زیباترین “روستاهای گردشگری” در زمستان

Admin

زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستان


روستاهای گردشگری ، روستاهای گردشگری

تعطیلات زمستانی بهترین فرصت برای دیدن روستاهای زیبای گردشگری در دنیا است که جذابیت این فصل را چند برابر کرده است.برای آشنایی بیشتر با این روستاها در سراسر دنیا به معرفی برخی از آنها پرداخته ایم.

بازدید : 279 نفر

جذابترین روستاهای گردشگری زمستانی در سراسر دنیا

هر کدام از فصلهای سال شگفتی و زیبایی خاص خود را دارند.اما زمستان با تمام سادگی و ظاهر سرد خود یکی از جذاب ترین فصول سال برای گردش و تفریح می باشد.در تمام دنیا برخی از نقاط مخصوص فصل زمستان بوده و دارای جاذبه های دوست داشتنی می باشند که تبدیل به مناطق گردشگری شده اند.

اگر به دنبال مکانی مناسب برای تعطیلات زمستانی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با 10 روستای زمستانی ایده آل بیشتر آشنا شویم.

1. هال اشتات (Hallstatt)، سالزکامرگوت، اتریش

روستای زیبای هال اشتات که با هزاران سال قدمت، تاریخی بسیار طولانی دارد، روی ساحل دریاچه ی هال اشتاتر واقع شده است. همچنین این روستا قدیمی ترین معدن شناخته شده ی نمک که از زمان عصر نوسنگی این ماده ی ارزشمند را تولید می کند، در خود جای داده است. در طول زمستان اسکی بازان و اسنوبورد سوارانی که به دنبال لذت بردن از برف و کوهستان هستند، به سمت این ناحیه روانه می شوند. همچنین معدن نمک و برج آن، با فراهم آوردن فرصت تماشای مناظر باشکوه پانوراما، سرگرمی مناسبی برای خانواده ها به شمار می روند. روستای شاعرانه ی هال اشتات مقصد توریستی محبوبی است، چرا که بازه ی وسیعی از سرگرمی های شگفت انگیز را در اختیار مسافران قرار می دهد.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای گردشگری ، روستاهای توریستی دنیا

2. روستای ایگلو کاکسلاتینن (Igloo Village Kakslauttanen)، ساریسلکا (Saariselkä)، فنلاند

روستای کاکْسلانتینن با خانه های اسکیمویی مشهورش در میان پارک ملی اورهو کِک کونن (Urho Kekkonen) در لاپلند قرار دارد. هتل منحصر به فرد سانتا کلاوس لند، خانه های اسکیمویی شیشه ای جداگانه ای را برای حفظ حریم خصوصی در اختیار مسافران قرار می دهد. این کلبه ها مناظری عالی پشت پنجره ها را در اختیار شما می گذارند و تجربه ای منحصر به فرد را برایتان رقم می زنند. علاوه بر بازدید از هتل سانتا کلاوس، سرگرمی های زمستانی زیادی در این منطقه وجود دارند که از میان آن ها می توانید یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید در محیط اطراف به همراه هاسکی ها (نوعی سگ قدرتمند)، گوزن های شمالی یا اسنومبیل به وحش گشت یا سافاری بپردازید. ماهیگیری درون یخ و اسکی هم از تفریحات پرطرفدار در این ناحیه هستند. در اینجا می توانید زمستان واقعی مناطق نوردیک را تجربه کنید.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای توریستی دنیا ، روستاهای گردشگری دنیا

3. همنوی (Hamnøy)، جزایر لوفوتن، نروژ

قدیمی ترین روستای ماهیگیری در مجمع الجزایر خیره کننده ی لوفوتن، کوچک اما به طرز باورنکردنی زیبا است. همنوی به عنوان یکی از زیباترین روستاهای زیر نظر منطقه ی شهری موسکنز (Moskenes) شناخته می شود که همچنین به دلیل طبیعت زیبا و دست نخورده اش مقصد توریستی محبوبی به شمار می رود. بازدیدکنندگان در اطاقک های ماهیگیری اصیل اسکان داده می شوند که قدمت قدیمی ترین آن ها به سال 1890 میلادی باز می گردد. امروزه همه ی امکانات لازم از جمله اینترنت درون این کابین ها تعبیه شده است و محیطی دنج را در این مناطق وحشی در اختیار مسافران می گذارد. گردشگران همچنین می توانند با اجاره ی قایق و دوچرخه به ماهیگیری (زمستان فصل نوعی ماهی به اسم COD است) و دوچرخه سواری بپردازند. موزه ها و گالری های محلی هم به معرفی تاریخ و فرهنگ این منطقه کمک می کنند. به علاوه فستیوال جاز Feelgood هم در این روستا برگزار می شود. به نظر می رسد دلایل خوبی برای سفر به روستای همنوی وجود دارد.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای گردشگری دنیا ، زیباترین روستاهای دنیا

4. ترومسو (Tromso)، نروژ

شهر کوچک ترومسو که به عنوان مرکز قطب شمال هم شناخته می شود، مقصد زمستانی محبوب بعدی است. بزرگ ترین شهر شمال نروژ، بهترین مکان برای تماشای شفق شمالی که یکی از جاذبه های اصلی قطب شمال به شمار می رود و برانگیختن تحسین شما است. شهر خارق العاده ی ترومسو درون منطقه ای قرار دارد که در آن برای حدود 6 ساعت در روز می توان پدیده ی زیبای شفق شمالی یا قطبی را مشاهده کرد. علاوه بر این، فعالیت های تفریحی بیشمار دیگری از جمله موزه ها، غذاهای عالی و تماشای مناظر زیبای نوردیک در اختیار گردشگران قرار دارد. اگر به تماشای نورهای شمالی، آشنایی با فرهنگ غنی منطقه و انجام فعالیت های جذاب زمستانی علاقه مند هستید، نباید بازدید از ترومسو را از دست بدهید.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، زیباترین روستاهای دنیا ، جذاب ترین روستاهای دنیا

5. بنف (Banff)، آلبرتا، کانادا

شهر کوچک بنف در دل پارک ملی به همین نام و محیطی با مناظر کوهستانی احاطه شده است. این شهر به دلیل فراهم آوردن مکان هایی خوش منظره و فعالیت های تفریحی بیشمار شامل کوهنوردی، اسکی، دوچرخه سواری و بیشتر، جاذبه ی توریستی محبوبی به شمار می رود. در ضمن، خیابان بنف مرکز شهر محسوب می شود. از ویژگی های این خیابان می توان به کافه ها، رستوران ها، مغازه ها، موزه ها و همچنین معماری تاریخی که گشت و گذار در آن را لذت بخش می کند، اشاره کرد. تفریحات مختلف در تمام سال و یک خیابان زیبا در مرکز شهر دلایل خوبی برای بازدید از بنف هستند.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، جذاب ترین روستاهای دنیا ، زیباترین مناطق دنیا

