بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان +عکس

Admin

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان + تصاویر


فیلم های ورزشی ، سینما

تا کنون فیلم های ورزشی زیادی در سینمای جهان ساخته شده است که در این مطلب قصد داریم بهترین و موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما را معرفی کنیم.

بازدید : 287 نفر

موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما

ورزش یکی از مهمترین سوژه هایی بوده که از ابتدای ظهور سینما کارگردان ها پیرامون آن فیلم ساخته اند ولی برخی از این فیلمها بعد از گذشت سالها همچنان در ذهن مخاطب مانده و برخی دیگر به دست فراموشی سپرده شده است.
در این گزارش در حالت معمول آنهایی هستند که مخاطب عام و خاص را جذب کرده و ماندگار شده اند؛ فیلم هایی که به قول خودمان هم دنیا را داشته اند و هم آخرت را.

راکی (Rocky)

راکی (Rocky) ، سینما ، راکی


از قدیم آمریکا مدعی این شعار بوده که زیر پرچم این کشور همیشه فرصت برای موفقیت وجود دارد، با هر شرایطی، در هر زمان و برای همه؛ حتی و شاید به طور ویژه برای خارجی ها. شاید خلق قهرمانی مثل راکی بالبوا (سیلوستر استالونه) در راستای به رخ کشیدن همین شعار بوده است.

راکی یک مشتزن جوان ایتالیایی و ساده دل است که به رغم همه استعدادی که دارد نتوانسته به آنچه مستحقش بوده برسد اما بالاخره یک روز شانس در خانه اش را می زند و او فرصت مبارزه با قهرمان جهان را پیدا می کند. راکی تنها یک بار شانس دارد که خود را به دنیا ثابت کند و زندگی فلاکت بارش را تکانی اساسی دهد، پس همه چیزش را وسط می گذارد تا از این تک فرصت به بهترین شکل استفاده کند.

همین نکته راکی را تبدیل به یک قهرمان بزرگ می کند؛ قهرمانی که از چرک ترین خاستگاه ممکن، خود را به اوج قله می رساند. تصویری که استالونه به عنوان بازیگر و فیلمنامه نویس و جان جی اویدلسن به عنوان کارگردان از راکی ارائه می دهند، آنقدر صمیمی، نزدیک به واقعیت، پرشور و حماسی است که همه را سر ذوق می آورد. بی دلیل نیست که اولین فیلم از مجموعه فیلم های راکی که در سال 1976 ساخته شد سه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی را به دست آورد و در نزدیک به نیم قرن شش فیلم با محوریت این قهرمان ایتالیایی ساخته شده است.

آخرین فیلمی که با محوریت راکی ساخته شده، «Creed» نام دارد؛ یکی از مهمترین فیلم های سال 2015 که راکی در آن نقش مربی فرزند آپولو کرید و اولین رقیبش را ایفا می کند.



دانشجوی سال اول (The Freshman)

دانشجوی سال اول (The Freshman) ، راکی ، rocky


می گویند هارولد لوید یکی از قدرنادیده ترین کمدین های تاریخ سینما است. کم بیراه هم نمی گویند. او هیچ گاه محبوبیت بزرگانی چون چارلز چاپلین، باستر کیتون، برادران مارکس و حتی لورل و هاردی را به دست نیاورد اما هرگز تصور نکنید خلاقیت این کمدین کمتر از این چهره ها بود. برای نمونه فیلم «هارلود لوید به دانشگاه می رود» با عنوان آمریکایی «دانشجوی سال اول» است که فرد سی نیومیر و سام تیلور در سال 1925 با بازی لوید ساختند.

این فیلم صامت در ردیف بهترین آثار ورزشی تاریخ سینما قرار دارد و تقریبا تنها فیلم کمدی و صامت موجود در این لیست است. «دانشجوی سال اول» پر از صحنه های خلاق کمدی است. دانشجویی به نام هارولد لمب به تازگی وارد دانشگاه شده و در اولین اقدام تلاش می کند به تیم راگبی دانشگاه راه پیدا کند اما او که هیکلش نحیف و عینک بر چشم دارد، مدام از سوی مربی و بازیکنان خوش هیکل و توانمند تیم راگبی دانشگاه مورد تمسخر قرار می گیرد، با این حال هارلود که سر نترس و روحیه ماجراجویی دارد با همه آزارهایی که می بیند دست از تلاش نمی کشد.

این فیلم با اینکه بیش از 90 سال پیش ساخته شده آنقدر بکر و تازه است که هنوز هم برخی شوخی های آن توسط کمدین های مطرح امروز چون ویل فرل یا أام سندلر تقلید می شود. سکانسی که لوید در آن توپ راگبی را در دست دارد و همه بازیکنان تیم دانشگاه روی او افتاده اند و او با تعجب و افتخار به دوربین نگاه می کند یکی از درخشان ترین سکانس های ورزشی تاریخ سینماست.



گاو خشمگین (Raging Bull)

گاو خشمگین (Raging Bull) ، rocky ، دانشجوی سال اول


مارتین اسکورسیزی در سال 1980 بر مبنای کتاب «گاو خشمگین؛ داستان من» نوشته جیک لامونا فیلمی می سازد که در بسیاری از نظرسنجی ها آن را بهترین فیلم ورزشی تاریخ سینما می نامند. لامونا یکی از معروف ترین قهرمانان مشتزنی تاریخ است که از سال 1949 تا 1951 مرد شماره یک رینگ بوکس جهان در میان وزن بود.

او که به دلیل ضربات هولناک و خستگی ناپذیر بودنش در مبارزه به گاو خشمگین معروف شده بود، زندگی پر فراز و نشیبی داشت. لامونا که بسیار بی قید بود و بددهن، با تلاش خودش به اوج رسید و با خود ویرانگری اش به ورطه سقوط افتاد. رابرت دنیرو در فیلم «گاو خشمگین» یکی از بهترین بازی های کارنامه کاری خودش و یکی از هیجان انگیزترین نقش آفرینی های تاریخ سینما را خلق کرد.

فیلم یک تراژدی تمام عیار است که با بی رحمی تمام، ظهور و سقوط قهرمان داستان را به تصویر می کشد. دنیرو که برای این فیلم اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد، برای باورپذیر کردن نقش خود دست به همه کار زد. از شرکت کردن در مسابقات مشتزنی بروکلین تا اضافه کردن 30 کیلو به وزن خود. دنیرو آنقدر باورپذیر در نقش یک بوکسور حرفه ای ظاهر شد که حتی جیک لاموتای واقعی که در این فیلم به عنوان مشاور و تمرین دهنده دنیرو حضور داشت به او گفته بود اگر بخواهد، می تواند یک بوکسور بی نظیر شود و او خوشحال می شود در این راه مربی او باشد.


بیلیاردباز (The Hustler)

بیلیاردباز (The Hustler) ، دانشجوی سال اول ، گاو خشمگین


در سال 1961 رابرت روسن «بیلیاردباز» را به عنوان یکی از مهمترین درام های ورزشی تاریخ سینما خلق می کند اما این فیلم از چه جهت اهمیت دارد؟ ورزش بیلیارد همانند فوتبال کمتر به عنوان یک موضوع مستقل مورد توجه فیلمسازان جهان بوده است.

عموما این ورزش در قمارخانه ها و کازینوها انجام شده و می شود. بیشترین فایده میز بیلیارد هم این است که شخصیت های اصلی و فرعی برای گپ و گفت یا آغاز یک دعوا و جنگ اساسی دور آن جمع شوند اما روسن در «بیلیاردباز» دیدی به طور کامل مستقل به این ورزش دارد.

نکته مهم فیلم روسن بازی درخشان پل نیومن در نقش ادی فلسون است؛ بیلیاردباز قهاری که می خواهد بهترین باشد و مدام به دنبال رقیبان سرسختی در شهرهای مختلف آمریکا می گردد.

