بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان +عکس

Admin

بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر


بهناز شفیعی موتور سوار ، بهناز شفیعی

“بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در گفتگویی از زندگی شخصی و موفقیتهایش گفت.

بازدید : 790 نفر

بهناز شفیعی یکی از نخستین موتور سواران زن ایرانی

بهناز شفیعی موتور سوار 27 ساله البرزی و شناخته شده ترین چهره های موتورسواری بانوان ایران و جهان او معتقد است که جای خانم ها تنها در خانه و آشپزخانه نیست و انجام هر کاری از خانم ها بر می آید.

او غیر از موتورسواری ورزش های دیگری از جمله پارکور و نینجوتسو را دنبال می کند. بسیار عاشق سفر است و دوست دارد روزی با موتور به دور دنیا سفر کند. او معتقد است که جای خانم ها تنها در خانه و آشپزخانه نیست و انجام هر کاری از خانم ها بر می آید.

بهناز شفیعی ، بهناز شفیعی ، ‌ موتورسوار زن


در ادامه گفت و گوی ما را با او بخوانید.

از چه سالی موتورسواری را شروع کردید؟

سیزده بدر سال 1383 توسط یکی از همسایگانمان دعوت شدیم به روستایی نزدیک زنجان به نام قیدار. در آن ده من خانمی را دیدم که نزدیک به 15 سال موتورسواری می کرد، همچنین خانم های دیگری در آن روستا بودند که با موتورهای معمولی تردد می کردند.

من با دیدن موتورسواری این خانم ها هم بسیار تعجب کردم و هم انگیزه ای شد برای من که به موتورسواری روی بیاورم و یاد بگیرم و همان روز از آن خانم موتورسواری یاد گرفتم و دیگر به موتورسواری ادامه دادم.

در دوران کودکی فکر می کردید روزی موتورسوار شوید؟

نه فکر نمی کردم، اما از کودکی عاشق موتورسواری بودم و هر وقت یکی از آشنایان یا اقوام می آمدند که موتور داشتند آنقدر گریه می کردم که مرا با موتور یک دور بچرخانند.

نخستین موتورتان را در چه سالی خریدید؟

نخستین موتوری که خودم خریدم یک موتور 125 سی سی در سال 1387 بود و سال 1390 یک موتور آپاچی خریدم و در اسفند ماه سال 1392 کراس را شروع کردم.

وقتی رشته موتورسواری را انتخاب کردید نظر خانواده تان چه بود؟

مادرم خیلی تشویقم می کرد و جلوی کارم را نمی گرفتم. به انتخابم افتخار می کرد و می گفت دختر باید زرنگ باشد و همه کاری بلد باشد.

از چه سالی موتورسواری در پیست را آغاز کردید؟

من از سال 89 تا 91 در شارجه امارات موتور ریس سوار می شدم و در سفری که به تایلند هم داشتم آنجا در پیست موتور ریس سوار شدم و متاسفانه نمی دانستم که در ایران خانم ها می توانند به صورت حرفه ای در پیست موتورسواری کنند و آن زمان هیچ شناختی نداشتم. زمانی که وارد کراس شدم توسط مربی ام جناب آقای مهین خاکی با خانم هایی آشنا شدم که در رشته کراس فعال بودند. اما پیگیری که کردم توسط فدراسیون دیدم در رشته ریس در ایران هیچ خانمی فعالیت ندارد و من برای این رشته تلاش کردم تا اینکه امسال در خود ایران به صورت حرفه ای ریس را انجام دادم و مدرکم را گرفتم.

عکسهای بهناز شفیعی ، ‌ موتورسوار زن ، عکسهای بهناز شفیعی موتور سوار


در شهر موتورسواری می کنید؟

خیر، چون ممنوع است و به خانم ها گواهی نامه داده نمی شود. من فقط ورزش موتورسواری را در مکان اختصاصی خودش انجام می دهم.

دوست دارید با موتور سفر کنید؟

یکی از هدف هایم این است که روزی با موتور به دور دنیا سفر کنم و خیلی دوست دارم امکان این سفر برایم فراهم شود.

برنامه تمرین های موتورسواری تان به چه صورت است؟

در حال حاضر هفته ای سه جلسه موتورسواری می کنم.

تاکنون آسیب دیدگی داشته اید؟

زمین خوردگی داشته ام اما خدا را شکر تاکنون آسیب جدی ندیده ام.

خیلی ها شما را به عنوان نخستین زن موتورسوار ایران می شناسند، نظرتان درباره لقب نخستین چیست؟

من در هیچ مصاحبه ای تاکنون عنوان نکرده ام که نخستین بانوی موتورسوار در ایران هستم اما متاسفانه یک سری از رسانه ها از عکس و نام من سوءاستفاده کرده اند و برای تبلیغات کار خودشان تیتر زده اند نخستین بانوی موتورسوار ایران، همچنین بانوان دیگری هم بودند که در این چند سال گفت و گو کرده اند و خود را به عنوان نخستین زن موتورسوار معرفی کرده اند در صورتی که این لقب به یک نفر مختص نمی شود چون اسنادی شامل عکس و روزنامه متعلق به بیش از 40 سال پیش موجود هست که نشان می دهد در آن سال ها بانوان موتورسوار پلیس داشته ایم و حتی بانوانی بوده اند که با موتور حرکات نمایشی انجام می داده اند. اما طبق تحقیقات و گزارش هایی که در فدراسیون موتورسواری انجام شده تا الان نام من به عنوان نخستین بانوی ریس سوار ایران ثبت شده است.

تاکنون در مسابقات حرفه ای موتورسواری شرکت کرده اید؟

در مسابقات خیر، چون در ایران مسابقه ای برگزار نمی شود. من فقط به فستیوال جهانی موتورسواری ایتالیا دعوت شده و در آنجا شرکت کردم که در آن فستیوال پنج خانم را به عنوان موتورسوار نمونه جهان در سال 2015 انتخاب کردند که یکی از آن ها من بودم.

غیر از موتورسواری ورزش دیگری هم انجام می دهید؟

بله پارکور، نینجوتسو و فیتنس انجام می دهم.

از میان ورزش هایی که انجام می دهید اگر تنها قرار باشد یکی را انتخاب کنید انتخاب تان کدام است؟

موتورسواری را انتخاب می کنم.

برای خانم هایی که دوست دارند رشته موتورسواری را انتخاب کنند چه پیشنهاد و توصیه ای دارید؟

یکی از اهدافم این است که پیشگامی باشم برای بانوانی که علاقه به این رشته دارند تا بتوانند الگو بگیرند و وارد این رشته بشوند و پیشنهاد می کنم که بیایند به فدراسیون موتورسواری و در این رشته ثبت نام کنند تا آموزش های لازم را برای ورود به این رشته ببینند.

عکسهای بهناز شفیعی موتور سوار ، عکسهای بهناز شفیعی موتور سوار ، موتور سوار زن ایرانی


هدف نهایی تان در موتورسواری چیست؟

اول از هر چیز من عاشق موتور و موتورسواری هستم و بیشتر از همه عاشق خود ورزش موتورسواری هستم. اینکه بتوانم علاقه ام به موتورسواری را به نتیجه برسانم و این کار را انجام دهم. اما از وقتی وارد بحث های حرفه ای تر این رشته شده ام هدفم این است که می خواهم در ایران تیم بانوان را تشکیل بدهم تا مسابقات برگزار شود و بانوانی داشته باشیم که بتوانیم به مسابقات خارج از کشور اعزام کنیم.

