افشاگری محمودی درباره کواچ

Admin

اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود.
به گزارش انتخاب، شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ملی پوشان والیبال ایران و اسلوبودان کواچ از هم جدا شود و تصمیم فدراسیون برای انتخاب مربی جدید ،تصمیمی درست و منطقی بود. او در گفت و گو با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته است.
__متولد چه سالي هستيد؟ و چطور شد که به واليبال روي آورديد؟
نهم خرداد 1367 ؛ من از واليبال را از دوران پايه شروع کردم برادر بزرگترم والي بود من هم از نونهالي علاقه داشتم اولين دوره مسابقاتي که شرکت کردم چهارم ابتدايي بودم درکشوري دانش آموزان در رامسر بود با نام تيم توابع تهران. آرام آرام به تمريناتم ادامه دادم و به تيم نوجوانان پيکان رسيدم حتي در نونهالان پيکان هم سابقه دارم. با نوجوانان قهرمان ايران شديم. فرهاد اعرابي آيدانه چالدران ببرد در سال 1384 براي اولين بار در ليگ برتر حاضر شدم. در سال 85 به عنوان بازيکن نوجوانان در تيم بزرگسالان چالدران بازي کردم.
__ از ابتدا فکر مي کرديد در واليبال به اينجا برسيد؟
گفتن اين حرف سخته ولي من از اول تصوير بازي در تيم ملي را داشتم. اين کمک بزرگي به من کرد.تيم ملي براي من يک رويا بود.من اين رويا را داشتم و پروراندم.
__ آيا خانواده پيگير بازيهاي شما هستند؟
الان آره. ولي در زمان گذشته زياد نه. آن موقع پولي در ورزش نبود. درست است برادرم بزرگم در تيم ملي بود، اما چون خانواده من از سطح پائين جامعه بودن و پدرم کشاورز بود و مي‌گفت از ورزش نان و آب در نمي‌آيد. وقتي مي گفتم بهنام هم رفت ،مي‌گفتند تو به درس و مشقت بچسب و کار کن تا براي خودت درآمد داشته باشي. ولي من خيلي علاقه داشتم که ورزشم را ادامه بدهم اوايل يک مقدار سخت بود اما وقتي ديدند که به تيم ملي جوانان رسيدم ديدگاه خانواده عوض شد و حمايتم کردند.
__ آيا تا به حال به خاطر اين مشکلات آستانه تحملتان تمام شده طوري که بخواهيد واليبال ملي را کنار بگذاريد؟
آره خيلي وقت ها اين اتفاق مي‌افتد. اين موضوع فقط براي من نيست براي اکثر ملي‌پوشان است بعضي وقت ها آنقدر فشار به ما وارد مي‌شود که فکر مي کني نمي‌شود ديگر کار را ادامه داد. در زندگي آنقدر فشار وارد مي‌شود که يک دفع به اين نتيجه مي‌رسي که نبايد ورزش را دنبال کني ولي آن عشقي که به واليبال داري همه را پوشش مي‌دهد، فشار رواني‌اش واقعا آدم را آزار مي‌دهد.
-- برادرتان چقدر در علاقمند شدنتان به واليبال نقش داشت؟
برادرم هيچ وقت به من زور نمي کرد که بايد واليباليست بشوي اما من يک برادر بزرگتر به نام بهزاد دارم که از فيزيک خوبي براي واليبال برخوردار است. بهنام خيلي به او فشار وارد کرد تا بهزاد واليبال را حرفه‌اي دنبال کند اما چون براي پرداختن به اين رشته در سطح بالا بايد قيد خيلي علايق و خواسته‌هايت بزني برادرم اين موضوع را نپذيرفت . من چون خودم علاقه زيادي داشتم وتصويرسازي مي کردم که به تيم ملي برسم تمرين کردم تا به هدفم برسم.
__ الگوي شما در واليبال کيست؟
نه الگوي خاصي ندارم. دوران نوجواني‌ام فيلم‌هاي بازي بهنام را زياد مي‌ديدم شايد آنقدر که من فيلم بازي بهنام را ديدم خودش نديده باشد. هنوز هم بازي ها ي ليگ هاي اروپا را دنبال مي‌کنم تا يکسري مسائل را براي استفاده ياد بگيرم.
__ نظر شما در مورد رقبايتان چيست؟
در اين 4-5 ساله گذشته من و امير غفور در تيم ملي بوديم و به نسبت هم بازي کرديم،رقابت هميشه هست اين نيست که نباشد بستگي به نگاه افراد دارد. من هيچ وقت اين موضوع را ناديده نگرفتم. اين سال ها با غفور فقط براي تيم ملي و رسيدن به اهداف به مانند 2 رفيق باهم رقابت کرديم. تا زماني که بتوانيم به تيم ملي کمک کنيم هستيم.
__ تاثير کدام مربي روي عملکرد تيم ملي ايران زياد بوده است؟
تاثير ولاسکو خيلي زياد بود. او سيستمي را پياده کرد که ديدگاه‌مان به واليبال حرفه‌اي عضو شد.
