رضا عطاران از گینس تا من سالوادور نیستم +عکس

Admin

رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر


رضا عطاران ، بازیگر

چند سالی است حضور “رضا عطاران” با کاراکتر های با مزه اش در هر فیلمی تضمینی برای گیشه آن فیلم محسوب میشود، اما با این دست فرمان با عطارانِ تکراری مواجه نخواهیم شد؟

بازدید : 636 نفر

نقش های جالب رضا عطاران

من سالوادور نیستم با طنازی های رضا عطاران یک شروع طوفانی داشت و یکی از اکران های موفق نوروزی 95 به شمار میرود که رضا عطاران همانند نقش های قبلی اش با تکه کلام های با مزه اش مردم را به گیشه های سینما میکشاند.

ارزش عطاران وقتی دو چندان می شود که بدانیم «من سالوادور نیستم» یکی از تولیدات معمول سینمای ایران است و هرگز به پای کمدی های موفق نمی رسد. از همین معبر یک سوال خطرناک مطرح می شود: «عطاران با همین دست فرمان تا کجا می تواند پیش برود؟»

رضا عطاران و یکتا ناصر ، بازیگر ، نقشهای رضا عطاران

یکتا ناصر و رضا عطاران در من سالوادور نیستم

در این فیلم شاهد تکه هایی از شخصیت های بامزه فیلم های قبل هستیم که عطاران با استادی تمام به معرض تماشا می گذارد. این یعنی او باز هم گلیمش را از آب بیرون کشیده اما آیا همه مخاطبان از عطاران طنازی صرف می خواهند یا دنبال «فیلم جذاب» هستند؟

«من سالوادور نیستم» مثل خیلی از فیلم های متاخر او فاقد خط داستانی جذاب است و تمام تکیه آن بر نمک عطاران نهاده شده... فعلا که سایه عطاران بر سر هر فیلمی باشد، گیشه آن تضمین شده است. امیدواریم دلزدگی ایجاد نشود. پرونده هفت صبح مروری است بر آثار موفق عطاران و تیپ شناسی او در این فیلم ها.


خروس جنگی | سعید

رضا عطاران و مریلا زارعی ، نقشهای رضا عطاران ، عکس های رضا عطاران

رضا عطاران در خروس جنگی

* جنس کاراکتر: فیلم «خروس جنگی» کمدی است؛ پس نقش عطاران در آن هم کمدی است.

* تیپ ظاهری: رضا عطاران نقش مدیر یک تالار را برعهده داشت و تیپ ظاهری اش بر اساس موقعیت این شغل انتخاب شده بود. ضمن آن که به اقتضای سن، جوان و سر حال بود، موهای مشکی دارد و سعی می کند شیک بگردد.

* رفتارشناسی: عطاران در این فیلم در دو موقعیت مختلف قرار داشت، ابتدا تالار را مدیریت می کرد اما در ادامه جایش را با همسر خود عوض کرد و خانه دار شد. وجه بارز ویژگی رفتاری او دوئلش با زنان است و به رخ کشیدن قدرت مردانگی.

 رضا عطاران و مریلا زارعی  ، عکس های رضا عطاران ، من سالوادور نیستم

رضا عطاران و مریلا زارعی در خروس جنگی

* تفاوت نقش با سایر آثار: رضا عطاران در خروس جنگی تفاوتی با نقش های پیشین ندارد؛ همان آدم بذله گو و بشاش همیشگی است که با تکیه بر دیالوگ ها و اکت های جذاب، مخاطب را به خنده وامی دارد.

* موفقیت نقش در جشنواره: فیلم در بخش جنبی جشنواره بیست و هفتم به نمایش درآمد؛ اگر هم در بخش مسابقه می بود، دستاوردی برای عطاران نمی داشت.

* موفقیت در گیشه: «خروس جنگی» از بمب های گیشه سال 88 بود؛ اطیایی موفقیت فیلمش را باید مدیون نام رضا عطاران باشد چرا که داستانش را پیش از آن در «آتش بس» دیده بودیم و عطاران تکرار نقش های پیشین بود.

* سکانس به یاد ماندنی: کل کل عطاران با طلبکارها و جایی که همسرش فکر می کند آقای «فرزانه» اسم یک خانم است، بامزه تر از بقیه شده بود.



اسب حیوان نجیبی است | کمال خسروجردی

رضا عطاران ، من سالوادور نیستم ، گینس

رضا عطاران در اسب حیوان نجیبی است

* جنس کاراکتر: رضا عطاران نقشی بسیار جدی دارد اما در موقعیت های کمیک قرار می گیرد.

* تیپ ظاهری: غیر از سکانس پایانی، در کل فیلم لباس مبدل یک مامور نیروی انتظامی را به تن دارد. چشم هایش چپ است، لهجه مشهدی دارد و روی موهایش ریخته و ریش کامل دارد و به اقتضای این تیپ، شکمش را بیرون می دهد و مدام یک بی سیم به دست دارد و مثلا با مرکز در ارتباط است.

* رفتارشناسی: چهره ای اغراق شده از مامور نیروی انتظامی دارد. در واقع ماموری قلابی است که شب ها دوره می افتد دم میهمانی ها و اخاذی می کند. اوایل فیلم این رفتار آنقدر واقعی است که مخاطب باورش نمی شود با یک مامور الکی روبروست. کم کم حرکات ریز و عجیبی از خودش نشان می دهد که میزان حماقت و دله دزدی و سمج بودنش نمایان می شود.

رضا عطاران و مهران احمدی ، گینس ، خروس جنگی

رضا عطاران و مهران احمدی در فیلم اسب حیوان نجیبی است

* تفاوت نقش با سایر آثار: یک یاز متفاوت ترین نقش های عطاران را در این فیلم می بینیم؛ نقشی بسیار جدی که عطاران را در وضعیتی خارج از آنچه از او می شناسیم نشان می دهد.

* موفقیت نقش در جشنواره: «اسب حیوان نجیبی است» در بخش نوعی نگاه جشنواره اکران شد و به بخش سودای سیمرغ راه پیدا نکرد اگر نه قطعا برای رضا عطاران اتفاق خوبی در جشنواره می افتاد. عطاران در جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفت.

* موفقیت در گیشه: فیلم به خاطر حضور رضا عطاران در اکران فروش خوبی داشت.

* سکانس به یاد ماندنی: بامزه ترین جای فیلم قسمتی است که در خانه جوان می رود به او می گوید چرا خیسی؟ اون تو همه خیسن؟



دهلیز | بهزاد

رضا عطاران و علیرضا شیرخانلو  ، خروس جنگی ، کلاشینکف

رضا عطاران در دهلیز

* جنس کاراکتر: رضا عطاران در فیلم بسیار جدی «دهلیز» یکی از تلخ ترین بازی هایش را تجربه کرد.

* تیپ ظاهری: مردی خسته و غمگین است که سنگین و با دست هایی داخل جیب راه می رود. ترس و ناامیدی زیادی توی صورتش پیداست و معمولا چشم هایش از اشک پر است. موهای روشن فرفری دارد و برای این نقش ریش گذاشته است.

* رفتارشناسی: به دلیل ارتکاب قتل در زندان است و بیشتر وقتش را با تدریس و مجسمه سازی می گذراند. ابتدای فیلم، برای اولین بار قرار است با پسرش مواجه شود. تلاش می کند پدر خوبی باشد اما موفق نمی شود. برای قتلی که انجام داده معذب است و از همسر و فرزندش به واسطه اینکه آنها را تنها گذاشته خجالت می کشد.

* تفاوت نقش با سایر آثار: عطاران تا قبل از «دهلیز» فقط در فیلم «قرنطینه» نقش جدی داشت که آنجا هم چندان چشمگیر نبود. در واقع می شود گفت که «دهلیز» اولین نقش جدی این بازیگر بود و از این جهت با اهمیت زیادی روبروست.

رضا عطاران و علیرضا شیرخانلو  ، کلاشینکف ، رضا عطاران

رضا عطاران و علیرضا شیرخانلو در دهلیز

* موفقیت نقش در جشنواره: برای بازی در این نقش از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در جشن انجمن منتقدان به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد شناخته شد.

* موفقیت در گیشه: با اینکه مخاطبان بیشتر عطاران را در نقش های کمدی دوست دارند اما فیلم «دهلیز» هم با بازی جدی و تا حدی تلخ عطاران فروش بدی نداشت. در واقع گیشه را به طور متوسط به دست گرفت.

* سکانس به یاد ماندنی: سکانس فوتبال بازی کردن با پسرش در زندان، یکی از به یادماندنی ترین سکانس های فیلم بود.



طبقه حساس | کمالی

 رضا عطاران و آزاده صمدی ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در طبقه حساس

* جنس کاراکتر: رضا عطاران یک کمدی تمام عیار را در «طبقه حساس» بازی کرده.