6. بریداویک (Breidavik)، ایسلند

غربی ترین کلیسای اروپا را می توان در بریداویک پیدا کرد. کلیسای مذکور که روی ساحل بریداویک واقع شده است، در معرض آب و هوای شدید قرار دارد و محیط اطراف آن را چندین فلات فرا گرفته اند. همچنین میهمان خانه هایی در محیط های خیره کننده ی اطراف آن پراکنده شده اند و به مسافران خدمات می دهند. تماشای پنگوئن ها و همچنین طبیعت زیبا به همراه سواحل شنی چشم نواز و صخره های شیب دار، جاذبه های اصلی این جامعه ی کوچک هستند.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، زیباترین مناطق دنیا ، زیباترین مناطق توریستی جهان

7. روستای یامنیک (Jamnik)، کرانی، اسلوونی

روستای کوچک Jamnik که در فلات جلوویکا (Jelovica) واقع شده، مکانی خوش منظره در کشور اسلوونی به شمار می رود. فلات خیره کننده ی جلوویکا به همراه جنگل های انبوه، بخشی از حوضه ی لیوبلیانا محسوب می شود که از شمال با رشته کوه های آلپ جولیان و از شرق با رشته کوه های Kamnik احاطه شده است. در بالای تپه کنار روستا، کلیسای بسیار زیبای سنت پریموس و سنت فلیشن (Felician) قرار دارد که مانند تاجی می درخشند. مناظر این ناحیه تحسین برانگیز هستند. روستای Jamnik کوچک است و جدای از منظره های پانورامای اطراف، تفریحات زیادی در اینجا وجود ندارد. از این رو اغلب بازدیدکنندگان در مسیرشان به سمت شهر کرانی یا استراحتگاه های مخصوص اسکی در کراوک (Krvavec) و وگل (Vogel) از این روستا بازدید می کنند.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، زیباترین مناطق توریستی جهان ، روستاهای گردشگری

8. شهر کوچک جوکموک (Jokkmokk)، سوئد

شهر Jokkmokk در مدار قطب شمال قرار دارد و زمستانی واقعی را به همراه حجم زیادی از برف و دمای پایین ارائه می دهد. این شهر برای مردم بومی سامی، مرکزی تجارتی بوده است، چرا که آن ها پوست های گوزن شمالی را برای فروش به بازار زمستانی Jokkmokk می آورند. علاوه بر طبیعت شگفت انگیز، گوزن های شمالی خارق العاده و فعالیت های تفریحی فضای باز، برف بازی (گلوله برفی) هم یکی دیگر از جاذبه های هیجان انگیز در این شهر است. همچنین خانه های یخی که توسط یک پیکرتراش ماهر ساخته شده اند، برای سپری کردن یک شب به یاد ماندنی به بازدیدکنندگان خوش آمد می گویند. دمای هوا در این خانه ها شب ها تا 5- درجه ی سانتیگراد کاهش می یابد، اما با وجود کیسه های خواب گرمایی و پوست گوزن مسافران تا صبح گرم نگه داشته می شوند. کشف فرهنگ سامی و غرق شدن در فعالیت های زمستانی مانند سورتمه سواری با گوزن شمالی یا هاسکی ها (نوعی سگ)، اسکی و البته گلوله برف بازی از جمله تفریحات مفرحی است که در این شهر انتظار شما را می کشند. شهر جوکموک یکی از چالش برانگیزترین مقاصد گردشگری موجود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای گردشگری ، روستاهای گردشگری

9. تسیلاک (Tasiilaq)، گرینلند

تاسیلاک بزرگ ترین شهر گرینلند شرقی به شمار می رود که در سال 1894 میلادی تاسیس شده است. این شهر روی ساحل و مشرف به دریا قرار دارد. بندر این شهر و خانه های رنگی که نماد آن محسوب می شوند، در تمام طول سال، خوش آمدگوی گردشگرانی از سراسر دنیا هستند. شهر تاسیلاک تنها 2,000 نفر جمعیت دارد، بنابراین هنوز می توان حتی در این شهر نسبتا شلوغ هم مکانی آرام را پیدا کرد. می توانید از راه هوایی توسط هواپیما یا از طریق بندرگاه شاه اسکار توسط قایق به تاسیلاک سفر کنید. از آنجایی که صنعت گردشگری در این شهر به خوبی توسعه یافته است، می توانید از انجام فعالیت های تفریحی فضای باز بیشماری لذت ببرید.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای گردشگری ، روستاهای گردشگری

10. کورتینا دامپتزو (Cortina d’Ampezzo)، ایتالیا

اغلب از کورتینا دامپتزو به عنوان زیباترین مقصد مناسب اسکی در جهان یاد می کنند. مناظر چشم نواز این ناحیه با سنگ های دولومیتی تعریف می شوند. ایتالیایی ها استاد زیبایی شناسی هستند و زیبایی بیشماری از جمله طبیعت، بوتیک های جذاب، رستوران و هتل در این منطقه وجود دارند. همچنین نوشیدنی های بسیار خوبی را می توان اینجا پیدا کرد. تفرجگاه های زیبا، غذاخوری های عالی و نسبتا ارزان به همراه اقامتگاه های مناسب و جمعیت کم، مکانی عالی برای تعطیلات افرادی با سطح درآمد معمولی و متوسط ساخته اند.

