مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 94 + کارنامه | تجربی، ریاضی، انسانی

Admin

برچسب ها: گفتگو با رتبه های برتر کنکور، مصاحبه با نفرات برتر کنکور 94، گفتگو با رتبه های برتر کنکور سراسری سال 94، مصاحبه با رتبه های اول کنکور 94، رمز موفقیت رتبه های برتر چه بود؟، کارنامه پذیرفته شدگان کنکور 94، کارنامه نفرات برتر کنکور، کارنامه رتبه های برتر کنکور 94


مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 94 + کارنامه | تجربی، ریاضی، انسانی


کارنامه نفرات برتر کنکور 94 تمام رشته ها


سارا همتی، رتبۀ 1 گروه  تجربی آزمون سراسری 94

هیچ گاه به کلاس­ها و آموزشگاه­های خصوصی برای کنکور نرفتم؛ زیرا بر این باور بودم که همه چیز در دست خود آدم است، و اگر فرد هدف مشخصی داشته باشد، می‌تواند در یک مسیر درست بدان دست یابد.

شیوۀ من برای مطالعه این بود که  بعد از تدریس دبیران، ابتدا مطالب را به‌ صورت سطحی و روخوانی مطالعه می‌کردم، پس از آن تست‌های مربوط به آن درس را می‌زدم، و در مرحله آخر، پس از کشف نقاط ضعف خودم، عمیق‌خوانی را آغاز می‌کردم.
 
پژمان شهبازی، رتبه 1 گروه ریاضی آزمون سراسری 94

به نظرم تلاش و اراده فرد، شرط لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظر است، و اگر این عوامل باشد دانش‌آموز می‌تواند در مدرسه خویش نیز به نتایج مورد نظر دست یابد.
 
محمد رسول یزدیان، رتبه 2 گروه ریاضی آزمون سراسری 94

به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم تا آرامش خود را حفظ کنند و به خدا توکل داشته باشند و حتماً با یک برنامه‌ریزی به صورت جزیی برای کنکور درس بخوانند. گوش دادن به دروس در کلاس درس نیز بسیار تاثیرگذار است. بنده در طول سال تلاش می‌کردم تا دروسی را که معلمان در کلاس درس آموزش می‌دهند، بخوبی گوش کنم و متوجه شوم و سپس در خانه تست می‌زدم.
 
شایان پور میر بابایی، رتبه 1 گروه تجربی آزمون سراسری 93

سعی می­کردم که با برنامه جلو بروم، و همیشه برنامه‌ریزی، یک اصل در زندگی­ ام بود.
 
عرفان طاهری فرد، رتبه 6 گروه تجربی آزمون سراسری 94

من چندین بار گفته‌ام که زمان سریع می‌گذرد. سالی که من و برادرم کنکور دادیم گذشت و دیگر تکرار نخواهد شد داوطلبان سال 95 هم بدانند که این سال می‌گذرد و در صورت موفقیت، این آخرین سالی است که آنها کنکور می‌دهند؛ بنابراین، آنها قطعاً باید تلاش زیادی کنند و با پشتکار به دنبال موفقیت باشند و فراموش نکنند که فرصت‌ها تکرار نمی‌شود؛ در ضمن، زمان خود را طوری تنظیم کنند که از عبادت غافل نشوند. من و برادرم در تمامی روزهای ماه مبارک رمضان روزه گرفتیم و حاضر بودیم که این رتبه کنکور را نداشته باشیم، ولی روزه های خود را بگیریم. به نظر ما اعمال دینی تراز دینی ما را افزایش می‌دهد و باید داوطلبان از بحث معنویت غافل نشوند.
 
احسان طاهری فرد، رتبه 5 گروه تجربی آزمون سراسری 94

من و عرفان هر دو در یک اتاق درس می‌خواندیم و با هم، به طور همزمان درس خواندن را شروع می‌کردیم و با هم وقت استراحت داشتیم و حتی مبادله درسی هم بین ما وجود داشت، و اگر نکته مهمی بود که حدس می‌زدیم برای دیگری هم ممکن است سؤال باشد پیش دستی می‌کردیم و عنوان می‌کردیم.
 
 آناهیتا هدایتی، رتبه 1 گروه هنر آزمون سراسری 94

معتقدم که هدف گذاری و تلاش، عوامل تاثیر گذاری در کسب نتیجه دلخواه در کنکور هستند؛ هر چند که عوامل دیگری نیز همچون خانواده در این امر دخیل  هستند.
 
مسعود امیری، رتبه 10 گروه ریاضی آزمون سراسری 94

کیفیت درس خواندن، بسیار مهم‌تر از ساعات درس خواندن است؛ از سوی دیگر، داوطلب برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی باید روی دروسی که قوی‌تر است تمرکز بیشتری داشته باشد؛ چرا که این دروس، نقطه قوت فرد است.
 
زینب صالحی، رتبه 6 گروه علوم انسانی آزمون سراسری 94

برخی از دانش‌‌‌آموزان تصور می‌کنند که اگر در دوره پیش دانشگاهی ، کلاس درس را رها کنند و به جای آن به مؤسسات کنکور بروند، موفق می‌شوند؛ اما این گونه نیست و این تصور اشتباه است. باید از معلم و محتوای آموزش داده شده در کلاس درس نهایت استفاده را کرد. به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنم که  ابتدا کتاب‌های درسی را بخوبی مطالعه کنند و بعد به سراغ تست بروند.
 