نگاه و برخورد آقایانی که به صورت حرفه ای در این رشته فعال هستند نسبت به خانم هایی که وارد این رشته شده اند چیست؟

به غیر از یک سری محدود از آقایان که قهرمان این رشته هستند و ما را حمایت می کنند، اکثر آقایان به شدت با موتورسواری بانوان مخالف هستند. مخصوصا از موقعی که من وارد این رشته شده ام و مورد توجه رسانه های معتبر جهان قرار گرفته ام مخالفت هایشان شدیدتر شده است و بیشترین حرف شان با من این است که شمایی که دو سال است وارد این رشته شده اید چرا اینقدر مشهور شده اید و ماهایی که 40 سال است در این رشته هستیم هنوز کسی ما را نمی شناسد. من چند سالی است که در حال مقابله با این آقایان هستم و تا جایی که بتوانم ادامه می دهم چون واقعا عاشق این رشته ورزشی هستم.

عجیب ترین کاری که تاکنون با موتور انجام داده اید چه بوده؟

به علت اینکه فرهنگ سازی نشده از لحاظ مردم عام همین که بانوان موتورسواری می کنند خودش کار عجیبی است ولی از نظر خودم کار عجیبی نیست.

خطرناک ترین کاری که تاکنون انجام داده اید چه بوده؟

در حال انجام تمرینی هستم که روی دو موتور در حال حرکت بتوانم حرکات نمایشی انجام دهم و امیدوارم که با تمرین زیاد موفق شوم.

موتوری که درحال حاضر دارید مدلش چیست؟

من الان موتور کراس سوزوکی 250 سی سی دارم.

تفریح مورد علاقه تان کدام است؟

تفریح مورد علاقه ام فقط موتورسواری و ورزش است.

غیر از موتورسواری کار دیگری هم انجام می دهید؟

من مدیرمالی یک شرکت بودم که پارسال به علت علاقه شدیدم به موتورسواری کارم را رها کردم و به صورت حرفه ای تمام وقتم را برای موتورسواری گذاشته ام و الان هم نمایندگی انحصاری کلاه موتورسواری لیزر هلمت در ایران را دارم و کار و زندگی ام با موتور گره خورده است.

اهل آشپزی کردن هستید؟

خیر، چون برای این گونه مسائل همیشه می توانی وقت بگذاری و در زندگی سریع یاد بگیری و هیچ وقت برای خانه داری دیر نیست، اما برای موتورسواری ممکن است دیر شود چون سن در موتورسواری بسیار مهم است و نظرم این هست که خانم ها جایشان فقط در خانه و آشپزخانه نیست و می توانند فراتر از اینها فعالیت کنند چون خانم ها قادر به انجام دادن هر کاری هستند.

به عنوان یک خانم موتورسوار برنامه غذایی خاصی دارید؟

بله. من چون هم بدنسازی و هم موتورسواری انجام می دهم به صورت مداوم هر ماه به دکتر تغذیه سر می زنم و برنامه غذایی می گیرم و طبق آن تغذیه ام را انجام می دهم.

یک موتورسوار خوب باید چه خصوصیات و شرایطی داشته باشد؟

مهم ترین مسئله برای موتورسوار تمرین کردن زیاد است و هر موتورسواری که تمرینش بیشتر باشد به طور حتم موفق تر است. چون در رشته موتورسواری مخصوصا کراس اگر بین تمرین هایی که انجام می دهید فاصله بیفتد عقب می افتید. یعنی هم از نظر بدنی و هم از نظر تکنیکی افت خواهید کرد. برای پیشرفت باید حداقل سه بار در هفته این رشته را انجام داد و در کنارش اگر ورزش های دیگری هم انجام دهید صددرصد موفق تر خواهید بود به خصوص انجام ورزشی مانند بدنسازی و دویدن بسیار موثر است.

بهناز شفیعی موتور سوار زن ، موتور سوار زن ایرانی ، بهناز شفیعی موتور سوار


اهل سفر هستید؟ آخرین سفری که رفته اید به کجا بوده؟

خیلی مسافرت را دوست دارم و آخرین سفرم به کیش بوده است.

اگر در این لحظه بخواهید برای سفر خارجی و داخلی جاهایی را انتخاب کنید کجاها خواهدبود؟

برای سفر خارجی ایتالیا را انتخاب می کنم و چون پیست های موتورسواری ایتالیا فوق العاده خوب است و دوستان زیادی هم در ایتالیا پیدا کرده ام. همچنین مردمان خیلی خوبی دارند و فرهنگ شان شبیه فرهنگ ما است. برای سفر داخلی هم شمال را انتخاب می کنم.

برای سفر چه جاهایی را به ما پیشنهاد می کنید؟

من برای سفر به هرجا که می روم اول دوست دارم به پیست های آن منطقه بروم و موتورسواری کنم اما چون عاشق تاریخ و تمدن ایران هستم شیراز را پیشنهاد می کنم و دیدن تخت جمشید را.

در خارج کشور هم اروپا را دوست دارم و بیشتر جاهایی را برای سفر پیشنهاد می کنم که بشود در آنجا موتورسواری کرد مثل ایتالیا، تایلند، امارات و ترکیه.

پیست خاصی هست که دوست داشته باشید در آن موتورسواری کنید ولی هنوز موفق نشده اید؟

بله. من زمانی که وارد کشور ایتالیا شدم و راننده در فرودگاه به دنبالم آمد چشمم به یک پیست بزرگ موتور کراس در کوه خورد و آنقدر این پیست زیبا بود که من دلم ضعف رفت و گفتم کاش بشود در این پیست موتورسواری کنم.

چرا خانم های موتورسوار در پیست آزادی نمی توانند تمرین کنند؟

چون موتورسواری بانوان در ایران به رسمیت شناخته نمی شود. خانم ها حق موتورسواری در این پیست را ندارند به همین علت مجبوریم در پیست های اطراف تهران و اطراف کرج موتورسواری کنیم.

چقدر امیدوارید که روزی بتوانید در پیست آزادی موتورسواری کنید؟

من یک چندباری اجازه گرفتم از فدراسیون و در این پیست موتورسواری کرده ام که آن هم به علت برگزاری کلاس یا سمپوزیومی در این پیست بوده. اما در حال حاضر فدراسیون خیلی دارد همکاری می کند و بسیار پیگیر این قضیه هست و آقای صیدانلو هم که به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شدند قول تمرین بانوان در پیست آزادی را به ما داده اند و امیدوارم در سال جدید بتوانیم در این پیست تمرین کنیم.

عجیب ترین خصوصی اخلاقی تان چیست؟

عجیب ترین خصوصیت اخلاقی ام این است که غرور ندارم و هیچ وقت نمی گویم من زمین نمی خورم یا به طور مثال نمی گویم در موتورسواری شکست نمی خورم. حرفم این است که اگر 10 بار هم زمین بخورم باز هم بلند می شوم و این بار قوی تر و از شکست هایم درس می گیرم و هیچ انتهایی برای من وجود ندارد.