* تیپ ظاهری: ظاهر یک مرد پنجاه شصت ساله سنتی را دارد. کت و شلوار می پوشد. موهای سرش ریخته و ریش جوگندمی دارد.

* رفتارشناسی: دو رفتار متضاد از او می بینیم. در میان خانواده و اهل محله، رفتارش شبیه مردهای متعصب و به شدت پدرسالار است که خانواده از گیرهای الکی او در امان نیست. حاضر است هر کاری بکند اما غیرتش خدشه دار نشود. برعکس در جمع دوستانه او را آدمی بسیار دلشاد و اهل گردش و تفریح می بینیم. خوشگذران است و وقتی کنار آنهاست کلا به خانواده فکر نمی کند.

 رضا عطاران ، رضا عطاران ، بازیگر

نقش آفرینی رضا عطاران و نمایی از فیلم در طبقه حساس

* تفاوت نقش با سایر آثار: اولین باری بود که عطاران را در نقش یک مرد میانسال می دیدیم. نقش یک مرد متعصب و به شدت حساس برای این بازیگر تازگی داشت.

* موفقیت نقش در جشنواره: برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خودش کرد.

* موفقیت در گیشه: نوروز 93 روی پرده رفت و به فروشی میلیاردی رسید. این فیلم طی مدت اکرانش توانست از مرز سه میلیارد تومان بگذرد.

* سکانس به یاد ماندنی: در سکانسی که بعد از خاکسپاری همسرش در رستوران همراه با دوستانش دور میز نشستند و مشغول خوردن غذا هستند که با شوخی یکی از دوستانش خنده اش می گیرد و از رستوران می زند بیرون. این سکانس در موقعیتی متضاد که برای همه مان آشناست شکل می گیرد.



کلاشینکف | رضا کلاش

رضا عطاران ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در کلاشینکف

* جنس کاراکتر: رضا عطاران در «کلاشینکف» قرار است فضای یک کمدی سیاه را تلطیف کند. برای همین در این فیلم نیز دیالوگ های بامزه کم ندارد و شوخی های کلامی اش از مخاطب خنده می گیرد. به عبارتی دیگر رضا کلاش آدم بامزه ای است که کمدی با دیالوگ های او شکل می گیرد و هرگز خبری از کمدی موقعیت نیست.

* تیپ ظاهری: ریش و سبیل را تراشیده، موهایش جوگندمی است، گاهی سیگاری بر لب می گذارد و راننده مینی بوس هم هست.

* رفتارشناسی: از رضا کلاش جز شوخ طبعی و بذله گویی هایش چیز زیادی نمی بینیم.او برخلاف روحیه بی خیالش، تصمیم می گیرد به عادل که در مخمصه افتاده کمک کند. در این بین دست از خوشگذرانی هم برنمی دارد و گاهی به دیگران هم کمک مالی می کند.

رضا عطاران در کلاشینکف ، رضا عطاران ، بازیگر

نقش رضا عطاران در کلاشینکف

* تفاوت نقش با سایر آثار: رضا کلاش در ادامه نقش های پیشین عطاران است؛ با مزه بازی درمی آورد و دیالوگ هایش را طوری بیان می کند که مخاطب در سینما ریسه برود. بیش از این چیز دیگری ندارد.

* موفقیت نقش در جشنواره: برای عطاران در جشنواره سی و دوم حاصلی به همراه نداشت.

* موفقیت در گیشه: فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی «کلاشینکف» را باید تماما به حساب عطاران گذاشت. فیلم سوژه تلخی دارد و اگر عطاران را نمی داشت هرگز فروش نمی کرد؛ ضمن آنکه «کلاشینکف» اثری ضعیف هم هست.

* سکانس به یاد ماندنی: شوخی رضا کلاش با مذاکرات هسته ای را می توان سکانس بامزه فیلم دانست؛ جایی که او به گوهر (اندیشه فولادوند) لقب اشتون می دهد!



خوابم می آد | رضا

رضا عطاران و مریلا زارعی ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در خوابم می آد

* جنس کاراکتر: رضا عطاران در اولین فیلم سینمایی خود سراغ کمدی سیاه رفت. جنس رضا در این فیلم هم متاثر از کلیت فیلم، با شخصیت هایی که از عطاران سراغ داریم فاصله دارد. این اختلاف در نیمه دوم به اوج می رسد.

* تیپ ظاهری: رضا معلم است و تیپش قرابتی فراوان با این قشر دارد. موهایش این بار بلند است، ته ریش دارد و موهایش بر وجاهت او می افزاید. پوشش هم رسمی است.

* رفتارشناسی: رضا، معلمی ساده و درستکار است که حالا به میانسالی رسیده. او که در برقراری ارتباط با آدم ها دچار مشکل است، با دختری پاستیل فروش آشنا می شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می کند که باب میلش نیست. جذابیت فیلم بر همین تضادها استوار شده.

رضا عطاران و مریلا زارعی  ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران و مریلا زارعی در خوابم می آد

* تفاوت نقش با سایر آثار: «خوابم می آد» در کارنامه عطاران متفاوت از دیگر ساخته های سینمایی و تلویزیونی است. به همین مقیاس نقش رضا هم با آنچه بازی کرده، تفاوت دارد. حتی جنس جدی بودن او متفاوت است چرا که این بار با یک شخصیت «خسته» روبرو هستیم.

* موفقیت نقش در جشنواره: فیلم در جشنواره سی ام سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را گرفت؛ بازیگران آن یعنی اکبر عبدی و ناصر گیتی جاه به ترتیب سیمرغ بلورین مکمل مرد و لوح تقدیر گرفتند.

* موفقیت در گیشه: فیلم با فروش سه میلیاردی جزو پر فروش های سال 91 لقب گرفت. البته زن پوشی اکبر عبدی در «خوابم می آد» تاثیر زیادی در فروش فیلم داشت؛ به ویژه آن که عطاران روی این اتفاق در تبلیغات فیلم مانور داده بود.

* سکانس به یاد ماندنی: سکانس های بچگی فیلم غالبا جذاب بودند؛ عطاران در پارت اول فیلم نشان داد در کارگردانی هم می تواند خالق لحظات جذاب باشد.



گینس | بهمن

رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در گینس

* جنس کاراکتر: «گینس» فیلمی کمدی است و به همین نسبت اکت رضا عطاران کمیک است.

* تیپ ظاهری: بهمن با توجه به خاستگاه اجتماعی خود، پوششی معمولی دارد، یعنی لباسی ساده و منطبق با وضع اقتصادی اش، سبیل می گذارد و کچل است.

* رفتارشناسی: بهمن دنبال فرصتی می گردد تا وضع مالی اش خوب شود؛ برای همین به همراه برادرش سودای ثبت رکورد در گینس دارد. زنش قهر کرده و تلاش او برای دلجویی از همسرش به جایی نمی رسد هیچ، با بدشانسی به سوءتفاهم او دامن می زند.

* تفاوت نقش با سایر آثار: رضا عطاران در گینس یکی از نقش های تکراری اش را به نمایش گذاشت. فیلم برای کارنامه او اتفاقی رو به جلو محسوب نمی شود. محسن تنابنده (کارگردان) با تکیه بر جذابیت کاراکترهای پیشین عطاران قصد ایجاد موقعیت های خنده دار داشت اما به جز یکی دو مورد که متکی بر نوع دیالوگ گویی عطاران است، این اتفاق رخ نمی دهد.

رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران و محسن تنابنده در پوستر فیلم گینس

* موفقیت نقش در جشنواره: فیلم بدون ارائه در جشنواره فیلم فجر اکران شد؛ اگر هم به جشنواره می آمد برای عطاران اتفاق خاصی رقم نمی زد.

* موفقیت در گیشه: نام رضا عطاران وقتی با محسن تنابنده در یک فیلم قرار بگیرد طبیعی است که می توان فروش آن را تضمین شده دانست. فروش سه میلیاردی «گینس» را باید حاصل این دو نام دانست که البته سهم رضا عطاران به مراتب بیشتر است. این در حالی است که سخت پسندها و منتقدان به فیلم توجهی نداشتند و آن را در حد نام تنابنده نمی دانستند.

* سکانس به یاد ماندنی: باید با اغماض از «گینس» سکانس جذابی گزینش کرد. شاید بامزه ترین مورد مربوط به جایی است که بهمن در جاده توهم می زند. فامیل زنش را دیده، بار دوم که واقعا آنها را می بیند به ظن توهم توقف نمی کند.



نهنگ عنبر | ارژنگ صنوبر

رضا عطاران و مهناز افشار  ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در نهنگ عنبر

* جنس کاراکتر: ارژنگ صنوبر آدمی است بدشانس که تیرهایش به هدف نمی خورد؛ از همین رو است که در رسیدن به دختر دلخواهش به رغم مهیا بودن شرایط دچار شکست می شود. عطاران در این نقش جنسی متفاوت از کمدی را تجربه کرد؛ موقعیتش خنده دار بود نه شخصیت او.