__ مي گويند کواچ ديسيپليني که ولاسکو داشت را نداشت و همين عامل ناکامي تيم ايران در رقابت‌هاي زمان حضورش شد. شما هم با اين مقوله موافقيد؟
نه مخالفم. واقعا کواچ ديسيپلين ولاسکو را نداشت، چيزي که همه به واقع آن را درک کرده بودند، اما در دوران ولاسکو ما تنها به ليگ جهاني راه پيدا کرديم ولي در دوران کواچ ما توانستيم جايگاه چهارم ليگ جهاني، ششم جهان و قهرمان المپيک آسيايي را به دست آورديم. در زمان حضور خوليو طرز تفکر بازيکنان ايران حرفه‌اي‌تر شد.
__ پس علت اصلي رفتن کواچ چي بود؟
ماندنش جايز نبود چون شيرازه کار از دستش در رفته بود و همه چيز به هم ريخته بود و رفتنش به صلاح بهتر از ماندنش بود.
__ نظرتان در مورد لوزانو چيست؟
حقيقتاً من با وي کار نکردم و اطلاعات زيادي ندارم اما برخي بازيکنان خارجي در ليگ زير نظر اين مربي بازي کرده‌اند و به روحيات آشنا هستند آن‌ها مي‌گويند که خيلي مديريت خاصي دارد و خيلي جدي است.
__ آرژانتيني‌ها مربيان قانونمندي هستند خيلي اين موضوع را عامل پيشرفت آن‌ها مي‌دانند. شما چطور؟
اين موضوع مي‌تواندجواب عکس دهد. در زمان ولاسکو ما اين مشکل را داشتيم چون خيلي با بچه‌ها بد صحبت مي‌کرد و اتفاقات بدي در تيم مي‌افتاد. بايد اين 2 مقوله با هم بالانس شوند نه خيلي خشک نه خيلي نرم.
__ نقد و نظرها در مورد تيم ملي زياد است اين مسائل چقدر براي شما مهم است و به آن اهميت مي‌دهيد؟
نه زياد. کارشناسان کارشان اين است که نقد کنند، اگر انتقادات سازنده باشد خوب است اما متاسفانه برخي کارشناسان ما جهت‌دار نقد مي‌کنند و اين به ضرر واليبال است.
__ براي دوران حرفه اي خود سن و سال خاصي در نظر گرفته‌ايد؟
نه حقيقتاً. تا جايي که بتوانم بازي کنم هستم. ولي ورزش قهرماني براي خودش سن خاصي دارد.
__‌ بعد از ليگ بدون هيچ استراحتيبايد در ارودهاي تيم ملي حار شويد و فرصت ريکاروي زياد نيست، اين به ضرر تيم ملي و اهدافش نيست؟
کم است ولي بايد ساخت. ليگ پرفشاري داريم و اين يکسري مشکلات را ايجاد کرده است ولي شرايط براي همه يکسان است و بايد خود را با آن وقف داد.
__ وضعيت تيم ايران را در مسابقات ژاپن چطور ارزيابي مي‌کنيد ما مي توانيم سهميه بگيريم؟
صددرصد مي‌گيريم. اگر واقعاً تيم خودمون باشيم و اتفاق خاصي نيافتد مي‌گيريم.
__ کدام بازي‌ها سخت‌تر خواهد بود؟
بازي با لهستان، ژاپن، کانادا، استراليا همه بازي‌ها خيلي سخت است اما سخت‌ترين آن‌ها فرانسه و لهستان است.
__ در مسابقات جام جهاني ژاپن کدام بازي خاطره‌انگيزتر بود؟
بازي با ژاپن که 2 هيچ عقب بوديم و توانستيم در ست پنجم برنده از زمين بيرون بياييم خاطر‌انگيزترين بازي برايم بود. کلاً بازي‌هاي خوبي نبود و دوست ندارم در موردش حرف بزنم.
__ براي اولين بار مي‌خواهيم با مربيگري لوزانو در مسابقاتي شرکت کنيم که نتيجه سال‌ها تلاش واليبالي‌ها را نشان مي‌دهد، فکر نمي‌کني چون با رائول اين اولين بار بودن سخت باشد؟
مشکل هست. اما حضور سي‌چلو کمک بزرگي براي ماست. خداروشکر قبل از ژاپن چند بازي تدارکاتي داريم و اين آشنايي لوزانو و ما را بيشتر مي‌کند.
__ قطر‌پاسور خوب کم داريم چه بايد کرد که ما فقط يک امير غفور يا شهرام محمودي نداشته باشيم؟
امير غفور که فقط 22 سال سن دارد و مي‌تواند حالا حالاها به واليبال کمک کند ولي مسئولان بايد به دنبال پشتوانه‌سازي باشند و مستعدين را حمايت کنند. مدارس و آموزش و پرورش بايد استعدادها را کشف کنند و آن‌ها را آموزش دهند تا اين خلاء برطرف شود.