فکرمی کنید تا چند سال دیگر بتوانید در پیست موتورسواری کنید؟

برای موتورسواری حرفه ای سن مهم است و شاید بتوان تا سن 36، 35 سالگی موتورسواری کرد اما ما خانمی داریم که با 45 سال سن هنوز موتورکراس سوار می شود. سن روی چگونگی و حد موتورسواری تاثیر می گذارد چون هرچه بالاتر برود آدم از نظر بدنی ضعیف تر می شود.

دل تان که می گیرد چه کار می کنید؟

موتورسواری می کنم.

و حرف آخر.

توصیه می کنم مخاطبان وقت بیشتری صرف ورزش و سلامتی خودشان کنند و در خودشان هدف و انگیزه ایجاد کنند و برای رسیدن به هدف شان هم بجنگند و تلاش کنند. همچنین تشکر می کنم از تمام مسئولان زحمتکش فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری ایران و ریاست فدراسیون موتورسواری را به جناب آقای صیدانلو تبریک عرض می کنم.

موتور سوار زن ایرانی ، بهناز شفیعی موتور سوار ، بهناز شفیعی

بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی

بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر

منبع : هفته نامه اوقات خوش


بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + ... - نمناک namnak.com/27814-بهناز-شفیعی-موتور-سوار.html Translate this page 1 day ago - “بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در گفتگویی از زندگی شخصی و موفقیتهایش گفت. بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + ... - جوونی www.javuni.ir/news/46054 Translate this page 1 day ago - بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در گفتگویی از زندگی شخصی و موفقیتهایش گفت. بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر necepatogh.rozblog.com/.../بهترین-موتور-سوار-زن-ا... Translate this page 22 hours ago - بهناز شفیعی یکی از نخستین موتور سواران زن ایرانی. بهناز شفیعی موتور سوار 27 ساله البرزی و شناخته شده ترین چهره های موتورسواری بانوان ایران ... بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان تصاویر - خانه newsfile.ir/.../بهناز+شفیعی+بهترین+موتور+سوار+ز... Translate this page بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در گفتگویی از زندگی شخصی و موفقیتهایش گفت. بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر | برترین های نت necepatogh.shiektarinha.ir/page-143287.html Translate this page 2 days ago - بهناز شفیعی یکی از نخستین موتور سواران زن ایرانی. بهناز شفیعی موتور سوار 27 ساله البرزی و شناخته شده ترین چهره های موتورسواری بانوان ایران ... بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر iruni.ir/news/611951 Translate this page بهناز شفیعی یکی از نخستین موتور سواران زن ایرانی بهناز شفیعی موتور سوار 27 ساله البرزی و. بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + ... - فیدگاه feedgah.com/.../بهناز-شفیعی-بهترین-موتور-سوار-ز... Translate this page 2 days ago - بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر “بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در ... بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر ... various.pegahonline.ir/.../بهناز-شفیعی-بهترین-موت... Translate this page بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر “بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در گفتگویی از زندگی ... بهناز شفیعی دختر 26 ساله بهترین موتور سوار ایرانی + عکس www.sefidak.com/pic-model/photos.../behnaz-shafey Translate this page Jun 15, 2015 - بهناز شفیعی دختر 26 ساله موتور سوار ایرانی است که بیشتر ... او می گوید بخاطر قوانین و مقررات خاص و فرهنگ مردم ایران ، تعداد دختران موتور سوار ایرانی به 10 .... فرشته کریمی برترین فوتسالیست زن جهان + بیوگرافی و عکس. شرح حال بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایرانی + تصاویر www.samatak.com/.../shafie-behnaz-motorcycles.html Translate this page بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایرانی است که این دختر از سن 15 سالگی تاکنون به حرفه موتورسواری مشغول ... پیاده روی یکی از بهترین ورزش ها برای لاغری است. بهناز شفیعی: دختر موتور سوار ایرانی بر فراز تپه‌های کوچک و ... vista.ir/page/327139 - Translate this page این سوار کار شجاع که یکی از بهترین های این کورس مسابقات است، در میان همه هیاهو ... بعد از چند دور دختر موتور سوار ایران، بهناز شفیعی می گوید: وقتی ۱۵ ساله بودم، هر ... گفت‌وگو با بهناز شفیعی، دختر موتورسوار ایرانی+ تصاوير www.parsnews.com/.../281571-گفت-وگو-با-بهناز-ش... Translate this page Jun 16, 2015 - بهناز شفیعی دختر ٢٦ساله ایرانی یکی از این نفرات است که اخیرا به دلیل مهارتش در موتورسواری مورد توجه خبرگزاری‌ها و تلویزیون‌های معتبر جهان ... دختر موتور سوار ایرانی - آپارات www.aparat.com/v/nXqFN/دختر_موتور_سوار_ایرانی Translate this page Oct 18, 2015 - ورزش بانوان بهناز شفیعی موتور سوار در کلاس موتور کراس بانوان صحنه ... دختر موتور سوار ایرانی ... حرکات نمایشی بهترین فوتبالیست زن جهان. تماس با ما - خبر آنتایم khabarontime.ir/.../بهناز-شفیعی-بهترین-موتور-سوا... Translate this page بهناز-شفیعی-بهترین-موتور-سوار-زن-ایرانی-در-جهان-تصاویر. بهناز شفیعی ؛ بانوی موتورسوار ایرانی + فیلم و ... - وب نگین webnegin.ir/.../بهناز-شفیعی-؛-بانوی-موتورسوار-ایرا... Translate this page Sep 26, 2015 - خانم بهناز شفیعی یکی از این دختران سرزمین ایران است. به جرات می‌توان گفت که بهناز شفیعی مشهورترین بانوی موتورسوار ایرانی در جهان است. ... این سوار کار شجاع که یکی از بهترین های این کورس مسابقات است، در میان همه هیاهو و تشویق ... اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم موتور سواری برای زنان در ایران کمی سخت است! دمادم | تصاویر:”بهناز شفیعی”موتورسوار حرفه ای زن در ایران damadam.ir/...بهناز-شفیعی-موتورسوار...زن...