* تیپ ظاهری: در جوانی به حکم شرایط روزگار، شلوار پارچه ای گشاد می پوشد، پشت موهایش بلند است، فُکل دارد و ... در میانسالی اما ظاهرش باز هم به حکم شرایط روزگار، مثل آن چیزی می شود که دور و برمان می بینیم. قیافه و پوشش او نرمال است.

* رفتارشناسی: ارژنگ جزو طبقه ضعیف جامعه دسته بندی می شود که به مرور پیشرفت می کند. در دوره جوانی آنقدر آس و پاس است که حتی سیگارش را از نامزد پدرش کش می رود!

رضا عطاران ، مهناز افشار و ویشکا آسایش ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران ، مهناز افشار و ویشکا آسایش در نهنگ عنبر

* تفاوت نقش با سایر آثار: نیمه اول «نهنگ عنبر» با عطارانی متفاوت روبرو هستیم که دلیل اصلی آن به گریم او برمی گردد. عطاران در نقش ارژنگ شمایلی آشنا از جوان های دهه شصت ترسیم می کند که برای آن نسل حکم نوستالژی دارد. نیمه دوم اما تا حدودی جدی است و نمی توان تفاوتی با سایر نقش هایش قائل بود.

* موفقیت نقش در جشنواره: «نهنگ عنبر» اگر به جشنواره فجر ارائه می شد، حتما عطاران برای آن نامزد می شد و چه بسا سیمرغ می گرفت.

* موفقیت در گیشه: «نهنگ عنبر» پرفروش ترین فیلم عطاران است با هفت میلیارد. این فیلم بعد از «محمد رسول الله (ص)» در رتبه دوم پرفروش های سال ایستاده.

* سکانس به یاد ماندنی: بامزه ترین سکانس متعلق به جایی است که ارژنگ حرکات موزون انجام می دهد؛ حرکات پا و بازی با موهایش جزو لحظات ستایش شده بازی عطاران است. عطاران در این سکانس جوان های دهه شصت و دنیای کوچک شان را به خوبی پیش چشم مخاطب می گذارد.


ورود آقایان ممنوع | آقای جبلی

رضا عطاران و ویشکا آسایش ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران و ویشکا آسایش در ورود آقایان ممنوع

* جنس کاراکتر: جنس کمدی «ورود آقایان ممنوع» از نوع کمدی موقعیت بود و عطاران به عنوان شخصیتی ساده لوح در موقعیت های مختلفی قرار می گرفت و همین تضادها خنده دار به نظر می رسید.

* تیپ ظاهری: نمونه بارز یک مرد چهل ساله ساده است که عملا به ظاهرش اهمیت نمی دهد. موهای وسط سرش ریخته و فقط یک بند انگشت مو وسط سرش دارد. بقیه موهایش را هم شانه نمی زند. حتی در لباس پوشیدن هم این بی قیدی و بی اهمیتی به ظاهر را می شود دید. همه جا یک جور لباس چهارخونه می پوشد و لباسش را روی شلوارش می اندازد. تنها نشانه آراستگی که در این کاراکتر می شود دید، همان ریش پروفسوری اش است.

رضا عطاران ، رضا عطاران ، بازیگر

رضا عطاران در نمایی از فیلم وروود آقایان ممنوع

* رفتارشناسی: یک نخبه شیمی است که در برقراری روابط اجتماعی با مردم مشکل دارد. ساده لوح است و اجازه می دهد همه از او سوءاستفاده کنند و سر کارش بگذارند.

* تفاوت نقش با سایر آثار: تا قبل از این فیلم، کاراکترهایی که رضا عطاران بازی می کرد یک جور بدجنسی یا خرده شیشه ای درونشان وجود داشت اما در «ورود آقایان ممنوع»، عملا یک کاراکتر ساده و کاملا مثبت و بعضا دست و پا چلفتی را به نمایش می گذاشت.

* موفقیت نقش در جشنواره: با وجود بازی تحسین برانگیزش اما حتی نامزد سیمرغ هم نشد.

* موفقیت در گیشه: فیلم سال 90، پنج میلیارد تومان فروخت و دومین فیلم پرفروش سینما در آن سال نام گرفت.

* سکانس به یاد ماندنی: تمام سکانس هایی که عطاران بازی داشت به یادماندنی است اما سکانس جوک تعریف کردنش در پیک نیک جای خودش را دارد.