جذابترین روستاهای گردشگری دنیا ، روستاهای گردشگری ، روستاهای گردشگری

زیباترین روستاهای گردشگری مخصوص زمستان

زیباترین روستاهای گردشگری مخصوص زمستان

منبع : پول نیوز


زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستان - نمناک namnak.com/27660-زیباترین-روستاهای-گردشگری.... Translate this page روستاهای گردشگری و زیباترین روستاهای گردشگری و روستاهای گردشگری دنیا و جذابترین روستاهای دنیا و زیباترین مناطق دیدنی جهان و مناطق گردشگری زمستانی را ... زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستان - جوونی javuni.ir/news/44520 Translate this page 7 hours ago - تعطیلات زمستانی بهترین فرصت برای دیدن روستاهای زیبای گردشگری در دنیا است که جذابیت این فصل را چند برابر کرده است.برای آشنایی ... زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستان www.bestofday.ir/.../زیباترین-“روستاهای-گردشگری... Translate this page 8 hours ago - جذابترین روستاهای گردشگری زمستانی در سراسر گیتی هر کدام از فصلهای سال شگفتی و زیبایی ویژه خود را دارند.اما زمستان با همه سادگی و. زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستان | پگاه آنلاین ... tourism.pegahonline.ir/.../زیباترین-روستاهای-گردش... Translate this page 4 hours ago - زیباترین “روستاهای گردشگری” مخصوص زمستاناخبار گردشگری تعطیلات زمستانی بهترین فرصت برای دیدن روستاهای زیبای گردشگری در دنیا ... خبر ایرانی - زیباترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + ... www.newsirani.com/.../زیباترین-روستاها-تعطیلات-... Translate this page 4 days ago - زیباترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + تصاویر ... روستای زیبای هال‌اشتات که با هزاران سال قدمت، تاریخی بسیار طولانی دارد، روی ساحل ... زیباترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + تصاویر 8sobh.ir/.../زیباترین-روستاها-برای-تعطیلات-زمستا... Translate this page 3 days ago - زیباترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + تصاویر ... روستای زیبای هال‌اشتات که با هزاران سال قدمت، تاریخی بسیار طولانی دارد، روی ساحل ... ایده‌آل ترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + تصاویر norooz95.nasrblog.com/post/529/ Translate this page 3 days ago - روستای زیبای هال‌اشتات که با هزاران سال قدمت، تاریخی بسیار طولانی دارد، روی ... همنوی به عنوان یکی از زیباترین روستاهای زیر نظر منطقه‌ی شهری ... روستاهای نمونه گردشگری دزفول dezful-village.mihanblog.com/ Translate this page روستاهای نمونه گردشگری دزفول - دزفول روستاهای ارزشمندی دارد که از نظر طبیعی و تاریخی ... این روستا در فصول بهار و پاییز و زمستان به علت آب و هواى مناسب می تواند ... روستای لیوس یکی از زیباترین روستاهای شهرستان دزفول است که در فاصله ... 10 جاذبه بکر گردشگری ایران که تا به حال ندیده اید danakhabar.com/.../10-جاذبه-بکر-گردشگری-ایران-ک... Translate this page پس از پشت‌سر گذاشتن چند پله به سنگ‌های زیبای کنار رودخانه نزدیک می‌شوید. ... از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوا در منطقه ایذه به خصوص در فصل زمستان و بهار است. ... چشمه گراوان طبیعت زیبای منطقه را چشم اندازی زیباتر می بخشد و رودخانه هرمز آباد (که در ... مهمترین جاذبه های مرگور عبارتند از: دره زیبا و سرسبزبنار، روستاهای واقع در ... ششمین آبشار مرتفع ایران در استان اصفهان/معرفی آبشارهای ... sahebnews.ir › فریدون شهر Translate this page آبشار کرد علیا در ۹۵ کیلومتری غرب اصفهان و شمال روستای کرد علیا (یا کرد بالا از ... غرب استان اصفهان یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق ایران می باشد. ... منطقه فریدن دارای جاذبه های توریستی زیادی است از جمله آبشار زیبای پونه زار در دره ... فاصله داشته و مسیرهای ارتباطی این روستا، در اکثر اوقات زمستان به دلیل بارش ... روستایی زیبا و دیدنی بیخ گوش تهران! - تور طبیعت گردی دالاهو dalahoo.com/news.cfm?id=1321 Translate this page برگ جهان روستایی زیبا نزدیک تهران خوراک یک سفر یک روزه برای تعطیلات آخر ... آب و هوای برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد است. ... زیبای کوچه باغ‌های روستا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین روستاهای استان تهران به ... محبوبترین روستاهای زمستانی جهان | اطلاعات تور و هتل hotelneed.ir/محبوبترین-روستاهای-زمستانی-جهان/ Translate this page در اینجا یک لیست از ده روستای زیبای کوچک که ترکیب زمستان با فضایی سرگرم کننده ... محلی است که اغلب به عنوان زیبا ترین مقصد اسکی در جهان شناخته می شود. معرفی جاذبه های گردشگری استان کردستان(قسمت اول:روستای ... komalia.blogfa.com/post/242 Translate this page روستای پالنگان در استان کردستان یکی از جاذبه های گردشگری استان کردستان است که ... این روستا یکی از زیباترین روستاهای پله کانی با معماری ویژه وطبیعت متفاوت ... و زمستان است و از این لحاظ از دیدنی‌ترین نقاط استان کردستان به شمار می رود. روستاهای پلکانی ، ديدني ترين جاذبه هاي ايران + تصاوير 7ganj.ir › جاذبه هاي ايران › طبيعت و گردشگري Translate this page Nov 5, 2014 - این روستا به خاطر معماری سنگچینی، زیباترین روستای پلکانی تمام سنگی ایران است. ... و زمستان های پوشیده از برف پالنگان باعث می شود که این روستا در همه ... البته تصور نکنید که اینها تنها جاذبه های گردشگری روستای پالنگان ... زیباترین روستاهای سراسر دنیا +عکس -آکا - آکاایران www.akairan.com/asia/word/201311611270.html Translate this page Nov 6, 2013 - روستای کوهستانی,اطراف روستایی در انگلستان,روستاهای,جزیره مالت در ... زمستان یکی از فصل های زیبای سال است و برخی مناطق جهان در اصل برای ... رادکانا – خبرگزاری شهرستان کردکوی » روستاهای گردشگری ... radkana.ir/روستاهای-گردشگری-گلستان؛-میزبان-مساف/ Translate this page Jan 3, 2016 - روستاهای گردشگری گلستان؛ میزبان مسافران نوروزی+تصاویر ... یکی از زیباترین روستاهای گلستان که دیدن و سپری کردن در آن خالی از لطف نیست ... است و تحت تأثیر اقلیم کوهستانی، زمستان های سرد و تابستان های معتدل دارد. پاییز و زمستان، فصل گردشگری شهداد