تعطیلی مدارس بوشهر 25 بهمن 95

Admin

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاههای بوشهر فردا دوشنبه 25 بهمن 95

ستاد مدیریت بحران استان بوشهر مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها را در روز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس و دانشگاههای استان بوشهر در روز دوشنبه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسن باستی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان، ضمن تاکید بر آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش سنگین در این استان، اظهار داشت: با توجه به پایان سال تحصیلی و شرایط استان برای میزبانی از مسافران نوروزی و احتمال بارش سنگین باران و وقوع سیل، هماهنگی و آمادگی دستگاههای اجرایی بیش از پیش ضروری است.

باستی با بیان اینکه ماموریت و مرخصی مدیران استان بوشهر تا پایان هفته لغو شده است، افزود: مدیران نباید در این هفته ماموریت خارج از استان بروند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها، اضافه کرد: در مرکز شهرستانها هم آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی وجود داشته باشد و هلال احمر ضمن آمادگی، امکانات امدادی در شهرستانها و مراکز و انبارها را به روز کند.

باستی، بر آمادگی و آماده باش دستگاههای اجرایی از جمله، آب، برق، گاز، حمل و نقل و مراکز درمانی تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت روشن بودن و در دسترس بودن تلفن همراه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران افزود: ضمن اینکه شهرداران استان هم در حالت آماده باش بوده و در برخی نقاط روستایی هم که نیاز به تخلیه موقت باشد، زمینه و پیش بینی برای اسکان موقت روستاییان انجام شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه تامین سوخت شناورها مد نظر باشد گفت: ادارات بندر و گمرک اجازه خروج هیچ شناوری را در این مدت ندهند تا ضریب حادثه پذیری را به حداقل برسانیم.

باستی گفت: مدارس استان بوشهر در مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز آموزش عالی روز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطیل خواهد بود ضمن اینکه تعطیلی این مراکز در روز سه شنبه هم با نظر فرمانداران اعلام می شود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر هم با اشاره به پیش بینی برای بارش باران در روزهای آینده در این استان گفت: سامانه بارشی فعال در روزهای یکشنبه تا سه شنبه همه نقاط این استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ناپایداری جوی در این هفته، بالا پیش بینی می شود، اضافه کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، شرایط جوی در استان ویژه خواهد بود و با سیلابی شدن رودخانه‌ها، باد، رعد و برق همراه است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی های صورت گرفته، اخطاریه‌های لازم صادر شده و احتمال ریزش کوه هم در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌‌ شود.

شفی خدایی گفت: یکشنبه شب تمرکز بارشها در نیمه جنوبی استان روی دریا و خشکی هم در مرز استان فارس و بوشهر است و برای شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان و عسلویه حالت بحرانی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت استان در صبح روز دوشنبه را ویژه پیش‌بینی می‌کنیم، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود برای تعطیلی مدارس در روزهای دوشنبه و سه شنبه اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تمرکز بارش ها در دوشنبه شب روی بخشهای جنوبی استان است و در روزهای یکشنبه تا دوشنبه حداقل بالای 82 میلیمتر بارندگی در استان پیش بینی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]