رضا عطاران ، عکس های رضا عطاران در فیلم هایش


رضا عطاران از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر

منبع : روزنامه هفت صبح


رضا عطاران | عکس های “رضا عطاران” در فیلم هایش - نمناک namnak.com/27840-رضا-عطاران-گینس.html Translate this page “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر ... قدرت مردانگی. رضا عطاران و مریلا زارعی ، عکس های رضا عطاران ، من سالوادور نیستم ... تیپ ظاهری: غیر از سکانس پایانی، در کل فیلم لباس مبدل یک مامور نیروی انتظامی را به تن دارد. چشم هایش چپ ... “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر - جوونی javuni.ir/news/46316 Translate this page 1 day ago - یکتا ناصر و رضا عطاران در من سالوادور نیستم. در این فیلم شاهد تکه هایی از شخصیت های بامزه فیلم های قبل هستیم که عطاران با استادی تمام به معرض ... آپارات - دانلود تمامی فیلم های رضا عطاران www.aparat.com/.../دانلود_تمامی_فیلم_های_رضا_عطا... Translate this page آپارات - دانلود تمامی فیلم های رضا عطاران. ... تیزر فیلم من سالوادور نیستم بابازی رضا عطاران و ریوالدو .... دانلود تیزر فیلم گینس به کارگردانی محسن تنابنده. رضا عطاران از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر - 95 دانلود www.stage.95dl.ir/رضا-عطاران--از-گینس-تا-من-سالواد... Translate this page 1 day ago - گزارش تصویری از فیلم های رضا عطاران و نقش های جالب او / از من . .... عنبر با 7 میلیارد و 300 میلیون تومان ، گینس با 3 ... رضا عطاران و ریوالدو در نمایی از فیلم سینمایی "من سالوادور نیستم" به . .... تاکنون تمام .... ١٩٩٩ به جمع بازیگران ... من سالوادور نیستم https://news.google.com.hk/.../section?...all...سا... Translate this pageGoogle مراسم افتتاحیه نمایش فیلم های سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ... تیزر فیلم زیبا و دیدنی من سالوادور نیستم/رضا عطاران - واکنش محسن یگانه به ... فیلم من سالوادور نیستم با رفتار حرفه‌ای و درست ، به فروش بالاتری از گینس دست .... داشتیم و به فروش بیشتر فکر می‌کردیم؛ اما در کل اگر فیلم درخور شعور مخاطب ... رضا عطاران www.khabaronline.ir/tags/4354/رضا-عطاران Translate this page فیلم سینمایی «دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران بازیگر و کارگردان پر مخاطب سینمای ... اکران عمومی «من سالوادور نیستم» به عنوان اولین فیلم نوروزی از 5 اسفند در 30 ... درباره عدم انتخاب فیلم «دراکولا» در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که ... عطاران در این فیلم آنقدر غیر متعارف تر از نقش های کمدی که وی ایفا کرده، است. رضا عطاران - مجله اینترنتی تاپ ناز www.topnaz.com/tag/رضا-عطاران/ Translate this page عکس های رضا عطاران در صحنه های فیلم آی ام نات سالوادور در برزیل با اتمام تدوین فیلم ... فیلم گینس, کارگردانی محسن تنابنده در فیلم گینس, جدیدترین فیلم رضا ... تمامی حقوق محفوظ و مربوط به تاپ ناز میباشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر ... دانلود فیلم های رضا عطاران - تکتا مووی www.taktamovie.com/tag/دانلود-فیلم-های-رضا-عطاران/ Translate this page دانلود فیلم ایرانی و فوق العاده زیبای من سالوادور نیستم تولید سال ۱۳۹۴ ... بازیگران : رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی، کارول ویدوتی، بری فیوکا و … .... α∂мιη 7,346 views فیلم ایرانی , گینس ۲۰ام آبان ۱۳۹۴ ۱۰ نظر ..... تمامی حقوق مطالب و فیلم و سریال ها و قالب برای تکتا مووی محفوظ است و هرگونه ... رضا عطاران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../رضا_عطار... Translate this pagePersian Wikipedia پس از آن در سال ۱۳۸۴ مجموعه «متهم گریخت» را به نویسندگی سعید آقاخانی، کارگردانی کرد. ... او همچنین در فیلم‌های سینمایی هوو و تیغ زن (هر دو ساختهٔ علیرضا داودنژاد) بازی کرد و پس از آن ... رضا عطاران در سال ۱۳۸۹ قرار بود در فیلم خیابان‌های آرام به کارگردانی کمال تبریزی ... ۱۳۹۳, گینس, بازیگر, محسن تنابنده · سعید ملکان, ۳ تیر ۱۳۹۴. «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید | روزنامه ها و www.ghatreh.com/.../سالوادور-نیستم-گینس-یکی-ن... Translate this page Feb 18, 2016 - خبرگزاری فارس: حبیب اسماعیلی درباره فیلم سینمایی مرد سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران که قرار است ... پنجشنبه های کتاب / مجموعه شعر ˝اقیانوس آرام˝، نمایشنامه ای از یاسمینا رضا و اثری از الکسویچ ... دانلود فیلم های رضا عطاران www.pelanhaa.ir/tag/دانلود-فیلم-های-رضا-عطاران/ Translate this page پلانـ ها,دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آهنگ,دانلود سریال,دانلود فیلم سینمایی ...... دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای آی ام نات سالوادور. دانلود فیلم ایرانی ... Zendegi - فهرست فیلمهای در حال اکران www.cinemazendegi.com/?p=filmlist Translate this page خانه · سینما; فهرست فیلمهای در حال اکران. من سالوادور نیستم. کارگردان: منوچهر هادی. بازیگران: رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ... تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ... :: www.CINETMAG.com :: Reza Attaran - رضا عطاران بیوگرافی www.cinetmag.com/Artist/ShowArtist.asp?ArtistID... Translate this page رضا عطاران در سال 1387 مجموعه مناسبتی "بزنگاه" را برای ایام ماه رمضان .... عطاران را دوست ندارد/تحریم فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» / سریال تحریم های حوزه هنری ... “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر | فیدگاه feedgah.com/.../رضا-عطاران-از-گینس-تا-من-سالوادور-... Translate this page 3 days ago - رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! ... چند سالی است حضور “رضا عطاران” با کاراکتر های با مزه اش در هر فیلمی تضمینی برای گیشه آن فیلم محسوب میشود، اما با این دست فرمان با عطارانِ تکراری .... ظهور خودروی جدید تمام برقی. “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! تصاویر | News ... newsfile.ir/.../“رضا+عطاران”+از+گینس+تا+من+سالوادو... Translate this page چند سالی است حضور “رضا عطاران” با کاراکتر های با مزه اش در هر فیلمی ... فیلم:قسمت 110 دکتر سلام صدو دهمین قسمت از مجموعه طنز سیاسی دکتر سلام با موضوع ... دنلود فیلم جدید «گینس - دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن ... www.cooldownload.ir/free-download-guinness-irania... Translate this page دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید گینس ساخته محسن تنابنده لینک مستقیم ... پشت صحنه فیلم «من سالوادور نيستم» با بازی رضا عطاران، ریوالدو و یکتا ناصر, 0 ..... تمامی حقوق نزد ((دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن جدید با لینک مستقیم ... گینس : سینما تیکت، خرید بلیت سینما www.cinematicket.org/?p=filmdetail&fid=953... Translate this page Jun 24, 2015 - بازيگران: رضا عطاران، محسن تنابنده، حسین اسکندری، جمال اجلالی و. ... پخش کننده فیلمی با بازی عطاران: «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید ... «خشم و هیاهو» به اکران نوروز نزدیک شد، بقیه فیلمهای گزینه های قبلی هستند ... تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می ... «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید - فردا www.fardanews.com/.../من-سالوادور-نیستم-را-با-گی... Translate this page Feb 18, 2016 - خبرگزاری فارس: حبیب اسماعیلی درباره فیلم سینمایی «مرد سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران که قرار است در ایام نوروز در سینماهای کشور اکران شود،‌گفت: واقعاً ... از بین بردن سرطان با سلول های پوست. من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید - قدس آنلاین www.qudsonline.ir/detail/News/351251 Translate this page Feb 22, 2016 - دفاع تمام قد تهیه کننده از فیلمش. «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید ... فارس، حبیب اسماعیلی درباره فیلم سینمایی «مرد سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران که قرار ... فیلم های اکران نوروزی. دانلود فیلم گینس - دانلودگذر downloadgozar.ir › فیلم و سریال › فیلم ایرانی Translate this page دانلود فیلم گینس,دانلود فیلم جدید گینس,دانلود فیلم ایرانی گینس ژانر ,دانلود فیلم ... بازیگران : رضا عطاران , محسن تنابنده , حسین اسکندری و … ... دانلود فیلم رکوردهای گینس 2012 , دانلود فیلم رکورد گینس , دانلود فیلم های ... تمامی حقوق مطالب و قالب برای دانلودگذر محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع حرام می باشد. فیلم کامل گینس | کاری از محسن تنابنده | با حضور رضا عطاران ‫Video for تمام فیلم های رضا عطاران گینس سالوادور‬‎ ▶ 1:25:17 