ادی در بیشتر مسابقه های خود فرد پیروز ماجرا است و زندگی اش هم از طریق همین بردهای پی در پی می گذرد تا اینکه به تور بیلیاردباز بی نظیری به نام «فتز» معروف به «بشکه» خورده و در رقابت با او شکست سنگینی متحمل می شود. این شکست سنگین که تاوان سختی برای ادی دارد، زندگی او را دگرگون می کند.

«بیلیاردباز» داستان مواجه شدن یک قهرمان افسارگسیخته و بی خیال و کمی دغلباز با خودش است؛ جایی که ناگهان پس از یک شکست سنگین چشم باز می کند و با حقایقی از دنیای اطرافش مواجه می شود که تا به حال آن را ندیده است. داستان تحول یک قهرمان سرکش و مغرور که فرصت جبران برای بسیاری از اشتباهاتش را پیدا می کند.

«بیلیاردباز» همانقدر که در به تصویر کشیدن جذابیت ها و تعلیق بازی بیلیارد موفق است، به همان اندازه هم در زمینه خلق درامی پرکشش و انسانی موفق عمل می کند.


هوزیرزها (Hoosiers)

هوزیرزها (Hoosiers) ، گاو خشمگین ، The Hustler


دیوید آنسیوگا کارگردان کم نام و نشان و بسیار کم کار آمریکایی در سال 1986 «هوزیرزها» را بر اساس یک داستان واقعی در دهه هشتاد می سازد. این فیلم را بهترین فیلم بسکتبالی در تاریخ سینما می دانند. اصل داستان مربوط به دبیرستان کوچکی به نام «میلان» در ایالت ایندیانا است که تیم بسکتبال آن توانست در سال 1954 قهرمان آمریکا شود.

این اتفاق حیرت انگیز دستمایه نگارش فیلمنامه «هوزیرزها» به قلم آنجلو پیزو شد. جین هاکمن در این فیلم نقش نورمن دیل را بازی می کند؛ مربی ورزش و افسر سابق نیروی دریایی آمریکا که پیش تر به دلیل اینکه یکی از شاگردانش را در مدرسه زده بود، از کار معلق شد اما رفیق او کلتوس سامرز پس از چند سال از او دعوت می کند به مدرسه هیکوری برود و تیم بسکتبال این مدرسه کوچک را تعلیم دهد.

این آخرین شانس نورمن برای موفقیت است اما ماجرا اینجاست که هر کدام از بچه های تیم او با مشکلات خاص خودشان دست و پنجه نرم می کنند و نورمن هم باید مشاورشان باشد و هم مربی شان.

فیلم سکانس های حماسی و شورانگیز بسیار جذابی دارد. انتخاب بازیگران تیم بسکتبال بسیار دقیق و ظریف است و از همه مهمتری جری گلد اسمیت به عنوان آهنگساز و فرد مورفی به عنوان فیلمبردار هر کدام یکی از بهترین دست پخت های کارنامه کاری شان را برای مخاطب آماده کرده اند اما در کل جین هکمن و بازی او برگ برنده اصلی این فیلم است.


مرد سیندرلایی (Cinderella Man)

مرد سیندرلایی (Cinderella Man) ، The Hustler ، ‌ Hoosiers


درام زندگینامه ای ساخت 2005 به کارگردانی «ران هاوارد» و بازی استثنایی «راسل کرو» فیلمی است همراه با دقایق عاشقانه زیبا و همچنین صحنه های اکشن هیجان انگیز. رویدادهای این فیلم در نیویورک و در زمان رکود اقتصادی آمریکا شکل می گیرد. در این داستان جیمز برادوک (با بازی راسل کرو) از بوکس به عنوان ابزاری برای به دست آوردن پول و تامین خوراک خانواده اش استفاده می کند

و سرانجام به یک ورزشکار نامی تبدیل می شود به گونه ای که به مصاف مکس بایر، قهرمان بوکس جهان می رود.

فیلم مرد سیندرلایی (مردی چون سیندرلا) درست مانند فیلم سی بیسکوییت بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و رویدادهای مربوط به دوران رکود اقتصادی محوریت آن است. این اثر شرح حال یک ورزشکار است که با تلاش و کوشش برای غلبه بر قهرمان های سنگین وزن، الهام بخش یک ملت رنج دیده می شود.

تفاوت بزرگی که میان این دو فیلم وجود دارد این است که قهرمان فیلم سی بیسکوییت یک حیوان عضلانی بود و قهرمان فیلم مردی چون سیندرلا یک بوکسور است. رسال کرو در مرد سیندرلایی می درخشد و به خوبی سیمای بوکسوری که حتی یک بار هم «ناک اوت» نشده و خارج از رینگ، یک همسر باوفا و یک پدر مهربان است که تحت هر شرایطی می کوشد به خانواده اش عشق بورزد و البته راه درستی انتخاب کند را به تصویر می کشد.

گروه سازنده به نویسندگی «آکیوا گلدسمن» و کارگردانی «ران هاوارد» همان گروهی هستند که دو شاهکار دیگر را نیز آفریده اند؛ در سال 2001 «یک ذهن زیبا – A Beautiful Mind» و در 2006 هم «رمز داوینچی – The Da Vinci Code». پس از «یک ذهن زیبا» این دومین همکاری رسال کرو و ران هاوارد نیز هست. جالب است بدانید که خود راسل کرو این نقش را از همه نقش هایی که تاکنون بازی کرده، بیشتر دوست دارد؛ نقشی که برایش 25 کیلووزن کم کرد، چند بار دندانش شکست، به خاطر آسیب دیدگی بیهوش شد و حتی به دلیل جابجایی شانه اش، فیلمبرداری 2 ماه متوقف شد! «من باید باور کنم، موقعی که اوضاع بده، من می تونم تغییرش بدم.»


ورزش در سینمای ایران


برخلاف تلویزیون، ورزش در سینمای ایران هیچ گاه جایگاه قابل قبولی به دست نیاورده است، دلیلش هم مشخص است؛ سینمای ایران سال هاست در زمینه خلق قهرمان، ناتوان و ناموفق است. طبیعی است که اگر نتوان قهرمان خلق کرد نمی توان در مورد سوژه ای فیلم ساخت که قهرمان داشتن رکن اصلی آن است.

البته در این زمینه تلویزیون بسیار موفق تر از سینما بوده اما در سه دهه اخیر تعداد فیلم های سینمای ایران که با محوریت ورزش یا قهرمانان ورزشی ساخته شده اند به اندازه انگشتان دو دست هم نمی رسد. مطرح ترین اتفاقی که در این زمینه در سینمای ایران در حال رخ دادن بود، ساخت فیلم «جهان پهلوان تختی» به کارگردانی زنده یاد علی حاتمی بود که مرگ او بر اثر سرطان باعث شد که این فیلم تمام نشود و فیلم «جهان پهلوان تختی» به کارگردانی بهروز افخمی هم چندان نام و نشانی از یک فیلم ورزشی نداشت.

یاسهای وحشی ، ‌ Hoosiers ، یاسهای وحشی


در حوزه ورزش های رزمی محسن محسنی نسب در دهه هفتاد دو فیلم «یاس های وحشی» و «شیرهای جوان» را ساخت که اولی اثر نسبتا پرمخاطبی بود ولی دومی نه. محمد حسین لطیفی هم در اولین تجربه فیلمسازی اش فیلم «سرعت» را در اواسط دهه هفتاد ساخت که می توان آن را بهترین فیلم ورزشی سینمای ایران دانست.

فیلم های «فوتبالیست ها» به کارگردانی علی اکبر ثقفی و «مثلث آبی» به کارگردانی هادی صابر هم چیزی فراتر از یک کل کل سینمایی بین پرسپولیس و استقلال نیست. اینها در حالی است که تاریخ ورزش ایران پر از قهرمانان جذاب و اتفاقات دراماتیک است ولی متاسفانه به دلایل مختلف هیچ گاه کارگردانان سینمای ایران تمایلی برای ورود به این عرصه نداشته اند.