www.bshahdad.ir/.../161-2015-02-05-09-09-52 Translate this page Feb 5, 2015 - ... کلوتهای شهداد است که از آن به عنوان زیباترین،بزرگترین و بی جمعیت ترین شهر ... بی مانند،قدیمی ترین روستای ایران و روستای هدف گردشگری(سیرچ)حمام ... حسن رضا پور فصل پاییز و زمستان را فصل گردشگری شهداد می خواند و می ... جاذبه های گردشگری طالقان - آسمونی www.asemooni.com › ایران › استان البرز Translate this page Sep 6, 2012 - طالقان دره ای تاریخی و مذهبی است روستاهای زیبای طالقان در دامنه های ... زمستان دارای جلوه منحصر به فرد تنگه اورازان از زیباترین مناطق طالقان است. روستای فیلبند - آریا زمین aryazamyn.com › ... › بابل › جاذبه گردشگری Translate this page Rating: 5 - ‎8 votes صفحه ی روستای فیلبند به عنوان یک جاذبه گردشگری در شهر بابل، استان ... فیلبند در تابستان ها بیش از هزار و دویست خانوار جمعیت دارد و در زمستان بطور کلی خالی .... و سپس روستای دیوا پیاده روی و کوه پیمایی نمودیم که یکی از زیباترین سفرهایم ... جاذبه های گردشگری استان مرکزی - میراث فرهنگی استان مرکزی markazitourist.ir/جاذبه-های-گردشگری-استان-مرکزی-1... Translate this page Mar 24, 2015 - این مناطق دارای قابلیت های گردشگری به لحاظ وجود جاذبه های طبیعی، .... دامنه هاي كوهستاني روستا در زمستان با پوشش برف، زيبا و بسيار جذاب است. ..... این دو منطقه از زیباترین روستاهای استان می باشند که به لحاظ طبیعت و چشم انداز ... روستای زیبای نیچ کوه/تصاویر | روستای نیچ کوه یکی از ... www.ghatreh.com/.../روستای-زیبای-نیچ-کوه-تصاوی... Translate this page Oct 5, 2015 - روستای نیچ کوه یکی از زیباترین روستاهای بخش کجور شهرستان نوشهر ... این روستا دارای آب و هوایی سرد و مرطوب است، زمستان های آن بسیار سرد و با ... گردشگری زمستانی رونق گرفت/ ورود ۵ هزار مسافر و گردشگر www.mizbannews.com/NewsDetail.aspx?itemid=2922 Translate this page Jan 16, 2016 - این شهرستان یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرستان‌های گردشگری کشور ... از جمله جنگل، رودخانه، آبشار، چشمه، غار یخی، پیست اسکی، روستاها. زیباترین روستا های جهان - بیست ستون www.bistsotoon.com/p/زیباترین-روستا-های-جهان Translate this page Jun 21, 2015 - ساختمان هایی با نمای سفید در فصل سرما و زمستان در سفیدی محو می شوند . زیباترین روستا های جهان. دهکده زیبای هاوس هلد household در صربستان. روستایی زیبا و دیدنی بیخ گوش تهران! - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/.../روستایی-زیبا-و-دیدنی-بیخ-گ... Translate this page Oct 15, 2013 - زيبا‌ترين مناظر ممکن را در پاييز برگ جهان مي‌بينيد نه تابستان و بهار. ... آب و هواي برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاييز و زمستان سرد است. ... جهان در شمال شرقی روستا یکی از جاذبه‌های گردشگری برگ جهان را ببينيد. سفری زمستانی به روستاهای اطراف کوه دماوند/ از تیوب‌سواری در ... www.fardanews.com/.../سفری-زمستانی-به-روستاهای... Translate this page Jan 21, 2016 - سفری زمستانی به روستاهای اطراف کوه دماوند/ از تیوب‌سواری در آبعلی تا غار‌های عجیب کافرکولی ... سرویس فرهنگی فردا- سرمای زمستان سفرهای گردشگری را تعطیل می‌کند، اما نه برای همه، .... تصاویری از زیباترین مسجد ایران در شیراز. میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان / روستای افراتخته ... www.golestanchto.ir/tourism/place.php?id=197 Translate this page این روستای زیبای کوهستانی وییلاقی در 30کیلومتری جنوب شرقی شهرستان علی ... که از جنگل های انبوه درختان پهن برگ پوشیده شده اند، زیباترین منظره طبیعی روستا هستند و تحت تأثیر اقلیم کوهستانی، زمستان های سرد و تابستان های معتدل دارد. بنیاد فرهنگی دکتر جهانگیری www.jahangirifdn.com/ Translate this page بسیار مهم است صنعت گردشگری در ایران گسترش یابد و به آن توجه ویژه ایی شود. ... بدون شک این روستا از زیباترین مناطقی است که تا به حال و در همه عمرتان دیده اید. ... اهالي اين دهكده، از قديم، تهيه و توليد چوب و زغال در زمستان و كشاورزي در تابستان بوده. روستای کندلوس - طبیعت زیبای ایران kuhsar.persianblog.ir/page/21 Translate this page روستای کندلوس، به حق و به انصاف یکی از زیباترین و پاکیزه ترین روستاهای ایران ... این روستا در امتداد دره زانوس، و منطقه سرسبز و زیبای کجور، یکی از اولین و کهن ترین ... کار و پیشه اهالى این دهکده از قدیم الایام تهیه و تولید چوب و زغال در زمستان و ... ایرنا - روستای زیبای خفر از امکانات فقیر است www.irna.ir/.../روستای... Translate this pageIslamic Republic News Agency Jun 19, 2012 - اصفهان – روستای نمونه گردشگری خفر شهرستان سمیرم یکی از زیباترین ... روستای کهن و به نام ایران اشاره کرد و گفت: این روستا در زمستان قطعی ... ده نوا زیباترین روستا ایران + تصاویر - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/.../ده-نوا-زیباترین-روستا-ایران-تصاو... Translate this page ده نوا واقع در استان مازندران و جاده هراز بدون اغراق یکی از زیباترین روستاهای ایران زمین است. ... ارتفاعات زیبای گلستان در فصل زمستان + تصاویر · زیباترین ... تنوع را میپسندم ! tanavohe.aranweb.ir/ Translate this page ایده‌آل ترین روستاها برای تعطیلات زمستانی + تصاویر ... روستای زیبای هال‌اشتات که با هزاران سال قدمت، تاریخی بسیار طولانی دارد، روی ساحل دریاچه‌ی هال‌اشتاتر واقع شده است. ... همنوی به عنوان یکی از زیباترین روستاهای زیر نظر منطقه‌ی شهری موسکنز ... روستای قره یتاق - ویکی‌پدیا https://fa.wikipedia.org/wiki/قره‌یتاق Translate this pagePersian Wikipedia این روستا یکی از زیباترین منطقه گردشگری ایران است. .... گول حماری در ایام زمستان و پاییز و بهار در قسمت شمال شرقی روستا زمینی هموار وجود دارد؛ که از اب باران و ... 