https://www.youtube.com/watch?v=segO2VSxCA0 Nov 14, 2015 - Uploaded by Happy Minutes 4 You فیلم سینمایی «گینس» اولین ساخته محسن تنابنده، بازیگر مطرح سینما و ... رضا عطاران و محسن تنابنده و حسین اسکندری بازیگران اصلی این فیلم اجتماعی با ... “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! تصاویر - تفریحی tafrihy.net/.../38817-“رضا+عطاران”+از+گینس+تا+من+... - Translate this page 22 hours ago - + مثل خیلی فیلم های مخر او فاقد خط داسنی جذاب است و تمام تکیه آن بر نمک عطاران 6 ساعت قبل گینس ! چند سالی است حضور با کاراکتر های با مزه اش ... همسر رضا عطاران | ساتین saten.ir/tag/همسر-رضا-عطاران/ Translate this page با اتمام تدوین فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» ساخته منوچهر هادی، صداگذاری فیلم ... تبلیغ فیلم های سینمایی در شبکه های ماهواره ای بعد از یک دوره ممنوع شد تا برخی ... همسر محسن تنابنده همسر رضا عطاران دانلود فیلم گینس بیوگرافی محسن تنابنده بیوگرافی رضا عطاران .... تقویم سال ۹۵ برای کامپیوتر و تمام موبایل ها + عکس و دانلود. عکس دیدنی رضا عطاران در فیلم جدید - ایران استایل www.iranstyle.ir/عکس-دیدنی-رضا-عطاران-در-فیلم-جد... Translate this page عکس رضا عطاران در بین ۱۰ دختر در جشن تولدخوش گذرانی های جالب “لیلا بلوکات” […] ... رضا عطاران به همراه یکتا ناصر در نمایی از فیلم “من سالوادور نیستم”: ... عکس بامزه و دیدنی از قهقهه رضا عطاران +عکس · محسن تنابنده و رضا عطاران در گینس+تصویر ... معرفی فیلم «گینس»، عکس های فیلم، پشت صحنه، پوستر و ... www.salamcinama.ir/.../معرفی-فیلم-گینس-عکس-های... Translate this page Jun 24, 2015 - رضا عطاران و محسن تنابنده و حسین اسکندری بازیگران اصلی این فیلم ... برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم گینس مراجعه کنید. .... این فیلم آینه تمام قد جنبه پوچ و سخیف فرهنگ ایرانی ست. ...... من سالوادور نیستم. رسانه اصلاح‌طلب: کاش اعلام مي‌كردند "گینس" براي برخي ... www.cinemajournal.ir/رسانه-اصلاح‌طلب-کاش-اعلام-مي‌... Translate this page روزهاي ماه رمضان زمان مناسبي براي اكران فيلم‌هاي مختلف در سينماهاي كشور است، از آن جهت كه هم ... بدون شك نام تنابنده‌اي كه چند سالي است با مجموعه تلويزيوني پايتخت هواداران زيادي براي خودش پيدا كرده است، در كنار رضا عطاران كه برخي معتقدند به صرف وجود او فيلمي ميلياردي مي‌شود و پربيراه هم .... هشت سانس فوق‌العاده برای “سالوادور… “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر morix.ir/search/?...“رضا+عطاران”...گینس...سالوادور... Translate this page رضا عطاران در فیلم من سالوادور نيستم آن طور که گفته می شود اکران «من سالوادور ..... تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود ... برنامه سینماهای تهران - سینما تئاتر www.cinema-theatre.com/.../برنامه-سینماهای-تهران/ Translate this page بازیگران : رضا عطاران ، یکتا ناصر ، مهدی محرابی ، ژیلا صادقی اکران فیلم من سالوادور نیستم در سینما : آستارا، اریکه ایرانیان، ایران، بهمن، پارس، پایتخت، پردیس ... عکس دیدنی رضا عطاران در فیلم جدید | بنان سیستم www.banansystem.ir/عکس-دیدنی-رضا-عطاران-در-فیل... Translate this page 7 days ago - رضا عطاران به همراه یکتا ناصر در نمایی از فیلم “من سالوادور نیستم”: ... عکس بامزه و دیدنی از قهقهه رضا عطاران +عکس · محسن تنابنده و رضا عطاران در ... علت موفقیت رضا عطاران + بررسی معروف ترین فیلم هایش www.sefidak.com/pic-model/photos.../film-reza-ataran Translate this page كاراكتر آشناي رضا عطاران در «من سالوادور نيستم» اين سوال را پيش ميكشد كه ... هايي از شخصيتهاي بامزه فيلمهاي قبل هستيم كه عطاران با استادي تمام به معرض تماشا ميگذارد. .... جنس کاراکتر: «گینس» فیلمی کمدی است و به همین نسبت اکت رضا عطاران ... اخبار | :: رسانه فیلمسازان مولود :: www.film-sazan.com/category/اخبار/ Translate this page تازه ترین کمدی رضا عطاران با عنوان «من سالوادور نیستم» بعد از فروش فوق العاده ... ویژه ای برای اکران این فیلم دیده ایم و از امروز پیش فروش بلیت های «من سالوادور ... پخش کننده فیلمی با بازی عطاران: «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید. دانلود فیلم های رضا عطاران | دانلود فیلم - دانلود سریال zar3film.ir/tag/دانلود-فیلم-های-رضا-عطاران Translate this page دانلود فیلم ایرانی و فوق العاده زیبای من سالوادور نیستم تولید سال ۱۳۹۴ ... بازیگران : رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی، کارول ویدوتی، بری فیوکا و … .... برچسب ها : Download Film Gines بازیگران فیلم گینس پوستر فیلم گینس تکتا مووی خلاصه داستان .... تمامی حقوق برای سایت ***** محفوظ است . دانلود فیلم من سالوادور نیستم از رضا عطاران | جستجو | - تیک ... www.tiktakblog.ir/.../دانلود+فیلم+من+سالوادور+نیس... Translate this page 6 days ago - دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با بازی رضا عطاران ... فيلم‌های تازه‌ای از سوم تیرماه، به روی پرده رفته‌اند که «گینس»، «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید»، «عصر یخبندان»، .... دانلود مجموعه تلویزیونی کمدی قطار ابدی با کیفیت عالی. عکس رضا عطاران و محسن تنابنده در اکران فیلم گینس + ویدیو ... myopra.ir/اکران-فیلم-گینس-محسن-تنابنده.html Translate this page عکس های بسیار جالب به همراه ویدیو از فیلم گینس به گارگردانی محسن تنابنده به شما پیشنهاد مکنیم به هیچ وجه از دست ندهید ! دانلود فیلم گینس. رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم | داورنیوز - laserland.ir 7elegrami-rzb.web.laserland.ir/.../رضا%20عطاران%20د... Translate this page دانلود تمامی قسمت های سریال پاورچین با کیفیت بالا و عالی و لینک مستقیم و رایگان. دانلود رایگان ... دانلود فيلم رد کارپت رضا عطاران با کیفیت عالی خبر هنری نت شهر اخبار . ..... دانلود رایگان فيلم ایرانی جدید گینس با کیفیت عالی حجم کم mp4. عکس| درگوشی های رضا عطاران | نیان نيوز - آفتاب niyan.ir › خانه › عمومی Translate this page Sep 23, 2015 - عکس های رضا عطاران و همسرش را در اکران خصوصی فیلم استراحت مطلق مشاهده می کنید. .... مجموعه عکس های متفاوت و جدید رضا عطاران – تیر ماه ۹۴ – ایران مادام ... رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم تدوین فیلم سینمایی «من سالوادور ... مای اپرا عکس رضا عطاران و محسن تنابنده در اکران فیلم گینس +ویدیو سایت مای … آنا | عطاران www.ana.ir/search.aspx?k=عطاران Translate this page آنونس فیلم «آبنبات چوبی» با بازی رضا عطاران، میلاد کی‌مرام، سحر قریشی ... «آی ام نات سالوادور» به صداگذاری رسید/ عطاران در کنار ریوالدو در برزیل ... فیلم سینمایی «گینس» ساخته محسن تنابنده در نخستین هفته اکرانش از تمامی فیلم‌های روی پرده ... فیلم تازه رضا عطاران در برزیل (با داستانی جالب و جذاب) - تالار ... forum.hammihan.com › ... › سینمای ایران Translate this page Apr 6, 2015 - 4 posts - ‎2 authors فیلم تازه رضا عطاران در برزیل (با داستانی جالب و جذاب) در حالی که دو فیلم سینمایی با. ... مردی برای تمام فصول ... در حالی که دو فیلم سینمایی با نامهای “نهنگ عنبر” و “گینس” با بازی رضا عطاران آماده پخش سراسری است این ... سالوادور» به همراه گروهش در برزیل حضور دارد برای یکی از سکانس های کوتاه از فیلمش رضا ... عکس دیدنی رضا عطاران در فیلم جدید - روتوس - مجله ای خبری www.rotos.ir/.../عکس-دیدنی-رضا-عطاران-در-فیلم-جدی... Translate this page Feb 25, 2016 - عکس رضا عطاران در بین ۱۰ دختر در جشن تولدخوش گذرانی های جالب “لیلا بلوکات” […] download (1). عکس دیدنی رضا عطاران در فیلم جدید رضا عطاران به همراه یکتا ناصر در نمایی از فیلم “من سالوادور نیستم”: ... عکس بامزه و دیدنی از قهقهه رضا عطاران +عکس · محسن تنابنده و رضا ... تمام حقوق برای روتوس محفوظ است. رضا عطاران- جام نیوز www.jamnews.ir/Keywords/2391/رضا%20عطاران Translate this page رضا عطاران بین این همه دختر در جشن تولد بازیگر معروف زن +عکس · کنایه جالب ... تخصص علی معلم و علی اوجی در دور هم جمع کردن ستارگان به بهانه های مختلف است. ... بلیط گینس تمام شد. ... ريوالدو بازيكن مشهور فوتبال برزيل و مرد سال فوتبال جهان در سال با دستمزد يك ميليون دلاري در فيلم «آي ام نات سالوادور» به ايفاي نقش مي‌پردازد. عکس جدید از پشت صحنه فیلم رضا عطاران در برزیل - کاملینا www.kamelina.ir/.../عکس-جدید-از-پشت-صحنه-فیلم-... Translate this page Apr 27, 2015 - رضا عطاران که این روزها در برزیل به سر می برد جدیدترین عکس از پشت صحنه فیلم " آی ام نات سالوادور " منتشر کرد . " برزیل، ... عکس رضا عطاران فیلم آی ام نات سالوادور اردیبهشت 94 ... میزان فروش فیلم گینس محسن تنابنده و رضا عطاران ... تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجله اینترنتی کاملینا محفوظ می باشد . فیلم چی ببینم؟ پیشنهاد چی: من سالوادور نیستم - حال خوب با چی cheee.ir/8747/salvador/ Translate this page Feb 25, 2016 - فیلم من سالوادور نیستم با توجه به سوژه و بازی رضا عطاران و ادامه اکران در نوروز، احتمالا از ... ترکیب فیلم‌های اکران نوروز سینماها مشخص شد و چهار فیلم رقابت شدیدی با هم خواهند داشت. ... -تمام آثار قبلی من در ژانر ملودرام اجتماعی کلید خوردند، اما «من سالوادور نیستم» یک کمدی موقعیت .... ضدپیشنهاد: «گینس» نبینید! بیوگرافی رضا عطاران - شمسه salam98.ir/tag/بیوگرافی-رضا-عطاران/ Translate this page مجموعه: اخبار فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : پنج شنبه, 03 ارديبهشت 1394 ... هاي کوتاه از فيلمش رضا عطاران را رودرروي ستاره برزيلي سرشناس فوتبال دنيا يعني ريوالدو قرار داد. ... اولین عکس از فیلم «من سالوادور نیستم»با بازی رضا عطاران در برزیل ... کارگردانی سینمایی اش اثری با عنوان “گینس” را می سازد؛ فیلمی که رضا عطاران ... عطاران به سراغ دراکولا رفت www.entekhab.ir/fa/news/237519 Translate this pageEntekhab Nov 20, 2015 - نام سومین فیلم رضا عطاران «دراکولا» است. او پیش از این فیلم‌های «خوابم می‌آد»(1390) و «رد کارپت»(1392) را کارگردانی کرده بود. ... و «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده با بازی رضا عطاران اکران شده‌اند و فروش های میلیاردی داشته‌اند. فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی هم با بازی این بازیگر در نوبت ... تیزر فیلم زیبا و دیدنی من سالوادور نیستم/رضا عطاران plus.ir/.../تیزر-فیلم-زیبا-و-دیدنی-من-سالوادور-نیس... Translate this page Defaults Done. تیزر فیلم زیبا و دیدنی من سالوادور نیستم/رضا عطاران ... واکنش جالب ژاپنی ها به اکران قسمت جدید فیلم جنگ های ستارهای ... عجیب‌ترین رکورد‌هایی که در گینس ثبت شده‌اند؛ از دراز گوش ترین سگ تا فشار زیاد برای بیرون زدن حدقه چشم! عکس امیر تتلو در فیلم سینمایی دراکولا رضا عطاران www.fastcamp.ir/.../عکس-امیر-تتلو-در-فیلم-سینما... Translate this page Dec 11, 2015 - مثل اینکه این خواننده قرار است برای فیلم رضا عطاران کلیپ تصویری بسازد. جدید ترین ... در این فیلم رضا عطاران، همچون دیگر ساخته های خود در کنار کارگردانی، به ایفای نقش هم می پردازد. ..... عکس‌ های رضا عطاران با خانم های خارجی در فیلم من سالوادور نیستم. ... فیلم سینمایی «گینس» وارد شبکه نمایش خانگی شد … دانلود فیلم گینس - دانلود آهنگ جدید www.iran-seda.org › دانلود فیلم Translate this page دانلود فیلم گینس ,دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم گینس با لینک مستقیم به همراه نسخه کم ... نرم افزار هک کلش آف کلنز تمامی منابع شمارا تا آخر بازی نامحدود خواهد کرد ... بازیگران : محسن تنابنده ، رضا عطاران ، حسین اسکندری ... دانلود فیلم سینمایی جدید عصر یخبندان · دانلود فیلم شوریده · دانلود فیلم من سالوادور ... آهنگ های خاطره انگیز. عطاران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/Sima/Search/keyword/1?q=عطاران Translate this page رضا عطاران که سریال‌های «خانه به دوش» و «بزنگاه» را برای تلویزیون ساخته است، می‌گوید ... تصویر عکس های جدید از فیلم مشترک عطاران و تنابنده. «گینس» ماه رمضان می‌آید ... نگاهی به حواشی مجموعه طنز روی آنتن شبکه سه ... با اتمام مراحل فنی فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» به کارگردانی منوچهر هادی برای اکران عمومی آماده نمایش می‌شود. یکتا ناصر و رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم|پورتال ... www.funjoo.ir › اخبار روز Translate this page Nov 29, 2015 - یکتا ناصر و رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم یکتا ناصر و رضا ... بعد از صحبت های تمام عوامل فیلم ، اکران خصوصی “من سالوادور نیستم” ... و رضا عطاران در گینس+عکس · تیپ رضا عطاران در فستیوال مالاتیای ترکیه/عکس. ایفای نقش رضا عطاران در فیلم “آی ام نات سالوادور” در برزیل www.samatak.com/.../im-role-in-the-film-nat-s-attaran... Translate this page ایفای نقش رضا عطاران در فیلم آی ام نات سالوادور در برزیل و به عنوان نقش اصلی این فیلم ... بیوگرافی و عکس های جدید ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد .... تاکنون تمام بازیگران اصلی فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» جلوی دوربین ابراهیم غفوری‌آذر رفته‌اند. .... ثبت نخستین فیلم سینمایی ایرانی “خنده های آتوسا” در گینس. نبض اکران در دست رضا عطاران و محسن تنابنده - اخبار سینمای ... cinemapress.ir/.../نبض-اکران-در-دست-رضا-عطاران-و-م... Translate this page Jul 12, 2015 - خبرآنلاین: دو فیلم سینمایی از روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه به جمع فیلم‌های روی پرده خواهند پیوست. ... و «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن کنار فیلم‌های «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده، ... رضا عطاران در این فیلم سینمایی همبازی تنابنده است. ... نام فیلم. کارگردان. روزهای نمایش. فروش کل. نهنگ عنبر. سامان مقدم. ۵۳. فیلم‌ها - پردیس سینمایی کورش www.kouroshcineplex.com/?p=filmlist Translate this page فیلم‌ها | برای مشاهده فیلمهای سینماتک باید عضو باشید ... من سالوادور نیستم ... بازیگران: رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل .... دزد دریایی شیطان صفت است او که با کتاب جادویی اش می‌تواند تمام اقدامات شیطانی خود ... فیلم رضا عطاران بایگانی - بهترین ها mededu13.ir/label/فیلم-رضا-عطاران Translate this page واکنش تهیه‌کننده فیلم رضا عطاران به عدم انتخاب فیلم برای جشنواره فجر ... علی سرتیپی درباره عدم انتخاب فیلم «دراکولا» در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که ... سال با دستمزد يك ميليون دلاري در فيلم «آي ام نات سالوادور» به ايفاي نقش مي‌پردازد. .... در فیلم “گینس” رضا عطاران، محسن تنابنده و حسین اسکندری به ایفای نقش ... شیرینکاری خنده دار محسن تنابنده در پشت صحنه فیلم گینس+ ... www.niksalehi.com/newspaper/view/070654.php Translate this page Jan 9, 2015 - پشت صحنه فيلم گينس،،عكس اينطورنشون ميده كه من در كارگرداني خيلي جديم وهمه چيزدرحال اتفاق جلوي دوربينو به ... عکس های فیلم و پشت صحنه ردکارپت با هنرنمایی رضاعطاران +خلاصه فیلم ... قطع کامل ریزش مو و رویش مجدد موها (مورد تایید تمامی پزشکان پوست و مو) .... نگاهی به فیلم «من سالوادور نیستم» رضا عطاران! پوستر فیلم جدید رضا عطاران: من سالوادور نیستم + خلاصه داستان irctr.ir/ent/1456071547tqc21 Translate this page Feb 21, 2016 - پوسترهای جدید فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد. در ادامه پوستر این فیلم را ... پوستر فیلم جدید رضا عطاران: من سالوادور نیستم + خلاصه داستان.. پوستر فیلم جدید رضا .... «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید... حبیب اسماعیلی ... تمامی حقوق این سایت متعلق به irctr می باشد. زوج عطاران و تنابنده رکورد شکنی می‌کنند؟ - فرارو fararu.com/.../زوج-عطاران-و-تنابنده-رکورد-شکنی-می‌... Translate this page Jun 24, 2015 - فیلم های سینمایی «یاسین» به کارگردانی حامد امرایی، «عصر یخبندان» به .... رضا عطاران، محسن تنابنده و حسین اسکندری بازیگران اصلی «گینس» ... «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید - تی نیوز tnews.ir/news/f85357906799.html Translate this page Feb 18, 2016 - «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید. ... فیلم سینمایی «مرد سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران که قرار است ... اصلاً از زمین تا آسمان با هم فرق دارند و این فیلم واقعاً فیلم خوبی است. ... در اینستاگرام پرستویی · اکران فیلم رسوایی و ایستاده در غبار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ... من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید - خبرگزاری ... www.farsnews.com/newstext.php?... Translate this pageFars News Agency Feb 18, 2016 - خبرگزاری فارس: «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید ... سینمایی «مرد سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران ... اصلاً از زمین تا آسمان با هم فرق دارند و این فیلم واقعاً فیلم خوبی است. ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب ... All rights reserved. صحبت رضا عطاران در جشنواره - چهارپایه - اخبار سیاسی ، ورزشی 4paieh.ir/news/صحبت-رضا-عطاران-در-جشنواره Translate this page عکس رضا عطاران و ریوالدو برزیلی در فیلم آی ام نات سالوادور ... طبقه حساس سخنان رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر صحبت های رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر فیلم جدید رضا ... تا به حال نیز چند قسمت از این مجموعه با حضور ستارگان سینما نظیر «مهناز افشار» ضبط شده است ... تصاویر رضا عطاران در فیلم گینس | کرد پاتوق,کورد پاتوق. «من سالوادور نیستم» در برزیل بیشتر می‌فروشد! - سینمای ... icinema.ir › خبر و گزارش › سینمای ایران Translate this page Aug 13, 2015 - رضا عطاران ستاره این روزهای سینمای ایران در آخرین ساخته هادی، نقش اصلی را بر عهده دارد و امسال پس از «گینس» و «نهنگ عنبر» که بخشی از فروششان را وام‌دار حضور عطاران ... کارگردان «من سالوادور نیستم»، به فروش این فیلم بسیار امیدوار است و ... در کل به نظر می‌رسد فیلم امتیازات خوبی برای موفقیت در اکران دارد.». رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم | Hub Davernews alishafieei.hub.davernews.in/.../رضا+عطاران+در+فیلم... Translate this page عکس های پشت صحنه فیلم من سالوادور نیستم با حضور ریوالدو در برزیل. عکس های پشت ... عکس هاي رضا عطاران و ريوالدو برزيلي در فيلم آي ام نات سالوادور ..... مجموعه ششم (پایانی) اضافه شد .... دانلود رایگان فیلم گینس با کیفیت عالی و لینک مستقیم. گزینه اول چند پروژه جدید همه عطاران را می‌خواهند! - شبکه خبری ... farhangohonar.ir/detail/31701 - Translate this page Oct 15, 2015 - این‌روزها خبرهای بسیاری از فعالیت رضا عطاران به گوش می‌رسد. ... این بازیگر امسال سه فیلم «استراحت مطلق»، «گینس» و «نهنگ عنبر» را روی پرده داشته ... دیدن او در «من سالوادور نیستم» به عنوان چهارمین فیلم روی پرده امسالش باشیم. #فیلم 100 رکورد برتر گینس video.clipsara.com/.../فیلم-100-رکورد-برتر-گینس... Translate this page Video search results for فیلم-100-رکورد-برتر-گینس. ... ابتدا موشک های میثاق که از نظر عملکرد بسیار بهتر از دوش پرتاب های آمریکایی عمل می کنند و در ... با بازی رضا عطاران و ریوالدو (فوتبالیست برزیلی) ... آنونس زیبای فیلم من سالوادور نیستم. فیلم جدید رضا عطاران - رضا عطارانبیوگرافی و عکس های جدید ... www.hazershod.ir/dqdsndnwnrcynscmnvcvcydsncrctd... - Translate this page بازدید. ۱:۵۶ ... تریلر جدید فیلم گینس. ... عکس/ گریم فیلم جدید رضاعطارانرضا عطاران و بیوگرافی و زندگينامه رضا عطاران و عکسهای Reza Attarnو همسر رضا عطاران و فیلم های ... دانلود فیلم های رضا عطارانعکس‌های جدید رضا عطاران در «من سالوادور نیستم». تدوین فیلم .... مجموعه طنز پرواز 57 ، بیوگرافی رضا عطاران ، زندگینامه رضا عطاران. عکسهای جدید رضا عطاران | گالری عکس 98 لنز 98lenz.com › گالری عکس Translate this page Oct 17, 2015 - عکس های رضا عطاران و همسرش را در اکران خصوصی فیلم استراحت مطلق مشاهده می کنید. .... مجموعه عكس هاي متفاوت و جديد رضا عطاران – تير ماه 94 – ایران مادام ... اولین عکس از حضور ریوالدو در کنار رضا عطاران در «آی ام نات سالوادور». ... مای اپرا عکس رضا عطاران و محسن تنابنده در اکران فیلم گینس +ویدیو سایت مای اپرا ... فیلم‌های میلیاردی سینمای ایران در سال 94 - چیدنی www.chidani.com › سینما و تلویزیون Translate this page 5 days ago - در این گزارش قرار است فیلم‌های میلیاردی سینمای ایران در سال 94 را معرفی کرده ... دکتر رضا وقردوست ... این بار فیلم گینس به کارگردانی محسن تنابنده که طبق معمول اکثر ... بالا فیلم‌های کوچه بی‌نام ساخته هاتف علیمردانی و من سالوادور نیستم به ... ساخته رضا عطاران · گریم جوانی محسن رضایی در فیلم ایستاده در غبار ... “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر - باتوته batoote.ir/رضا-عطاران-از-گینس-تا-من-سالوادور-نی/ Translate this page 19 hours ago - “رضا عطاران” از گینس تا من سالوادور نیستم ! + تصاویر. چند سالی است حضور “رضا عطاران” با کاراکتر های با مزه اش در هر فیلمی تضمینی برای ... تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ می باشد | هرگونه کپی برداری از سایت با درج ... عکس و ماجرای نامزد برزیلی رضا عطاران - پیکس لاو - PixLove bia4music.pixlove.ir/نامزد-برزیلی-رضا-عطاران--عکس... Translate this page Feb 21, 2016 - نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس ماجرای نامزد برزیلی رضا عطاران از آنونس و ... آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 ..... ۵ فيلم سينمايى و فوق العاده ى گينس (۳ ماه پیش); ۵ مک‌کین سال‌ها قبل با یک .... دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شش + متن تمام آهنگ ها قیمت ریوالدو برای بازی در فیلم رضا عطاران | مجله اینترنتی ... www.yeknet.ir/.../قیمت-ریوالدو-برای-بازی-در-فیلم-... Translate this page Apr 29, 2015 - فیلم «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به ... رضا عطاران، یكتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در ... ارائه شده در رنگ های مختلف و زیبا .... (تصاویر) عجیب ترین رکوردداران گینس · (تصاویر) عکس سلفی به .... تمامی حقوق برای مجله اینترنتی یک نت محفوظ می باشد. نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس – پارس آیکن parsicon.ir/2016/02/22/1734/ Translate this page Feb 22, 2016 - رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، ... 2 hours ago – آفتاب : آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود. .... ۵ فيلم سينمايى و فوق العاده ى گينس (۳ ماه پیش); ۵ مک‌کین سال‌ها قبل ... All Rights Reserved. برچسب ها - رضا عطاران salamkhabar.com/fa/tag/1/رضا%20عطاران Translate this page فیلم سینمایی دراکولا آخرین ساخته رضا عطاران بازیگر و کارگردان... شود این فیلم ... سینماهای دو شهر کانادا میزبان «من سالوادور نیستم» می‌شوند. آن رضا عطاران و یکتا ... با خبرخور اخبار را بخورید - مطالب ابر رضا عطاران khabarkhor.mihanblog.com/post/tag/رضا%20عطاران Translate this page از دو پوستر جدید فیلم "نهنگ عنبر" رونمایی شد ... با خروج سینما آفریقا از جمع سینماهای سرگروه سینما ماندانا سرگروه فیلم "گینس" شد ... ریوالدو و رضا عطاران همبازی هم در فیلم "آی ام نات سالوادور" شدند ... حذف فیلم های رضا عطاران از جشنواره فیلم فجر ... کل بازدید : 178431; بازدید امروز : 305; بازدید دیروز : 101; بازدید این ماه : 1331 ... عکسهای خانوادگی رضا عطاران 2016 | ايراني 2016-95 www.faryah.info/.../عکسهای-خانوادگی-رضا-عطاران-20... Translate this page ... گینس های عجیب و باورنکردنی 2016 (عکس) اولین عکس از فیلم «من سالوادور ... عکس های جدید رضا عطاران و همسرش تاپ ناز11 مارس 2016 عکس های رضا عطاران و همسرش ... دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم www.2dl2.com/.../دانلود+فیلم+جدید+من+سالوادور+نی... Translate this page خلاصه فیلم من سالوادور نیستم: « ناصر [رضا عطاران] همراه با خانواده اش به برزیل برای سفری سیاحتی دعوت می شوند. آنها همه ی شرایط را سنجیده و با خوشحالی راهی می شوند ... رضا عطاران - عصر بانک asrebank.ir/tag/رضا-عطاران Translate this page اخبار رضا عطاران - خبرهای رضا عطاران. ... دو فیلم سینمایی از روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه به جمع فیلم‌های روی پرده خواهند پیوست. ... در فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» در برزیل ریوالدو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی ... عکس / عطاران و تنابنده در «گینس». دانلود فیلم ایرانی گینس با کیفیت 720 بایگانی | دانلود ... www.mydownloadmovie.ir/.../دانلود-فیلم-ایرانی-گی... Translate this page 4 days ago - دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید گینس با کیفیت عالی حجم کم mp4. alt= ... بازیگران : اکبر عبدی، رضا عطاران، حسین اسکندری، محسن تنابنده. ایران فیلم - “گینس” باحضور اکبر عبدی ، محسن تنابنده و ... news.iranfilm.tv/اکران-فیلم-گینس-محسن-تنابنده/ Translate this page Apr 5, 2015 - ایران فیلم - “گینس” باحضور اکبر عبدی ، محسن تنابنده و رضا عطاران .... دوم نوروز بوده است ، مطمئنا این فیلم طنز ، صندلی های سینما را پر خواهد کرد . معرفی فیلم گینس - مجله سینمایی تلوزیونی تی وی مگ www.tvmag.ir › ... › معرفی فیلم گینس Translate this page Jun 25, 2015 - خانه معرفی فیلم فیلم ایرانی معرفی فیلم گینس ... رضا عطاران ... محل آقا امام رضا فارغ التحصیل رشته گیاهپزشگی هستم اما تمام عشق و علاقه ام دنیای ... عطاران و تنابنده به زودی بر پرده سینماها - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../274276-عطاران-تنابنده-به-زودی... Translate this page Mar 29, 2015 - فیلم سینمایى " گینس " به کارگردانى محسن تنابنده در اکران دوم نوروز به ... اکران نوروزی «بادیگارد» و «من سالوادور نیستم» در کانادا ... در این فیلم یکى از نقش هاى اصلى را نیز بازی می کند، رضا عطاران و ... مردم شهرستان های مرودشت ، پاسارگاد و ارسنجان با رای خود محمد مهدی .... تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. فیلم