ایران/... Translate this page 2 days ago - بهناز شفیعی موتور سوار ایرانی در حال حرکت به سمت محل تمرین ... بهترین لباس های بازیگران در تاریخ مراسم اسکار ... بهناز شفیعی بایگانی - ورزش بانوان ورزش بانوان varzeshebanovan.com/tag/بهناز-شفیعی/ Translate this page بهناز شفیعی، بانوی موتورسوار ایرانی مورد توجه خبرگزاری فرانسه. خبر گزاری ... از میان خبر ها. فرشته کریمی، نامزد دریافت عنوان بهترین فوتسالیست زن جهان شد. حرکات مهیج دختر موتورکراس سوار ایرانی + فیلم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/nama/1921596354264469929 Translate this page Apr 28, 2015 - بهناز شفیعی دختر 27 ساله یکی از اولین دختران ایرانی است که از فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ایران مجوز رسمی برای تمرین با موتور دریافت کرده است ... فردین بچه فیروزآباد فارس بهترین موتورسوارکراس دراین شهر درخدمتم. عکس های داغ اولین زن موتور سوار ایرانی بهناز شفیعی - نازوب www.nazweb.ir/129731-hot-photos-of-irans-first-fem... Translate this page دختری عجیب با بزرگترین گونه های جهان ! (عکس) ... مرد میلیونر ایرانی تیم لیگ برتری انگلیس را خرید (عکس) · راه های عاشق کردن طرف مقابل ... عکس های داغ اولین زن موتور سوار ایرانی بهناز شفیعی .... (+عکس) · بهترین راه حل برای بزرگ کردن سینه ها. مسابقات موتورسواری - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/tags/4445/مسابقات-موتورسواری Translate this page اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران از نگاه خبرگزاری فرانسه ... از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان اولین موتورسوار حرفه‌ای زن در ایران انتخاب کرده است. ... مسابقات موتورسواری قهرمانی ایکس فایترز جهان که با حضور بهترین ... بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایران (تصاویر) - مجله ... www.morahem.com/.../بهناز-شفیعی-اولین-دختر-مو... Translate this page Jan 20, 2016 - انواع پيامک و جملات · گالري تصاوير ... شفیعی اولین بانوی موتورسوار در ایران و خاورمیانه است که به شکل حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کند. او چندی قبل موفق ... بهناز شفیعی موتور سوار ایرانی در حال حرکت به سمت محل تمرین. تصاویر/ ... بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان ... - چابهار چت chabaharchat.in/.../بهناز-شفیعی-بهترین-موتور-سوا... Translate this page بهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + تصاویر. اسفند ۱۱, ۱۳۹۴ نمناک. “بهناز شفیعی موتور سوار” زن ایرانی یکی از چهره های شناخته شده در ایران و جهان در ... بهناز شفیعی بایگانی - بهترین ها mededu13.ir/label/بهناز-شفیعی Translate this page Jan 18, 2016 - اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران از نگاه خبرگزاری فرانسه(تصاویر) ... تصویری قرار داده به سراغ بهناز شفیعی بانوی موتورسوار ایرانی رفته است ... lιlı فان دونی بهترین سایت سرگرمی و تفریحی lιlı fundooni.ir/ Translate this page داغ ترین وبسایت تفریحی ایران مطالب باورنکردنی و جنجالی عکس های لورفته بازیگران ایرانی ... عکس های زیباترین و نازترین دختر ۱۷ ساله جهان .... بازار داعش برای خرید و فروش زنان و دختران +عکس و فیلم داعش بعد از کشتارها و قتل های ... عکس های دیدنی از دختر موتورسوار ایرانی بهناز شفیعی اولین دختر موتورسوار حرفه در ایران که ... عکس های بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی www.topnaz.com › ... › اخبار اجتماعی Translate this page Jun 16, 2015 - عکس های بهناز شفیعی دختر مصمم موتورسوار ایرانی بهناز شفیعی، زن ۲۶ ساله ایرانی، ۱۵ سال است که موتور سواری می‌کند. شفیعی یکی از شش زنی ... آرشیو - سایت جامع اطلاعات،زنان کارآفرین karbanoo.com/archivemenu.php Translate this page فرزانه توسلی نامزد بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان شد ... زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن . عکس و بیوگرافی بهناز شفیعی اولین دختر موتورسوار ایرانی talkhab.com/.../عکس-و-بیوگرافی-بهناز-شفیعی-اول... Translate this page دختر ایرانی زیبا و خوش اندامی که اولین دختر موتور سوار ایرانی است. عکس و بیوگرافی بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایرانی را در این بخش از سایت فراناز آماده ... اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران - آترا نیوز www.atranews.ir/article/118 Translate this page Jan 18, 2016 - موضوع موتورسواری زنان در کشور خاورمیانه و اسلامی مورد توجه عموم میباشد ، نام خانم بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان اولین ... اینم عکس دیگری از خانم موتورسوار کشورمون بهناز شفیعی ... wisgoon.com › Pin › ورزش های عمومی Translate this page Jun 23, 2015 - اینم عکس دیگری از خانم موتورسوار کشورمون .... پرش جالب یک موتورسوار ، مسابقات موتورسواری لندن ... بهناز شفیعی بهترین موتورسوار زن ایرانی. فرهیختگان - عکس : بهناز شفیعی نخستین زن موتورسوار fdn.ir/content/view/141296/77/ Translate this page Jan 19, 2016 - خبرگزاری فرانسه در گزارشی مصور موضوع موتورسواری زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور ... بانوی موتور سوار ایرانی سوژه سی ان ان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی Translate this page Sep 22, 2015 - برچسب ها: بهناز شفیعی ، موتور سوار زن .... ادامه دهند چون آشپزی از گذشته دور مختص مردان بوده و بهترین آشپزان جهان از ... درود بر شیرزنان ایران زمین. گفت‌وگو با بهناز شفیعی تنها دختر موتورسوار ایرانی در ... www.allsports.ir › اسلاید Translate this page Dec 1, 2015 - گفت‌وگو با بهناز شفیعی تنها دختر موتورسوار ایرانی در رشته «RACE»/ پرش ... تنها موتورسوار زن رشته ریس دراین باره گفت: «اتفاقا مردم از حضور موتورسواران .... برنده اسکار بهترین بازیگر مرد سال، طرفدار کدام تیم فوتبال است؟ بهناز شفیعی ۲۷ ساله اولین زن موتور سوار حرفه ای در ایران+ ... omidoarezo.com/.../بهناز-شفیعی--ساله-اولین-زن-مو... Translate this page Jan 19, 2016 - بهناز شفیعی ۲۷ ساله اولین زن موتور سوار حرفه ای در ایران+عکس ها خبرگزاری فرانسه در ... شفیعی اولین بانوی موتورسوار در ایران و خاورمیانه است که به شکل حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کند. .... بهترین تشریفات عروسی شمال تهران درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان - پایگاه خبری تحلیلی 55online.irancloob.net/درخشش-بانوی-موتور-سوار-ایرا... Translate this page 2 days ago - ۵۵آنلاین: بهناز شفیعی متولد استان البرز و ۲۷ ساله است. ... خیلی ها شما را به عنوان نخستین زن موتورسوار ایران می شناسند، نظرتان درباره لقب .... این نوع موتورسیکلت ها در انواع تک سرنشین (و به ندرت دو سرنشین) تولید می شوند. درخشش دختر موتور سوار ایرانی در دنیا +عکس - قطار وبگردی www.ghatar.com/.../درخشش-دختر-موتور-سوار-ایرانی-... Translate this page 13 hours ago - درخشش دختر موتور سوار ایرانی در دنیا +عکس. ۱ کلیک. بهناز شفیعی متولد استان البرز و ۲۷ ساله میباشد. او از شناخته شده ترین چهره های موتورسواری ... دختر موتورسوار ایرانی که در جهان مشهور شد+عکس - روز نو roozno.com/.../دختر-موتورسوار-ایرانی-که-در-جهان-مش... Translate this page Sep 23, 2015 - خبرنگار شبکه خبری "سی ان ان" به سراغ "بهناز شفیعی" رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ... جام نیوز :: JamNews - دختر موتورسوار ایرانی که در جهان مشهور ... www.jamnews.ir/detail/News/575465 Translate this page Sep 22, 2015 - رقابت " استقلال و پرسپولیس" برای داشتن بهترین خط حمله · ضعف‌هایی که ستاره ... بهناز شفیعی دختر موتورسوار ایرانی که در جهان مشهور شد+عکس. 0 نظر - سئوی چت روم | طراحی چت روم | گلد طرح | طلا طرح ... www.goldtarh.ir/.../بهناز-شفیعی-بهترین-موتور-سوا... Translate this page 21 hours ago - چابهار چت , چت روم چابهار , زاهدان چت , چت روم زاهدان , چت زاهدان , بلوچ چت , سیستان چت , زابل چت , ایرانشهر چت , سراوان چت , خاش چت , نیکشهر چت ... زندگی - ایران www.ion.ir/news/service/28 Translate this page زن و شوهر هندی پس از برگزیده شدن در مسابقات خوشبخت ترین زوج ، راز طول عمر 81 ساله ... دانشگاه بهترین انتخاب برای سالمندی .... میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان اولین موتورسوار حرفه ای زن در ایران انتخاب کرده است. بانوی موتور سوار ایرانی سوژه CNN +عکس - Bartarinha.IR ... www.bartarinha.ir/.../بانوی-موتور-سوار-ایرانی-سوژه-... Translate this page Sep 23, 2015 - بانوی موتور سوار ایرانی سوژه CNN +عکس. ... از "بهناز شفیعی" موتور سوار 26 ساله ایرانی می نویسد : این موتور سوار شجاع ایرانی در ... برمی دارد تازه بسیاری از تماشاگران متوجه می شوند این موتور سوار حرفه ای یک زن است. ... لحظه به لحظه با اختتامیه جشنواره فجر/ پریناز ایزدیار و پرویز پرستویی، بهترین بازیگران. پایگاه خبری گناوه بانوی موتور سوار ایرانی سوژه سی ان ان (+ ... shebcheh.ir/بانوی-موتور-سوار-ایرانی-سوژه-سی-ان-ان-ع/ Translate this page Sep 22, 2015 - پایگاه خبری گناوه » خبرهای ایران و جهان » بانوی موتور سوار ایرانی سوژه سی ان ان (+عکس) ... از “بهناز شفیعی” موتور سوار ۲۶ ساله ایرانی می نویسد : این موتور سوار شجاع ... بسیاری از تماشاگران متوجه می شوند این موتور سوار حرفه ای یک زن است. ... خواص آب دریا / بهترين زمان استفاده · لیست بیمارستانها و مراکز درمانی ... گذارنیوز | آشنایی با دختر موتور سواری که ایران را به جهان ... gozarnews.ir/آشنایی-با-دختر-موتور-سواری-که-ایران-... Translate this page Sep 22, 2015 - به گزارش “گذارخبر” خبرنگار شبکه خبری “سی ان ان” به سراغ “بهناز شفیعی” رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در ... بهناز شفیعی؛ یکی از شش زنی که اجازه موتورسواری دارد - BBC ... www.bbc.com/.../06/150612_l42_behnaz_shafei Translate this pageBBC Jun 12, 2015 - بهناز شفیعی، زن ۲۶ ساله ایرانی، ۱۵ سال است که موتور سواری می‌کند. شفیعی یکی از شش زنی است که موفق شده‌اند اجازه موتورسواری در پیست‌های آماتور ایران را به ... و کامپیوتر؛ هوش مصنوعی گوگل در مقابل بهترین بازیکن 'گو' دنیا ... اولین بانوی موتورسوار ایرانی /تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/c8fd56197940.html Translate this page Jan 22, 2016 - اولین بانوی موتورسوار ایرانی /تصاویر. سخن نیوز؛ خبرگزاری فرانسه موتورسواری زنان ؛ خاورمیانه ؛ بهناز شفیعی ؛دختر موتور ؛سوار ساکن کرج ... گزارش سی.ان.ان از بهناز شفیعی، یکی از معدود موتورسواران زن ... iranianuk.com/.../گزارش-سی-ان-ان-از-بهناز-شفیعی-ی... Translate this page Sep 25, 2015 - ان از بهناز شفیعی، یکی از معدود موتورسواران زن ایران ... این موتورسوار شجاع را می‌توان یکی از بهترین‌های این پیست دانست که با تحسین تماشاچیان ... اولین بانوی موتور سوار ایرانی - مجله گیزمیز gizmiz.com/اولین-بانوی-موتور-سوار-ایرانی/ Translate this page Jan 17, 2016 - شفیعی اولین بانوی موتورسوار در ایران و خاورمیانه است که به شکل حرفه‌ای این رشته ... بهناز شفیعی موتور سوار ایرانی در حال حرکت به سمت محل تمرین .... پول داشتم یک دوچرخه بخرم الان عکسم اینجا بود به عنوان بهترین رکاب زن ایران! بهناز شفیعی اولین بانوی موتورسوار sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-746789.aspx Translate this page Jan 18, 2016 - خبرگزاری فرانسه در گزارشی مصور موضوع موتورسواری زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور ... عکسهای هنرمندان در افتتاحیه جشنواره فجر 94 - مجله اینترنتی ... housework.mihanblog.com/post/category/33 Translate this page Jan 31, 2016 - تصاویر بهناز شفیعی اولین بانوی موتورسوار ... ساکن کرج را به عنوان اولین موتورسوار حرفه ای زن در ایران انتخاب کرده است. ... لیونل مسی به کسب پنجمین توپ طلای خود و قرار گرفتن به عنوان بهترین فوتبالیست سال واکنش نشان داد. ... مراسم سال نو میلادی در شهرهای مختلف جهان برگزار و صدها هزار نفر از مردم در این ... موتور سوار زن ایرانی سوژه CNN - صفحه اصلی - شما نیوز shomanews.com/.../موتور-سوار-زن-ایرانی-سوژه-CNN Translate this page Sep 23, 2015 - تازه ترين اخبار ورزشي، حوادث، سياسي و اقتصادي ايران و جهان را در شمانیوز ... از "بهناز شفیعی" موتور سوار 26 ساله ایرانی می نویسد : این موتور سوار ... بهناز شفیعی اولین بانوی موتورسوار/تصاویر - بهار نیوز - پارسی جو khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...بهناز+شفیعی...