وضعیت تعطیلی مدارس 30 بهمن

Admin


به دلیل برف، باران، سرما و سیل، مدارس تعدادی از استان‌های ایران شنبه 30 بهمن 95 تعطیل است. موارد زیر شامل اطلاعیه های صادره تا ساعت 7 صبح امروز می باشد.


گیلان

اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به شدت بارش برف و برودت هوا در استان گیلان، اعلام کرد: فعالیت آموزشی همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شنبه تعطیل است.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان گیلان، فعالیت آموزشی همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فردا شنبه 30 بهمن تعطیل است.

خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، با توجه به پیش بینی وضعیت جوی استان، آخرین ‌اطلاعات تائید شده تعطیلی مدارس از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شرح زیر است:

مدارس نواحی هفتگانه مشهد، شهرستانها و مناطق قوچان، کلات، چناران، گلبهار، احمد آباد، تبادکان، طرقبه و شاندیز، رضویه، کدکن، نوخندان، سرخس، جلگه رخ، صالح آباد و درگز در تمامی مقاطع تحصیلی در "نوبت صبح و عصر‌" تعطیل است.

مدارس ابتدایی منطقه سرولایت نیز در شیفت صبح تعطیل است. ضمناً تمام مقاطع تحصیلی در مدارس استثنایی مناطق فوق تعطیل است.

آذربایجان شرقی

بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی را به تعطیلی کشاند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، فردا (شنبه) در شیفت قبل از ظهر، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی ومتوسطه‌ی دوره‌ی اول مناطق شهری و روستایی در شهرستان تبریز تعطیل است.

در شهرستان مرند مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنانی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول مناطق شهری و روستایی، در شهرستان بستان آباد کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و در منطقه خسروشاه کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام شد.

کلیه کلاس‌ها و کارهای اداری دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا (س) و پردیس علامه امینی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان ملکان، مدارس مقطع پیش دبستانی و استثنایی مناطق شهری (ملکان - مبارک شهر و لیلان ) و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی تعطیل است؛ همچنین مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری و متوسطه‌ی اول و دوم مناطق روستایی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع می‌شوند .

در شهرستان کلیبر، مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی تعطیل اعلام شد و مدارس مقطع ابتدایی مناطق شهری نیز با یک ساعت تأخیر، رأس ساعت ۹ شروع به فعالیت می‌کنند. بر اساس این اطلاعیه، بقیه مدارس طبق روال عادی دایر خواهند بود.

در ادامه اطلاعیه‌های اداره کل آموزش‌ و پرورش استان، کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان عجب‌شیر، منطقه گوگان، منطقه ایلخچی، شهرستان آذرشهر، بخش ممقان، شهرستان اسکو، شهر جدید سهند، منطقه کندوان (میانه)، شهرستان سراب، منطقه مهربان، منطقه کاغذکنان (میانه)، منطقه خاروانا (ورزقان)، منطقه ترکمانچای (میانه)، شهرستان‌های هوراند، هریس، هشترود، چاراویماق و ورزقان، منطقه نظرکهریزی و منطقه تیکمه داش تعطیل اعلام شده است،

همچنین در شهرستان اهر، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی تعطیل اعلام شد و مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان مراغه، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنانی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی تعطیل است و مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در منطقه خواجه، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس مناطق روستایی تعطیل است.

در شهرستان میانه و شهر آچاچی، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی و در شهرستان خداآفرین مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

در شهرستان شبستر و مناطق صوفیان و تسوج، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شد و مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: تمامی مدارس شهرستان های جهرم ، داراب و زرین دشت در نوبت صبح روز شنبه 30 بهمن تعطیل است.

حمیدرضا شعبانی افزود: با توجه به درخواست مدیر آموزش و پرورش و فرمانداران این شهرستان ها و تصویب واعلام ستاد مدیریت بحران استانداری فارس تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان های جهرم ، داراب و زرین دشت در نوبت صبح روز شنبه 30 بهمن تعطیل است.

این درحالیست که شعبانی پیشتر از اعلام تعطیلی تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی روستاها و مدارس پیش دبستانی و دبستان دور اول ابتدایی (کلاس اول ،دوم و سوم ابتدایی)شهر و همچنین آعاز به کار با یک ساعت و نیم تاخیر سایر مدارس شامل دبستان دور دوم ابتدایی(کلاس چهارم ، پنجم و ششم) و دبیرستانهای دور اول و دوم شهر خرمبید خبر داده بود
شعبانی همچنین از تعطیلی تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در دهستان هرگان و بخش قطرویه به جز شهر قطرویه شهرستان نیریز در نوبت صبح روز شنبه 30 بهمن نیز خبر داده بود.