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان + تصاویر

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان + تصاویر

منبع : ماهنامه تبار


بهترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما را بهترین‌ها می‌سازند www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid... Translate this page بهترين فيلم‌هاي ورزشي تاريخ سينما را بهترين‌ها مي‌سازند ... اتفاقي در که در سينماي جهان عکس آن به وفور اتفاق مي‌افتد و فيلم‌هاي موفق ورزشي با حضور کارگردانان ... بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینمای جهان + تصاویر - نمناک namnak.com/27667-فیلم-های-ورزشی-سینما.html Translate this page تا کنون فیلم های ورزشی زیادی در سینمای جهان ساخته شده است که در این مطلب قصد داریم بهترین و موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما را معرفی کنیم. الف - بهترین فیلم ورزشی تاریخ سینما alef.ir/vdcb5sb5.rhba9piuur.html Translate this page رده دوم انتخاب بهترین فیلم ورزشی به کمدی "رقابت سرد" Cool Runnings به کارگردانی ... فیلم‌های ششم تا دهم نظرسنجی انتخاب بهترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما ... Café Bonito - بهترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما www.nader-bonito.blogfa.com/post-140.aspx Translate this page یکی از دلایل مهجور ماندن ژانر فیلم‌های ورزشی در ایران را شاید بتوان دوری ... اتفاقی در که در سینمای جهان عکس آن به وفور اتفاق می‌افتد و فیلم‌های موفق ورزشی با حضور ... هر فهرست جدی از بهترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما با «گاو خشمگین»، حماسه ... پنجاه فیلم برتر تاریخ سینمای جهان - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي Translate this page May 26, 2014 - لورنس عربستان برنده هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم, بهترین کارگردانی, .... یکی از برترین فیلم‌های ژانر وحشت تاریخ سینما شناخته شده و با اختلاف زیادی از فیلم ..... این فیلم را برترین فیلم ورزشی تاریخ سینما می دانند. بهترین فیلم های ورزشی سال 2014 - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › سینما Translate this page Feb 2, 2015 - بهترین فیلم های ورزشی سال 2014 فیلم های ورزشی،سینما،فیلم های ... خصیصه مشترک همه فیلم های نسبتا مهم سال گذشته سینمای جهان در مورد ورزش، بهره بردن از ... تردید ندارد که زامپرینی یکی از خاص ترین ورزشکاران تاریخ بوده است. بهترین بازیگران مرد تاریخ سینمای جهان+تصاویر www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر Translate this page او در دهه 60 ستاره بی رقیب سینمای جهان بود. شهرت او در دهه 70 رو به زوال رفت و در دهه 80 (به رغم بردن یک اسکار) خاموش شد. بهترین فیلم ها: گربه روی شیروانی داغ (1958)، ... موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما+تصاویر sadkhabar.ir/.../موفق-ترین-فیلم-های-ورزشی-تاریخ-... Translate this page 11 hours ago - حتی گاهی قهرمان های ورزشی در برخی فیلم ها از قالب یک قهرمان نمایشی صرف هم ... این فیلم صامت در ردیف بهترین آثار ورزشی تاریخ سینما قرار دارد و ... بهترين فيلم‌هاي ورزشي تاريخ سينما www1.jamejamonline.ir/newstext2.aspx?newsnum... Translate this page Jul 27, 2008 - اتفاقی در که در سینمای جهان عکس آن به وفور اتفاق می‌افتد و فیلم‌های موفق ورزشی با ... هر فهرست جدی از بهترین فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما با "گاو ... ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ ژانر به انتخاب بفا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../۱۰_فیلم... Translate this pagePersian Wikipedia ده فیلم برتر در ده ژانر شامل صد فیلم سینمای ایالات متحده آمریکا به انتخاب بنیاد ... ۱ گانگستری; ۲ وسترن; ۳ انیمیشن (پویانمایی); ۴ فیلم‌های ورزشی; ۵ فانتری ... روزنامه ايران90/10/21: بهترين فيلم هاي ورزشي تاريخ سينما www.magiran.com/npview.asp?ID=2431437 Translate this page Jan 11, 2012 - بهترين فيلم هاي ورزشي تاريخ سينما در سينماهاي جهان به ورزش و ورزشكاران بسيار پرداخته شده است كه در مقايسه با آثار سينماي ايران، تفاوت رقمي ... مارتین اسکورسیزی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../مارتین_ا... Translate this pagePersian Wikipedia در بسیاری از رده‌بندی‌های سینمایی اسکورسیزی را به عنوان بهترین کارگردان زنده و .... مارتین اسکورسیزی همچون دیگر نابغه سینمای جهان استنلی کوبریک به دلیل تسلط و ... در واقع او در سال ۱۹۷۶ یکی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و یکی از .... امروزه از گاو خشمگین به عنوان هنری‌ترین فیلم تاریخ ورزشی سینما نام برده می‌شود ... ده فیلم برتر رزمی در دنیا - پورتال مناظره و گفتگو www.monazereh.ir/charsoogh/v/1704 Translate this page ده فیلم برتر رزمی Top 10 Martial Arts Movies بهترین فیلمهای رزمی که در دنیا تا ... اخلاق در عرصه ورزش و رسانه های ورزشی | گفتگوی آقایان خسروی وفا و شعبانی در ... اکثر فیلم‌های ما رنگ اکران را نمی‌بینند | فروزش از بی‌رونقی سینمای کودک می‌گوید. بهترين فيلم‌هاي تاريخي سينمای جهان - بولتن نیوز www.bultannews.com › صفحه نخست › فرهنگی Translate this page Nov 10, 2011 - فيلم «اسپارتاكوس» در صدر فهرست بهترين فيلم‌هاي تاريخي سينماي جهان قرار گرفت. دنج نت | پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان denjnet.com/.../پرفروش-ترین-فیلم-های-تاریخ-سین... Translate this page ما در این مطلب در دنج نت نگاهی به پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما خواهیم داشت. ... اساس فروششان – با احتساب تورم- در گیشه رتبه‌بندی شده‌اند و بهترین رتبه‌شان ... «جدایی نادر از سیمین» در رتبه سوم بهترین فیلم‌های درام تاریخ ... fararu.com/.../جدایی-نادر-از-سیمین-در-رتبه-سوم-بهت... Translate this page «جدایی نادر از سیمین» در رتبه سوم بهترین فیلم‌های درام تاریخ سینمای جهان. کد خبر: ۷۲۳۹۷. ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴. وب سایت IMDb که معتبرترین سایت در زمینه ... دانلود 250 فیلم برتر IMDB جهان رایگان دوبله فارسی کامل leodownload.rzb.ir/cat/27/TOP-250-IMDB.html Translate this page دانلود 250 فیلم برتر IMDB جهان رایگان دوبله فارسی کامل. ... »کاریکاتور ورزشی, 21, 919, hi-des .... بهترین فیلم های قرن 20, دانلود بهترین فیلم های تاریخ سینما, دانلود معروف ترین فیلم های تاریخ سینما, دانلود فیلم اینک اخرالزمان دوبله فارسی کامل ... بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت اول) | زومجی zoomg.ir/.../top-20-horror-movies-of-all-time-part-1/ Translate this page Nov 3, 2015 - فیلم‌های ترسناک محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان به سینما دارند که از قضا انتخاب یک فیلم خوب از میان آن‌ها نیز بسیار دشوار است. از این رو ... زومجی: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت دوم) www.ghatreh.com/.../زومجی-بهترین-فیلم-های-ترسنا... Translate this page Nov 5, 2015 - پس از معرفی 10 فیلم در قسمت اول از مقاله «20 فیلم برتر تاریخ در ژانر ترس و وحشت»، زومجی در قسمت دوم به سراغ 10 فیلم Ø. ... ویدئو های ورزشی · طنز و کاریکاتور ... زومجی: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت دوم). ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان به انتخاب منتقدان ... www.mehrnews.com/.../۱۰۰-فیلم... Translate this pageMehr News Agency Jul 30, 2015 - «همشهری کین»، سال هاست که در نظرخواهی های مختلف به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما شناخته شده و در لیست ده فیلم برتر تاریخ سینمای اغلب ... مهمترین فیلمهای هالیوودی سال 2015 + عکس - مشرق www.mashreghnews.ir/.../مهمترین-فیلمهای-هالیوودی-... Translate this page Sep 2, 2015 - با توجه به این که سال گذشته بهترین فیلم اسکار «مرد پرنده ای» ساخته الخاندرو گونسالس اینیاریتو ..... ردپای گوریل‌ها در تاریخ سینمای جهان + عکس. بهترین کارگردان تاریخ سینمای جهان معرفی شد - تابناک با تو tabnakbato.ir/.../بهترین-کارگردان-تاریخ-سینمای-جها... Translate this page در رتبه چهارم فهرست بهترين كارگردانان تاريخ سينما نام استنلي كوبريك كارگردان بزرگ آمريكايي ديده مي‌شود كه فيلم‌هاي مطرحي چون «دكتر استرنج لاو»، «يك اديسه ... جهان نيوز - جدايی نادر از سیمین برترین فیلم تاریخ سینمای ... jahannews.com/.../جدايی-نادر-سیمین-برترین-فیلم-... Translate this page جدايی نادر از سیمین برترین فیلم تاریخ سینمای جهان شد! ... با كپي و فروش سي دي هاي غيرمجاز اخراجي هاي۳، از حضور مردم در سينما و تماشاي اين فيلم جلوگيري كنند. ۱۰۰ فیلم محبوب تاریخ سینما از نگاه هالیوود ریپورتر hamshahrionline.ir/details/.../cinema/worldcinema Translate this page Jun 29, 2014 - ورزش. شهر. سینما. ارتباطات. اندیشه. دانش. فرهنگ، هنر و تاریخ. کودکان .... «داستان عامه‌پسند» عنوان بهترین فیلم دهه 90 سینمای جهان را از نگاه نشریه ... این فیلم یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود و موسیقی این ... ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان به انتخاب منتقدان www.entekhab.ir/.../۱۰۰-فیلم-برتر-تاریخ... Translate this pageEntekhab Jul 30, 2015 - «همشهری کین»، سال هاست که در نظرخواهی های مختلف به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینما شناخته شده و در لیست ده فیلم برتر تاریخ سینمای اغلب ... سینمــــاسنتـــــر forum.cinemacenter.ir/ Translate this page پاسخ ها: 67. portal · ۩ ۞ ۩ 10 فیلم برتر تاریخ سینما از دید سینما سنتری ها ۩ ۞ ۩ ... انجمــــن تخصصي سیـــنمای جهـــــان Threads / Posts آخرين نوشته. با بهترین عاشقانه‌های تاریخ سینما آشنا شوید + عکس و 10 ... seemorgh.com › ... › سینما › مقالات سینمایی Translate this page May 4, 2013 - صد فیلم رومانتیک و برتر تاریخ سینما انتخاب شد. ... حضور در چهار عنوان فیلم این فهرست بهترین بازیگران مرد و زن فیلم‌های رومانتیک شناخته ... بهترین فیلم های منتشر شده در سال 2014 که باید دیده شوند ... 1pezeshk.com/archives/2015/.../best-movies-2014.htm... Translate this page Jun 10, 2015 - باید اعتراف کنیم در سال ۲۰۱۴ سالن های سینمایی در سراسر جهان شاهدِ به روی .... شبگرد در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۴ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ... بهترین فیلم‌های فیلسوفانه‌ی تاریخ سینما (1) - آکا www.akairan.com/maghalat.../20154412235.html Translate this page Apr 4, 2015 - بهترین فیلم‌های فیلسوفانه‌ی تاریخ سینما (1) تاریخ سینما,سینمای جهان,فیلم های فیلسوفانه. ... نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 1 اسفند 1394 ، تیتر روزنامه های ورزشی ... هفت صبح | بهترین فیلم های تاریخ سینمای آمریکا انتخاب شدند 7sobh.com/.../بهترین-فیلم-های-تاریخ-سینمای-آمری... Translate this page Jul 23, 2015 - بهترین فیلم های تاریخ سینمای آمریکا انتخاب شدند ... از این رو هالیوود تاثیر حیرت‌انگیزی در ابعاد مختلف فرهنگی کشورهای جهان به همراه داشته است. بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما - آفتاب www.aftabir.com › مقالات › فرهنگی و هنری › سینما Translate this page Jul 8, 2014 - یکی از محبوب ترین ژانرهای سینما، ژانر کمدی است البته فیلم های کمدی معمولا باشکوه و عظیم جلوه نمی کنند کمدی ها ... فیلم در سال ۱۹۷۷ موفق به دریافت چهار جایزه اسکار از جمله «بهترین فیلم» شد. .... سینماهای جهان در سال آینده میلادی میزبان اکران فیلم های … .... اولین نفری باشید که از ناگفته های ورزشی باخبر می شود! معرفی و دانلود بهترین کتابهای جهان: Bbooks.iR www.bbooks.ir/ Translate this page این فیلم در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر کمدی در تاریخ سینما که توسط وب‌گاه IMDB منتشر ... روشنایی های شهر، به گفته بسیاری، بهترین فیلم چاپلین محسوب می شود. دانلود فیلم سینمایی جدید با زیرنویس فارسی download.ir › فیلم Translate this page دانلود جدیدترین های فیلم سینمایی ایرانی و خارجی با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا . ... اکشن · ترسناک · شبیه ساز · فلش · فکری · ماجرایی · ورزشی · اول شخص · کودکان .... این عنوان نامزد دریافت جایزه ی اسکار برای بهترین جلوه های بصری و بهترین گریم .... ای مستقیم بر یکی از محبوب ترین فرانچایز های تاریخ سینمای جهان می باشد . وحشتناک ترین فیلم های تاریخ سینما - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.ir/.../وحشتناک-ترین-فیلم-های-تاری... Translate this page کافه سینما : سینمای وحشت دامنه وسیعی از فیلم‌ها را در بر می‌گیرد که می‌توان آن‌را به دسته‌های گوناگون .... اما از نظر ساختاری یکی از بهترین فیلم‌های اسلشر تاریخ است. معرفی ژانر وحشت سینما (ترسناکترین فیلم های جهان) chatroom1.irchat.ir/ShowGroup.aspx?do...v... Translate this page ورزش و تندرستی ... هالووین به یکی از پرفروش ترین و سودآورترین فیلم‌های مستقل تاریخ تبدیل شد. .... سایت معتبر IMDB در رتبه ۳۱ قرار دارد؛ و با اختلاف زیادی از فیلم سرگیجه بهترین فیلم هیچکاک محسوب می‌شود. ... شخصیت منفی این فیلم، نورمن بیتس، جزو برترین شروران تاریخ سینمای جهان محسوب می‌شود و در لیست "۱۰۰ سال. صد فیلم برتر تاریخ سینما | برندگان اسکار www.sootak.ir/سينما/.../صد-فیلم-برتر-تاریخ-سین... Translate this page موسسه فیلم آمریکا « AFI » اسامی ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ در ۱۰ ژانر سینما را معرفی کرد. ... ورزشی. 