آناهیتا نجفی، رتبه 2 گروه تجربی آزمون سراسری 93

دریک سال گذشته، تمام برنامه‌های زندگی ام معطوف کنکور 93 بود. مهم­ترین رمز موفقیت من، لطف خدا، آرامش و اعتماد به نفس بوده است، و این مؤلفه‌ها مهم­ترین چیزهایی است که کنکوری­ها به آن نیاز دارند، یکی دیگراز مؤلفه­های مهم، جوّ آرام خانه بود کهپدر و مادرم برای فراهم کردند تا بیشترین دقت و تمرکز من روی کنکور باشد.
 
فراست رجبی نیاسانی، رتبه  8 تجربی آزمون سراسری 93

راه های انحرافی نتیجه ای ندارد و به جامعه و خانواده و البته خود فرد نیز آسیب‌های فراوانی می‌رساند، و این کارها مشغولیت کاذب را به همراه دارند. آرزو می‌کنم که همه داوطلبان با توکل به خداوند، راه راست را سرلوحه خود قرار دهند.
 
سپند فرقدانی، رتبه 6 ریاضی آزمون سراسری 93

از سال سوم، سؤالات را به صورت تشریحی و کتاب­ها را خیلی دقیق مطالعه کردم و در کنار آن تست می­زدم و برای امتحانات نهایی خودم را آماده کردم. با معدل 86/19 سال سوم را بهپایان ساندم و از تابستان همان سال به طور جدی برای کنکورآماده شدم.

در واقع موفقیت من، حاصل پشتکار و مشخص بودن هدفم بود؛ زیرا از سال­ های گذشته نفرات برتر کنکور را که می‌دیدم، تصمیم گرفتم که با همت و تلاش خود به این نقطه برسم؛ البته خانواده و بویژهپدر و مادرم با فراهم کردن همه امکانات، مشوق و پشتیبان اصلی من دراین موفقیت بودند.

من به همه کسانی که مانند من این آزمون بزرگ را پیشِ رو دارند، توصیه می­کنم که هدف خود را مشخص کنند و مطمین باشند که با تلاش و پشتکار به هدف خود می­رسند.
 
حسین خاکپور، رتبه 10 تجربی آزمون سراسری 93

باید توجه داشته باشیم که سؤالات کنکور فقط از کلاس چهارم دبیرستان نیست، بلکه از کل دوران متوسطه است؛ به همین خاطر، من از ابتدا موضوع کنکور را جدی گرفتم و هیچ درس ومطلبی را برای سال چهارم رها نکردم؛ به همین دلیل، از اول دبیرستان خیلی جدی تمام درس­ها را با هدف کنکور می­خواندم و هر درسی را که مطالعه می ­کردم همان زمان تست­های کنکورآن را هم تمرین می­ کردم.

خیلی‌ها از من می­پرسند که ما نمی­ توانیم درس ­ها را خوب یاد بگیریم. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم که فکرنکنند رتبه­های برتر همان بار اولی که یک مطلب درسی را می‌خوانند یاد می­گیرند؛ به عنوان مثال، در کلاس خود ما دانش‌آموزانی بودند که ضریب هوشی واستعداد آنها از من بالاتر بود، ولی عاملی که باعث برتری می‌شود، پشتکار و تلاش خستگی ناپذیراست. خود من هیچ گاه ناامیدی را به دلم راه ندادم و با اینکه مثل خیلی از بچه‌ها در درک مطالب درسی مشکل داشتم، اما اگر بار اول یاد نمی­گرفتم ادامه می­دادم و خلاصه تا درس را یاد نمی­گرفتم رهایش نمی­کردم و آن را آن‌قدرمی­ خواندم که به تسلط نسبی در درس برسم.
 
آرین آیتی، رتبه 7 تجربی آزمون سراسری 93

هر کسی در یک بازه زمانی دچار ناامیدی می­شود. من نیز زمانی که حجم دروس زیاد می­شد، به ناامیدی می­رسیدم؛ اما سعی می­کردم که دوباره روحیه خودم را به دست بیاورم و جدی­ترتلاش کنم، و البته دعای پدر و مادرم نیز دراین مسیر خیلی به من کمک کرد.

من معتقدم که داوطلبان همیشه با تلاش و امید می­توانند موفق شوند و از هر زمانی که تلاش خود را شروع کنند، دیرنیست و تنها با پشتکار، همت بالا و هدف می­ توانند به مقصد برسند.
 
پویا همدانیان، رتبۀ 1 گروه زبان آزمون سراسری 94

همیشه در راه و مسیر موفقیت، پستی و بلندی وجود دارد و هیچ گاه این مسیر، صاف و هموار نیست؛ مهم آن است که افراد در این راه هیچ گاه ناامید و دلسرد نشوند. باید دانست افراد زیادی در جامعه هستند که استعدادهای فراوانی دارند، اما به سبب نبود پشتکار به موفقیت های مورد نظرشان دست نمی‌یابند.
 
مهسان صمدی، رتبه 5 تجربی آزمون سراسری 93


به هم سن و سالان خود می­گویم که معلمان مدرسه خود را دست کم نگیرید و مدرسه را جدی بگیرید؛ چون من حتی یک کلاس درس را هم در مدرسه از دست ندادم و ناراحت می ­شدم که دوستانم به کلاس‌های مدرسه بی­ توجهی می ­کنند؛ اما آنها به حرف ­های من گوش نمی ­کردند، و در نهایت من با این روش موفق شدم.


انتهای پیام/

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور 94 + کارنامه | تجربی، ریاضی، انسانی

منبع: سایت کنکور


[ بازدید : 501 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]