60 درصد یارانه بگیران به یارانه نیاز ندارند!

Admin

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی با بیان اینکه 60 درصد یارانه بگیران نیازی به دریافت یارانه ندارند، گفت: این در حالی است که یارانه مانند چاه ویل، درامد نفتی را می‌بلعد.

خبرگزاری فارس: علی شمس اردکانی امروز در نشست تخصصی کنفرانس ملی اقتصاد مقاومتی در سخنرانی با موضوع برجام و مبادلات بین المللی انرژی، گفت: برای وارد کردن بخش خصوصی به سفره برجام، باید آن را مطالبه کرد، چرا که رانت خواران اختصاصی و خصولتی همه توفیق های به دست امده از برجام را می بلعند و اشتهای انها هم انتها ندارد.

شمس اردکانی با بیان اینکه اینان منابع را صرف گسترش موانع تولید می‌کنند و در چاههای ویل می پراکنند، بیان داشت: معتقدم ما به عنوان خواسته در دوران پسابرجام باید بگوییم خصولتی و اختصاصی موقوف شود.

رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران تصریح کرد: افزایش درامد حاصل از فروش نفت و گاز باید سرمایه‌گذاری شود و نباید به بروکرات ها اجازه دهیم که آن را مانند گذشته هدر دهند.

وی افزود: اگر دستاورد حاصل از انرژی را به سرمایه گذاری اختصاص دهیم و به طور متوسط برای هرشغل 90 میلیون تومان به ارز و ریال نیاز باشد، 2.5 میلیون شغل در ان نهفته است.

شمس اردکانی با اشاره به اینکه ما افتخار می کنیم که چهارمین کشور تولید کننده مهندس در جهان هستیم، گفت: زشت است که ما برای انکه این دانش اموختگان شغل آبرومندی داشته باشند، سرمایه گذاری نکنیم.

رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: ما باید به دموکرات هایی که به دولت آویزان هستند، از طریق اتاق اعلام جنگ کنیم.

وی افزود: تمام درامدهای نفتی در چاه ویل یارانه ها می‌رود، در حالی که 60 درصد از یارانه بگیران نیاز به یارانه ندارند.

منبع: فارس


[ بازدید : 475 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]