موت... Translate this page Jan 17, 2016 - ... مصور موضوع موتورسواری زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان موتورسوار حرفه ای زن در ایران انتخاب کرده است. ... قیمت انواع خودروهای وارداتی/جدول. ۱. دختر موتورسوار با سوزوکی 250 سی سی + تصاویر www.mizanonline.ir/.../دختر-موتورسوار-با-سوزوکی-... Translate this page Sep 23, 2015 - ... به نقل از آفتاب، خبرنگار شبکه خبری "سی ان ان" به سراغ "بهناز شفیعی" رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. ... های خانم "شفیعی" دختر موتورسوار می نویسد:"او با موتورسیکلت سوزوکی 250 سی سی ... دختری موتورسوار از ایران معرفی شد - طرفداران معنویت - Sites https://sites.google.com/.../Girl-motorcyclist-was-introd... - Translate this page خبر, گزارش, دختر ,موتور ,ایران , زنان , ممنوع ,ورزشگاه آزادی, دختران,تمرین, والیبال ,تیم ملی, ... بهناز شفیعی که سوار بر موتور کراس هنرنمایی می‌کند، می‌گوید اگر دو روز را بدون سوار شدن بر ... "قصه ها" از رخشان بنی اعتماد برنده بهترین فیلمنامه ونیز. عکس های بهناز شفیعی دختر مصمم موتورسوار ایرانی :: نت کده netkade.blog.ir/.../عکس-های-بهناز-شفیعی-دختر-مصمم... Translate this page Jun 13, 2015 - مطالبی در خصوص : انواع خبر/ اس ام اس /جک/ آهنگ /روز پدر /داعش /حاج قاسم .... عکس های بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی - سایت خبری ... firstcat.ir/. کوار | کواره » گزارش آسوشیتدپرس از دختر موتور سوار ایرانی ... www.kavare.ir/گزارش-آسوشیتدپرس-از-دختر-موتور-... Translate this page Jun 12, 2015 - گزارش آسوشیتدپرس از دختر موتور سوار ایرانی+تصاویر ... بهناز شفیعی می‌خواهد الهام‌بخش دیگر دختران ایرانی باشد. ... اقساطی پژو،رانا،سمند،وانت پیکان+شرایط فروش · ۱۰ رمان پرفروش جهان در سال ۲۰۱۵+خلاصه داستان ... پیشین تیم ملی و استقلال از فدراسیون و انتخاب دایی به عنوان بهترین مهاجم نوک پس از انقلاب ... عکس های جذاب دختر موتورسوار ایرانی بهناز شفیعی www.yamchimiz.ir/post/1071 Translate this page Jun 15, 2015 - تصاویر حرکات نمایشی بهناز شفیعی با موتور کراس در نزدیکی تهران را ببینید. ... بهناز شفیعی دختر موتورسوار ایرانی میگوید: “اگر دو روز موتورسواری ... پیرموذن: بهترین کار احمدی نژاد این است که سرجایش بنشیند و کاری نکند ... اولین زن موتورسوار حرفه ای در ایران از ن-خبرآنلاین|خبرپو khabarpu.com/n.php?u...زن-موتورسوار...ایران-از... Translate this page Jan 18, 2016 - بهترین روغن برای سرخ‌ کردن را می‌شناسید؟ ... اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران از نگاه خبرگزاری فرانسه ... توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان اولین موتورسوار حرفه‌ای زن در ایران ... خبر ایرانی newsirani.com/ Translate this page تازه ترين رخدادهای سياسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در ايران و جهان. ... بهناز شفیعی متولد استان البرز و 27 ساله است. او از شناخته شده ترین چهره ... شناخته شده ترین چهره های موتورسواری بانوان/ درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان +تصاویر ... بازیگر زنی که نقش پسر را بازی کرد +عکس .... بهترین شهرهای گردشگری اروپا در 2016. شهرت جهانی دختر موتورسوار ایرانی | نظر www.nazarnews.com/74211 Translate this page Sep 23, 2015 - خبرنگار شبکه خبری "سی ان ان" به سراغ "بهناز شفیعی" رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح. ... که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. ... این سند چند سال دیگر بهترین مدرک برای تبرئه اوست». عکس های خفن موتور سواری دسته جمعی زنان - خانه - ساینا وب aksofilm-rzb.sainaweb.com/page-547777.html Translate this page عکس های فانتزی عاشقانه جدید 95 بهترین 2016 عکس ها axha org6 روز پیش . ... مطالب مرتبط عکس های داغ اولین زن موتور سوار ايراني بهناز شفیعی اولین زنان . معرفی دختر ایرانی موتورسوار + عکس - ایران مطلب iranmatlab.ir/fa/.../معرفی-دختر-ایرانی-موتورسوار-عک... Translate this page دختر ایرانی موتورسوار ، معرفی دختر ایرانی موتورسوار : این بانوی ایرانی که از 15 سالگی به موتورسواری علاقمند شده است با موافقت خانواده به شکل ... بهترین ژست های عکس کودکان (عکس) ... بهناز شفیعی و دیگر بانوان موتورسوار پیش از شروع تمرین majalekhbr | تودی majalekhbr.tudi.ir/ Translate this page بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایران است که نامش در بسیاری از رسانه های مطرح جهان رفته است. خبرگزاری فرانسه در گزارشی مصور موضوع موتورسواری زنان در چهار ... دختر 26 ساله موتورسوار ایرانی + تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/fun/page/022849.php Translate this page Sep 24, 2015 - خبرنگار شبکه خبری سی ان ان(CNN) به سراغ بهناز شفیعی رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. این شبکه خبری در ادامه اشاره می کند که او ... بهترین محصول برای کسانی که صورت چاق و تپل می خواهند ... موتورسوار زن ایرانی - Sputnik فارسی ir.sputniknews.com/photo/20150611/364438.html Translate this page Jun 11, 2015 - بهناز شفیعی- یکی از شش زنی که اجازه موتورسواری دارد. زهرا سالاریه : ماجرای موفقیت دختر دریانورد ایرانی - ملکانه www.molkaneh.com/زهرا-سالاریه-ماجرای-موفقیت-دخت... Translate this page May 25, 2015 - آخرین خبر با عنوان ، بهترین لباس‌های بازیگران در تاریخ مراسم اسکار در 12 ساعت قبل منتشر شده است . ... اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران از نگاه خبرگزاری فرانسه ... قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به ... عکس زنان پلیس در سراسر جهان · بهترین لباس‌های بازیگران در تاریخ ... حرکات نمایشی دختر ایرانی با موتور پرشی | بـیـسـت 20ist.com › دیدنی ها Translate this page Jun 14, 2015 - اخیرا خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به دختر موتورسوار ایرانی پرداخته است. بهناز شفیعی می‌خواهد الهام‌بخش دیگر دختران ایرانی باشد. تصاویر ... بهناز شفیعی‌اولین بانوی موتورسوار/تصاویر | تمام خبرگزاری ... seeisee.ir/.../بهناز-شفیعی‌اولین-بانوی-موتورسوار-ت... Translate this page Jan 17, 2016 - شفیعی اولین بانوی موتورسوار در ایران و خاورمیانه است که به شکل حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کند. ... بهترین کشورهای اروپایی برای پیدا کردن کار. استقبال عجیب همسایه‌ها از حضور بانوی ورزشکار در جمع ... irctr.ir/news/145670228200000 Translate this page 2 days ago - ... پس از حضور فرشته کریمی در جمع بهترین های فوتسال جهان، همسایه ها به او ... بانوی موتور سوار ایرانی در جهان بهناز شفیعی،موتورسوار،موتورسوار زن ... اولین مادر و دختر موتور سوار ایرانی به همراه تصاویر - کمپ آزاد www.freecamp.ir/.../اولین-مادر-و-دختر-موتور-سوار-ای... Translate this page گپی با زنان موتورسوار ایرانی: نورا نراقی و