آذربایجان غربی

ارومیه - آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت برودت هوا، برف و یخبندان برخی مدارس استان شنبه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است، با توجه به برودت هوا، لغزنده بودن سطح معابر و خیابانها و کولاک برف، مدارس برخی مناطق استان، فردا شنبه ۳۰ بهمن، در نوبت صبح به این شرح تعطیل اعلام می شود:

نواحی ۱و ۲ ارومیه، سیلوانا، صومای برادوست، انزل، نازلو: تمام مقاطع تحصیلی

مهاباد، سردشت، اشنویه، نقده و تکاب: تمام مقاطع تحصیلی

کشاورز: تمامی مقاطع تحصیلی دهستان صورین

بوکان: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی

پیرانشهر: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس ابتدایی شهری تعطیل و مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد

شاهین دژ، میاندوآب، مرحمت آباد، سلماس: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی

چالدران: مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مازندران

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مدارس استان روز شنبه به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز تعطیل است.

علی نبیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز کلیه مدارس مازندران روز شنبه 30 بهمن تعطیل است.

کردستان

اداره کل آموزش و پرورش کردستان در خصوص تعطیلی مدارس استان در روز شنبه 30 بهمن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت شدید هوا و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش فردا شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، سروآباد، مریوان، بیجار، دهگلان، قروه و مناطق زیویه، کلاترزان، سریش آباد و کرانی در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است.

زمان شروع به کار مدارس روستایی بخش مرکزی شهرستان کامیاران و منطقه موچش هم در نوبت صبح از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

سیستان و بلوچستان

زاهدان - مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به علت شرایط جوی مدارس شیفت صبح در مقطع ابتدایی در شهرهای زاهدان، نصرت آباد و میرجاوه تعطیل اعلام شد.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگارمهر، اظهار داشت: با توجه به شدت وزش باد و طوفان در شمال استان سیستان و بلوچستان در جلسه امروز عصر ستاد مدیریت بحران استان مقرر شدمدارس شیفت صبح در مقطع ابتدایی در شهرهای زاهدان، نصرت آباد و میرجاوه تعطیل اعلام شود.

وی افزود: در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سایر اعضا در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، مصوب شد به جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی به دانش آموزان، فردا (شنبه) مدارس شیفت صبح پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در این شهرها تعطیل اعلام شود.

خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر سبب تعطیلی مدارس چهار شهرستان خراسان شمالی شد.

براتعلی حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهرستان فاروج تمام مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی، متوسطه اول و دوم هنرستان‌ها در نوبت صبح و عصر شنبه ۳۰ بهمن‌ماه تعطیل است.

وی افزود: مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی و متوسطه اول در نوبت صبح سطح شهر شیروان فردا شنبه ۳۰ بهمن‌ماه تعطیل است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در مناطق روستایی شیروان تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح فردا تعطیل است.

حاتمی اضافه کرد: مدارس متوسطه دوم و هنرستان‌های سطح شهر در نوبت صبح و تمامی مدارس نوبت عصر شیروان دایر است.

این مسئول عنوان کرد: تمام مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول فقط در روستاهای گرمک، چخماقلو، هاور و کاستان در شهرستان مانه و سملقان تعطیل اعلام می‌شود.

وی گفت: همچنین در شهرستان جاجرم تمام مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح و عصر بخش‌های شوقان و سنخواست شنبه ۳۰ بهمن‌ماه تعطیل است.

زنجان

زنجان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: مدارس استان زنجان به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

مرتضی تمجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق روستایی نواحی یک و دو زنجان و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق ایجرود، ماهنشان، انگوران، زنجانرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، افشار، بزینه رود، سجاس رود و سلطانیه نوبت صبح فردا شنبه ۳۰ بهمن‌ماه تعطیل هستند.

وی اظهار کرد: مدارس ابتدایی ناحیه یک و دو شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره هم در نوبت صبح تعطیل شد.

اردبیل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به دنبال بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس و دانشگاه‌های اغلب شهرهای استان اردبیل در روز شنبه 30 بهمن‌ماه تعطیل شد و دانش‌آموزان در اغلب شهرهای استان اردبیل به دلیل برف و یخبندان خانه‌نشین خواهند شد.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز شنبه در اردبیل، ارشق، انگوت، خلخال، خورش‌رستم، سرعین، شاهرود، کوثر، لاهرود، مشگین‌شهر، نمین، نیر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

در گرمی نیز مقطع پیش‌دبستانی تعطیل بوده و مقاطع ابتدایی نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در مورد تعطیلی موسسات آموزشی استان گفت: به علت بارش برف و برودت هوا فردا شنبه تمامی فعالیت‌های علمی، اداری و خدماتی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استان اردبیل به استثنای موسسات دانشگاهی پارس‌آباد، بیله سوار و گرمی تعطیل اعلام‌ می‌شود.

اداره کل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز اعلام کرد با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا تاخیر در حضور کارکنان ادارات دولتی به غیر از دستگاههای امدادی و خدماتی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند در کل استان به استثنای شهرستانهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی تا ساعت 9 صبح فردا شنبه 30 بهمن بلامانع است.

