395/01/24 ⇧0 ⇩0 پاسخ .... با سلام این سایت اعتراض کی باز می شه یارانه ما اسفند قطع شده است من مستجر هستم ماشین شخصی هم ندارم.

برچسب ها - یارانه نقدی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
Translate this page
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در ... در خصوص قطع یارانه پردرآمدها هستیم به گزارش تسنیم احمد. ... بودجه سال 95 در مجلس چگونگی توزیع یارانه نقدی به. .... اعتراض 900 هزار نفری به حذف از یارانه.

برچسب ها - یارانه نقدی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
Translate this page
دولت پارسال یارانه افرادی را قطع کرد که درآمد پایینی داشتند ... میلیون نفر از آنها اعتراض کردند و یارانه شان بار. ... می شود به گزارش شفاف یارانه فروردین ماه سال 95.

حذف یارانه - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/787/حذف-یارانه
Translate this page
چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 08:33:00. اعتراض بعضی یارانه بگیران: چرا یارانه ام قطع شد؟/معیار حذف از ... دولت به صورت شفاف دلایل قطع یارانه برخی از اقشار را اعلام کرده است. سه شنبه ... جزئیات مصوبه مشمولان حذف یارانه نقدی در سال ۹۵. مهر نوشت: ... معاون وزیر کارتوضیح می دهد؛نحوه حذف یارانه‌بگیران/ همه دولت اسیر یارانه نقدی شده است.

ایسنا - هدفمندي يارانه‌ها

isna.ir/fa/tag/9cc9d5cd13d10bbe/هدفمندي%20يارانه‌ها
Translate this page
یارانه نقدی بهمن‌ماه ساعت 24 دوشنبه همزمان با 26 بهمن‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۴،‏ ... «یارانه‌» در سال 95 هم ادامه دارد/ وزارت نیرو منحل نمی‌شود.

قطع یارانه از سال 95 - دانلود آهنگ

yfun20.rozblog.com/tag/قطع-یارانه-از-سال-95
Translate this page
سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی www.yaraneh10.ir ... حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال جاری در صورت اعتراض می توانند از فردا با مراجعه به سامانه .

آخرین اخبار یارانه - نیوزام

www.newsum.ir/tags/yaraneh/
Translate this page
به گزارش مشرق، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت در خصوص مخالفت با قطع یارانه 24 میلیون نفر از .

اُاُجوو (OojoO) - نحوه اعتراض به حذف یارانه

www.oojoo.ir/.../نحوه%20اعتراض%20به%20حذف%20...
Translate this page
یارانه نقدی و یارانه نقدی 94 و اعتراض به حذف یارانه و سایت اعتراض به حذف یارانه و سایت . ... یارانه 94 , تاریخ واری یارانه , نحوه اعتراض یه یارانه , یارانه سال 95 , اموزش اعتراض به یارانه 94. ... سایت اعتراض به قطع یارانه www.yaraneh10.ir - نتایج زنده.

برچسب ها - یارانه نقدی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
Translate this page
مجلس تصویب کرد؛ حذف یارانه‌‌نقدی سه‌‌دهک جامعه/‌پرداخت یارانه به این افراد جرم است. مجلس شورای ... در سال 95 یارانه نقدی سرپرست خانوار سه دهک بالای... پرداخت ... کمیسیون تلفیق مبنی بر قطع یارانه نقدی حدود تقریبا 24... کد خبر: ... درصد کمی از کسانی که یارانه آنها حذف شد اعتراض... داشتند و یارانه معترضان نیز با پرکردن فرم به طور.

سامانه اعتراض به حذف یارانه امروز باز شد/ رونمایی از ملاک‌های حذف

boursepress.ir/.../سامانه-اعتراض-به-حذف-یارانه-امروز-ب...
Translate this page
May 26, 2015 - سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز ... یارانه تیر ماه ما واریز نشده ونسبت به حذف اعتراض دارم و سایت اعتراض بسته ...... سال بیش 35میلیون تومان دریافتی دارند از سال 95 یارانه قطع می گردد چرا ...

یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد | زد ایکس ان

www.zxn.ir/یارانه-چه-کسانی-در-سال-95-قطع-خواهد-شد....
Translate this page

Mar 7, 2016 - یارانه نقدی حذف نکرده و دیگر اینکه به کسانی که… اجرای قانون … استخدام ... 12 دی 1394 ه‍.ش. – Sep 22, 2015 – آیا پرداخت یارانه نقدی از سال 1395 قطع می شود؟ .... یارانه چه کسانی قطع خواهد شد | برترین های نت – اعتراض کویت … .... و در سال 94 …لایحه بودجه سال 95 کل کشور روند اجرایی نحوه حذف یارانه اقشار پردرآمد …

برچسب ها:پیگیری حذف یارانه 95 ,سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه,قطع یارانه نقدی,نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال جدید,ورود به سايت اعتراض به حذف یارانه,خبر مهم برای حذف شدگان یارانه نقدی,سامانه شکایت حذف شدگان یارانه نقدی,فهرست جدید مشمولان حذف “یارانه نقدی,95,سایت یارانه نقدی,اعتراض به حذف يارانه,سامانه اعتراض به حذف یارانه سامانه ثبت اعتراض یارانه,سایت اعتراض به حذف یارانه,سامانه ثبت اعتراض به قطع یارانه,نحوه اعتراض به حذف یارانه,سامانه اعتراض به قطع یارانه,,سایت ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی,آخرین اخبار یارانه,سامانه اعتراض به قطع یارانه باز شد,,- قطع یارانه نقدی پردرآمدهای خاص از تیر9,قطع یارانه از سال 95 ,یارانه نقدی 4 میلیون نفر حذف شده است؟,یارانه چه کسانی در سال 95 قطع خواهد شد,سامانه استعلام یارانه نقدی,لیست افرادی که یارانه آنها از سال 95 قطع می شود ,یارانه نقدی چه کسانی سال آینده قطع میشود؟,
قطع یارانه,
برچسب ها: ​نحوه اعتراض به قطع یارانه ها در سال 95, سامانه ثبت اعتراض به قطع یارانه سال 95, اعتراض به قطع یارانه نقدی, سایت اعتراض به قطع یارانه ها, ​اخبار یارانه 95, علت حذف یارانه سال 95, قطع یارانه نقدی, سامانه استعلام یارانه نقدی,
نحوه اعتراض به قطع یارانه نقدی در سال 95+سامانه ثبت اعتراض یارانه


[ بازدید : 4023 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]