ساعت برگزاری مراسم توپ طلا 22 آذر 95

Admin

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ قرارداد مجله فرانس فوتبال فرانسه و فیفا برای جایزه بهترین بازیکن سال جهان پایان یافته است و از این به بعد مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن جهان و توپ طلا از یکدیگر جدا می شوند.

بنابراین، از این پس کاپیتان های تیم های ملی و سرمربی های آنها نقشی در تعیین برنده توپ طلا ندارند و این بازیکن فقط از طریق رای خبرنگاران انتخاب می شود.

تاریخ دقیق مراسم توپ طلا 2016-2017

برنده توپ طلای سال 2016 در روز دوشنبه 12 دسامبر ( 22 آذر 95) در فرانسه برگزار خواهد شد. به این ترتیب کمتر از 24 ساعت تا انتخاب بهترین بازیکن دنیا از نگاه فرانس فوتبال باقی مانده است.

در سال های پیش این مراسم در کشور سوئیس یعنی در مقر فیفا برگزار می شد. اما امسال قرارداد مجله فرانس فوتبال که این جایزه را ابداع کرد، با فیفا به پایان رسیده و شصت و یکمین برنده توپ طلا فقط با رای خبرنگاران این مجله انتخاب می شود.

بنابراین مراسم توپ طلای سال 2016 در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

ساعت دقیق مراسم توپ طلا 2016-2017

این مراسم در ساعت 5:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت فرانسه (ساعت 20 به وقت ایران) برگزار می شود.

پخش زنده مراسم توپ طلا 2016-2017

بسیاری از شبکه های جهان مراسم توپ طلای 2016 را به تصویر خواهند کشید که می تواند از شبکه های "اسکای اسپورت" و "تلگراف اسپورت" نیز در این میان نام برد (احتمالا در ایران هم یا به صورت زنده یا با تاخیر در شبکه ورزش مراسم پوشش داده خواهد شد).

نامزدهای توپ طلا 2016-2017

در اواخر ماه اکتبر 30 بازیکن به عنوان کاندیدای برنده این جایزه مطرح انتخاب شدند که می توان از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و آنتونی گریزمن به عنوان اصلی ترین گزینه های برنده شدن در این مراسم نام برد.

fifa ballon d'or 2016-2017

انتهای پیام/

ساعت برگزاری مراسم توپ طلا 22 آذر

منبع: باشگاه خبرنگاران


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]