1_ گاو خشمگین / ۱۹۸۰. ۲_ راکی / ۱۹۷۶. ۳_ غرور یانکی‌ها / ۱۹۴۲ ... به نظرم لیست تون به نسبت دیگر لیست ها از صد فیلم برتر دنیا منطقی تر بود ولی متعجبم چرا کازوبلانکا. در بارنداز ... ﺑﺎﻧﻆﺮ ﺩﻭﺳﺘﻤﻮﻥ ﻣﻮاﻓﻘﻢ ﺑﻪ ﻧﻆﺮ ﻣﻦ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻓﻴﻠﻢ ﺟﻬﺎﻥ ﭘﺎﭘﻴﻮﻥ ﻫﺴﺖ. زومجی: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت اول) magazine.pampa.ir/singledisplay.php?tid=14552 - Translate this page ژست‌های خنده‌دار ورزشکاران حرفه‌ای/عکس ... زومجی: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت اول) ... زومجی در قالب مقاله‌ای دو قسمتی، به معرفی برترین آثار سینمایی تاریخ در ژانر ترس و وحشت پرداخته که شاید تعدادی از آنها را هم تا این لحظه ... تک‌تیرانداز آمریکایی» رکورد فیلم‌های جنگی تاریخ سینما را ... ana.ir › فرهنگی › سینما و تئاتر Translate this page Jan 26, 2015 - ورزشی · باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی · فوتبال و فوتسال · توپ و تور · کشتی و ... گزارش اکران سینمای جهان در آخرهفته گذشته. «تک‌تیرانداز آمریکایی» رکورد فیلم‌های جنگی تاریخ سینما را نشانه گرفت ... حتی «صندوقچه رنج» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم در سال 2010 در مجموع حدود 17 میلیون دلار در ... پرفروش ‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان www.amazing.ir/.../highest-grossing-animated-history-... Translate this page دیزنی ,انیمیشن دیزنی ,فروش فیلم دیزنی ,پرفروش ترین انیمیشن جهان,انمیشن های 2014 ... «یخ‌زده» اینک دهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سطح جهانی و اولین فیلم ... جوایز بهترین فیلم بلند انیمیشن و بهترین ترانه شد و پیش‌تر نیز با دریافت پنج ... داستان و عکس های بازیگران فیلم سینمایی ناهید جشنواره کن ... ورزش و تندرستی. بهترین فیلم‌های سینمای جهان در سال 2015 - آفتاب aftabnews.ir/.../بهترین-فیلم‌های-سینمای-جهان-در-سال-... Translate this page این فهرست با بررسی 45 فهرست بهترین فیلم‌های سال به انتخاب نشریات مختلف به ... تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ ... بهترین فیلم‌های سینمای جهان در سال 2015. پورتال پرشین وی www.persianv.com/ Translate this page زندگی نامه بروس لی ، نویسنده و بازیگر فیلم‌های رزمی + عکس ... حمایت "علی پروین" از کاندیدای ورزشی انتخابات مجلس + عکس .... سایر خبرهای سینمای ایران و جهان. گردشگری ..... بهترین زمان برای بچه دار شدن و بارداری از نظر اسلام ... یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما | طرفداری www.tarafdari.com/.../یکی-از-بهترین-فیلم-های-تار... Translate this page یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما ... از وسطای فیلم یه دفعه ریم فیلم آدمو غافلگیر میکنه هی منتظری اتفاق خوب ... نظر بازیکنان راجع به بهترین مربی جهان (4). نقد و بررسی فیلم Creed (کرید) - نقد فارسی www.naghdefarsi.com/world.../15667-creed.html Translate this page Dec 8, 2015 - مقالات سینمایی ایران · مقالات سینمایی جهان ... خلاصه داستان : راکی بالبوا، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، ... این تا حدی نتیجه قابلیت فیلم ها در جاودان کردن لحظه هاست. ... در طول تاریخ شش جیمز باند، دو کاپیتان کِرکس، حداقل شش بتمن، ... فیلم به حق به عنوان فیلمی کلاسیک- یکی از بهترین فیلم های ورزشی ... بهترین فیلم‌های رنگی تاریخ سینما به انتخاب مارتین ... www.momtaznews.com/بهترین-فیلم‌های-رنگی-تاری... Translate this page بهترین فیلم‌های رنگی تاریخ سینما به انتخاب مارتین اسکورسیزی + عکس ... در فهرست کارگردان «راننده تاکسی» که تاریخ سینما را مثل کف دست بلد است و بسیار .... نخستین فیلم رنگی تاریخ سینما جهان+تصویر اولین فیلم رنگی تاریخ سینما که در .... هاشمی رفسنجانی، 4 روز قبل; وقتی بغض گزارشگر ورزشی تلویزیون ترکید! بهترین فیلم های سینمای جهان - Instagram Profile - INK361 ink361.com/app/users/ig-1721573828/.../photos Translate this page View the Instagram profile for بهترین فیلم های سینمای جهان on INK361. ... فیلم های سینمای جهان @mohammadzahiri71 درسته اما تاریخی که شما میگید تاریخ ..... ساعت های هوشمند، دستبندهای ورزشی و سلامتی علاقه دارید به HOOSH_LAND بیاین. به خاطر فروش فيلم‌شان من را هم شوهر داده‌‌اند! - فرادید faradeed.ir/.../به-خاطر-فروش-فيلم‌شان-من-را-هم-شوهر-د... Translate this page تاریخ انتشار: 24 بهمن 1394 - 10:09 ... شما فيلم‌هاي مختلفي بازي كرده‌ايد؛ اين‌طور جا افتاده كه شما علاقه‌مند به حضور در سينماي بدنه و گیشه‌پسند هستید اما بعضي از كارهاي شما ... سپس من چندين تله‌فيلم رد كردم و حتی چند فيلم‌ سينمايي را. ..... چهره ها · سلامت · ورزش · دیجیتال · بشنوید · تصاویر ... بهترین و بدترین شهر جهان برای زندگی ... انجمن سینما کلاسیک www.cinemaclassic.ir/ Translate this page وب سایت سینماکلاسیک . محفل عشاق دوبله و فیلم . بهترین و تخصصی ترین سایت با موضوع دوبله فیلم درایران.همراه با بهترین و تخصصی ترین مصاحبه ها با ... اخبار سینما همه آخرین اخبار فیلم - euronews persian.euronews.com › تمام برنامه ها Translate this pageEuronews آخرین اخبار فیلم ، نمونه های فیلم ، بررسی فیلم ، پخش فیلم ، اخبار ، سرگرمی ، فیلم های پرفروش ... اکران فیلم مهیج و تاریخی بهترین ساعت ... 13/01/2016فیلم «ضربه مغزی» درام ورزشی تازه ویل اسمیت · 12/01/2016بهترین فیلم به زبان ... 09/11/2015پیش پرده «جهان جنگ پیشه» · 06/11/2015«کنار دریا» سومین فیلم بلند آنجلینا ... فيلم هاي اجتماعي _ درام - سینما پارادیزوی من cinemaparadisoman.blogfa.com/category/2 Translate this page سینما پارادیزوی من - فيلم هاي اجتماعي _ درام - نقد وبررسي فيلم هاي ايراني و خارجي ... فيلم زمانه گرگ فيلمي جهان شمول است زيرا در آن هيچ اشاره اي نمي شود اين .... را به عنوان بهترین فیلم تاریخ ورزشی سینما و همچنین چهارمین فیلم برتر تاریخ برگزیده. فیلم دی ال | دانلود مستقیم فیلم www.filmdl7.com/ Translate this page بهترین فیلم های دوبــله فارسی بدون سانـــسوردانلود 250 فیلم برتر جهان بهترین فیلم های سه بعدیبهترین انیمیشن ها 10 فیلم توقیف شده تاریخ سینمادانلود ... صد فیلم محبوب تاریخ سینما به انتخاب نشریه سینمایی ... www.persianpersia.com/.../adetails.php?articleid... Translate this page Jun 30, 2014 - ... علم و فن آوری · سبک زندگی · سرگرمی · اجتماعی · ورزش · فرهنگ و هنر · Persian music ... فرهنگ و هنر > سینما > سینمای جهان >صد فیلم محبوب تاریخ سینما به انتخاب ... معرفی برندگان فیلم فجر ۳۴/ «ایستاده در غبار» بهترین فیلم شد .... در فهرست ۱۰۰ فیلم محبوب تاریخ سینما، فیلم‌های «زیبای آمریکایی» (مکان ۳۴) و ... iOS - دیجیاتو digiato.com/app/apps-os/ios/ Translate this page گلچین کاربردی ترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون آیپد iOS. ... تا به صورت فشرده تمرین های ورزشی مفیدی را انجام دهید و به تناسب اندام خود کمک کنید. ... IMDB بزرگترین و جامع ترین پایگاه فیلم های سینمایی جهان است که اطلاعات کامل هر .... اپلیکیشن FarsCal علاوه بر تاریخ شمسی، تاریخ هجری قمری و میلادی را نیز به صورت همزمان ... آدرس بهترین کانال های تلگرام + معرفی رایگان کانال شما ... dezfun.com › اخبار Translate this page Oct 23, 2015 - ... و بهترین کانال های تلگرام. در تاریخ یکشنبه ۱۷ آبان ۹۴ با کانال های ارسالی دوستان این مطلب بروز شد ... لیست کانال های فیلم و سریال در تلگرام. 