شهرزاد نظیفی [عکس]. namehnews.ir/. ... که با یکدیگر در پیست تمرین ... خود را از کشور امریکا بگیرد و تبدیل به اولین مربی موتورکراس بانوان در ایران شود. .... بهترین برنامه خندوانه از دید رامبد جوان. کلیه حقوق مادی و معنوی ... با بهناز شفیعی، دختر موتورسوار ایرانی+ تصاویر | صدای سراب. همشهری استان ها | دختر موتورسوار ايران: ثابت كردم كه می توانم ostani.hamshahrilinks.org/.../دختر-موتورسوار-ايران-ثا... Translate this page Dec 29, 2014 - دختر موتورسوار ايرانی سال 67 در كرج متولد شده وليسانس حسابداري‌اش را هم ... «‌بهناز شفيعي» كه پيست‌هاي موتورسواري زير چرخ‌هاي موتورش به لرزه در ... زحمات بي‌وقفه‌اش باعث شده در اين رشته بهترين باشد و مورد توجه همگان قرار گيرد. بــهناز شفیعی دختر موتور سوار ایــرانی که یک حرفه ایست www.cloob.com/.../بــهناز_شفیعی_دختر_موتور_سوا... Translate this page Jun 24, 2015 - بــهناز شفیعی دختر موتور سوار ایــرانی که یک حرفه ایست. ... کورش امیری نصف جهان , a121121a ... وحید ایرانی , vahid1347 ... غارت رفته تصاویری زیبا از ویلای مدرن نیمار، ستاره جوان برزیلی بهترین روش استفاده از کاندوم ✿ l i k e ✿. اخبار پارسیک - دختر موتورسوار ایرانی که در جهان مشهور شد news.parseek.com/Url/?id=11233592 Translate this page Sep 23, 2015 - روز نو : خبرنگار شبکه خبری "سی ان ان" به سراغ "بهناز شفیعی" رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در ... درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان life.shafaqna.com/FA/0315945 Translate this page درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان. ... معرفی برترین‌های اسکار ۲۰۱۶/ ایناریتو و دی‌کاپریو بهترین شدند. - مهر ... این زن ایرانی، برترین کارآفرین کانادا شد. - عصر ایران .... موتور سوار ایرانی در جهان. بهناز شفیعی متولد استان البرز و 27 ساله است. موتور سواری - صفحه نخست sizi-ba.epai.ir/tag/موتور+سواری Translate this page 2 days ago - تلفن: 09128105729 33749303 قیمت اجاره روزانه انواع موتورهای بنزینی .... بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایران است که نامش در بسیاری از رسانه ... که در ایران موتورسواري در اماکن عمومی برای زنان ممنوع است اما بهناز شفیعی ۲۷ ... عکس: حرکات‌ نمایشی دختر ایرانی با‌موتور - زمان www.zamannews.ir/.../30491-عکس-حرکات-نمایشی-دخ... Translate this page Jun 14, 2015 - اخیرا خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به دختر موتورسوار ایرانی پرداخته است. بهناز شفیعی می‌خواهد الهام‌بخش دیگر دختران ایرانی باشد. آرشیوخبر:بانوی موتور سوار ایرانی سوژه سی ان ان (+عکس ... www.yazdfarda.com/news/1394/11/112338.html Translate this page Oct 18, 2015 - نیوزویک گزارش می‌دهد :زنی که کابوس الشباب است ... اخبار مربوط به بازار و اقتصاد خودرو در ایران وجهان ... وب سایت شبکه خبری سی ان ان آمریکا با انتشار گزارشی از “بهناز شفیعی” موتور سوار 26 ساله ایرانی می نویسد ... بهترین سپتامبر آئودی رقم خورد/گام نخست خودروسازان برای ارتقای کیفیت · افزایش سرمایه و ... سیگار کشیدن زنان ایرانی https://www.webgardha.com/.../سیگار-کشیدن-زنان-ا... Translate this page درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان. بهناز شفیعی متولد استان البرز و 27 ساله است. او از شناخته شده ترین چهره های موتورسواری بانوان ایران و جهان است. شفیعی غیر ... دختر موتور سوار - موبنا mobna.com/121687/دختر-موتور-سوار.html Translate this page Jun 14, 2015 - دختر موتور سوار | اخبار ایران و جهان. ... بهناز شفیعی دختر 27 ساله که جزو اولین دختران ایرانی است که از فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ایران ... حرکات نمایشی دختر ایرانی با موتور پرشی+تصاویر | اتاق ... otaghkhabar24.ir/news/4707 Translate this page Jun 13, 2015 - اخیراً خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به دختر موتورسوار ایرانی پرداخته است. بهناز شفیعی می‌خواهد الهام‌بخش دیگر دختران ایرانی باشد. عکس هاي زيباترين دختران ايران جديد 95 - زيبا و جالب 95 -2016 www.picture.faryah.info/.../عکس-هاي-زيباترين-دخترا... Translate this page Jan 27, 2016 - زيباترين زن دنيا عکس جديد 95 | ايراني 2016-95 ... عکس و بیوگرافی بهناز شفیعی اولین دختر موتورسوار ایرانی ژورنال عکس جدید لباس ... های بازیگران ایرانی بهترین عکس های بازیگران جدید ۹۴٫ زيباترين زن دنيا عکس جديد 95 ... گزارش CNN از بانوی موتور سوار ایرانی - مجله ویدئویی گپ igapmedia.com/?p=890 Translate this page این شبکه خبری درباره “بهناز شفیعی” موتور سوار ۲۶ ساله ایرانی می نویسد : این ... دارد تازه بسیاری از تماشاگران متوجه می شوند این موتور سوار حرفه ای یک زن است. پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت vakilemelat.ir/ Translate this page درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان · اولین واکنش آیت‌الله .... اولین واکنش حداد پس از شکست: انتخابات در ایران قابل پیش‌بینی نیست .... بهناز شفیعی متولد استان البرز و 27 ساله است. او از شناخته .... این زن ایرانی، برترین کارآفرین کانادا شد. دختر ایرانی | ریخت و پاش www.rikhtopash.com/tag/دختر-ایرانی/ Translate this page عکس های ترسناک ترین پیاده روی جهان. بهنوش بختیاری و ... در این عکس یک زن ایرانی گوش مجسمه اوباما را در موزه مادام توسو هلند در آمستردام جلوی تمام اروپاییان گرفته است. به گزارش ... ادامه مطلب. برچسب ها: بهناز شفیعیدختر ایرانیدختر موتور سوارموتور پرشیموتور کراس ... دختر ایرانی برنده برترین جایزه جهانی ریاضی شد + عکس. عکس های بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی - بالاترین www.balatarin.in/.../عکس-های-بهناز-شفیعی-موتور-س... Translate this page Jun 16, 2015 - عکس های بهناز شفیعی دختر مصمم موتورسوار ایرانیبهناز شفیعی، زن ۲۶ ساله ایرانی، ۱۵ سال است که موتور سواری می‌کند.