__ امسال در تيم بانک سرمايه بازي مي‌کنيد حضور در مسابقات ليگ جهاني و تيم ملي چقدر در افزايش مبلغ قرارداد شما نقش داشت؟
مقوله ليگ برتر با تيم ملي خيلي فرق دارد. حضور در تيم ملي براي برخي‌ها خوب است چون مبلغ قراردادشان بالاتر مي‌رود، خيلي از بازيکن‌ها هم هستند که در ليگ رزومه قابل قبولي دارند و معمولاً مربيان باشگاه‌ها دنبال بازيکن‌هايي مي‌روند که کارنامه خوبي دارند.
__ تا به حال پيشنهاد خارجي داشتيد؟
آره ولي چون از نظر مالي خوب نبود قبول نکردم.
__ مي‌گويند پول عاملي است که بازيکنان ما ليگ ايران را به بازي در خارج ترجيح مي‌دهند شما هم موافقيد؟
بله. چون دوران قهرماني ما طولاني نيست و چند سال بيشتر نمي‌توانيم براي خودمان و آينده‌مان پول جمع کنيم و چون شغل ديگري هم نداريم ترجيحاً بايد الآن تا مي‌توانيم براي زندگي بعد از ورزش حرفه‌اي پول پس‌انداز کنيم.
__ برخي مي گویند مبلغ قراداد واليباليست‌ها زياد است نظرتون در اين خصوص چيست؟
نه زياد نيست. بايد اين مساله را با بازيکن‌هاي فعال در ليگ‌هاي مطرح دنيا مقايسه کرد. بازيکنان ما در تمام تورنمنت‌ها در رده بندي انفرادي جزو سه، چهار نفر برتر هستند ولي دستمزد اين تاپ استارها با بازيکنان مطرح جهان فاصله زيادي دارد چون آنها حداقل يک ميليون يورو پول مي‌گيرند.
اگر بخواهيم دستمزد واليباليست‌ ها را با فوتباليست‌ها مقايسه کيم ما يک سوم آن‌ها هم پول نمي‌گيريم البته نوش جانشان! ولي بايد ديد واليبال در ايران،‌آسيا و جهان چه جايگاهي دارد و فوتبال در کجاست.
__ به نظر شما مي‌توان گفت: واليباليست‌ها به لحاظ آشنايي با واليبال روز دنيا از داوران جلوتر هستند؟
بله. به جز يکي دوتا داور تمامي آن‌ها با دنياي مدرن فاصله دارند و نسبت به رشد واليبال در جهان پيشرفت نمي‌کنند. بعضي اوقات در طولليگ اشتباهات بچه‌گانه‌اي را مرتکب مي‌شوند که واقعاً خنده‌دار است اما برخي اوقت اندک داوران حرفه‌اي هم سوت‌هايي مي‌زنند که اگر ويديوچک هم بود ديده نمي‌شد.
منبع: خبرآنلاین

اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ - پایگاه خبری ... www.entekhab.ir/.../اولین-افشاگری-ستاره-ها... Translate this pageEntekhab Mar 6, 2016 - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. به گزارش انتخاب، شهرام محمودی ... Images for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎Report images Image result for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎ Image result for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎ 21 hours ago Image result for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎ Image result for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎ Image result for ‫افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ‬‎ 5 days ago More images for افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - نمناک namnak.com/27995-افشاگری-شهرام-محمودی.html Translate this page شهرام محمودی و ناگفته های شهرام محمودی درباره کواچ و افشاگری شهرام محمودی و شهرام محمودی در تیم ملی والیبال را در نمناک بخوانید. افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - جوونی javuni.ir/news/49007 Translate this page Mar 6, 2016 - شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته است. افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - نایس پاتوق necepatogh.rozblog.com/.../افشاگری-شهرام-محمودی-در... Translate this page Mar 6, 2016 - افشاگری شهرام محمودی. در پی جدایی کواچ از تیم ملی والیبال ایران که بخاطر ناکامی های اخیر تیم ملی والیبال از سوی فدراسیون والیبال این تصمیم ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ | عکس های داغ جدید kosmodisk.ir/افشاگری-شهرام-محمودی-درباره-کواچ2016... Translate this page افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ. مارس 6, 2016. عکس داغ جدید. شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ | دانلود سریال 94 model2016-photo.ir/.../اولین-افشاگری-ستاره-های-وال... Translate this page Mar 6, 2016 - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ ... - خبرآنلاین khabaronline.ir/detail/516713 ۸ ساعت پیش - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ... اخبار شهرام محمودی - تی نیوز tnews.ir/Tags/شهرام-محمودی Translate this page اخبار شهرام محمودی. ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/ شیرازه کار از دستش در رفته بود اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/ شیرازه کار از ... افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی | فان ناز funnaz.com › دسته‌بندی نشده Translate this page 6 days ago - Bilder zu افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی. ۲ ساعت قبل … افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و عکس ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ download.funbag.ir/افشاگری-شهرام-محمودی-درباره-کو... Translate this page افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ. ۱۳۹۴-۱۲-۱۷. شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ا&# Source: دانلود ایرونی. شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ا&# اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ | زد ایکس ان www.zxn.ir/اولین-افشاگری-ستاره-های-والیبال-دربار.... Translate this page Mar 6, 2016 - افشاگری شهرام محمودی در پی جدایی کواچ از تیم ملی والیبال ایران که بخاطر ناکامی های اخیر تیم ملی والیبال از سوی فدراسیون والیبال این تصمیم ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ | News File newsfile.ir/news/افشاگری+شهرام+محمودی+درباره+کواچ Translate this page افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ. شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ | دانلود ایرونی download.ironi.in/.../5887_افشاگری-شهرام-محمودی-در... Translate this page شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته است. ادامه را مطالعه کنید در نمناک ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - باتوته batoote.ir/افشاگری-شهرام-محمودی-درباره-کواچ/ Translate this page افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ. شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی سخن گفته ... همسر شهرام محمودی www.divi.ir/همسر-شهرام-محمودی/ Translate this page افشاگری شهرام محمودی عکس همسر شهرام محمودی سایت تفریحی. افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و عکس های همسر شهرام. بیشتر. افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - تلگرام دانلود | تلگرام چت ... telegramdownload.ir/.../افشاگری-شهرام-محمودی-درباره... Translate this page 7 days ago - افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ - تلگرام دانلود | تلگرام چت | دانلود اهنگ جدید| دانلود فیلم و سریال جدید|گیتی چت|مدرن طرح|مدرن بک لینک| سئو ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه کار از ... sport.shafaqna.com/FA/0101791 Translate this page شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. خبر در سایت اصلی ... دز فان - خبر روز www.funbid.ir/source/5/دز-فان Translate this page Mar 4, 2016 - افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی ... همسر شهرام محمودی که شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده ... سخنان تازه نوبخت درباره ممنوع التصویری. اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ - فان سیتی f30t.ir/search/?q...افشاگری+ستاره...درباره+کواچ... Translate this page به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین , شهرام محمودی ستاره تیم ملی واليبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ملی پوشان واليبال ایران و اسلوبودان کواچ از هم جدا شود و ... نیوزلاگ | شهرام محمودی newslog.ir/tag/8869/شهرام-محمودی Translate this page Mar 6, 2016 - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه کار از دستش در رفته بود شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ - خبر داغ روز us12.blogsky.com/1394/12/16/post-353/ Translate this page 7 days ago - خبرآنلاین: شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ملی پوشان والیبال ایران و اسلوبودان کواچ از هم جدا شود و ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ | فصلنامه سمرقند www.samarkandmagazine.ir/اولین-افشاگری-ستاره-ها... Translate this page 7 days ago - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/ شیرازه کار از ... dailykhabariran.ir/news/18612 Translate this page 6 days ago - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. 0 0 0 نظر ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ - تفریحی tafrihy.net/.../42049-اولین+افشاگری+ستاره+های+والی... - Translate this page 7 days ago - 16 ساعت قبل شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود 4 ساعت قبل خبرآنلاین: ... تلگرام شهرام محمودی - لینک گردی linkgardi.ir/news/تلگرام-شهرام-محمودی Translate this page بیوگرافی شهرام محمودی زندگینامه شهرام محمودی,عکس های شهرام محمودی شهرام . ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و عکس های همسر شهرام ... افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی | irandownload.gigfa.com/?p=7200 Translate this page Mar 6, 2016 - افشاگری شهرام محمودی + عکس همسر شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و عکس های ... شهرستان آمل - آمارد نیوز www.amardnews.com/.../81879-ادامه-فعالیت-های-تبل... Translate this page Mar 4, 2016 - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ - اخبار ایران و جهان khabardoni.xyz/.../اولین-افشاگری-ستاره-های-والیبال... Translate this page ساعت24-شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. خبرچه اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه ... khabarche.ir/.../اولین-افشاگری-ستاره-های-والیبال-در... Translate this page Mar 6, 2016 - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. منبع خبر آنلاین یکشنبه 16 ... افشاگری زاکانی درباره غارت اموال ملی irctr.ir/news/14573188445gg3l Translate this page 6 days ago - نماینده مردم تهران با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های یک غارت ملی در قالب قراردادهای جدید نفتی در حال شکل‌گیری است، گفت: از شکایت سخن. آمارد نیوز amardnews.ir/.../84405-نماینده-مردم-آمل-در-مجلس-خبر-... Translate this page 6 days ago - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان ... ArtOnlines - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ ... www.artonlines.com/...افشاگری...درباره_کواچ/شیرازه... Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه کار از دستش در رفته بود. ... شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین ... ویدیو ورزشی | شهرام محمودی: کواچ مربی ملی نیست! قسمت دوم bestiwall.com/.../ویدیو-ورزشی-شهرام-محمودی-کواچ-مرب... Translate this page شهرام محمودی ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران، در ویلای زیبایش در کرج میزبان بود تا گفتگویی ... ویدیو ورزشی | افشاگری برادران علی دایی: فحش ناموسی دادن، ما هم تُرکیم ... ویدیو ورزشی | اظهارنظرهای صریح سوشا مکانی درباره درگیری های لفظی اش ... افشاگری امیر اردلان در مورد - فروش ویژه www.scriptux.ir/.../افشاگری_امیر_اردلان_در_مورد_.ht... Translate this page افشاگری پیمان عارف درباره امیر عباس فخرآور - YouTube. افشاگری پیمان عارف درباره امیر ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ; جستجو. افشاگری شهرام محمودی درباره ... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ topwb.ir/blgsky/us12/1457252438ylbf3 Translate this page 6 days ago - اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ. .... ساعت ۰۸:۵۴منبع خبر: برترین هاطبقه بندی: ورزشیخبرآنلاین: شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ... افشاگری های فرهاد ظریف علیه اسلوبودان کواچ!! - مرجع کامل ... www.rk7.ir/1394/09/15/post-1963/ Translate this page Dec 6, 2015 - فرهاد ظریف و موضعی که درباره کواچ گرفت واکنش های متفاوت کاربران .... سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی ... برچسب ها - شهرام محمودی - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/tag/1/شهرام%20محمودی Translate this page برچسب: شهرام محمودی. اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره سرمربی سابق. محمودی: شیرازه کار از دست کواچ در رفته بود. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران ... ورزش > والیبال - ZIX-IT 92.42.51.145.zix.it/crap/poxy/index.php?q... Translate this page شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ شهرام محمودی ستاره معروف تیم ملی والیبال ایران در گفت و گویی جالب با مجله دنیای والیبال از اتفاقات اخیر والیبال ملی ... یوز - آخرین مطالب والیبال ایران www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l... Translate this page افشاگری شهرام محمودی در پی جدایی کواچ از تیم ملی والیبال ایران که بخاطر ... این تصمیم گرفته شده بود،اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ در رسانه ها ... کواچ واليباليست هاي ايران - لینکدونی up.11skin.ir/کواچ-واليباليست-هاي-ايران.html Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ ... واليباليست ... ايران در رقابت ...بیشتر. اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ | فرهنگسرای ... malard-rs.ir/اولین-افشاگری-ستاره-های-والیبال-دربار/ Translate this page 7 days ago - خبرآنلاین: شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ملی پوشان والیبال ایران و اسلوبودان کواچ از هم جدا شود و ... سایت تفریحی دز فان,عکس,دانلود آهنگ در کشکول kashkol.org/dezfun.com Translate this page افشاگری شهرام محمودی + #عکس همسر شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ سرمربی سابق تیم والیبال ایران و #عکس های همسر . معلومات در باره ستاره brandsara.site/معلومات+در+باره+ستاره/ Translate this page معلومات درباره ستاره زحل - imageha.ir ورزش جوان / اولین افشاگری ستاره والیبال در باره کواچ تاریخچه تلویزیون طلوع | ستاره افغان همه چیز درباره ستارگان... توضیحاتی درباره ... والیبال در باره کواچ شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید . تالار خبر | صحبت های شهرام محمودی درباره زندگی شخصی و ... talarekhabar.com/صحبت-های-شهرام-محمودی-درباره-زند... Translate this page Jan 16, 2016 - شهرام محمودی گفت: الان که ازدواج کرده ام بعد از تمرین یکراست می‌آیم خانه و با همسر و پسرم خوش می‌گذرانم. ... می کند · افشاگری روش‌های عجیب ورود خودروهای لوکس در دولت احمدی‌نژاد ... صحبت های شهرام محمودی درباره زندگی شخصی و ازدواجش+تصاویر .... همه اتفاقات و افتخارات خوب در زمان کواچ بود چون رتبه چهارم لیگ جهانی، ... برچسب ها - کواچ - شبکه خبری اطلس | atlaskhabar.ir atlaskhabar.ir/fa/tag/1/کواچ Translate this page __ پس علت اصلی رفتن کواچ چی بود ماندنش جایز... کد خبر: ۲۱۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶. اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ. شهرام محمودی می گوید تیم ... دغدغه جدید کواچ در ژاپن/ شهرام محمودی مصدوم شد - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../دغدغه-جدید-کواچ-در-ژاپن-شهرام... Translate this page Sep 9, 2015 - دغدغه جدید کواچ در ژاپن/ شهرام محمودی مصدوم شد ... در جام جهانی 2015 ژاپن، در حالی به مصاف تیم تونس رفت که شهرام محمودی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت. .... افشای اطلاعات محرمانه 22 هزار عنصر داعشی + عکس ... تماس با ما; |; درباره ما; |; پیوندها; |; جستجو; |; آرشیو; |; آب و هوا; |; اوقات شرعی; |; خبرنامه; |; نظرسنجی; |; RSS. کواچ: شهرام محمودی تفاوت ما با دیگر تیم‌هاست/ انگیزه نداشتیم ... vazeh.com/.../کواچ-شهرام-محمودی-تفاوت-ما-با-دیگر-ت... Translate this page Jul 5, 2015 - لیگ جهانی والیبال 2015 کواچ: شهرام محمودی تفاوت ما با دیگر تیم‌هاست/ انگیزه ... کواچ درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم دوم گفت: .... پزشکی ورزشی ضمن افشای پرداخت وام 4 میلیاردی این فدراسیون به یک ... شهرام محمودی: چهل سال در تحریم بودیم اما تن به حرف زور ندادیم ... www.mashreghnews.ir/.../شهرام-محمودی-چهل-سال-در-تح... Translate this page Nov 6, 2015 - تهدید رحمتی به افشاگری درباره فوتبال · مظلومی: پدیده اتوبوسی دفاع می‌کرد ... گروه ورزشی مشرق - شهرام محمودی از جمله با اخلاق هایی است که در والیبال چهره شده ... رشد ما بوده و هم عصای دست خولیو ولاسکو بود و هم کمک حال کواچ به شمار می رود. ..... پوتین فرمان اجرای قطعنامه سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای ایران را صادر کرد. اظهارات کواچ بعد از صعود به مرحله نهایی - صراط www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی Translate this page Jun 29, 2014 - صراط: کواچ پس از صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی اظهار داشت: وقتی وارد کنفرانس شدم ... شما دیدی شهرام محمودی مصدوم شد و مجبور شدیم تغییراتی انجام دهیم و دیدید هیچ اتفاقی نیفتاد و ... افشاگری درباره شایعه ورزشگاه تبریز ... شهرام محمودی | اتهام دروغ فرقه رام الله به طرفداران ایلیا رامالله https://ilyaramallahsintellectualmovement.wordpress.c... Translate this page Sep 7, 2014 - اخبار تکمیلی درباره ی دلایل دستگیری چهارم پیمان فتاحی · اسلام از ديدگاه ... اسلوبودان کواچ برای شروع این بازی از سعید معروف، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، مجتبی .... افشاگری شاگردان استاد ایلیام ؛فشارهای دایره مذاهب برای شهادت دروغ ... | برترین های نت donya-download93.bestarinha.ir/ Translate this page ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ · زندگی در سردترین پایتخت جهان + تصاویر · انشا درباره بوی سیر · نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی 16 اسفند 94 + ... خبر بد برای تیم ملی والیبال/شهرام محمودی آسیب دید - آفتاب aftabnews.ir/.../خبر-بد-برای-تیم-ملی-والیبالشهرام-م... Translate this page Sep 9, 2015 - شهرام محمودی به دلیل آسیب دیدگی برابر تونس بازی نمی کند. ... بعداز معاينه و صحبت با كواچ سرمربي تيم ملي قرار شد محمودي امروز مقابل تونس بازي ... افشاگری درباره یک‌پرونده؛ مرتضوی کدام‌شرکت‌ها را به‌ بابک‌زنجانی فروخته بود؟ اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ | جستجو | - ag1.ir/.../اولین+افشاگری+ستاره+های+والیبال+درباره+... Translate this page زمان دریافت خبر: یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴منبع خبر: برترین هاطبقه بندی: ورزشیخبرآنلاین: شهرام محمودی ستاره تیم ملی واليبال ایران می گوید وقت آن ... کواچ بهترین بازیکن تیمش را معرفی کرد - فرارو fararu.com/.../کواچ-بهترین-بازیکن-تیمش-را-معرفی... Translate this page Jul 5, 2015 - بوبان کواچ با تشکر ویژه از شهرام محمودی به شکلی تازه داماد تیمش را ستاره تیم نامید. ... کواچ درباره شهرام گفت: «او در این بازی ها خیلی بهتر از سال قبلش بود ... از عروسی جنجالی دختر بچه با یک پیرمرد تا افشاگری زن قاچاقچی بزرگ. 5 - CUPFA - بازی فوتبال آنلاین - مطالب www.cupfa.ir/content/?t=1&q=&p=5 Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/همه زرنگا. ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۲:۰۹:۳۴. خبرآنلاین: شهرام محمودی ستاره تیم ملی والیبال ایران می گوید وقت آن رسیده بود تا مسیر ... بود؟ - جدید ترین و آخرین اخبار ایران و جهان newstatic.ir/tag/بود؟ Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه کار از دستش در رفته بود. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین ... تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | شهرام محمودی plus.ir/tag/3486/شهرام-محمودی/ Translate this page از لو رفتن عکس و فیلم مهمانی های خصوصی ورزشکاران تا افشای شرط بندی پدر و دختر معروف روی آنتن ... شهرام محمودی: کواچ مربی ملی نیست! ... گفتگو با شهرام محمودی ستاره والیبال ایران در ویلای شخصی اش: سمت مان چاقو پرت کردند، گفتیم اینجا امنیت جانی نداریم! .... موضع رئیس جمهوری درباره ممنوع الکاری استاد شجریان؛ آنها مخالفند! آیت الله طبسی درگذشت/ مقامات عالی رتبه درباره تولیت آستان ... www.entekhabat-iran.com/آیت-الله-طبسی-درگذشت-م... Translate this page Mar 4, 2016 - آیت الله طبسی درگذشت/ مقامات عالی رتبه درباره تولیت آستان قدس رضوی چه .... اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ · انتخابات ایران / ۱۶-۱۲-۱۳۹۴. شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و… اولین شکست خانگی شاگردان کواچ/ کار ایران برای صعود به اما ... sobhanehonline.com/.../اولین-شکست-خانگی-شاگردان... Translate this page Jun 29, 2015 - افشاگری یک منبع آگاه درباره مجوز «توزیع رایگان سیب زمینی‌ها»/ رمزگشایی از ... صعود شاگردان کواچ در حالی رقم می‌خورد که شاگردان آنتیگا نتوانند مقابل ... ایران با ترکیب اولیه شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سیدمحمد ... عکس های والیبال - سلفی همسران بازیکنان والیبال ایراننمناک www.goodafter.ir/nydscsmscqrnjdsdsncnsnmdmnvcrct... - Translate this page تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کواچ به پیروزی دست ... سلفی همسران بازیکنان والیبال ایران - نمناکرئیس فدراسیون فوتبال پیش از اعزام خانواده ... جهان نيوز - ایران باخت اما طلسم‌شکنی کرد/ امتیاز با ارزش +آمار ... jahannews.com/.../ایران-باخت-اما-طلسم-شکنی-امتیاز-ا... Translate this page Jun 7, 2015 - میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، عادل غلامی، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد ... بازی خوب شاگردان کواچ برتری ۸ بر ۷ آنها را در وقت نخست استراحت فنی به دنبال داشت. .... زاتورسکی درباره دیدار دوم ایران و لهستان گفت: خوشحالم که این بازی سخت را بردیم. ... افشاگری کمیسیون اصل 90 مجلس به کجا رسید ؟ مظفری: جای خالی محمودی در عملکرد تیم ملی تاثیرگذار است ... www.tarafdari.com/.../مظفری-جای-خالی-محمودی-در-عمل... Translate this page اتفاقا شهرام محمودی بازیکنی است که پاس با ارتفاع پایین می زند. ... مظفری در درباره عملکرد کواچ گفت:" نقدی که من به سرمربی تیم ملی دارم این است که چرا برابر ... انشا درباره ی تیم والیبال كلاس ما جدید 16 اسفند 01.pop-music.biz/.../انشا-درباره-ی-تیم-والیبال-كلاس... Translate this page 3 days ago - Jan 25, 2016 – انشا درباره ي تيم واليبال كلاس ما يك بند باشد – بلاگ ریدر .... کواچ, والیبال اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/شیرازه کار از ... شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده … کاپ | مظفری:برکناری کواچ راه عاقلانه ای نیست/نیازوالیبال ... cup.ir/sport/volleyball/607/...کواچ-راه...ای.../73318 Translate this page Sep 20, 2015 - به گزارش کاپ، ایرج مظفری مربی باتجربه والیبال درباره عملکرد تیم ... محوریت قدرت حمله ایران شهرام محمودی است اما چرا این بازیکن مدام مصدوم می شود. والیبال - خبرگرام khabargram.com/volleyball Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/ شیرازه کار از دستش در رفته بود. ورزش > والیبال - شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست ... شهرام محمودی: تیم‌ملی به زنان هم تعلق دارد - دولت بهار www.dolatebahar.com/.../شهرام-محمودی:-تیم‌ملی-به-زنا... Translate this page Jun 17, 2014 - شاگردان کواچ بعد از اولین دیدار در برابر برزیلی‌ها در خاک این کشور و شکست نزدیک 3 بر 2 برابر ... این در حالی است که در پست شهرام محمودی، امیر غفور هم حضور دارد اما شهرام آن‌قدر آماده نشان داده .... افشاگری محسن رضایی درباره سفر . ولاسکو درباره ایران به کواچ چه گفت؟ – جديدترين اخبار ايران و ... www.momtaznews.com/ولاسکو-درباره-ایران-به-کواچ... Translate this page فیلم افشای باندبازی بابک سعیدی و رها اعتمادی در استیج من و تو .... کواچ درباره حفظ آمادگی بدنی خودش گفت: من والیبال بازی نمی‌کنم ولی سعی می‌کنم آمادگی بدنی .... به گزارش ممتازنیوز؛سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عبدالرضا ... پایگاه اطلاع رسانی خبری - Part 30 - غروی www.qaravi.ir/page/30/ Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ ... شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین تصمیم برای شان جدایی بود. 90tv.ir :: نگرانی برای والیبالی که دیگر جاه طلب نیست/آغاز ... 90tv.ir/.../نگرانی-برای-والیبالی-که-دیگر-جاه-طلب-ن... Translate this page Sep 13, 2015 - البته که تیم ملی در غیاب بهترین بازیکنش یعنی شهرام محمودی، شاید ابزار لازم ... افشاگری فرهاد ظریف علیه کواچ: فحش می داد، نتوانستم تحملش کنم .... ۲۱:۴۵ گفتگو با رحمان رضایی درباره بازی پرسپولیس تراکتورسازی; ۲۱:۳۶ ... سعید معروف از نگاه دوستان اش + تصاویر - پرشین وی www.persianv.com/sport/view/031292.php Translate this page Jul 30, 2015 - اسلوبودان كواچ، سرمربی تیم ملی ایران درباره معروف می‌گوید:«وقتی معروف بهترین ... شهرام محمودی، بازیكن خوش‌اخلاق تیم ملی كه گفته می‌شود زوج خط حمله ایران با معروف است .... افشاگری فرشاد پیوس درباره تقلب عادل فردوسی پور! ایرج مظفری: کواچ روی نیمکت تیم ملی تنهاست! - آس پرس www.aspress.ir/News/44988.html Translate this page Jul 4, 2015 - ایرج مظفری ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط لیگ جهانی 2015 برای ... بازیکنان در لیگ امسال اشاره کرد و افزود:معروف،موسوی و به خصوص شهرام محمودی در ... ظریف علیه کواچ افشاگری کرد/ فحش داد و من هم جوابش را دادم! والیبال – 90ورزشی rasc90.ir/category/والیبال/ Translate this page اولین افشاگری ستاره های والیبال درباره کواچ/ شیرازه کار از دستش در رفته بود ... شهرام محمودی می گوید تیم ملی والیبال ایران با کواچ به بن بست رسیده بود و بهترین ... ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) قصد همکاری با ایران را دارد downloadfun7.ir/news/2306 Translate this page Feb 17, 2016 - امضای برجام در باره برنامه هسته ای ایران گامی صحیح برای این همکاری است». وی در پایان یادآور ... افشاگری شهرام محمودی درباره کواچ. علاقه به فرزند و ... - روايت آشنايي و ازدواج شهرام محمودي و همسرش + تصاوير - چه خبر www.chekhabar.ir/.../روايت%20آشنايي%20و%20ازدوا... Translate this page Jan 16, 2016 - شهرام محمودي گفت: الان که ازدواج کرده ام بعد از تمرين يکراست مي‌آيم خانه و با ... اخبار فرهنگي و هنري افشاگري بهنوش بختياري در برنامه زنده: نميتوانم باردار شوم! .... اگرچه فکر مي‌کنم کواچ بين زمان بازيکن بودن و مربي بودن گير کرده بود و همين به او ضربه مي‌زد. ... صحبت هاي عجيب بازيگر فيلم هاي مستهجن درباره NBA ... پیروزی دلچسب شاگردان کواچ برابر قهرمان جهان/ گام بلند ایران ... www.rajanews.com/news/215763 Translate this page Jun 27, 2015 - دو تیم در آغاز مسابقه نمایش پایاپایی داشتند. بازی تماشایی شهرام محمودی از پشت خط اما سرانجام تیم ایران را پیش انداخت. این درحالی بود که بازیکنان ... ملی‌پوشان والیبال چه نظری درباره لوزانو سرمربی جدید دارند ... www.yaranesadegh.ir/topic/1721 Translate this page با حضور لوزانو در ایران و یک تجربه جدید، پرونده کواچ بسته شد و رفت لابه‌لای برگ‌هایی از تاریخ که ... شهرام محمودی پشت‌خط‌زن ملی‌پوش والیبال، رائول لوزانو را مربی بزرگی می‌داند. ... افشاگری منصوریان از مشکلات کروش در ایران/بیچاره را مریض کردیم ... شهرام محمودی - والیبال www.fansvolley.ir/tag/شهرام+محمودی Translate this page اگرچه فکر می‌کنم کواچ بین زمان بازیکن بودن و مربی بودن گیر کرده بود و همین به او ... شهرام محمودی درباره اعتراضات به داوری این بازی نیز خاطر نشان کرد: در این بازی ... دانلود کلیپ اجرای امیر حسین شیرازی perfectmod.aranweb.ir/.../دانلود+کلیپ+اجرای+امیر+ح... Translate this page دانلود فیلم افشاگری امير حسين آکادمی درباره شبکه من و تو فیلم اميرحسين .... موزیک و تنظیم : حسين دهقان , ویالون و مسترینگ : امير حسين محمودی ترانه : سحر قجر شهرام محمودی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../شهرام_محم... Translate this pagePersian Wikipedia شهرام محمودی خاتون آبادی والیبالیست ایرانی، متولد ۱۳۶۷ در کرج و اصالتآ اهل استان آذربایجان شرقی، شهر میانه است. محمودی عضو تیم ملی والیبال ایران و باشگاه بانک ... ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - برچسب www.parsfootball.com/tag گالری عکس · گالری فیلم · ParsFootball TV · ParsFootball Radio · درباره ما .... خیخون آدیداس استوک‌سیتی ممفیس دیپای محمد انصاری بندسلیگا کواچ تیم ملی امید .... گل های زیبا کفشگری کان لوکا ماریچ علیرضا نیکبخت واحدی رضازاده شهرام محمودی .... وار لس‌آنجلس کلیپرز پایان فصل افشاگری لحظات دیدنی فوتبال بازیکن آتالانتا ...

ایبای 94 | دانلود آهنگ جدید | اخبار استخدامی | اخبار روز | دانلود رایگان با لینک مستقیم
[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]