10 روستای زیبا اطراف تهران برای سفری یک روزه | چیدانه www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/travel.../3043... Translate this page Aug 10, 2015 - روستا، جاذبه های گردشگری، جاذبه های گردشگری اطراف تهران، تهران، اطراف تهران، ... در کنار یک تنگه زیبا، محل مناسبی جهت تمرین یخ نوردی در زمستان است. ... روستای فیلبند یکی از زیبا‌ترین روستا‌های مناطق جنوبی بابل و آمل است که ... معرفی ۱۴ روستای گردشگری کرمانشاه / خانقاه، هجیج و شمشیر ... www.pavehpress.ir/معرفی-۱۴-روستای-گردشگری-کر... Translate this page Oct 8, 2014 - مسئول گردشگری روستایی و عشایری میراث فرهنگی استان کرمانشاه با ... و در زمستان سرد است و آبشار “گینشا پسند” یکی از زیباترین آبشارهای ... روستاهای ایران - کوهنوردان زرتشتی ایران www.kziran.com/tourist-attractions/iranian-villages Translate this page قدمت این روستا به دوره های پیش از اسلام می رسد و اثار تاریخی متعددی از ان دوران بر جای ... آب و هوای آن معتدل با زمستان سرد است. ... این روستا یکی از زیباترین روستاهای دامنه های البرز جنوبی در منطقه الموت است و تابستان های ان بسیار جذاب و زیباست . برگ جهان,روستایی زیبا و دیدنی بیخ گوش تهران!-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/social/sdetails.php?... Translate this page Oct 25, 2013 - نمایی از روستای برگ جهان روستای با چشم اندازهای جذاب ارتفاعات اطراف گسترده ... برگ جهان و مسیرهای زیبای کوچه باغ های روستا یکی از زیباترین و ... آب و هوای برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد است. روستای هدف گردشگری "کلم" در حد نام www.kolmvillage.blogfa.com/category/7 Translate this page کلم بدون شک زیباترین روستای استان ایلام است و ظرفیتهای نهفته گردشگری و ... و حتی زمستان و پاییز، گردشگران زیادی حتی از کشورهای خارجی به این روستا سفر ... جاذبه های گردشگری و تفریحی Archives - فریدونشهر - پایگاه ... pounezar.ir/category/.../جاذبه-های-گردشگری-و-تفریح... Translate this page منتخب تصاویر حیرت انگیز از طلوع و غروب خورشید در زمستان فریدونشهر ... تقریبی ۷۵ متر یکی از زیباترین آبشارهای ایران است که در حوالی روستای دربند در بخش ... روستای زیبا،توریستی وبکر جنگسرا-جنگلسرا jangsara.blogfa.com/ Translate this page روستای زیبا،توریستی وبکر جنگسرا-جنگلسرا - آشنایی با روستای زیبای ... و آفتاب برهوت که ماه اخر فصل زمستان است که روزهای متفاوتی از نظر دمایی دارد و گاهی ... آبشار پریشان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ... soheilesonghor.ir/.../آبشار-پریشان-یکی-از-زیباتری... Translate this page Aug 23, 2015 - سهیل سنقر : آبشار پريشان، يکی از زيباترين آبشارهای استان کرمانشاه است ... به گزارش سهیل سنقر، ورمقان یکی از روستاهای زیبا و خوش آب و هوای استان ... سنقر است، آب و هوای آن در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در زمستان سرد است. لیست همگردی جاهای باحال گردشگری جاذبه تفریحی استان ... hamgardi.com/list/show...Tourism/...58/.../City-388 Translate this page مکان ها > گردشگری > جاذبه تفریحیکشور : ایران استان : مازندران شهر : ساری ... آبشار اوبن یکی از زیباترین و بکرترین آبشارهای ایران در عمق جنگل دودانگه ساری است. ... مازندران است که در جاده دریای ساری به سمت فرح آباد (خزرآباد) در روستای سرسبز و زیبای حمید آباد قرار دارد. ... تو فصل زمستان اینجا محل سکونت اردک‌های وحشی می‌شه و. مقاله : ابيانه زيباترين روستاي جهان : تبیان زنجان tebyan-zn.ir/...زيباترين+روستاي+جهان/default.html Translate this page روستای تاریخی ابیانه یکی از مهمترین روستاهای تاریخی کشوراس. ... چند عملکرده بودن فضاهای داخلی ، مانند فضاهای زمستان نشین و تابستان نشین و همچنین استفاده از ... انبوه ،تاریخی ترین روستای گیلان- ماسوله2 - عکس زمستانی anbooh.blogfa.com/post-189.aspx Translate this page معرفي جاذبه هاي توريستي ،فرهنگ،آداب ورسوم تاريخي ترين روستاي استان گيلان، معروف به ماسوله ي دوم ... دور نمايي زمستاني از كوههاي روبروي روستاي انبوه-اين كوهها بخشي از حوزه آبريز رودخانه شاهرود محسوب شده و از جبهه ي جنوب به ... زیباترین عکس ها کوچ به روستاهای زیبای ییلاقات عشایر لرستان www.bornanews.ir/.../30630-کوچ-به-روستاهای-زیبای Translate this page Mar 20, 2011 - در زمستان، هنگامی که در شمال لرستان برف و کولاک و سرمای شدید جریان دارد، .... گایکان را به یکی از زیباترین و دیدنی ترین روستاهای استان لرستان ... لست سکند: تور لحظه آخری | رزرواسیون هتل، رزرو بلیط هواپیما ... www.lastsecond.ir/ Translate this page بانک اطلاعات تور , تور, تخفیف هتل ها , آژانس های مسافرتی, اطلاعات گردشگری ایران ... در کنار یکی از زیباترین سواحل مدیترانه و فضایی پوشیده شده از درختان سرسبز و ... عنوان قیمت از اقامت تاریخ نوع سفر آژانس; تور دبی زمستان 94 1,200,000 تومان 3 .... در ۴۰ کیلومتری شمال غربی نطنز از استان اصفهان در دامنه کوه کرکس روستایی ... طبیعت زیبای زمستان اردبیل - معلم كلاس ششم 6in6.loxblog.com/cat/41/0/گردشگري.htm Translate this page هر کس در دیدار از کر کبود از توابع بخش طالقان ساوجبلاغ در استان تهران درباره این‌که مهمترین جاذبه گردشگری روستا کدام است، نظری دارد، اما از نظر ما، زیباترین اجزای ... شـمشـیر امـروز- روسـتـای شـمـشـیـر -تصاویر زیبااز طبیعت و ... shamshiremrooz.persianblog.ir/ Translate this page May 22, 2014 - این جنگل زیبا واجد جاذبه های فراوان و ارزشمند گردشگری وطبیعت گردی است. روستای شمشیر تصاویر روستای شمشیر زمستان روستای شمشیر ..... جنگلي شارا واقع شده است، که يکي از زيباترين پارک هاي جنگلي منطقه به شمار مي آيد. تصاویر زیباترین روستای ایتالیا - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../زیباترین-روستای-ایتالیا-ت... Translate this page 14 hours ago - تصویر، روستا، لنز، عکس، عکاس، گردشگری، جاذبه، توریستی، خورشید، کشور، طلوع، شمال، رنگ، توریست تصویر sun ... تصاویر زیبای زمستانی ... در تصاویر زیر زیباترین روستای ایتالیا Riomaggiore را مشاهده می کنید. عکس ... آبادی هایی که عجایب 14 گانه کرمانشاه هستند/ از باغ های ... mersadnews.ir/node/210272 Translate this page Mar 14, 2015 - مرصادنیوز: روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه در حقیقت جاذبه های .... در فصل زمستان نيز كوه ها از برف پوشيده مي شوند و جلوه طبيعي خاصي مي يابد. ..... دشت چمچمال و مراتع غنی و حاصلخیز، یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین دشت ... مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی ... www.niksalehi.com/gardeshgari/ Translate this page تور ترکیه,مکان های گردشگری جهان,تور,گردشگری سواحل آنتالیا,جاذبه های گردشگری جهان ... روستای بقمچ خراسان رضوی را بشناسید+ تصاویر ..... زیباترین شهرهای توریستی ترکیه +تصاویر ... مکانهای دیدنی گرم مخصوص سفر در زمستان+ تصاویر. در زمستان 92 رخ داد! وقتی که آبشار زیبای مارگون زیباتر می‌شود www.khabaronline.ir/detail/332187/weblog/darvish Translate this page Jan 12, 2014 - در زمستان 92 رخ داد! وقتی که آبشار زیبای مارگون زیباتر می‌شود ... این آبشار در نزدیکی دو روستای کمهر و مارگان یا مارگون در فاصله 45 کیلومتری ... زیباترین روستاهای دنیا - گالری عکس نودا noda.ir/pictures/tourism/زیباترین-روستاهای-دنیا/ Translate this page در اينجا نگاهي به زيباترين روستاهاي دنيا مي اندازيم. ... Wengen روستايي واقع در كوه آلپ در كشور سوييس كه از اواخر قرن 18 ميزبان گردشگران فراواني از اقصي نقاط ... «برگ جهان»؛ روستایی زیبا بیخ گوش تهران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../برگ-جهان-؛-روستایی-زیبا-بیخ-... Translate this page Nov 10, 2013 - «برگ جهان» روستایی زیبا و دیدنی با هوایی تمیز و سالم، بیخ گوش تهران ... آب و هوای برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد است. ... برگ جهان و مسیرهای زیبای کوچه باغ های روستا یکی از زیباترین و جذاب ... روستای سوسورا از مکانهای دیدنی استان گلستان | مالزی: مجله ... www.iranianmalezi.com/.../5515-2009-11-28-04-17-1... Translate this page Oct 12, 2009 - شكل ظاهري : شكل روستاي سوسرا با توجه به عكسي كه مشاهده مي كنيد ... مالزی: مجله اینترنتی ایرانیان مالزی: اخبار مالزی: گردشگری: پذیرش تحصیلی در مالزی: نیازمندی ها ... تابستان هاي گرم كه در ماه مرداد به اوج خود مي رسد و همچنين زمستان هاي نسبتاً ... ساختمان بها دهند اين روستا يكي از زيباترين بافت خانه هاي روستايي در ... این روستا را حتما در پاییز و زمستان ببینید ! - بهترین ها mededu13.ir/این-روستا-را-حتما-در-پاییز-و-زمستان-... Translate this page روستای زیبای “برگ جهان” از توابع لواسانات در شهرستان شمیرانات است که سفر به آن برای ... زیباترین مناظر ممکن را در پاییز برگ جهان می بینید نه تابستان و بهار. ۱۰ مکان برتر برای گذراندن زمستان + تصاویر | سبک زندگی jplus.jamaran.ir/life/?p=24214 Translate this page Jan 18, 2016 - در ادامه با لیستی از ۱۰ روستای آرام و زیبای زمستانی آشنا می شویم. ... این مکان اغلب به عنوان زیباترین مکان برای اسکی شناخته می شود. آشنایی با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری تهران - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/47102 Translate this page Mar 25, 2008 - جویبارهای فصلی، مزرعه‌های پرورش‌‌گل در روستاهای اطراف، دامنه‌های دماوند، قلعه‌ها، ... در اطراف تهران آبشارهای زیادی است که آبشار دو قلو از زیباترین آنهاست که در ... زمان استفاده مناسب از آن، ماههای آبان و آذر و اواخر زمستان تا اردیبهشت است. بهشت پنهان خراسان-فريزي - مکان های دیدنی وباستانی فریزی www.ferizi1.blogfa.com/cat-3.aspx Translate this page 1-4- بند تاریخی مربوط به دوره تیموری. ... ۶-مسجد تاریخی حاج نصیر چناران. ... اينجا زمستان روستاي فريزي از زيباترين مناطق بكر طبيعت خراسان و علي الخصوص ... عکس های زیباترین کلبه‌ها در طبیعت زمستانی - آشیانه من bahramm93.persianblog.ir/post/703/ Translate this page Nov 20, 2015 - تصاویر زیباترین کلبه‌های زمستانی .... مصطفی زمانی(۱) یک مرد روستایی ایرانی با درآمد میلیون دلاری + عکس(۱) در عزاداری شب های محرم .... به کیس(۱) تالاب بند علی خان جاذبه گردشگری در زمستان +تصاویر(۱) تصاویر بسیار زیبا از ... سیری در روستاهای جاده چالوس (قسمت اول) : ارک توریسم arktourism.ir/.../سیری-در-روستاهای-جاده-چالوس-قسمت-ا... Translate this page این جاده علاوه بر جنگل، رودخانه و بنای تاریخی، روستاهای زیادی دارد که به شما پیشنهاد می ... برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده‌های جهان می‌دانند. ... در فصل زمستان که هوا سرد است، داخل این غار دیگر یخبندان نیست و یخها ذوب شده و آب در غار جاری است. 100 جاذبه محبوب و ديدنی ايران | معرفی جاذبه های گردشگری ایران seeiran.ir/category/top-100/ Translate this page باغ شاهزاده یا باغ شازده زیباترین باغ تاریخی ایران محسوب می‌شود. این باغ ... پل ورسک در دره ورسک در روستای ورسک، واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب شهر زیرآب و ۸۵ کیلومتری شهر قائمشهر در محور ... کاخ آپادانای شوش قصر زمستانی شاهان هخامنشی بوده‌است. جذاب ترین مقاصد گردشگری زمستانی + تصاویر - پرشین وی www.persianv.com/gardeshgari/view/012135.php Translate this page Jan 12, 2016 - زمستان یکی از فصل های زیبای سال است و برخی مناطق جهان در اصل ... معروف‌ترین و زیباترین روستاهای ایران / یک روستاگردی فوق العاده + تصاویر. اخبار گردشگری - جدیدترین و آخرین اخبار گردشگری - شهرخبر www.shahrekhabar.com/اخبار-گردشگری Translate this page ابیانه، روستایی کهنسال و زیبا. [880 بازدید] ... سفری به دور دنیا و بازدید از زیباترین جاذبه های گردشگری جهان. [340 بازدید] .... دهکده های کوچک زمستانی + تصاویر. معروف‌ترین و زیباترین روستاهای ایران | سبک زندگی | سلامت ... www.patogh.info/tourism/.../معروف‌ترین-و-زیباتری... Translate this page Dec 13, 2015 - معروف‌ترین و زیباترین روستاهای ایران ... شاید نام این روستا برای خیلی ها ناآشنا باشد، اما آثار تاریخی اینجا بسیار شهره اند؛ در نزدیکی روستای ... هوای شرق (خوربیرجند) - معرفی روستای هدف گردشگری خور ... ghalehkhoor.blogfa.com/.../معرفی-روستای-هدف-گرد... Translate this page هوای شرق (خوربیرجند) - معرفی روستای هدف گردشگری خور- خراسان جنوبی - پیش بینی ... با فرارسیدن سرمای زمستان و باران و برف رودخانه‌های فصلی از دامنه کوههای آرک به راه ... از زیباترین جلوه‌های موسیقی روستا می‌توان به رقص چوب‌بازی، آواها و ترانه‌های ... مکان های تفریحی ایران و جهان - سماتک پورتال جامع شامل عکس www.samatak.com/tourist/recreation Translate this page دیدنی ترین روستاهای جهان برای سفر در فصل زمستان ... قلعه مارکو مکان تاریخی بسیار زیبا در رامسر ..... زیباترین جزایر گردشگری کشور تایلند (فی فی). زیباترین و رمانتیک ترین روستاهای دنیا که آرامش در آنها موج ... www.delgarm.com/tourism/.../92559-زیباترین-و-رما... Translate this page Jun 8, 2014 - زیباترین روستاهای دنیا-رمانتیک ترین روستاهای دنیا-قشنگ ترین شهرهای دنیا-زیباترین دهکده های دنیا-قشنگ ... با خشکی پوست دست در فصل زمستان چه باید کرد؟ ... روستاها و دهکده های زیبای سرتاسر جهان/زیباترین روستاهای دنیا. بهشت زمین جاده چالوس روستای حسنکدر www.mehdiht.blogfa.com/ Translate this page بهشت زمین جاده چالوس روستای حسنکدر - روستای اطراف تهران+روستای نزدیک تهران +جاده ... مناظر ديدني جاده چالوس زمستان 92 ... طبیعت زیبای باغ لاله را می توان با چشم اندازهایی چون کوه های البرز، رودخانه کرج و ..... زیبا ترین کارت پستال های دنیا مجله گردشگری نظاره | گردشگری، راهنمای سفر و معرفی مکان های ... www.nezare.com/ Translate this page ارمنستان به علت همسایگی با ایران و قیمتهای نسبتا مناسب و امکانات گردشگری مطلوبی ... پیست اسکی دربندسر در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی تهران، در روستای دربندسر ... زیبا ترین قصرهای جهان در برف را ببینید ... 11 شهر دیدنی برای دیدن در زمستان. خلخال بهترین انتخاب برای مسافرت در زمستان + تصاویر | virlan.com/خلخال-بهترین-انتخاب-برای-مسافرت-زمستا/ Translate this page Feb 12, 2016 - از روستاهایی همچون چنارلق که در کمترین ارتفاع قرار گرفته تا روستاهایی ... واقع شدن زیباترین گردنه ایران الماس در جاده خلخال به اسالم علاوه بر زیبایی ... در فصل زمستان نیز استعداد فراوانی برای گردشگری زمستانی، اجرای ورزش‌ها و ... جاذبه های میامی - میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ... www.mirassemnan.ir/HomePage.aspx?TabID... Translate this page آب و هوای آن در تابستان گرم و خشک و در زمستان سرد و معتدل است . ... ابراهیم آباد یکی از زیباترین روستاهای شهرستان میامی به شمار می رود که بر خرابه های شهر تاریخی ... روستای تزرج - تیشینه www.tishineh.com/touritem/1958/1958 Translate this page این روستا را به عنوان زیباترین روستای گردشگری جنوب معرفی می‌کنند روستایی که در میان نخلستان‌ها ... در فصل زمستان معتدل و در فصل تابستان گرم و خشک است. جاذبه های گردشگری ناشناخته ایران - دیدار گشت www.didargasht.com/.../4-unknown-tourist-attractions... Translate this page این هفته به سراغ 10 جاذبه گردشگری در ایران رفته‌ایم كه تنها به این دلیل كه ... غرب ایران را به تماشا بنشینید، به شما توصیه می‌كنیم در پایان زمستان و آغاز بهار به این ... كشه از زیباترین روستاهای ایران است كه باغ‌های فراوانش هنوز نتوانسته‌ است آن طور ... عکس‌های ارتفاعات گلستان در زمستان | تور و گردشگریسفر ... shortevent.com/.../photos-of-gulistan-in-winter-mount... Translate this page Feb 18, 2015 - ارتفاعات گلستان در زمستان,گلستان,ارتفاعات گلستان,گردشگری گلستان,طبیعت گلستان ... قبلی زیباترین منطقه استان گلستان روستای لوه. معرفی روستای پالنگان/وحیده باباصفری - پایگاه تحلیلی کردها www.kordha.ir/?p=1023 Translate this page روستای پالنگان زیباترین روستای تاریخی کردستان است روستایی با معماری ویژه پله ... قلعه زلم برای زمستان، قلعه مریوان برای پائیز، قلعه حسن آباد در تابستان و ... هورامان و روستای نوین nevin66.blogfa.com/ Translate this page روستای از نظر راههای ارتباطی دارای جاده شوشه ماشین رو است و هر گردشگری جهت بازدید و دیدن مناظر طبیعی و معماری زیبای روستا می ... زمستان؛ روستای زیبای نوین. زیباترین دهکده های جهان +عکس - مجله اینترنتی تاپ ناز www.topnaz.com › سرگرمی › گردشگری Translate this page Feb 3, 2013 - شیراکاواگو یک روستای تاریخی در استان گیفو در شمال ژاپن است. ... در فصل زمستان و با بارش برف های سنگین، شیراکاواگو به یک منطقه زیبا با ... مهم ترین مناطق گردشگری یاسوج - مرکز اطلاع رسانی استان ک ... bidshahi.blogfa.com/post-35.aspx Translate this page ب / بیدشاهی - مهم ترین مناطق گردشگری یاسوج - مرکز دانلود آموزش سرگرمی علمی ... درکل شهر یاسوج در فصل اردبهشت میشه گفت زیباترین شهر کشورمیباشد و .... آب و هواي این روستا، در فصول بهار، تابستان و پاییز ملایم و مطبوع و در زمستان سرد و ایسنا - آدم برفی‌ها به بهشت رفتند + تصاویر www.isna.ir/fa/.../آدم-برفی-ها-به-بهشت-رفتند-تصاو... Translate this page Feb 8, 2016 - دروازه‌های بهشت فقط چند ماه از بهار و تابستان باز است، زمستان کابوس ساکنان ... جشنواره آدم برفی‌ها، راه ورود به این روستای گردشگری را در زمستان نیز باز کرد. ... سوباتان اگر زیباتر از پیست‌های اسکی آلوارس، شمشک و دیزین نباشد، ... برگ جهان روستایی زیبا و دیدنی در تهران! ir-tdc.ir/index.php/news.../151-2014-05-17-19-31-36 Translate this page آب و هواي برگ جهان در بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در پاييز و زمستان سرد است. ... حواشی رودخانه برگ جهان و مسیرهای زیبای کوچه باغ‌های روستا یکی از زیباترین و ... معرفی مناطق گردشگری - گروه کوهنوردی مهر قم www.mehrmg.ir/index.php?option... Translate this page طالقان دره اي تاريخي و مذهبي است روستاهاي زيباي طالقان در دامنه هاي جنوبي و شمالي .... این مسیر در فصل زمستان دارای جلوه منحصر به فرد تنگه اورازان از زیباترین .... این مسیر نیز یکی مسیرهای زیبای کرکس میباشد و حدود 7 ساعت صعود آن طول میکشد. بدون شرح - دشتک زیباترین روستای فارس azari-mhc.blogfa.com/post-12.aspx Translate this page Aug 11, 2012 - بدون شرح - دشتک زیباترین روستای فارس - برای تازه شدن دیر نیست. ... باغات گردو را دارا می باشد، و اخیرا به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده است .... و دارای آب و هوای معتدل در بهار و تابستان و هوای سرد در پاییز و زمستان است. سفر فقط چالوس نیست ؛ با سه ساعت رانندگی به بهشت‌های ... blog.bamilo.com/.../سفر-فقط-چالوس-نیست-؛-با-سه-... Translate this page Mar 16, 2015 - پیش از این در مقاله‌ای در بامیلو درباره‌ی پیشنهادهایی درباره‌ی گردشگری در ... برای رسیدن به این روستا از سه راهی لواسان- فشم ۱۴ کیلومتر راه دارید که ... محوطه آغوزداربن ؛ زمستان