7فاز: بهترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران - بخش دوم ... 7faz.com/Subject.aspx?Id=619&T=1 Translate this page Dec 30, 2014 - هيچ ديدي نسبت به سينما ندارد. به فيلم‌هاي ايراني علاقه‌اي ندارد و دنبال نمي‌کند. تا به حال فقط دنبال ورزش بوده . اميرنادري براي فيلم خداحافظ رفيق به ... روزنامه ایران | شماره :5910 | تاریخ 1394/2/1 iran-newspaper.com/Newspaper/Page/5910/11/.../... Translate this pageIran Apr 21, 2015 - سینمای جهان. 8. گزارش. 9. سیاسی ... صفحه های این شماره. صفحه نخست ... نسخه PDF; نسخه متنی; برش مطبوعاتی; نسخه چاپی; عکس ضمیمه; فیلم ضمیمه ... لیست کامل برترین فیلم های تاریخ سینما - مجله ستاره ها 3tareha.ir/لیست-کامل-برترین-فیلم-های-تاریخ-سینما/ Translate this page 6 days ago - لیست کامل از برترین فیلم های تاریخ سینما , 250 فیلم برتر سینمای دنیا و برترین فیلم ها در تمام تاریخ سینمای جهان به انتخاب آراء مردمی و سایت imdb. ... دانلود بهترین آهنگ های فرانک سیناترا · دانلود آهنگ تولد شاد برای کودکان و .... و طنز · عکس های خوانندگان · عکس های روز · عکس های ورزشکاران · گالری عکس · مد روز ... TinyMoviez :: دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم tinymoviez.co/ Translate this page آرشیو برترین فیلم‌های سینمای جهان با لینک مستقیم. ... داستان در مورد تیم تاریخ ساز ناتینگهام فارست می باشد که بصورت پیاپی و با سرمربیگری برایان کلاف، ... وودی آلن، فرانسیس فورد کوپولا، مارتین اسکورسیزی و ... www.khabaronline.ir/detail/233058/culture/cinema Translate this page Aug 4, 2012 - بهترین فیلم‌های عمرشان را انتخاب کردند ... سینما در هفته گذشته نظرسنجی نشریه «سایت اند ساند» برای انتخاب بهترین فیلم تاریخ سینما بود. فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است avayemelal.ir/+فیلم+پرفروش+تاریخ+سینمای+جهان+ا... Translate this page بهترین و پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان گردآوری شده است. ... روز ایران اصلاح طلبان انتخابات اقتصادی ورزشی حوادث پزشکی سینما دانشگاه کنکور . بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما جهان 2015 2014 2016 ... newsdownload.ir/.../بهترین-فیلم-های-ترسناک-تاری... Translate this page May 3, 2015 - دانلود فیلم ترسناک orphan, دانلود فیلم ترسناک live animals, دانلود فیلم ترسناک cannibal dinner, دانلود فیلم ترسناک 2015 با زیرنویس فارسی ... برترین فیلم های 2015 - فردا دانلود fardadownload.ir/category/film/2015-top-movies/ Translate this page اخبار سینمای جهان. مشاهده کامل خبرها .... نوشته شده در تاریخ : ۷ اسفند, ۱۳۹۴ | ۶ نظر ... برترین فیلم های 2015, درام, سال 2015, فیلم, فیلم‌های خارجی 1,327. دانلود فیلم ... بهترین فیلم رزمی جهان | جدید 94 downloadfrees.in/1416.html Translate this page Apr 11, 2015 - Cinema-Music – بهترین فیلم های هنر های رزمی در تاریخ سینما – سینما ... رزمی موبایل,کلیپ رزمی حزب الله,فیلم,فیلم های ورزشی,جوجیتسو (بهترین ... جشنواره سینمایی ستون های سفید - اخبار - فرهنگ و هنر - صدای ... ir.sputniknews.com/persian.ruvr.ru/.../283239371/ Translate this page Mar 7, 2015 - تاریخ میهنی را نمی توان از تاریخ جهان جدا کرد. ... صفحه اصلی · سیاسی · اقتصادی · دفاع و امنیت · اجتماعی · دانش و فن · فرهنگ و هنر · حوادث · ورزش · خبر های جالب ... در مسکو 19-مین جشنواره سینمایی فیلم های آرشیو « ستون های سفید» برگزار شد. ... جایزه « بهترین منتقد سینمایی - مورخ سینمایی» به سرگی تریمباچو ... دانلود مجموعه 100 موسیقی فیلم برتر تاریخ سینما ی جهان ... www.radiobaran.ir/11744/100-greatest-movie-theme/ Translate this page Feb 10, 2013 - 100 تم موسیقی از متن فیلم های شاهکار سینمای جهان ،دانلود موسیقی متن بهترین فیلم های جهان. ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (52) :: بر روی خط خبر khabarontime.blog.ir/.../ماندگارترین-دیالوگ-های-تاری... Translate this page Jul 2, 2015 - ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (52) | دانلود فیلم | دانلود . ... به گزارش بخش ورزشی خبرخوان بکس گیم به نقل از دکترسلام این خبر منتشر ..... برترین دیالوگ های سینمای جهان بهترین دیالوگ های تاریخ سینما در جهان منتشر شد. دانلود موسیقی متن فیلم های برتر جهان - دانلود آهنگ جدید musicoo.ir/.../دانلود-موسیقی-متن-فیلم-های-برتر-جها... Translate this page بایگانی برچسب ها: موسيقي متن ۵۰فيلم هاي برتر تاريخ سينما جهان. ... ۱۰۰ تم موسیقی از متن فیلم های شاهکار سینمای جهان ،دانلود موسیقی متن بهترین فیلم های جهان. .... نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و . … bolet فیلم: طرز ... پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان در 2013 + معرفی - ترین ها bijanzadmehr.blogfa.com/.../پرفروش‌ترین-فیلم‌های-... Translate this page Jan 25, 2014 - ترین ها - پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان در 2013 + معرفی، عکس و جدول ... ورزش و سلامت ... فيلم «مرد آهني 3» با فروش بيش از 1.2 ميليارد دلار، پرفروش‌ترين فيلم سينمايي جهان در سال 2013 و پنجمين فيلم پرفروش تاريخ سينما را به .... و ساليوان است که در دانشگاه رقيب يکديگر هستند، اما بعدها به بهترين دوست ... ​ بهترين فيلم های تاريخ سينمای ايران به انتخاب فيلمسازان ... www.radiofarda.com/.../25320922.html Translate this pageRadio Farda Apr 4, 2014 - تيری ژوبن، مدير جشنواره که شيفته سينمای ايران است از پانزده فيلمساز ايرانی خواسته تا بهترين فيلم های تاريخ سينمای ايران را انتخاب کنند. بهترین و محبوب ترین فیلم های سینمایی سال 2015 جهان | فایندز www.finds.ir/iran-news/cinema-culture/.../6087 