ساعت پخش سریال های نوروزی 95 | شبکه یک، دو، سه، نسیم

Admin

برچسب ها: ساعت پخش سریال های نوروز 95، زمان پخش سریالهای نوروز 95، لیست سریال های عید نوروز 95 + زمان پخش، زمان پخش سریالهای نوروز سال 95


شبکه سه: سریال قرعه - ساعت 20:45

شبکه دو: سریال زعفرانی - ساعت 21:45

شبکه یک: سریال بیمار استاندارد - ساعت 22:15

شبکه پنج: سریال دونگ ئی - ساعت 23

شبکه نسیم:

شب کوک، هر شب ساعت 21

شکرآباد 2، هر شب ساعت 22

خندوانه، شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت 23 - دانلود تمام قسمتها

دورهمی، جمعه و شنبه هر هفته ساعت 23

هوش برتر، هر روز ساعت 30 دقیقه بامداد


شبکه‌های مختلف سیما در نوروز 95 سریال‌های متفاوتی را روانه آنتن می‌کنند.


خبرگزاری فارس: امسال به سنت هرساله‌ شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سریال‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند که پخش آنها از شنبه 29 اسفند 94 آغاز می‌شود.

آغاز پخش روزانه سریال‌ها با شبکه سه سیما است. سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از این شبکه تلویزیونی به روی آنتن می‌رود. این سریال به تهیه کنندگی مسعود ردایی با حضور بابک حمیدیان، جواد عزتی و ... ساخته شده است.

شبکه دو شبکه بعدی است که راس ساعت ۲۱:
۴۵ مجموعه تلویزیونی سریال «زعفرانی» را به روی آنتن می‌برد. این اثر ساخته حامد محمدی است و تیتراژ آن را مهران مدیری خوانده است.

شبکه یک سیما نیز سریال «دودکش» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» برای نوروز در نظر گرفته بود که با به میدان آمدن «قرعه» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» این سریال شانس پخش نوروزی خود را از دست داد. سریال «قرعه» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲
۲:۱۵ روانه آنتن می‌شود.

شبکه پنج امسال سریال کره‌ای دونگ‌ئی را برای پخش در نظر گرفته است که این اثر هر شب ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. پخش این مجموعه پر قسمت تا پایان فصل بهار ادامه خواهد داشت.

اما برنامه «خندوانه» که سری جدید (فصل سوم) آن قرار است از 25 اسفند 94 به روی آنتن شبکه نسیم برود، با دکور جدید و حضور مهمانان بیشتر هر شب ساعت ۲۳ پخش میشود.


برنامه «دورهمی» جمعه ها و شنبه ها ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش میشود.


بروزرسانی خبر سریال های نوروزی 95


حذف سریال دودکش و انتقال بیمار استاندارد به شبکه یک


صدا و سیما در اقدامی غیر منتظره در فاصله چند روز مانده به پایان سال، یکی از سریال ها را حذف و سریالی جدید را جایگزین کرد.

بر اساس تصمیم جدید مسئولان صدا و سیما، سری دوم از مجموعه دودکش که با عناوینی چون فروشگاه بزرگ و پادری هم معرفی شد، در نهایت از آنتن تلویزیون حذف شد. این سریال قرار بود از شبکه اول سیما پخش شود.

این در حالی است که تلویزیون و شبکه اول پیشتر رسما از دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی به عنوان سریال نوروزی نام برده بودند.

با حذف دودکش، سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی جایگزین آن در شبکه یک شد. بیمار استاندارد پیشتر گزینه پخش از شبکه سه سیما بود.

همچنین سریال قرعه به کارگردانی برزو نیک نژاد که در اخبار رسمی از شانس کمتری در بین دیگر سریال ها برای پخش نوروزی برخوردار بود، در دقیقه نود به عنوان جایگزین سریال «بیمار استاندارد» در شبکه سه معرفی شد. پیش از این اعلام شده بود که قرعه قرار است از شبکه پنج سیما به روی آنتن برود .

طبق این گزارش، مجموعه «زعفرانی» تنها سریالی است که با جابه جایی همراه نبوده و به نظر می رسد پخش آن از شبکه دو سیما قطعی باشد.


انتهای پیام/

ساعت پخش سریال های نوروزی 95 | شبکه یک، دو، سه، نسیم

منبع: خبرگزاری فارس، برترین‌ها، ایسنا


[ بازدید : 306 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ویکی پدیا فارسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]