شفیعی یکی از شش زنی ... می‌خواهم پیشگام بانوان علاقمند به موتورسواری باشم www.varzeshbanoo.ir/.../می‌خواهم-پیشگام-بانوان-علاقم... Translate this page به سراغت بیایند و بتوانی لقب معروف ترین دختر موتور سوار جهان را از آن خود کنی. ورزش بانو- بهناز شفیعی اولین دختر موتورسوار ایران در خصوص فعالیتش در ورزش موتور سواری می‌گوید: ... خلیفه: بهترین نتیجه تاریخ تکواندو در المپیک رقم می‌خورد سایر ورزشها - پرتال خبری این سرزمین insarzamin.ir/category/سایر-ورزشها/ Translate this page این سرزمین : پرتال خبری این سرزمین، اخبار روز ایران و جهان، خبرهای علمی و ... شده اند، ما تعدادی از بهترین و شگفت انگیزترین های آنها را با شما به اشتراک می گذاریم. ... زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان موتورسوار حرفه ای زن در ایران انتخاب کرده است. بهناز_شفیعی | Search Instagram • Tofo.me: Instagram ... tofo.me/tag/بهناز_شفیعی Translate this page گفت و گوی من با خانم بهناز شفیعی بانوی نمونه موتور سواری جهان در هفته نامه اوقات ... ملاقات همسران دو تن از بهترین دروازبانان تیم ملی و استقلال بعد از اکران جمعه شب "من ... #بهناز_شفیعی اولین زن #موتورسوار ایرانی در مسابقات ریس #AksMaks2016 ... ایران نیوز - والیبال با موتور صعود کرد و فوتبال با پورشه ... irannews24.ir/.../والیبال-با-موتور-صعود-کرد-و-فوت... Translate this page Jul 1, 2014 - ایران نیوز - ایران نیوز24: فوتبال و فوتبالیست ها مدت هاست که تافته جدا بافته ورزش ... چرا بازیکنی که عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را یدک می کشد باید وسیله نقلیه ... بهناز شفیعی اولین موتورسوار حرفه ای زن در ایران + تصاویر ... ورزشی بایگانی - صدای دریا www.sedayedarya.com/?cat=1404 Translate this page بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایران است که نامش در بسیاری از رسانه های مطرح جهان رفته است. ... صدای دریا با افتخار از بانو لیلا اسفندیاری ، اولین زن کوهنورد ایرانی که برای صعود به دومین ... قبلا در مورد یوگا مطالبی را در صدای دریا خوانده اید ولی برای اینکه در مورد چیزی بنویسید بهترین کار تجربه است و من هم یک روز را مهمان […]. بهناز شفيعي 1 ️2 ️3 ️4 - Instagram Profile - INK361 ink361.com/app/users/ig.../behnaz_shafiei/photos Translate this page View the Instagram profile for بهناز شفيعي 1⤵️2⤴️3⤴️4⤴ on INK361. ... بر شیر زن های وطنم.زن ایرانی بهترین و باهوش ترین هست. ... rezashahpar - Reza Shahpar @behnaz_shafiei موفق باشي و باعث سر بلندي كشور ايران . az_ghafari .... milad.welder.ax1 - AX1.250cc @m_200ns زن موتور سوار . #behnazshafiei tag instagram photos in instatagphoto.com instatagphoto.com/behnazshafiei/ Translate this page بهناز شفیعی ساکن البرز سن: ۲۶ سال بهترین موتور سوار زن جهان در سال ۲۰۱۵ جمله ... #motocross #behnazshafiei #yamaha #motocrosslife #racing #ایرونی #ایران ... روحانی پشت فرمان خودرو ساینا + تصاویر - تیتر24 www.titr24.com/...==/روحانی-پشت-فرمان-خودرو-ساین... Translate this page 7 hours ago - موتورهای درون سوز «توربوشارژ پیشرفته» و «دیزل سواری» ایران خودرو که .... تنابنده” + تصاویربهناز شفیعی بهترین موتور سوار زن ایرانی در جهان + ... بهناز بوک - وی پی ان - خانه - خرید vpn.ariavpn.asia/p5834_بهناز-بوک Translate this page جدید ترین عکسهای بازیگران زن ایران فیس بوک پریناز ایزدیار بهناز جعفری بهنوش. ... بهناز خیاط بهترین دروازه بان تورنمنت روسیه 5 0 65 داوری فیس بوک بازدیدها. .... دختر موتورسوار ایرانی که در جهان مشهور شد عکس بهناز شفیعی دختر موتورسوار ... اخبار ورزشی موضوع: - صفحه 101 از 1036 - شمسه salam98.ir/category/اخبار-ورزشی/page/101/ Translate this page باید به نوعی بر‌نامه‌ریزی کنیم تا بهترین استفاد‌ه‌ها را از این ورزشگاه‌ها ببریم و ... اولین زن موتورسوار حرفه‌ای در ایران از نگاه خبرگزاری فرانسه(تصاویر) ... میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان اولین موتورسوار حرفه‌ای زن در ... تصاویر/ دختر موتورسوار ایرانی که شهرتی جهانی دارد eraygan.com/shownews.aspx?id=89202 Translate this page Sep 24, 2015 - خبرنگار شبکه خبری “سی ان ان” به سراغ “بهناز شفیعی” رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. این شبکه خبری در ادامه اشاره ... بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي ابرو. 5000 تومان. گيره كوچك كننده ... حرکات نمایشی دختر ایرانی با موتور پرشی | داورنیوز varzeshzanan.web.laserland.ir/page-912112.html Translate this page خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به دختر موتورسوار ایرانی پرداخته است. ... تصاویر حرکات نمایشی بهناز شفیعی با موتور کراس در نزدیکی تهران را ببینید. ... برتر ساحلی بانوان شد · توجه اتحادیه جهانی کشتی به حضور زنان ایرانی در رقابتهای گراپلینگ جهان · تمجید «دیلی‌ میل» .... نان هم نان های قدیم | بهترین نان سنتی کدام است؟ دختر 26 ساله موتورسوار ایرانی + تصاویر - جوان پارسی www.javaneparsi.com/.../دختر+26+ساله+موتورسوار+ا... Translate this page Sep 24, 2015 - کیف و کفش های بسیار شیک زنانه و دخترانه + تصاویر بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا+ تصاویر ... خبرنگار شبکه خبری سی ان ان(CNN) به سراغ بهناز شفیعی رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. موتور سواری - برای من و تو - صفحه نخست fabarayehamishe-ba.yektarh.ir/tag/موتور+سواری Translate this page تلفن: 09128105729 33749303 قیمت اجاره روزانه انواع موتورهای بنزینی به همراه مشخصات .... بهناز شفیعی اولین دختر موتور سوار ایران است که نامش در بسیاری از رسانه های ... شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان موتورسوار حرفه ای زن در ایران ... آخرین اخبار استان البرز - نیوزام www.newsum.ir/province/alborz/ Translate this page درخشش بانوی موتور سوار ایرانی در جهان +عکس. 4 ساعت قبل - صبحانه آنلاینعمومی. به گزارش صبحانه، بهناز شفیعی متولد استان البرز و 27 ساله است. او از شناخته شده ... اخبار فن آوري، تکنولوژي و مقايسه www.rahta.com/.../اخبار_فن_آوري،_تکنولوژي_و_مقا... Translate this page زمینه همکاری پزشکی ایران و جمهوری نخجوان بررسی شد ... خبرگزاری فرانسه در گزارشی مصور موضوع موتورسواری زنان در چهار کشور خاورمیانه را مورد توجه قرار داده و در این میان از ایران بهناز شفیعی دختر موتور سوار ساکن کرج را به عنوان موتورسوار حرفه ای زن در ... جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است٬ ولی همیشه ...


ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 1038 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]