Translate this page Jan 14, 2016 - قیمت کفش های ورزشی زنانه مخصوص پیاده ر ... قیمت روز انواع ساعت های هوشمند ... بهترین و محبوب ترین فیلم های سینمایی سال 2015 جهان · جنگ ستارگان هفت ... آغاز پخش جهانی گرانترین فیلم تاریخ سینمای ایران · بازی پنه‌ لوپه کروز ... بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما - ایران مطلب iranmatlab.ir/.../بهترین-فیلم-های-علمی-تخیلی-تاری... Translate this page بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما, بهترین فیلم های علمی تخیلی, ژانر علمی تخیلی یکی از ژانرهای پرحاشیه سینما بوده و برخی از جسورانه‌ترین فیلم‌های ... خبرگزاری فارس - مروری بر برترین‌های تاریخ سینما/ ۵ ... www.farsnews.com/newstext.php?... Translate this pageFars News Agency Sep 18, 2015 - گران‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما/از «نابودگر ۳» تا پایان دنیا در «دزدان ... «خیزش ماشین‌ها» که بیش از 433 میلیون دلار در سطح جهان فروخت داستان «جان ... پورتال نیک صالحی www.niksalehi.com/ Translate this page شنبه ، 8-12-94. پرقدرت ترین و سریع ترین دستگاه لاغری جراحی جهان · تورترکیه، دوبی ، مالزی. آخرین خبرها. طرح تعابیر عجیب جنسی درباره سینمای ایران در برنامه زنده! ..... بهترین ریمل ها برای زیبایی چشم های شما! بهترین ریمل ها .... بهرام رادان , مرد خوش پوشه جشنواره فیلم فجر94+تصاویر · بهرام رادان ... ورزشی, دین و اندیشه, سرگرمی ... بهترین فیلم‌ های جنگی تاریخ سینما www.mihanfal.com/.../بهترین-فیلم‌-های-جنگی-تاریخ... - Translate this page Home / Tag Archives: بهترین فیلم‌ های جنگی تاریخ سینما ... نفس جنگ نیست، اما همین امر ناخوشایند برخی مواقع دستمایه کارگردانان خلاق سینما می‌شود تا برترین و درخشان‌ترین آثار سینمای جهان در ژانر جنگ ... صفحه اول روزنامه های ورزشی دوشنبه ۲۵ آبان. دیالوگ های ماندگار سینمای جهان | کوکا www.coca.ir/world-cinema-dialogue/ Translate this page Sep 1, 2014 - زیباترین و به یاد ماندنی ترین دیالوگ ها از فیلم های معروف سینمای جهان. خشن‌ترین فیلم‌های در طوب تاریخ سينما +عکس - پارس ناز www.parsnaz.ir/tvb-most-violent-films-in-cinema-hist... Translate this page فیلم های خشن و ترسناک همیشه در سینمای جهان جای خاصی در میان طرفداران داشته اند و سازندگان بسیاری هم سعی می کنند تا ... بسیاری از کشورهای جهان قوانین خاصی را در مورد نمایش خشونت در فیلم های سینمایی ایجاد کرده اند. ... اگر صورت چاق و تپل دست دارید کلیک کنید (بهترین روش جایگزین بوتاکس و ژل) .... اس ام اس های خنده دار ورزشی. پرفروش ترین و کم فروش ترین فیلمهای هالیوودی + عکس www.sefidak.com/pic.../پرفروش-فیلم-هالیوودی Translate this page Jan 7, 2015 - فیلمهای پرفروش تاریخ سینما , بدترین فیلمها , درآمد فیلمهای هالیوودی , گیشه فیلمهای ترسناک , رمانیک ... برای گیشه های سینمای جهان سال پر آشوب و بی نظمی بود. ... فيلمهاي ورزشي: روي هم رفته فيلمهاي ورزشي در سال 2014 نتوانستند امتياز خوبي كسب كنند. ... معرفی بهترین فیلمهای امسال اسکار 2015 + عکس. بهترین فیلم های ساخته شده جهان از نگاه منتقدان alijoon.ir/.../بهترین-فیلم-های-ساخته-شده-جهان-از-نگاه... Translate this page ... با ما, گوگل. خانه » آرشیو برچسب: بهترین فیلم های ساخته شده جهان از نگاه منتقدان ... معرفی۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان به انتخاب منتقدان. معرفی۱۰۰ فیلم ... بهترین فیلم های عاشقانه سینمای جهان - عکس www.aks20.ir/بهترین-فیلم-های-عاشقانه-سینمای-جهان.... Translate this page Jun 23, 2015 - بهترین فیلم های عاشقانه سینمای جهانReviewed by آریو on Jun ۲۳Rating: ... امروز جزو موفق ترین فیلم های تاریخ سینمای عاشقانه و البته گیشه است. .... عکس پیام تسلیت چهره ها در سوگ بزرگ مرد اخلاق ورزشی هادی نوروزی ۹ مهر ۱۳۹۴ ... ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان - پاسخ www.rozanehonline.com/سینما/ترسناک-ترین-فیلم... Translate this page Dec 2, 2013 - ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان. ... من عاشق فیلم ااحضار روح هستم میخواستم بهترین فیلم هایی که در این سبک هستن بگین من برم بگیرم ... فیلم های درام - نقد فیلم moviereview.persianblog.ir/tag/فیلم_های_درام Translate this page ژانر: ورزشی- درام ... مادرش (که طی دورانی با آپولو کرید؛ قهرمان مشهور بکس سنگین وزن جهان رابطه ... ساله) فیلم Creed در دومین فیلم بلند سینمایی خود نشان می دهد که آینده ی درخشانی دارد. او که در اولین فیلمش در 26 سالگی توانسته بود جایزه ی بهترین فیلم اول ..... گرچه برخی منتقدان اصالت تاریخی نوشته ها را زیر سوال برده اند و نویسنده و ... فهرست بهترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان - twr.ir twr.ir/+فهرست+بهترین+فیلمهای+تاریخ+سینمای+جهان Translate this page فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ - ویکی‌پدیا، … پنجاه فیلم برتر تاریخ سینمای جهان - سایت خبری … فهرست بهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایراندانلود … بهار نیوز - بهترین فیلم‌​هاي ابرقهرمانی سینما / تصاوير baharnews.ir/news/22441/ Translate this page Nov 24, 2013 - سیاسی · اقتصادی · بین‌الملل · ورزشی · فرهنگي · علمي‌ · جامعه · عكس ... گاردين ليست 10 فيلم برتر ابرقهرماني تاريخ را منتشر کرد؛ ... مکان پنجم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینمای جهان را به خود اختصاص داده است. ... رتبه هفتم برترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما از نگاه گاردین متعلق به فیلم «Kick-Ass » است. افسانهای سینمای رزمی جهان brandsara.site/+افسانهای+سینمای+رزمی+جهان/ Translate this page ده فیلم برتر رزمی در دنیا - monazereh.ir Cinema-Music - بهترین فیلم های هنر های رزمی در تاریخ … martialmovie.ir برچسب ها - سینمای جهان فروشگاه تاپ ... گروه فرهنگی ورزشی پانیذ - بیوگرافی بازیگران سینمای رزمی جهان فیلم اکشن بانوان رزمی ... ایران فیلم های - خرید - خانه ariakerio.asia/t17380_ایران-فیلم-های Translate this page پخش زنده و دانلود ارشیو شبکه های صدا و سیمای ایران پخش زنده شبکه 3 ورزش پویا Iran ... در این بلاگ سعی کرده ام تا نگاهی کوتاه به بهترین فیلم های تاریخ سینما بیاندازم ..... بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران خرید بهترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان ... بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما | مجله اینترنتی تو ... tozibae.ir/.../بهترین-فیلم‌های-سه‌بعدی-تاریخ-سینما/ Translate this page Nov 26, 2015 - بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما ... امروزه برای دیدن فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی، تنها گزینه‌تان سینما رفتن نیست ..... فیلم های عاشقانه در سینمای جهان + تصاویر .... تصاویر ورزشی · تلویزیون · تناسب اندام و لاغری · چهره های ایرانی ... عصر ايران www.asriran.com/ Translate this page سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در ... تا این لحظه اصولگرایان در استان ها پیشتاز هستند و در عین حال تعداد کرسی های کسب ..... (فیلم) · کهیر دوره بارداری چیست؟