تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی 5 دی 95

Admin

وضعیت تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا یکشنبه 5 دی 95

به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا (یکشنبه پنجم دیماه) مدارس برخی از شهرستان‌‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، فردا در شیفت قبل از ظهر، در نواحی پنجگانه شهرستان تبریز، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان مراغه؛ کلیه مقاطع مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود. ضمناً زمان امتحانات داخلی مقطع متوسطه دوره دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

در شهرستان ملکان نیز در مناطق روستایی مدارس کلیه مقاطع، در مناطق شهری مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان شبستر و منطقه تسوج؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطهی دوره اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان عجب‌شیر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در بخش صوفیان؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌شود، همچنین مدارس مقطع متوسطه ی دوره ی دوم با یک ساعت تأخیر، راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق هم کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین در بخش نظرکهریزی، کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام است.

در شهرستان هشترود نیز مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان بناب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی دوره‌ی اول متوسطه و پایه دهم متوسطه دوره‌ی دوم در در مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع در مناطق روستایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس‌ هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است و در بخش سیه رود شهرستان جلفا مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان آذرشهر و بخش گوگان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است.

همچنین در بخش خاروانا مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در بخش ترکمان چای نیز کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین در بخش کندوان کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است.

در بخش کاغذ کنان؛ کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است.

در شهرستان اسکو، بخش خسروشاه، شهرجدید سهند و بخش ایلخچی نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان میانه؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود. همچنین مدارس مقطع متوسطه دوره‌ی دوم با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان بستان آباد؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره ی اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌شود.

در ادامه اطلاعیه‌های روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است که در منطقه خواجه؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است، همچنین مدارس مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم با یک ساعت تأخیر، راس ساعت ۹ شروع خواهد شد.

در منطقه تیکمه داش؛ مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در منطقه مهربان نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است، همچنین مدارس مقاطع دوره‌ی اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع می‌شوند.

همچنین در شهرستان هریس؛ کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی با تأخیر یک ساعته در ساعت 9 شروع خواهند شد.


انتهای پیام
/ منبع: ایسنا


[ بازدید : 420 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]