وضعیت آب و هوا آخر هفته

Admin

وضعیت آب و هوای هفته آخر دی 95

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در هفته آینده شاهد افزایش سرما و بارش باران در بیشتر مناطق کشور هستیم.

کوروش محمدی،اظهار داشت: از امروز در سواحل شمالی شاهد بارش باران خواهیم بود. این بارش ها تا روز جمعه در شمال کشور ادامه دارد و به تدریج از فردا بخش هایی از شمال شرق کشور را هم در بر می گیرد.

وی ادامه داد: از فردا به دلیل جریانات دریا به خشکی شاهد بارش باران در سیستان وبلوچستان، هرمزگان و بخش هایی از کرمان خواهیم بود. این بارش ها تا روز شنبه به صورت پراکنده در این مناطق ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه نیمه دوم هفته آینده با سرد شدن جریانات، شاهد بارش در بیشتر مناطق کشور هستیم، گفت: از روز دوشنبه هفته آینده با ورود جریانات سرد شاهد آغاز بارش در بیشتر شهرهای کشور خواهیم بود و با توجه به این موضوع،شاهد آلودگی هوا نخواهیم بود.

محمدی تاکید کرد: برای امروز و فردا در شهرهای اصفهان، قم، تهران،البرز،قزوین،ارومیه و تبریز شاهد آلودگی خواهیم بود.


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]