(فیلم) · انیمیشن انتخاباتی "بهترین نامزد" (فیلم) ... مرزی بین تئاتر و سینما وجود ندارد/ موسیقی و حکایت نادیده‌های فیلم ... جالب ترین دیالوگ های فیلم های سینمایی جهان (عکس) www.samatak.com/cinema/.../the-most-interesting-dial... Translate this page برخی از فیلم های سینمایی جهان که تا به امروز پخش شده اند دیالوگ های جالب و برتری داشته اند که بهتر است یکبار ... یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران خانم نسرین مقانلو به تازگی ادعا کرده است که پا به ..... لوکس ترین خودروی شاسی بلند SUV تاریخ + تصاویر .... 5 تمرین ورزشی برای بزرگ کردن سایز پایین تنه. بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان - تی نیوز tnews.ir/news/9D5E51597796.html Translate this page Nov 8, 2015 - ساخت یک فیلم ترسناک خوب، شاید سخت‌ترین کار برای فیلم‌سازان باشد. چرا که اکثر المان‌های استفاده شده در این سبک به مرور زمان کلیشه‌ای شده و ... زمان www.zamannews.ir/ Translate this page اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ورزشی،اخبار ... دهنده از صفحه انتخابات شناسنامه شهدای مدافع حرم · لحظۀ دستگیری سران داعش + فیلم ... دوران بدقیافگی ستاره های سینمای جهان · تحریم تسلیحاتی عربستان تصویب ... بر اساس نتایج این نظرسنجی در شهرستان های کشور، اصولگرایان پیش رو هستند ... جدایی نادر از سیمین در رتبه ۱۴۳ بهترین فیلم های تاریخ ... www.tebyan-zn.ir/...بهترین_فیلم_های_تاریخ_سینما... Translate this page جدایی نادر از سیمین در رتبه ۱۴۳ بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان ; فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در نخستین روزهای اکران در ایران و پس از موفقیت در ... موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما | هنر سینمای ایران ... art.yurdweb.ir/.../130820_موفق-ترین-فیلم-های-ورز... Translate this page موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما. هنر 9 دقیقه قبل خبر پو 0 ... معرفی برندگان اسکار سینمای فرانسه / ˝فاطمه˝ بهترین فیلم سال شد. 9 دقیقه قبل شهر خبر 0. خبرگزاری تسنیم - برترین سکانس‌های مرگ تاریخ سینما کدامند www.tasnimnews.com/.../برترین-سکانس-های-مرگ-تا... Translate this page Aug 14, 2015 - خبرگزاری تسنیم: بیش از یک قرن از تاریخ سینما می‌گذرد و در این مدت هزاران آثار ... 2 اسکار در رشته‌های بهترین بازیگر زن نقش مکمل و بهترین فیلم‌برداری شد. ... این فیلم یکی از برترین فیلم‌های ژانر وحشت تاریخ سینما شناخته شده و در لیست 250 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان در سایت معتبر IMDB در رتبه 31 ... عکسهای کمتر دیده شده از بروسلی (36 عکس) - تاپ ناپ topnop.ir › همه آلبوم ها › افراد مشهور Translate this page May 21, 2011 - تاریخ انتشار آلبوم : 31 ارديبهشت ماه ، 1390 .... نام بروس لی بیش از چهار دهه بعد از مرگ مشکوک اش ، هنوز در جهان می درخشد ..... بهترین فیلم های استادبزرگ بروسلی:1خشم اژدها2راه اژدها3اژدها وارد میشود4رییس بزرگ. ..... ای بابا بروس لی نه تنها در تمام ورزش های دنیا برتر بوده بلکه در بازیگری و درس و فلسفه هم برتر بوده. دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | اس ام اس و جوک www.doostiha.ir/ Translate this page سایت دوستی ها مرجع دانلود آهنگ جدید, فیلم و سریال, کلیپ، عکس, اس ام اس, بازی, نرم افزار و آشپزی, ... جهان پی، مجری پرداخت بیش از 41.000 فروشگاه اینترنتی معرفی بهترین فیلم‌های تام کروز +تصاویر - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/295263 Translate this page Dec 26, 2015 - معرفی بهترین فیلم‌های تام کروز +تصاویر .... حوزه‌ی کاری استیون اسپلیبرگِ کارگردان و تام کروز شد، در سرتاسر جهان بیش از ۳۵۰ ... به عنوان یکی از مهم‌ترین علمی‌-تخیلی‌های تاریخ سینمای دنیا شناخته می‌شود. .... پربازدید های ورزشی. آخرین آمار فروش فیلمهای سینمای جهان « رکورد دار ها www.1doost.com/Post-19676.htm Translate this page Apr 11, 2015 - رکورد دار ها | آخرین آمار فروش فیلمهای سینمای جهان فیلم سینمایی سریع ... برچسب ها : کارگردان هالیوود بازیگر سینما فیلم بهترین ها فیلم سینمایی. بهترین دریبل ها و حرکات ستارگان فوتبال 2015 - میهن کلیپ clip30.blogsky.com/.../بهترین-دریبل-ها-و-حرکات-س... Translate this page Jun 25, 2015 - بهترین دریبل ها و حرکات ستارگان فوتبال 2015 - میهن کلیپ - بهترین کلیپ های تفریحی. ... های ورزشی و به خصوص فوتبالی کانال ما را دنبال کنید / با تشکر AP7 ... و پله یا مارادونا کدام‌یک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستند؟ ... برتر رونالدین سینمای جهان، برخلاف سینمای ایران پر است از فیلم های عاشقانه. معرفی حزن‌انگیز‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما - شفاف shafaf.ir/.../معرفی-حزن‌انگیز‌ترین-فیلم‌های-تاریخ-س... Translate this page صفحه نخست · سیاست · اقتصاد · بین الملل · ورزش · جامعه · سلامت · فرهنگ · عکس ... نشریه‌ سینمایی «اسکرین» در گزارشی فهرست غم‌انگیز‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را منتشر کرده است ... سال ۱۹۴۲ ساخته شد و بار‌ها در نظرسنجی‌های مختلف بهترین فیلم رمانتیک تاریخ سینما شناخته شده است. ... صد فيلم پر تماشاگر تاريخ سينماي جهان. آدرس - 100 فیلم برتر تاریخ سینما adre3.mihanblog.com/post/41 Translate this page 100 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان به انتخاب انجمن منتقدان سینمای امریکا AFI. 1- همشهری کین Citizen ... 12- روشنایی های شهر City Lights کارگردان چارلی چاپلین. رازهای موفقیت فیلم فرانسوی ″پدر بهترین دوستم″ | سینما و ... www.dw.com/fa.../رازهای...فیلم...بهترین.../a-187450... Translate this page Sep 28, 2015 - راز موفقیت فیلم‌های ساده و بدون جنجال که با مضمون و داستان قوی تماشاگران ... ایران · جهان · اقتصاد · فرهنگ و هنر · دانش و محیط زیست · دنیای وب · ورزش · گوناگون ... سینمای فرانسه همیشه بازیگران برجسته‌ای داشته که در سراسر جهان به ... در صد سال گذشته شماری از بهترین فیلم‌های عشقی تاریخ سینما را عرضه کرده است.


ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 706 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]