جدید رضا عطاران | سایت خبری و سرگرمی pglink.ir/category/فیلم-جدید-رضا-عطاران/ Dec 12, 2015 - بایگانی دسته بندی ها: فیلم جدید رضا عطاران ... آن‌طور که گفته می شود اکران “من سالوادور نیستم” به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 ... ۲۰ اردیبهشت (۱۰ می)/ خاطره بازی با رضا عطاران و «خوابم می آد ... www.7sarzamin.ir/۲۰-اردیبهشت-۱۰-می-خاطره-بازی-با... Translate this page May 10, 2015 - امروز- ۲۰ اردیبهشت – به سراغ رضا عطاران و یکی از مهم ترین آثار کارنامه اش – یعنی ... درسال ۱۳۷۳ با مجموعه «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری کارهای کمدی خود ... او هم چنین در فیلم‌های سینمایی «هوو» و «تیغ زن» (هر دو ساخته علیرضا ... ۱۳۹۳: استراحت مطلق/ نهنگ عنبر/ گینس. ۱۳۹۴: من سالوادور نیستم/ از هر نظر معمولی. تصاویر جدید از حضور عطاران در برزیل | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../288661-... Translate this pageIranian Labour News Agency Jul 6, 2015 - 80 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» در برزیل صورت گرفته و رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران اصلی آن هستند. رضا عطاران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ... www.mehrnews.com/.../رضا+عطارا... Translate this pageMehr News Agency فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» با بازی رضا عطاران در برزیل ادامه دارد. ... کارگردان فیلم سینمایی «گینس» می‌گوید در این فیلم کار با شترمرغ بسیار ... خبرگزاری تسنیم - عطاران و ریوالدو، بعد از عید فطر در سینماها www.tasnimnews.com/.../عطاران-و-ریوالدو-بعد-از-عید... Translate this page Jun 7, 2015 - «من سالوادور نیستم» پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی با بازی رضا عطاران در ... «من سالوادور نیستم» یکی از پروژه های کمدی و سنگین از نظر اقتصادی است که حضور رضا عطاران و ریوالدو ... اکبر عبدی، رضا عطاران و محسن تنابنده در «گینس» .... All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative ... رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم | داورنیوز weather2016-rzb.web.sazernews.in/.../رضا+عطاران+در... Translate this page عکس های رضا عطاران و ریوالدو برزیلی در فيلم آی ام نات سالوادور,عکس های پشت صحنه فيلم من ... تاکنون تمام بازیگران اصلی فيلم سینمایی «آی ام نات سالوادور» جلوی دوربین ابراهیم . ...... دانلود رایگان فیلم گینس با کیفیت عالی و لینک مستقیم. ایسنا - اولویت رضا عطاران چیست؟ isna.ir/fa/news/.../اولویت-رضا-عطاران-چیست Translate this page May 10, 2015 - رضا عطاران در حالی وارد 46 سالگی‌اش می شود که فیلم «استراحت مطلق» را در حال اکران دارد، دو. ... عناوین کل اخبار ... فیلم «استراحت مطلق» را در حال اکران دارد، دو فیلم «نهنگ عنبر» و «گینس» ... با او می‌شود فیلم‌های زیادی کار کرد و باز هم لذت برد. ... او توسط دختری برزیلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می‌شود ... نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس - باشگاه خبرنگاران جوان https://www.yjc.ir/fa/.../نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-عک... Translate this page Feb 21, 2016 - از آنونس و پوسترهای فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد. ... اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود. رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و ... رکورد نیش زنبوری در گینس شکسته شد. رضا عطاران – مجله فرهنگی – هنری ایران من www.myiranmag.com/tag/رضا-عطاران/feed تنابنده برای اولین فیلمش سراغ رضا عطاران رفته و عنوان گینس بعد از نام های تنابنده و ... برای اولین بار در کل فیلم موقعیتی به وجود می آید که حواس بیننده معطوف به صحنه ... تدوین فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» مدتی پیش توسط حسن ایوبی به ... مجمل نیوز | فیلم جدید عطاران روی پرده می‌رود mojmalnews.ir/?pn=news&num=544 Translate this page Jan 19, 2016 - فیلم جدید عطاران روی پرده می‌رود. ... صنفی نمایش در مورد قرارداد فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران گفت: این فیلم ... رضا عطاران - فیلم - ماندانا ... ثبت باریکترین برج جهان در گینس+عکس ... All Rights Reserved. بازیگران فیلم گینس - تهران آوا tehranava.ir/tag/بازیگران-فیلم-گینس/ Translate this page دانلود فیلم جدید گینس با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید گینس با ... عبدی، رضا عطاران، حسین اسکندری، محسن تنابنده خلاصه داستان :فیلم گینس ... دانلود فیلم سینمایی گینس با حجم کم | نایس دانلود nicedownload.ir/.../دانلود-فیلم-سینمایی-گینس-با-ح... Translate this page ... دانلود فیلم ایرانی جدید من سالوادور نیستم · دانلود قسمت 129 صد و بیست و نهم برنامه خندوانه (با ... نرم افزار مشاهده و کنترل از راه دور پیام های دریافتی و ارسالی در تلگرام شخص مورد نظر: ... بازیگران : رضا عطاران، محسن تنابنده و حسین اسکندری و . . . خلاصه داستان : فیلم گینس داستان سه برادری است که در یک مزرعه شترمرغ و در حاشیه ... محسن تنابنده در مزرعه شتر مرغ مشغول کار است www.qomefarda.ir/news/127885 Translate this page Jan 17, 2015 - این در حالی است که تاکنون بیش از پنجاه درصد از صحنه های «گینس» فیلمبرداری ... رضا عطاران و حسین اسکندری دیگر بازیگران این فیلم هستند. تیوال سینما www.tiwall.com/cinema/ Translate this page گزارش تصویری تیوال از نخستین روز برگزاری دهمین جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای / عکاس: حانیه زاهد · گالری عکس ... دیدن همه عکس ها » .... درباره فیلم من سالوادور نیستم در بخش گفت‌وگو ... کپی درجه چندم فیلم رد کارپت رضا عطاران. ... و شکیباست که به رغم تمام محدودیت‌های زمانه، مسئولیت انسانی و اجتماعی خود را از یاد نبرده و در حوزه‌ای ... اکو فیلم :: گینس ecofilm.ir/FilmInfo/336/گینس Translate this page من سالوادور نیستم, 6 ... افشاگری، تخریب و جنجال کی تمام می‌شود؟ ... بازیگران : محسن تنابنده , رضا عطاران , حسین اسکندری , جمال اجلالی ... سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم‌های«گینس» به کارگردانی محسن تنابنده، «عصر یخبندان» محسن ... گینس - وب سایت ظهور zohur.net/tag/گینس Translate this page «من سالوادور نیستم» را با «گینس» یکی نکنید ... «مرد سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی رضا عطاران که قرار است در ایام نوروز در سینماهای کشور اکران شود،‌گفت: واقعاً نمی‌خواهم به دلیل اینکه «من سالوادور نیستم» فیلم من است، تنها ... رسانه های عربی روز سه شنبه گزارش دادند: نام علی دایی با ۱۰۹ گل زده به عنوان بهترین ... دانلود فیلم آی ام نات سالوادور I Am Not Salvador | Live ... nary91-sky.live.safernews.in/.../دانلود+فیلم+آی+ام+نا... Translate this page عکس هاي رضا عطاران و ريوالدو برزيلي در فيلم آي ام نات سالوادور .... دانلود فيلم گینس با کیفیت عالی و لینک مستقیم - جدید 94دانلود فيلم گینس با کیفیت عالی و ... من السالوادور نیستم رضا عطاران کی پخش شده khabarduni.ir/search/?...من%20السالوادور%20نیستم... Translate this page فیلم سینمایی «دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران بازیگر و کارگردان پر مخاطب ... مراسم افتتاحیه در سالن سنتیال تیاتر اکران خود را آغاز می کنند و نمایش های بعدی نیز به ... گذار فیلم سینمایی گینس ابراز امیدواری کرد که فیلمی مانند من سالوادور نيستم .... و برزیل نوشته شده و در ساختار هم تمام تلاشمان را کردیم که به بهترین برسیم. رضا عطاران که سریال های - نکستروب mihan.nextrob.in/tnextr686882_رضا-عطاران-که-سریا... Translate this page عکس های رضا عطاران با خانم های و و جدیدترین عکس های محسن تنابنده ... فیلم گینس عکس های فیلم گینس بازیگران فیلم گینس محسن تنابنده در فیلم گینس رضا. ... های. رضا عطاران عکس رضا عطاران فیلم جدید رضا عطاران رضا عطاران در فیلم من سالوادور. .... معاون مدیر کل امور شهری و · کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به ... پو اس ام اس | دزدیدن سیمرغ توسط رضا عطاران عکس | جستجو | poosms.ir/.../دزدیدن+سیمرغ+توسط+رضا+عطاران++عک... Translate this page تصویری از دزديدن سيمرغ توسط رضا عطاران! ... عکس های ...شوخی رضا عطاران و دزديدن سيمرغ + ... رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستمدر خلاصه داستان من سالوادور نیستم:ناصر (عطاران) و خانواده اش به سفری ... دانلود فیلم ایرانی گینس با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی ... این موفقیت را به تمامی شما عزیزان تبریک گفته و امیدو


ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 634 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]