کرمانشاه

کرمانشاه- اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعطیلی و تاخیر مدارس برخی از مناطق استان در اثر سرما و یخبندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل سرما و یخبندان فردا شنبه ۳۰ بهمن برخی از مدارس شهرستان های استان کرمانشاه تعطیل شده و ساعت کار برخی از مناطق نیز با تاخیر آغاز می شود.

براین اساس این اطلاعیه مدارس ابتدای شهرستان های پاوه، باینگان و نوسود تعطیل و شروع به کار مدارس متوسطه اول و دوم این سه شهرستان از ۹ و ۳۰ دقیقه است.

این اطلاعیه می افزاید: شروع به کلیه مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول تمامی شهرستان ها و مناطق استان به استثناء سه شهر سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه است.

کرمان

کرمان – رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان آخرین جزییات تعطیلی مدارس استان کرمان در ۳۰ بهمن ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمان، امید سلاجقه گفت: مدارس شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، بم، ریگان و فهرج امروز در تمام دوره های تحصیلی تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین مدارس ابتدایی شهرستان بافت و مدارس ابتدایی لاله زار، گلزار و منطقه کوه پنج از توابع بردسیر و مدارس ابتدایی روستایی در شهرستان رابر امروز شنبه سی ام بهمن ماه به دلیل بارش باران و خطر سیل تعطیل است.

گلستان

قربانعلی بذرافشان مدیر روابط عمومی آموزش و پرروش استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: به علت ادامه بارش برف در شهرستان‌های شرق استان، مدارس مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان‌های رامیان، آزادشهر، مینودشت گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه فردا در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی افزود: در شهرستان آزادشهر مدارس روستاهای وطن، نرگس چال، رحیم‌آباد، نراب، سیب چال، کاشیدار، وامنان، خوش ییلاق و رودبار فردا تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرروش استان گلستان تصریح کرد: بقیه مدارس در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان های شرق و کوهستانی استان، براساس اعلام آموزش و پرورش آن شهرستان‌ها تعطیل است.

بوشهر

بوشهر - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی مدارس در برخی از نقاط استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید اجرایی اظهار داشت: در بخش کاکی مدارس دهستان کبگان و همچنین کوهپایه مند به دلیل آبگرفتگی مسیرها، هر دو نوبت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: در بخش شنبه و طسوج نیز به جز در شهر شنبه و روستاهای سنا و چاهگاه، بقیه مدارس فردا تعطیل است.

به گفته اجرایی، در بخش مرکزی شهرستان دشتی نیز مدارس روستاهای چاووشی، درازی، چارک، فقیه حسنان، وراوی و میانخره به دلیل مشکل مواصلاتی تعطیل هستند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: مدارس بخش ارم و بوشکان دشتستان با اعلام هشدار مواجه بوده و درخواست شده والدین فرزندان خود را همراهی کنند، ولی اعلام تعطیلی نشده است.

وی ادامه داد: در شهرستان دیر، منطقه سعدآباد و آبپخش نیز با وجود بارندگی های زیاد روزهای اخیر، مدارس دایر است، ولی از دانش آموزان درخواست شده همراه والدین و با احتیاط به مدرسه تردد کنند.

به گفته اجرایی، در شهرستان جم نیز به دلیل حجم بالای بارندگی، احتمال مشکل در مسیرهای مواصلاتی و تعطیلی مدارس هست، ولی ارتباط تلفنی به آن منطقه برای تایید نهایی این موضوع فعلا برقرار نشد.

خوزستان

اهواز - مدارس ۲۰ شهرستان استان خوزستان فردا شنبه در نوبت صبح یا بعدازظهر تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان خوزستان مبنی برورود توده گرد و خاک از کشور عراق و مصوبه ستاد بحران استان به اطلاع می رساند کلیه مدارس و مراکز آموزشی شهر های اهواز، کارون، باوی، بستان، حمیدیه، شوش، آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان، دشت آزادگان و هویزه در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل است.

همچنین مدارس و مراکز آموزشی شهرهای ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، دزفول، رامهرمز، رامشیر، گتوند و شوشتر فقط در نوبت بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.

همدان

همدان- روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد که به علت بارش برف و برودت هوا مدارس استان همدان در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی فردا تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن ماه تعطیل اعلام می شود.

شایان ذکر است درصورت تداوم بارش برف و باران اطلاعیه های تکمیلی اعلام خواهد شد.

یزد

یزد - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش پرورش استان یزد از تعطیلی برخی از مدارس استان به علت بارش برف در روز شنبه خبر داد.

محمدرضا قانع جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمامی مدارس شهر نیر و مدارس ابتدایی دهستان های سخوید و زردین فردا تعطیل است.

وی اظهار کرد: به غیر مناطق یاد شده مدارس سایر مناطق استان یزد دایر است.

البرز

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به بارش برف و برودت در استان البرز اظهار داشت: در نوبت صبح امروز تمامی مدارس در مقاطع پیش دبستانی و دبستان در استان البرز تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: تمامی مدارس در استان البرز در نوبت صبح در مقاطع دیگر با یک ساعت و نیم تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.

منبع: در متن


[ بازدید : 280 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]