شوك - وبلاگ اسماعيل اشكور كيايي ... esmaeil-eshkevarkia.blogfa.com/.../محوطه-آغوزداربن-؛-... Translate this page با اينكه بنده متولد روستاي سپارده بالا اشكور هستم ؛ با تحقيقات ميداني كه از دوستان بعمل آوردم اين روستا از زيباترين روستاهاي استان گيلان است . هم از نظر تاريخي ... روستای بیله هو bilahu.blogfa.com/ Translate this page برچسب‌ها: عکس طبیعت روستا, روستاهای توریستی, روستای توریستی, روستاهای استان کرمانشاه, زیباترین روستاهای جهان. [ سه شنبه نوزدهم شهریور ... باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به ... زمستان | دشت هویج یکی از زیباترین جاذبه‌های روستای افجه boro.niazerooz.com › سبک زندگی › گردشگری Translate this page Aug 6, 2013 - دشت هویج یکی از زیباترین جاذبه‌های روستای افجه است که در ارتفاع ۲ هزار و ۴۰۰ ... کمی آن‌طرف‌تر حمام تاریخی روستا که در مرکز بافت قدیمی واقع شده ... طبيعت گردي در زيباترين روستاي اردبيل - توریسم آنلاین www.tourismonline.co/.../طبيعت-گردي-در-زيباتري... Translate this page Oct 29, 2014 - طبيعت گردي در زيباترين روستاي اردبيل. ... سلطانی فر:80 درصد از اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله گردشگری عقب هستیم .... با ذوب شدن برف‌هاي زمستان، معروف‌ترين رودخانه فصلي شهر گرمي به نام «تولون چاي» پديد مي‌آيد. زیباترین جاذبه های گردشگری شهر باستانی همدان + عکس www.parsnaz.ir/the-most-beautiful-tourist-attractions-i... Translate this page زیباترین جاذبه های گردشگری شهر باستانی همدان ، همدان یکی از قدیمی ترین شهرهای معروف ایران میباشد شهر ... قلعه اردلان (اشتران) مربوط به دوره قاجار است و در شهرستان تویسرکان، روستای اشتران واقع شده است. ... مدل آرایش چشم مخصوص زمستان + عکس. روستای فیلبند - اطلاعات تور مسافرتی www.gardeshgarha.com/iran-tourism/filband-village/ Translate this page Rating: 3.3 - ‎3 votes Jul 30, 2015 - روستای فیلبند يكی از مرتفع ترين روستای ييلاقی استان مازندران و یکی از زیبا‌ترین روستا‌های مناطق جنوبی ... خانه / تور ایرانگردی - جاذبه های گردشگری ایران - دیدنی های ایران / روستای فیلبند ... فیلبند در تابستان ها بیش از هزار و دویست خانوار جمعیت دارد و در زمستان بطور کلی خالی از سکنه است زیرا شدت سوز و ... جاذبه های گردشگری گیلان - نصیرمحله nasirmahaleh.persianblog.ir/.../جاذبه_های_گردشگری_... Translate this page دریاچه از طریق کیلومتر ۲ جاده لنگرود به رامسر، فرعی روستای کومله قابل دسترسی ... در بهار و تابستان با شدت بیشتری و در پاییز و زمستان با شدت کمتری می‌وزه. .... شهرستان فومن، یکی از زیباترین شهرهای ایران می‌باشد؛ که در غرب استان گیلان، و در ... از ونیز ایران تا روستای اروپایی ها : روستاهای گمنام و جالب ... www.irmix.ir/2015/10/.../روستاهای-گمنام-و-عجیب-ایرا... Translate this page Oct 14, 2015 - این روستا به عنوان یکی از روستاهای دارای جاذبه گردشگری خوزستان معرفی شده‌است. .... از کوهها جدا می‌کنند و هر کس به توانایی خود مقداری از قطعات آخرین برف زمستانی به ... 7,560 بازدید; ۱۵ تصویر از جذاب ترین و زیباترین ورزشکار. جاذبه های گردشگری وارنا - دلتابان www.deltaban.ir/agency-attraction-30-جاذبه-های-گردش... Translate this page وارنا،یکی شهرهای بندری و زیبای کشور بلغارستان است.و با 334٬870 ... زیباترین پارک آبی شرق اروپا و اولین پارک آبی در بلغارستان! طراحی شده به ... سفر در کنار ساحل جنوبی دریای سیاه از روستاهای زیبایی می گذرد که هر یک داستانی برای گفتن دارد. بازدید از ... در فصل زمستان محلی برای علاقمندان به اسکی میباشد. دهکده روپیت ... هاربین ، زیباترین جشنواره زمستانی در دنیا :: گردشگری در تهران ifsc2013.blog.ir/.../هاربین-،-زیباترین-جشنواره-زمس... Translate this page Jan 14, 2016 - روستای کندوان ... هاربین ، زیباترین جشنواره زمستانی در دنیا ... فکرکردن به زمستان علیرغم تداعی سوز و سرما در ذهن، یادآور زیبایی های خاص این ... عکس طبیعت زیبا - طبیعت زمستان baharestanrahman.blogfa.com/category/7 Translate this page موضوعات مرتبط: زیباترین طبیعت دنیا ، طبیعت زمستان ، طبیعت پاییزی ، عکس طبیعت ، طبیعت ... طبیعت زیبای زمستان سراب ... دربندسراب روستای میرکوه. معرفی جاذبه های گردشگری استان کردستان(قسمت اول:روستای ... komalia.ir/.../معرفی-جاذبه-های-گردشگری-استان-کرد... Translate this page Jul 11, 2015 - روستای پالنگان در استان کردستان یکی از جاذبه های گردشگری استان کردستان ... این روستا یکی از زیباترین روستاهای پله کانی با معماری ویژه ... پائیز و زمستان است و از این لحاظ از دیدنی‌ترین نقاط استان کردستان به شمار می رود. جاذبه هاي طبيعي مشهد - امام رضا imamrezashrine.aqr.ir/Portal/home/?44843/جاذبه-های... Translate this page امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و رباطی کهن ... روستای ابرده پایین، واقع در 25 کیلومتری شمال‌غربی شهر طرقبه، میان دره‌ای است و ... این منطقه به دلیل وجود کوه‌های مستعد در فصل زمستان به پیست اسکی برای .... بسیار زیبای چشم‌نواز کوهستانی، یکی از زیباترین تفرجگاه‌ها به شمار می‌آید. راهنمای گردشگران - خلخالیم www.khalkhalim.com/index.php?option...id... Translate this page ... دارد یکی از زیباترین جاده های توریستی کشور محسوب می شود ( البته در زمستان بدون ... مسیر قرمز رنگ نقشه شماره (2) مسیر دسترسی خلخال به اردبیل و شهر زیبای گیوی ... چند سالی است که جشنواره ورزشهای زمستانی در خلخال و در محل روستای اندبیل ... هزار جریب - زمستان روستای شیرکلا www.shirkola.blogfa.com/post/582 Translate this page هزار جریب - زمستان روستای شیرکلا - - هزار جریب. ... مازندران هزارجریب , روستای شیرکلا نکا مازندران هزارجریب , مناطق بکر و زیبا برای گردشگری زیباترین روستاها. روستا زیبای گوفل | سايت خبري نوای رودبار 00132.ir/روستا-زیبای-گوفل/ Translate this page Feb 1, 2015 - روستا زیبای گوفل دربخش خورگام، شهرستان رودبارزیتون ... همچون کوه پرصلابت و صبورندهنگام زمستان محافل مهمانی برپا می شد ودرآن جز صمیمیت و نقل ... به لحاظ موقعیت اکولوژیگی و قابلیت‌های ذاتی یکی از زیباترین و متنوع‌ترین ...


ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]